LACELL IN JAMAICA IN JUNCTION ST ELIZABETH!

DSC07151-Optimized

DSC07152-Optimized

DSC07153-Optimized

DSC07154-Optimized

34 Responses to LACELL IN JAMAICA IN JUNCTION ST ELIZABETH!

• Pang Song says:

a who dress she a muss a clown….tacky fi a long time battyman

• Pang Song says:

cloths and shoes out :ngakak dated :ngakak :ngakak :ngakak :ngakak :ngakak :ngakak :malu :malu :ngakak :ngakak

• simplicity says:

frm him get charge fe phuck awf the lil bwoy ntn him duh nuh entertaining nuh more tuh me doah a doah even like c him tuh be honest waste a space nd time…..kmft

• my2cents says:

so met, u really mean to tell me this is the same man down a the other post? U know when me look on the pics I really thought it was a woman but I just thought it was a mad woman

all a ur shoes and clothes ina date?

• ... says:

one a di legion dis yuh did a talk don’t it

_______________________________________________________________________________

that is the man oo

• simplicity says:

:travel

Met girly and Nicky a brother and sister them fava bad don’t it

Good question Met.

A him weh a guh Mobay from ova di next topic dis Simplicity? Yuh know I don’t know him. Neva watch a play fi him.

mi a nuh salt suh mi nuh easy fi mix :tkp
    doe mix mi

So wait deh likkle him turn propa propa tranny now nothing about this MANT amuses me, it look like say one batty man teck set ova ya ahhhhhhhhh boy

• simplicity says:

yea cindy

Mi seet tuh Chuet! A BATTYMAN TEK WELL SET OVA YAH *glaring at him*. kmt

take a real good set :nohope:

Batty man be gonneeeeee shalamah shalamah (spin mi roll)

• simplicity says:

yuh eva watch hottaclaps him play big bwoy inna it

No, Simplicity. To be perfectly honest I’ve never watched a roots play yet. I saw a part of Shebadda’s play wid Delcita once on Youtube, & wen dem advertise on tv, but that’s about it, cuz they’r not really my cup of tea, especially the over-the-top men dressing & acting as women characters.

• Londoner says:

Mi nah lie him and nikkie blacks look alike bad. Lol

• simplicity says:

:tkp

• wtf!again says:

Mauryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy,,help!,,,man or woman?

• Miss-$tullesha says:

:ngakak Nikki blacks twin

:ngakak mi jus a si di Nikki Blacks comment. An di 2 a dem like di same tings – c**k sucking.

• SexiiD says:

lissen mi nuh wah hear nicky mouth ova yah tideh suh pluzzzze….. lets not tell r bout r long lost twin. lol :ngakak :ngakak :salaman :salaman

__________________________________________________________________________

• ace says:

Madam prime miniter a dis you want to turn the country into. Please come to jobs lane dress like that, water still a run inna di canel!!! No long talking!

good evening ace darling :ngakak

• ace says:

What’s up met long time I have sometime. Why some much a dem people a race out of the closet now somebody need to tell them to go back in there!!!

• oletrubblemekka says:

Women think it is cute when men dress like bitches. I am not surprise this weirdo is a molester. I always think any man weh love dress up like woman something is off with them.

• kgn13 says:

so meck me hask de ooman dem a yard a ?.when unoo let out shibbada out a de closet,and give him celeb status,what unoo think did a go happen.couple months ago ,my wife come to me a tell me bout she and some a har friends dem a go watch him….me just calmly look pon har and say no you not.cause even when a fe har own money she a spend me tell har in no uncertain terms ,say u naw go watch no batty man.huff and puff all u want but u still naaw rass go.

• Too much says:

@13 take a stand yah man. Mi agree with u

• LUNDUN says:

so a cum him a cum outta di closet now? or him ago use di excuse seh him in character?

men dressing as women is not cute or amusing.

• TALK MI MIND says:

Thats Girlie yall from the play “UNDA MI NOSE” or Girlie a so em dress all d while