MEDICAL BUT NOT MEDICS

42403mandeville-hospital-Optimized

LAST WEEK MI HEAR BOUT SOME VERY HIGHCLASS TEEF WHEY DRESS UP LIKE DEM A RN WID ALL STETHOSCOPE FI GO HARASS DI PEOPLE DEM THINGS ..NOW IF SOMEONE CAN GET UP OUTA DEM BED..BEFORE EVEN DAT..IF SOMEONE CAN GET UP AND GO PURCHASE A UNIFORM AND DEN GO HOME GO GET IT READY FI GO INA DI PEOPLE DEM STORE..DEN SLEEP AND WAKE FI GET UP GO WORK DI PEOPLE DEM STORE..AH MEAN DIS IS REAL CAREER CRIMINAL BUSINESS..LITERALLY..COREY HIM CARRY ATTACHE CASE..BUT FI REALLY ………..REALLY GO BUY MEDICAL UNIFORM FI GO TEEF? SUH WAIT A NURSE AND DOCTOR ALONE NUH TEEF? ..DI PEOPLE DEM SEH DEM DRESS WID BIG BAG, LINE IT UP AND GO INA DI STORE…………….NOW YESSIDEH NOW DEM SEH DEM SI A DANCEHALL ”DOCTOR” WORKING HIM WAY PAN DI AVENUE INA DOCTOR SCRUBS…DRE KOOL YUH GUILTY??

48 Responses to MEDICAL BUT NOT MEDICS

but a weh di a suh dem a gwaan

zervah dem nuh have nothing bout dem …is a shame..how can u buy uniform fi go teef

• That’s how Blackie before she get dip and Petal do it. In them nurse scrubs, go out by the bungies beauty parlor and get a view of Petal

• Jules says:

A dem seh “invest in yourself”. Mi memba one movie mi did watch weh di pickpocket inna him suit and tie and hab messenga bag sling cross him and a wuck Wall St like him a big executive while him a rob di ppl dem bline. A suppose dem mussi did watch di movie to…lol

Mawning fambly

met dem mek it very bad fi oddaz an dats y wen you enta a store inna ur decent attire u haffi wonda y dem a luk pon yuh like dat n keep on a seh “can i help you” “anything for you today” like dem fraid fi c yuh walk n prowl di store caw dem caw partial nutten tru dem cruff yah

mawning jules

mawning jules :maho _____________________________________________________

Really meck it bad fi ppl fi true u know in the past when I go in a store n the clerk follow mi around I use to walk n throw the things dem pon the ground cause mi a say since u want work here, but mi stop cause mi can really understand y the ppl dem suspicious of us it’s a damn shame

but if dem can go dressed up ina dem criminal attire why not go work? and btw unno a go shock satdeh or sunday as to all who neatly going to jail …all a dem ina di same filth …dem will neva even get a money n den try turn it over dem jus a live fi other people n other ppl tings suh

Same so if dem could use a half off the energy dem use fi go thief if find meaningful work can u imagine.

chuet u did deh bout di time when one a dem go teef ina one dollar store? all balloon and shit! dem sick stomach

Met u no see whey mi tell Muraski yesterday a Kirloo picho greet mi inna di 99c store off Jamaica Ave and dem deh a dance a pose like dem nice, mi rass sumting like ballon dem really lower than wormshit man

chuet mi neva si…dem sick man

chuet _____________________________________________________u noe wid all dat tiefing mi wudda guh sell a ting n bring bak sum money to di store fi remove mi pic

• fashiondoll says:

When u talk bout de thiefing, some ppl seh low dem dem young. But i have a serious issue wid it caz i have seen a few talented young ppl in this country messing up dem selves caz of it. And de worse ting is that the ones i know tief fi give dem man or mek ppl think they got it like that ….smdh

MORNING MET NO LIE HAS BAD HAS THE FISH DRE KOOL IS HIM WORK MAN HIM DO CNA WORK HIM & GINA WORK 4 THE SAME AGENT & THE OFFICE IS IN QUEENS & HILLSIDE NOT A 100/% SURE BUT MI NUH THINK HIM THIEF CAUSE A HIM SAY CHINA TOWN ST8888 WITH NO CARE ALL LIVING WORK HIM DO BAD 2 BAD HIM ALWAYS A WORK & SUM LONG HR 2 CAUSE THE JOB PAY CHEAP SO HIM WORK FM 7 TILL 7 BUT NOW HIM A DO SLEEPING WED 2 TUE YA NOW JUST SAYING

very happy to know that he works

hence di uniform…..puhleeze :rolleyes:

The funny thing is that some of the rich women are some of the biggest thieves. I co-worker of mine some years ago worked a second job as a Sales Person at Saks Fifth Ave at The Mall at Short Hills (Cherry Hill New Jersey?). What he told me is that you would be surprised at the number of affluent women there arrest daily for shoplifting. He said, often times they following these women outside to their cars and they would attempt to flee in their Mercedes Benz and other high end vehicle. These are women who can more than afford to pay for these expensive merchandise. The same is true for these rich (white) kids who are adept at shoplifting also. If fact, some of these kids use their black friends as a decoy, since the Stor employees tend to focus on the black kids, while ignoring the other white kids who are busy emptying the store. I have a family member whose parents are quite affluent, yet this kid would steal from these department stores and was caught on more than one occasion.

So, we shouldn’t think that it is only the unemployed or the poor or lowlife Jamaicans that shoplift. BTW, I’m not condoning stealing or apologising for for those Jamaicans that make it their job to steal, but we should put things into perpective here….a lot of well to do people steal/shoplift also!

• Original Goodas says:

met a long time this a gwane, when me did ago jamaica high school and use to walk pon di ave go home, me use to see some well known thief, carol classic, her batty man fren and a few more in a dem nurse uniform and bag a after me done school and start go out me see them in a dance and realize say a that dem do. from i was born

goodas u know dem sick and dem nuh know it..no normal person does that

OG carol a still nurse :hammer

• Original Goodas says:

Observer u know a long time me no see her, shit me lef high school 1998 so u must know a dem say lifetime teefing.

lifetimeeeeeeeeeeee dem gud doah luk ow hawd mi wok an dem travel, tief, flex, hype n all dese tings life nuh fair nun tall mi a tel yuh nopes

• ... says:

It amazes me how much energy they put into this to reap little or no reward…if dem di put even a quarter of the same energy into an education or trade of some sort them life woulda be so much better.

• ... says:

@ Anony the rich do it for the thrill. Mi witness smaddy tief a barrage of 59 cent items & jump into a brand new infiniti its jus because to them its getting away with something, not necessarily because they want it

• GoldRush_ says:

Suh if dem inna di medical field dem get a pass fi guh teef di ppl dem tings??? :nerd
    Mi love mi jamaican ppl bad ei si.

• GoldRush_ says:

Mi neva know seh if mi put on scrubs mi have di liberty fi go inna ppl store pick up wah mi want and walk back out. Mi inna di wrong field mah sah.

goldrush not a pass mi luv dem caw wok if dem get charges bout werk mi nuh noe who dem a fool but demself dats y mi nuh ovastan weh dat deh smaddy deh up a top a seh bout werk fi agency n office cho :ngakak bout “wed 2 tue” a railly wed 2 tue caw mi tink a did TUES den cum WEDS if a laaf a ded ooooooooo

• GoldRush_ says:

Observaaaa __________________
    A cya badda

• Hotstepper...formerly peeper says:

Some people too teef and doh wah work…same so me have one brother that i dont know (mi father hide him from us) he is 22 and him do not want to work….every minit him a blow up mi fone a beg money….last year mi fada tell me sey him no have no shoes pon him foot and mi man go a jamaica and meet him and tell me sey is true…mi mek sacrifice and send him 8 pairs of Nike, boot and sneakers. Spend up mi money buy him some nice clothes…mi nah spoil him, him did have a really hard life that could have been avoided if mi fada was only truthful….anyway, mi tell him mi dont have it fi a send send money so all di time. so him fi tell me what him want fi do and i will pay fi it fi him. Bwoy sey him want go auto mechanic school, mi tell him gimme the name of the school and mi will call dem and pay di school fee….all now mi caan get it…..den him sey mi fi send money fi him open up shop, him a try everything fi get di cash in hand….mi dis hear sey dem charge him fi robbery…him mumma a call me bout bail money, mi tell dem lose mi rass # cause dem too wukliss

• ... says:

Formerly, all lacka dat deh now mi eva did a tell dem nutten mi jus lock di fk off :travel

@ OBSERVER ALL THE DOLLY THEM & THEM MOTHER WORK @ THE SAME AGENCY HIM WORK & HIM DO SLEEPING FM WEDNESDAY & COME OF BK THE NEXT TUESDAY BUT I DID SAY I AM NOT SURE IF HIM THIEF CAUSE HIM WORK SUM LONG HRS

@Hotstepper: Take my advice and change your number(s) and only give your number to a select few with orders not to give it to anyone. I have a niece who is just like your brother. Even when you set them up in business they are still going to call you. I have done this multiple times. The last call i got from my Niece is that she is having a serious medical condition which requires her to go to the doctor, etc., etc. Since I did not believe her (once told me her apartment caught on fire and she lost all her furniture/clothe) I told her I will call her back later. I did a check and found out that she did not have any medical problems and was managing a “Partner” and spent the money and now the people want their money and issuing threats. I never called her back and changed some of the numbers and blocked all calls from Jamaica. This is a Neice I sent money to setup a business, which she still has.

Another Nephew he calls every moth looking for US$100. I ask him what about the Chicken Rearing business I send the money to start, can’t get a straight answer to this day. I found out he does this to other family members as well and at the end of the day, he has US$600/$700 every month….no need to work! Now none of them can get in touch with me…..

U think dem nice mi say dem really think money deh ya dash dung pon ground when dem can find ackee n breadfruit tree eat n siddung under but yasso is do r die n dem would want u to send di whole a farrin plus u pay cheque go give dem.

Mi know one girl send tell har family say she pregnant n how much barrel caaa done count dem send she would not have to buy clothes r pampers fi dat child till it a 10 to how dem send things only fi find out a lie di gal a tell she all send picho of baby go show di ppl dem enuh me say mi fraid a dem starrrr

• Blind as Bat says:

ok anonymous if a suh a suh but dat mek it luk wors pon em fi a wok n a tief di ppl dem tings

• Blind as Bat says:

Met mi a change mi name to “blind as bat” plz n tenx

• Jules says:

Hotstepper you come out of a Family..wow! I can’t say I envy you, but at least you ketch on to dem and keep u distance. If you follow dem same family deh you nuh come to nutten and dem same one tun roun laff afta u bout how long u deh a farrin and not even dis or dat u nuh hab, and how fi dem betta dan urs. U tink dem easy.

• Addicted says:

You know in whatever profession you work there comes a time for retirement. From i was a teenager i know of Carol Classic and the classic posse always running into the cloth stores downtown and stealing. Then in the evenings they go and sit at Lucas Road corner and beg more than a blind man.
    I am now in my 40s dam its about time for Carol name to stop call on these dirty lifestyle.

addicted seh whatever profession dere comes a time fi retirement u know sumting :tkp

• Kremlin4life says:

Zervah u have me a lol wid u new name if a u dat. Addicted a ears dem a do it yes a hope dem even smart enough FI ave life insurance

• Addicted says:

Kremlin if them still a live like low life how the hell you expect them to do something smart and high class such as having a CD,401K, life insurance, pension plan etc?

• Addicted says:

But nuh true Met . We nuh all look forward for that time when we can retire?

dem nuh know what name retire or stop..

• Foxy says:

Met, when I was pregnant, I visited a girlfriend who has a lot of dancehall friends. When I got there, she had some very popular dancehall tiefing gals that has made it to the pink walls on numerous occasions, over by her house. Met, the girl dem si mi and sey the tank top wey mi have on look too tight fi mi, dem a guh butta some clothes fi mi and di baby and dem a guh get hot clothes fi di baby.
    Met, yuh si how dem bright? So a said “money is not a problem, her dad is well off, I’m fine”. Met yuh know sey di gal dem guh tief clothes and call the girl and tell har sey mi fi come get di clothes dem? I was like what the fucc? Dem sey mi betta come get the clothes dem afta mi mek dem guh tief?

When I told my child’s father he was cracking up. Met, first of all, I’ve never worn anything stolen in my life. Once upon a time LV used to call and let us know they have new merchandise in, when those days pass, I downgraded to MK. And I will rock any white tight t-shirt with no name but if it stolen, mi nuh want di crosses.

Guh si me a put mi new born child ina stolen goods! A curse her the moment she enter the world. Anything achieved by ill gotten means brings bad karma with it. There is no shame in shopping in Bakers if your pocket can’t reach Saks.

Wear it, wear it proud because it come honorably. Hyping in stolen shit a fi dunce people wey nuh have nuh sense.

Foxy u know dem tink di store tings a fi dem own..that a dem justification because no normal human being couldnt jus get up a live offa store suh…not fi demself alone but all a sell offa dem teefing it nuh normal man. True mi always poor a so so no name mi wear I cannot make myself afford it and mi satisfied with not affording it too..is red eye mek dem teef because when dem teef di tings dem sell it fi some high price like dem really know how di money fi dem come by..There is marshalls, tjmax and whole heep a stores whey get clothes from big name stores and sell dem cheap…when all else fails check your local shopping area

• STAR says:

Mi use to go to school with Michelle Buzz and Natalie 106 and its on pinkwall mi come and know them ah thief. Just nuh know people just walk and mek a living after of thieving but i would have know if I was use to that life cause now I know they showed all the sign then time