MIKEY MENTION VS HIS LIKENESS

I was at STARLIGHT party saturday night and micky mention was hyping on this lady dem call fre, Mikey mention get mad and wet up fre, meka and Latty wid him liquor , then fre throw back her liguor at him then micky boyfriend big p– loudmouth rush dem. when him rush dem meke and fre drop but dem get up and all 3 ah dem beat mikey boyfriend loudmouth, shoes and fist at one point i feel sorry for him cause mikey was no where to be found mean while Latty, Fre and meka ah beat loudy, they were not backing down no matter what, they were prepare to take licks and give licks.

Question: Loudy how you pick up ppl war and a you alone was in the fight? that’s to show you . Lesson learn.( they were like some pit bulls lol). I heand in the end fre drop and from no where cowardly batty man micky mention hit her over the head with a bottle.( if someone have that pic when micky hit fre with the bottle please send it in) because that’s a pussy cowardly move and i would love to see for myself no word ah mouth cause ppl lie
Picture-21481-Optimized

war10-Optimized

war11-Optimized

war12-Optimized

war-Optimized

85 Responses to MIKEY MENTION VS HIS LIKENESS

• Prettylikedat says:

Toronto ppl at it.. Love how they beat da crap out of him..

• coco krispie says:

Morning jmg peoples. ….Im all for women whooping men ass.Chat to dam much.Laughing hard right now, where the video at this is MUST SEE TV :hn

• BK says:

WOOOOIIIIIIIIIIEEEEE LONGJOHN NEED FI COME TEK NOTES FROM DEM OOMAN YAH ON HOW TO BEAT A BATTY BWOY LMAOOOOOOO

• REAL T.O. says:

SO ANYWAY… Mikey, yuh did look GOOOOODDDDDDD deh night deh….
    Mpress lucky yuh frig…. all Jason coulda get it that night….

weh dutty chante fantabulous deh in alla dis tho???
    unno a nuh frien agen?

• REAL T.O. says:

big up loudy too…. di jacket SELL OFF!

• Ohhoooo says:

Me can’t stop laugh

• hotsuh says:

looool f000a themmmmmmmmmmmmm

• MAMACITA says:

Neva see smoke widdout fiyah…..dats why weh day Mikey put up pan FB bout “Who is the ugliest woman in dancehall” or sumting to dat effect. When mi see it…..mi neva laff cause mi never tink it cute. Mi waan know a which “str888” man indulge in such fukkry. Kmt. Den him bex when dem call him batty swiper. Pls. All di one Loudy……him look big an stink like. But mi never know say Mikey and Loudy deh……mi tink dem di jus a f000 but now it look like dem going steady. Oh dear. But mi shoulda know say Mikey a battyman cause look pan di African gyal…..str888 manroyal. Dem fi do betta. Dem should beat off sum a di weight offa Loudy. Brite.

• mrsNN says:

Is that a hole in the back of his head??

_______________________________________________________________________yuh talk it sweet sah :ngakak

• OUCH says:

Met check your email

• ISpy (With my two big black eyes) says:

Bloodclaat Picture # 8 Pricelesss a weak, f000a him too tooo nufff

• MAMACITA says:

ISpy…….nufff too nice fi him. Not even sand pan beach nuh plenty like him. Him gwaan like him fiesty too much. Mi cyaan believe dis big man ina dance a fight an a pull hair like sum kayliss gyal. Smfh.

• hotsuh says:

woieeeeeeeeeee mi good old this sweet

• Fyahwife says:

Good mornting yes mornting met and metters

Ms honty in di horrid floral jacket got served it seemed … 3 pon 1 ma

So di odder ms honty whey start di fire when it start burn “she” tek whey herself :ngakak

• Kremlin4life says:

Morning met n metters me Caan stop laugh cau a yesterday me tell me sis bout dem homos/lesbos dem bright bad . Me sorry a never Mikey dem beat cau him extra FI man

• 187 Dem says:

Morning Met & Metters,

Yo dis yah a di first mi eva see a group a woman beat up one man, all blood a rush from him head like wata a run outta pipe DAMN dem really f000 him up!!!!!!!!

DWLLLL@ Mamacita Zervah :peluk

i am f000in dwl. its hiliarious that u guys only put up pics to make it look like meka dem won the fight. wheres the pic of meka crawling on the floor for dear life after loudy knocked her the f000 out? wheres the pic of fre bleeding profusely from her head? smh can some1 pls send in those pics pls. bcz these grown ass woman who a pick on ppl young enough to be their children need fi stop hype. fre u left the hall looking like something from a murder scene. go get ur face stitched and sit down.

• Original Goodas says:

me neva know who name mikey mention and it just drop in a me lap so pon fb. Him comment pon doughie post

• ISpy (With my two big black eyes) says:

Dem picta yah a say more than a thousand words, dem loud baddddddd ahahahhaa too funny all di one wid di heels

• simplicity says:

dem suda lick him kill him……..a str8 self defense dem galang wid dat nite

TOO F000’N NUFF.

• Pink Wall Addict says:

Tell me now why dis big ole man inna dancehall a do himself suh??? Bwoy mi a tell yuh real cyaaliss people dem…di gal dem did give him a proper fix, f000a inna him pretty pretty jacket real fag DWRCL!!!

• Sexiid says:

Mawnin Met Metters, lawddd tha one yah floor mi!!!!!!!, look how some a di man dem jus nah look. Big bitch fi man dem.@187 no call dis mawnin a pink wall mek mi kno u alive…..LOL cita u and zerva too early fi beg met fi put unnuh inna di cornerrrr

China an har combuluh dem can learn sumting from dese women.

Mi seh, dem nuh stop whop him up wid dem boot :ngakak

• simplicity says:

all buss him f000ing tire head…a suh yuh mash dung nuff ppl.

• Sexiid says:

is like di man inna di blue and white stripe shut a seh ‘how unnuh tan up deh an a mek di gal dem a buss up di man head’!!!!! :ngakak :ngakak a weak

• OUCH says:
  • REAL T.O. says:

so simplicity wants people to dead but will probably be the fuss fi run een and talk bout how people a dead too early….. too f000in careless…..

• good girl gone bad says:

all mi need ah di video lol

• kia NUNYABIZNIZ bubblez says:

heheheheh :ngakak :ngakak :ngakak camera/video man nice ee him capture hevrie rass ting cuu pon pic10 how di battyman a pull pull gal hair #realfaggot

• simplicity says:

whom eva yuh be if yuh waan read into my comment a ur bizniz dat enuh…..nd mi aguh be de last fe run nd sey dat him too f000’n nuff nd dem suda lick him kill him.

and stay caremore.

• EnEMY says:

dwrl. him nuh feel bad cause a red bottom beat him rass.. f000a …. a so gal fi deal wid dem bouy yah whe luv chat. A weak.Met change the topic to red bottom beat down

• simplicity says:

as if anuh wan expression out of the two

lick him but nuh kill him

and dem suda lick yuh kill yuh cuz yuh too nuff..plz spare mi dis day yah

hold on mi get more pictures

• Just Saying says:

Picture #10 – If she made contact, all I could say is OUCH!!!.

But I like the way the people just fan out and gave them room to fight, no real effort to break it up. Dancehall people suffer from desensitization.

• LUNDUN says:

good day met

good day metters

is loudy di yute name honorable loudmouth or sumting lika so?

• simplicity says:

same suh lundun

• REAL T.O. says:

simplicty, thanks for clearing that up cause mi know seh nuh dancehall argument fi = death…

• Original Goodas says:

Thats y me fraid fi go out enuh…

• simplicity says:

your welcome.

• 187 Dem says:

@SexiiD mi frass dis mawnin, link yuh lata… :peluk Yuh know mi haffi come pan yah fi get some laughta inna di mawnin

• Miss Jamaica says:

:2thumbup Yea Big up the woman dem ah suh chi chi man fi get dealt with beat out dem claat

• LUNDUN says:

any man weh fight woman, a batty man.

man fi walk out woman when dem chat, but fi fight a women a straight fassy move dat. dem shoulda dig out him eye.

@ 10:06 send in the pic of loudy kick meka further more even if him kick her she and her friend still beat him. Micky did it fre with the bottle and it in the pic with her face bleeding.

• goodso says:

Caan believe me a look pon dis big man battyman wit him head buss…digusting..a him really lick de oman wit a bakkle.. :matabelo

Shuda kill di fish

• AweyDiBl**dcl@@tDis? says:

beaten beaten….. brite eeee? A woman strength dem have, a gal strength alone dem have *Vybz Kartel* Suh how dem always use the sayimg…”trang like 10 b*ttymen?” wey di strength….. kick off dem bwoy dey face….

• AweyDiBl**dcl@@tDis? says:

saying*

longtime this fi happen all him eye should a dig out,sorry i wasn’t there to throw two lick to “dat mi seh”

• Scarborough says:

What’s wrong with these bloodclatt SALAMITE & BATTYMAN, dem no stop fight in a the people dem dance. Dem need fi go find SALAMITE & BATTYMAN club downtown fi go and low dancehall alone, dem sick me bloodclatt stomach when me see dem walk in a dance. Certain people can’t come a Scarborough come party again cause Scarborough na promote no SALAMITE and Battyman. Bag a nastiness dem, brimstone and fire fi de gal dem wey a suck a next gal p—- and fire fi a boy wey a f000 a next man batty, look omuch hot gal and man deh a Canada unu should a shame a unu self. NO gal can’t suck or f000 this. Unu sick Johncrow stomach.

• real says:

DWL…. these pic made my morning..i was at the dance and seen this fight and everyone was jus watching ..just to show you that the people dem cant stand this battty boy…these said it all.. nothing not hiding all when the gal drop…but ppl has to realize that this is a man and him suppose to have more straigth …but him worthless nuh rass…and i did see the part where mickey chop fre with the bottle…fre drop on the wet floor then he run come with a bottle and chop her that is jus a bitch move.. what you expect from a batty boy anyways…loudy get excacty what was coming to him…real man nuh fight gal….DWL…HA HA HA mi belly…

• goodaz says:

met canada tun up now….a so gal fi handle there own….who cares if them get few licks from the boy …these pic show that he got his ass wooped..woieee… if there was other pics of the gal dem a get beat up dem should a send it in… caz no one gonna laugh at man a beat gal…

• AweyDiBl**dcl@@tDis? says:

you hit the nail right on the head REAL…. I don’t condone men hitting women or vice versa, but, when a bwoy step to a woman, him fi get it….. I always pray I don’t get a woman beater because any bwoy try that shit, he might as well put me out right there and then because if I get the chance to retaliate, I’ll put him in a permanent rest position…… father never beat me only punished me by taking away the things I like so, mi naw allow no bwoy to do it…..

• bumpa says:

BATTY BOY LOUDMOUTH FI GET MASH UP… BOUT HIM A BEAT GAL… WEH HIM NUH GO BEAT MICKEY PAMPERS BATTY AND STOP BUY OUT ARGUMENT… PEOPLE MICKEY WAS WEARING A YELLOW BLAZER YOU NOTICE YOU NUH SEE HIM IN THE PICTURE DEM… JASON NEVER GO INNA THE FIGHT BECAUSE MICKEY LEF HIM FI LOUDMOUTH…DEM BOY YAH A FISH…

• AweyDiBl**dcl@@tDis? says:

guh one side guh wine inna unno sh*t bout unno a fight women….. bun mi to bl**dcl@@t an mi nuh know di sh*t winer dem….

• Sassy says:

Look how de people dem just tan up an a watch

• simplicity says:

a yuh dat bumpa?!?!?!

• Sassy says:

How me nuh see mikey nor Jason ? How a bigmouth alone a get de carnage hayhayyy me dainty body

• GoldRush_ says:

Wul heep a picture tek but no video?? Cho.

• GoldRush_ says:

Head get buss and all deez tingzzz. Lawdd.

yuh noe mi cum pon my best behaviah cum c di one cita a gwaan badddddd but not me oooooo:angel

187 :kiss

Simpleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :peluk

• mz.B says:

smh…ii can never understand, when yuh guh party dem have security a search fi weapons, a nuh guns and knives alone can duh harm…bottles and heels are up to par too..

• [email protected] says:

deadennnnnnnnnnnnn!,,,lawdddddddddddddddddd,,,please tell me dem get that batty bowy name mikey menttion,, that f000er needs a good beat and when ppl catch that f000er him will bleed blood!,,dem deh fish batty wahser needs to go take a bath
    that f000er always going up after the fact when ppl nah look to hit dem,,that’s a COWARD and the worst ting his a man, what man have to wait for a girl to drop or turn to hit dem? a big batty bowy

who the hell is LOUDMOUTH to go step to dem gal deh, dem look small but damn if that big guy was taking dem beat what would they do to that skinny mashmellow mikey mention

bout wait where is all dem ppl like kirk and kay, bumber and dem who hype up this fat f000 deh
    i don;t see one of dem what’s going on , unno nah frens no more

• Lily says:

Mikey, dream boy Ken and moviestar jason a batty man long time…dem deh pon instagram a talk bout hanginging with me and my bestie ..which staright man ago talk bout bestie dem sound like a likkle bitch. plus me see all of dem a fowly pum pum shorts affair party lasdt year and ya nuh wah see dem giggle up dem batty all when dream boy Ken buss a split and ah jirate …. bwoy di gay dancing sweet me…..whooiii.
    Simplicity nuh mek i piss up I self when ya seh di girl to nuff dem need fi bus up her head ….lol

• BIPOLAR says:

All now mi cant believe this big bitch battybwoy a pull all hair.like wth this world a come too.if any of these girl have a man mi certain dem a go beat out him ras behind this…smh

• [email protected] says:

me ah look at dem picture and dem ppl in ah the back ground facial expression says it all..deaden

• No Sah! says:

:ngakak mi haffi bust out a big dutti laugh!!! Wha yuh seh Lily the chi chi whine sweet yuh. ROFL

• FREEDOM says:

BEAT OUT HIM BLOODCLAAT YES!!!!!!!!!!!!!!!!! A SUH OOWAN FI HANDLE DEM MORE TIME. VIDEO PULEEZE

• lol says:

LATTY YUH DID WELL. FOREVER YUH AH REPRESENT YUHSELF. FIRST KAY GOODAZ AND NOW BATTY MAN LOUDY. CAN’T WAIT FOR THE NEXT SERIES OF THIS MIX UP.

• No Joke says:

Unnuh see the girl Inna sneakers…..shi knew what time it was(pic1)… :ngakak :ngakak

• Piinky says:

Wow omg… mi cah believe this.. this was some fight

• I'm unique says:

So how battyman Mikey start fight but a loudy tek it ova, and Mikey disappear….him nah learn him lesson…tell me which man dash liquor pon woman, a straight fish dat…and it’s such a same how Jason, and everybody else stand aside and don’t do ntn….wat a fren dem is…mi still a dwl

Is there video is it on tube lol

• me says:

ANONYMOUS: WE KNOW WHO YOU ARE THE PICS HERE ARE TAKEN BY SOMEONE WHO HAS NO TIDES OR TO GAIN ANYTHING FROM THIS OVERDUE BEATING THAT WAS DUE TO THESE f000ERS.THEY ALWAYS GO TO PARTY AND TROUBLE THE PEOPLE DEM, AND THE GIRL DEM NAW LOOK DEM WAY CAUSE THEY KNOW WHO AND WHO HAVE WOMAN STRENGTH. THE PERSON WRITE STEP TO STEP THAT DESCRIBES THE PICTURES, AND IF YOU NOTICE ITS STRAIGHT FACTS, SO ANONYMOUS, U MAD CAUSE YOU CREW GET BEAT UP, OR AUSE YOU ALL SCATTER WHEN FIGHT START. IT FUNNY ALL WHO I SEE ON THE PIC ME NO SEE3 DEM INNA NO PIC A TRY FIGHT OR PART. EXCEPT LOUDY WELL HIM BIG THE LICK DEM BOUNCE OFF BUT NOT OFF THE HEAD.

• truthpaste says:

Loudy a di right jacket you wear my friend…flowers for di burial. It was just a matter of time for you to be involved in this since you inna Mikey crotches like dust mite. I know if Mikey have a beef with someone than by default the company he keeps does too….such a shame you should take notes from Switzerland during times of war and just stay neutral. Good luck with the bust head.

• [email protected] says:

lawwwwwwddddddddd! I heard dis through the grapevine,,needed more background..lol

Mikey and loudmouth plan to start dis fight ,,deaden,, me har dat when dem gal come in mikey would start hype and the rest of dem suppose to rush de gal dem,,,faggets you..me har say loudmouth not happy that dem never come in and save his fat ass when mikey dash the drink pan the gal dem first and when dem dash it back Mikey stand like a little gal in shock,,lawddddddddd deaden

me har sey mikey mad that Fre kick his fagget ass of her dancehall page and don’t put his ass up any more, because him tink his a FASHION GOD,,dwfflll,,she called his ass out as a fish and you kno when dem want to hide dem fight every bady to hide it.

so wait mikey you couldn’t stand up to the gayl dem?,, when she came in y didnt you not approach her? why wait till your man get beat and then the gal fall and then you run up like a litlle gal?

• dis serious says:

no sah how mi juss a see dis LMFAO loudy yu really mek di gyal dem buss u rass afta all di plan u Nd u crew plan fi dem dwl lolololol serve u right unu tooo sure adi gyal dem seeit dah now u get beat up oh god dem neva did ave fi du di big man suh (deading my belly hurts) so where da puck was MIKEY, KIRK, JASON, KAY GOODAZ, MAYA, TOYA, BUMPA, EMPRESS,NANA,POCA wey u always a defen….fuk where was NELLY, MZZ LOVEIT…hahahahaha no man it’s not a good look y’all cuddda help him out a lil mi naw lie….oh wait KAY GOODAZ cuddu du ntn cuz KIRK tell har don’t even try dat shit or else him buss up har face lolololol…..STP BAD UP UNU SELF INA CREW MEK SURE U NOE HOW TO HOLD UR OWN WHN TIME COMES SMFH!

• Lily says:

@ No sah … yes ….dem the whine deh deadly …one of dem seh dem deh whine can bruk off any buddy head lmao… when dem tell me dat mi nearly drop down wid laughter…

• me says:

WHY I AM NOT ABLE TO SEE THE PICS THEM ANYMORE…………..MET…………………..

I dont know

• Trish says:

All I can say is loudy beat DI whole 3 a dem! Dem pic ya dnt show the truth him Neva need no help fr nobody To me nun a dem gal deh cah fight a bare hide and lick dem did a fling all DI one Ina DI black nuh stop drop a ground a dem start it and dem deserve DI beaten weh dem get ole sadamite dem!

• 007 says:

1.Mention you need to stop mix up in dance. 2. Do you want to see some man hit your mom like that?…. make sure you know what your doing. !!!! 3. What goes around comes back around.. bout you a #BATTYBWOY? #DROPSOAP MENTION (lol).

• real torontonians stand up! says:

Okay! Been hearing bout this shit right here but a di first im seeing the actual pics! As pictures to tell a huge part of the story.. Let us speak on this shit. Where the phuck do I begin?

Ladies: Meeka, Latty & Fre.. I dont know yall personally so with all honestly and realness Im not going to start off by saying I dont like yall..phuck I dont even know yall! All I can say is this! Talk about real nigga shit!!!! No matter what the fuck anyone wants to say about you three.. that was some real hood nigga shit I aint seen in a long ass time! Yall ladies had each others backs like they threw yall in the WWE finales! Hand claps to each of yall cause yall had each others back to the END! Thats what the fuck Im talking about. NO back down shit..bitches hang togethr when shit bout to pop off you better get your muther fucking fight up..is how I see it. Bravo to yall for holding shit down for each other…cant even bull shit.

Loudy: HItting women is a BIG NONO I dont give a PHUCK how manly they look! Big fucking BOO to you! Do you know how you made yourself look bra? You lost any little respect I had for you before, now you just look like a big fassy…real fucking talk…pulling the females hair though!? GTFOH! I wouldnt even do that shit bra and Im a female! bwhahahhahahha!

LOUDY: Understand this right here and now!!! YOU HAVE NO REAL FUCKING FRIENDS THAT WAS AT THAT PARTY WITH YOU!!! Do you fucking hear me bra? Which friends? Are you fucking blind? Come on now I know you realize just what the fuck took place.. I lost respect for all a dem weh yuh roll wid!!!! Every last one a punk and full a bloodclaught chat! How you up in dance with all these people and NOT ONE muther fucker came to defend your “friendship” are you serious though? I wouldah spit pon each a dem! Loudy, yuh sharpthan this mon..yuh head get buss up fi what! In the pic jason, and all a dem a stand up and look.

Do better people…dont roll with punks!

• real torontonians stand up! says:

Do better people…dont roll with punks!