IS UNNO SERIOUS??

image-Optimized

WOMAN MUST STOP USE THEIR PERSONAL FEELINGS TO HURT THEIR KIDS!! A TIME UNNU GROW UP.

THIS WICKED WOMAN DIAMOND MAPPIE CHAMPAGNE EX WIFE ALL THESE TIME DI MAN A TEK CARE OF HIS CHILD AND EVERYTHING WAS OK UNTIL SHE AND DI MAN DIVORCE SHI A WALK AND TELL LIE ABOUT THE MAN NOT GIVING HIS SON NOTHING . DIAMOND HOW MUCH TIME YUH ASK MAPPIE FI SCHOOL FEE AND HIM SEN IT? HOW MUCH TIME DI MAN BUY UP STUFF FOR HIS SON AND BRING IT TO HARTFORD? EVEN THOU THE COURT SET THEIR PRICE , HOW MUCH TIME YUH CALL AND ASK MAPPIE FI MONEY AND HIM STILL BRING OR SEND IT COME GIVE YUH? Without court know shit!! . DIAMOND ALL YUH FRIENDS AND FAMILY CUS YUH DAILY AND TELL YUH A IDIOT THING YAA GWAAN WID PON MAPPIE AND THAT YOU SHOULD STOP USE YOUR PERSONAL FEELINGS TO SPITE THE LITTLE BOY. TALK ABOUT WHAT YOU GET OFF THE BOOKS DON’T TALK ABOUT WHAT COURT SAY, ANY MAN WHO’S NOT WORKING ON THE BOOKs GONNA GET THE LOWEST AMOUNT TO PAY SO YOUR FEELINGS LET THAT HAPPEN. IT ONLY TAKE ONE HURT EX TO BRING DOWN A MAN, MAPPIE A BOY WEH FIGHT FI SEE HIM SON AND BECAUSE HIM LEFT YUH AND YUH SHOCK YUH USE IT PON HIM. GIVE DI BOY WEH HIM DESERVE BECAUSE YUH WRITE A LETTER TO MAPPIE SAYING THE LITTLE BOY IS NOT HIS AND MAPPIE NEVA STOP FIGHT UNTIL DNA TEST PROVE THAT HE IS THE FATHER. WI INNA DI SALON AND HEAR YUH A TALK HOW MAPPIE BRING THINGS COME GI YUH AND U THRO IT WEH BECAUSE OF JEALOUSY. DIAMOND A 3 BARBER NAME CALL PON YUH SON INCLUDING DALE BURKE WHO YAA FpppK NOW. STOP SPITE YUH SON AND PUT YOUR FEELINGS ASIDE!!!!

***YUH KNOW MI NAH GUH SEH NOTHING……………. DEN IF HIM A WORK OFF DI BOOKS WHY HIM NUH TELL JUDGE DI OFF DI BOOKS EARNINGS?? SHE MUST PUT DI $18.40 ASIDE?………..MI JUS WAA KNOW**

84 Responses to IS UNNO SERIOUS??

One Nex idiot a defend this sperm donor….it is the man duty and his responsibility to purchase or contribute to his child well being wether off or on d books…….

• Original Goodas says:

one a mappie groupie dem. diamond move on with her life is not every body want mappie..

• Dwrl says:

Mi a go WID the courts anything off the books no count. After ANNO now him a f000 pon HAR why a now she would a try spite him?? DAT dno MEK sense. ALL WHO A BREED TAKE NOTES. YOU NO THINK ITS RIGHT FO HIM TO BRING THE REAL MONEY TO HER, WHAT THE f000 IS $18?? YOU WOMEN MAKE ME f000ING SICK THE WAY UNNO LOVE DEFEND THESE WORTHLESS NO GOOD MOTHERf000ERS WHEN IT COMES TO THEIR CHILDREN, WHAT THEY DO O ONE THEY WILL DO TO ALL

• him cant go court go tell judge bout off de books earnings..yuh waan IRS come after him fi back taxes and tax evasion ?..prison yuh waan de man go

• Original Goodas says:

well since it bun di mate dem so, unu go buy the money order weekly and send it to them. damn buddy defender, is not the first me hear mappy naa mine him pickney dem all a u baby mother caa a tell lie pon u

• DWFL says:

Original Goodas I believe a Donna or even mappie send this in because I know for a fact mappie don’t buy clothes for Matthew or even give money in court day b4 yesterday Mappie told the judge he font work 2 years now and his girlfriend mine him the judge then tell him he’s a dead beat father and he’s on probation they gave him time to go seek a job a full time job and he must bring evidence he went so the judge can call and check also back child support for 2 years now. Diamond a descent woman if she was such a white why would he be in a marriage with her for 10 years? Really now? She just couldn’t bothered with the continuously disrespecting and also his lifestyle trying to live beyond his means and not taking care of home

Bwoy as a teenager growing up,some family members and some close friends their fathers were hustlers/flossers weh have trailer loads a women and took care of everykids legitimate,illegitimate..If a 4 kids a yawd wid wife and 3 bawn otta road.if wifey 4 kids guh a prep school,mate kids a guh prep school to…all if pickney nuh pass common entrance di father dem a pay up dem money fi get dem een a one prestigious school…Bottom line man use to roam di streets an have nuff outta road kids but every single one of them guh good schools,travel from dem a lickle pitney,was well taken care of…wish I can say the same for dem man ya..di only man weh look like dem have nuff yute and tek care a dem a FLIPPA it look like

child support dont report to irs but him a come mention bout give money and off the books job…he could have told the court easily seh him can pay more if him is such a good father

• Diamond says:

Mi a one gal weh talk straight n nuh hide behind false name( this is shannette diamond) n get this shit straight whoeva post this!!! A mi left MAPPIE champaign n nuh him left mi so jealousy pleaseeeeee !!!! MAPPIE is the lease of my trouble …. Suh when u a talk talk the real thing …… Mi nuh walk with my p—- pun mi face n a 1 man mi f000 y cause when mi bread a ones nne fi call… MAPPIE lucky seh mi Neva did a f000 pun him n u a talk bout DNA o please none a dat Neva happen cause MAPPIE know the truth …. U know how much mi prey seh mi Pitney shouldn’t be his but my son is here n although his dead beat dad nah mind him !!! Him nah suffa cause mi mek sure a dat.. N MAPPIE only pay school fee 2 times fi mi son n clothes please weh it deh!!! LOL don’t get me started n as from calling him it wasn’t me cause him nuh have my # n that’s just a waist a time fi mi…. My time is focus on one person n one person only Vaughn M. Williams only mi nuh have time fi lose waste…. Mi nuh need nutting from him but to sign ova full rights to mi for my son n him can go about his business !!!! That’s it for me n have a good day cause mi nuh have time fi loose argument suh pass that on to MAPPIE n I think a him write this but I hope if its u read real good turn ur rights ova to mi n I’ll drop the child support n u can go n leave my yes my son alone n focus on the others that u have !!! Wish u all the best

• 2cents says:

child support DOES NOT report you to irs if you work off the books, if he tell the judge that he works off the book, she will take that into consideration to determine the amount he is to pay.
    He had to say he is unemployed for the judge to give that amount.

• Original Goodas says:

@Anonymous is real thing. My uncle have 2 with his wife and 9 outside and everyone a them did get taken care of and know them one another and go good school. him mother file fi him and him, him wife and the 11 pickney dem come up. him and him wife retire and move back a jamaica and di pickney dem look after them step mom more than them own mother, not to mention me uncle. a man weh have him money but di pickney dem ya tek care a him, so mek dutty mappy stay deh

Met mi coulda swear irs report to child support or a di other way around…mi know dem guh hand in hand a succum mi cousin get a decent cheque inna di mail from irs…mi seh di pussy nuh stop blow up har phone fi some a di money back bout him wah buy car caz him cyar lef him a road

hayyyyyyyyyyyyy is is here…………………………… Diamond seh u fi sign over har child mappie and gwaan unno too good man bout next man name a call up

• Saucy Baby says:

No Metty I think the letter said to Diamond she need to talk about what he gives her off the books/record aside from the whole heap of $$$$. Boy any name day I have to take a man to court and the judge say $18 I tell him bout him rass and go hold a contempt of court. :f000: :f000:

• Saucy Baby says:

Diamond don’t hide, as long as is the truth you’re telling mek him f000 off! Wutliss no rass. Met you know for some reason I believe her, them dance man only want dress up and fling champagne and don’t know how them Pickney eat!

One of mappie fool send dis in cause dem kno mappy dnt take care of none of his youth dem if Donna don’t book fi him n her ticket to Miami mappy dnt go see his son out there if shannett was a bad mother her pickney would of look bad stop trying to make da women look bad inna ur bitch dem eyes cause dem wanna hype bout dem a breed n have gud baby fadda u is no one gud fi own up Donna only around cause she invest to much money inna ya n u dnt have shit fi give her back

• soap opera says:

that’s why me could’nt bother carry nobody go a court, me do every kind of job and took care of mine by myself. Now when the daddy see me a tell me bout tell my son to call me for my birthday, my son say tell my daddy to kiss my ass, me no have the heart to deliver the message but it sweet me ie se.

Fathers take care of your kids, they do grow up and then you’ll be sorry.

anonymous seh she cudda swear a irs do di reporting…….that is exactly what happens but whey di judge shuda do is mek di gyal whey him live wid dat is mining him pay at least 100 a week………den dem will know what it is to take up a man’s responsibility

Saucy all she haffi do is get a private investigator it will only be for one night because dem party so hardy di whole a di evidence will come together one time but as mi seh since him bawl out bout ooman a mine him di judge shudda mek she pay

• DWFL says:

Met yuh see how dem hype & Bruk boy yah operate smfh if mappie lef diamond when she had put him out why was he still there begging and sleeping on the floor??? Mappie tug inna dance a floss and Nuh know how yuh son eat or wear clothes tug Nuh f000 shame?? U can mek the man miner ( Donna) buy u red bottom and LV but u cyaa Tek $100 a week from her and give towards your son living? Why when u about to buy a bottle of champagne in a party u cyaa say ” oh shit this money can go to mi son?” f000ing worthless f000a God have a beating fi yuh bloodclatte.

soap opera u know dem man yah tink dem nah go get old n is like dem nuh get it seh di refused stone always come back come tun di chief building block

• Dale Burke says:

So a how dale Burke reach INNA picture fi a hold on to diamond breast!!!!!!!!! Wtf

• Saucy Baby says:

Exactly Met, you see if these judges would say duck that anyhow you living, make sure u find money gi yuh Pickney and slap on $200 a week else is jail, bet you he find that money every week cause he don’t want sit down in there.

• Saucy Baby says:

Same so DWFL. When he about to buy it cause I’m sure it cost like $100 he buy only 1 instead of two and three. You see through sake of hype nuff ah dem would feel it later on.

Saucy she need fi get a p.i because you really cannot be partying and dont know how your child eat or sleep………yet u all a wash off shoes wid champagne?

it deh yah dis frideh morning _______________________________________________________________________

• Hotstepper...formerly Peeper says:

Met u r right the court does not report your earnigs to IRS…what they will do is report your non payment if you are delinquent, so the IRS can intercept your returns and give it to the mother

• DWFL says:

Met mek mi Gi u a joke mappie tell the judge he promote for ppl it isn’t his party yuh see how the pussyhole wicked no sah @ saucy $130 fi a bottle a rose Moët and the bumbohole went to GWI party and buy a case, jay icon party and a case Juggist sane case him buy he’s a f000ing dead beat mi ignorant fi man weh Nuh Tek care a dem responsibility the little boy is do innocent but wait deh man Likkle cocky mappie day soon come

peeper but if him a work part time she supposed to get him tax dis year………..nuh suh?

• 2cents says:

what will happen is that child support report the father name to IRS, if anyone file their tax and put the father name on it as a dependent that money will go to child support.

Met him tell the judge he’s not working for a lil over 2 years now so no part time Nuttin plus mappie di consignment liquor no Met this is pass worthless real talk

• 187 Dem says:

@Met dem garnish dem tax money when the non-custodial parent is in arrears…. As long as di person paying it owe back $$$ den dem a guh tek weh dem tax money…

As for deadbeat fathers mi nuh have no words for dem bcuz, nuh matta wah a woman a guh tek care a dem responsibility with or w/o di fada doing & dat is not an easy task, so much respect to those mothers that do it…

• Saucy Baby says:

What she need to do is collect all his flyers from when he kept party because it seems to me like is every 3 months them dance people keep party. Collect them along with pics from his party and take them in? He is a wutliss rass.

Dem need fi garnish fi har wages,any gyal weh wah mine man and deh pon back child support dem need fi garnish dat rasse…di gyal dem we mek better choices and di man dem we b more responsible,im sure their would b a decline for dbd…

• Somyungal says:

LMAO poor Dale Burke…IDK Y your name get call?!?

• Cc says:

Mi believe di senda pon di jealousy part….I tink shi tek him to court outa spite, and him didn’t report all his earnings out a spite… dem both need fi grow up smfh.

SAD CASE OF ALL THREE INVOLVED DIAMOND MAPPIE AND THE CHILD…WE ALL ARE FROM A CULTURE WHERE WE SEE MAMA OR GANDMAMA HOLD AR OWN AND TRY AR BEST FI RAISE THE CHILD AND THE FATHER DO WHATEVA HUSSLING HIM DO TO MAKE SURE SAY PICKNEY A EAT A DECENT MEAL..DEM SAY WHEN IN ROME YU DO WEY DI ROMANS DO HOWEVER WE STILL HAVE TO TRY HOLD SOME A DI VALUES A WI CULTURE..DIAMOND YU WRONG..YU NAW HURT MAPPIE WHEN YU TRY MEK HIM GIVE UP HIM RIGHTS AS A FATHER …AND MAPPIE IF YU REALLY NAW TEK CARE A DIS CHILD YU NEED TO TRY START TEK CARE OF THE CHILD f(%** THE COURTS SYSTEM MY GIRL IT ONLY AGO STRESS YU AND FUSTRATE YU JUST DO WHATEVA YU CAN DO TO TAKE CARE A YU CHILD …IN THE LONG RUN IT AGO WORK OUT FOR THE BEST … LORD KNO HOW I STRUGGLE WID MY TWO AND TODAY BOTH IN COLLEGE AND A DO GOOD AND MI NAW LIE MI FEEL WELL COMPLISHED FI SEE THE TWO MEN MI RAISE…YU EFFORT WILL PAY OFF JUST TRY YU BEST FI NO FIGHT THIS MAN…YU NEED ALL YU MARBLES RIGHT NOW FI HOLD DOWN YU FAMILY … I ALWAYS SAY ME NAW REACH OUT TO NO MAN FI TELL HIM FI TEK CARE A FI HIM CHILDREN IF HIM NO SEE SAY PICKNEY NEED FI EAT HIM IS A LOST CAUSE….AND JUST REMEMBER WEY MAN PLAN FI BAD GOD PLAN FI GOOD…

Exactly I feel the same, From my son born I don’t receive nothing for my child from the dad and it hurts like Hell :sorry but I refuse to ask the Bastard for anything….Being a fatherless child myself it hurts even more for me to buckup a loser just like my father and I know my child is hurting. Time is the master of all things and these type of men will be punished.

• Hotstepper...formerly Peeper says:

is why when woman tek man for child support the first thing people say is that the woman is jealous? does that make sense? If a woman take a man to child support it is usually because they are not getting any money or they think the man can contribute more, in MY opinion is only a small percentage of women do it out of jealousy, and sometimes is not about the amount of money, its about the consistency, u think it easy fi affi a fawk out $250 a week fi day care and the likkle $200 weh di man give a month time, come anytime him feel like or none at all? If judge sey $50, u know u $50 a come every Wednesday providing him have a job or him paying it like he is supposed to, so rite deh so u know u only affi find the $200. I dont know why us women always want to give man a free pass, because we see our mothers do it by themselves we believe we can do it by ourselves….no..a no so it go, mi never lay down by myself and get them. I have 2 kids and if me and my husband get a divorce him will be paying child support, because when you getting a divorce and you have kids, they automatically calculate in child support, and him better doh quit him rass job either

• Hotstepper...formerly Peeper says:

wid all wah mi just sey….women need fi know sey is not everybaddy u f000 can be good fathers, and ladies we are no more special than the woman he was with before, so, if u see him nah mind him other pickney dem, him nah go mind urs either…..and if u buck up a man wid multiple baby mothers, please run and run fast, that sey sinting bout him, and if him is a good father and take care of all of them like he is supposed to, doh breed fi him, because him nah go have none leff over fi gi fi u pickney

• Hotstepper...formerly Peeper says:

yes Met…but big rass man like dat a wuk part time…smh

• smh says:

My one wukless to and me nah stop him affi tek care a my son forcefully dem man too wicked when you and dem deh dem nuh have no problem a give but as soon as u left them waan spite go spite unuh mumma. My P.I dem deh pan the case fi me. Wukless

• DWFL says:

@Hotstepper I totally agree with u I have a baby father because I’m not with him he don’t want to take care of my child on a regular bases he do it when he feel like or when I threaten him that I’m going to take him for child support. It’s really hard to take care of a child on Ur own food, clothes, school fee, karate classes etc but only because I’m working 7 days a week why my ass don’t get the time to go down that courthouse and because I feel I’m not supposed to beg and pled to a man to take care of his responsibilies. Mappie is a Dog shit he’s out parting in the latest wear, flossing and can’t mine his son smh

Dutty Mappie weh Tek Mic inna party a throw wud pon Paul Range saying a X6 Yuh own and cyaa pay $100 a week towards your son wellbeing God have a f000ing beating fi u ole wutless shit house

• Original Goodas says:

that is why i take my hat off to women who do it alone.

My baby father do what he wants when he wants and 90% of the time is becuase they know a mother is going to do it whether he chose to or not.

OG it hawd an wen mi use o go a court mi c weh di gud suffa fi di bad. Married ooman cum deh a sue nexx ooman man fi child support…suh how yu married an breed fi nexx man. Den yuh c man cum weh nuh c em pitney in donkey years an cum a file fi parental rights…weh yu did deh fram pitney deh a knee…sum ppl must not be parents but since buddy n pum pum collide freely inna dis world a only fadda god caw help us wen di deed is done. Nuff a dem morals warped an a di bag a pitney dem weh dem hav suffa di consequences. OOman deh a court wid 4 pitney…4 fathers…man cum fi 3 court appearances wid 3 diffranttt mothers cum on yow get it togedda..blame no one but ourselves. We must think ahead of the plan and NEVER plan to fail.

Mappie god guh wid yuh caw one ooman a mine yu an a nexx man a mine ur own seed…you ave a lot fi tel god sooner dan lata. Donna I have no words fi you and the other Mother’s…mi did a guh seh kip di faith but unnuh real strong caw luk pon di man weh breed unnuh…not even em pants foot em nuh care much less :travel

peeper him haffi work part time because him a sex di world full time

• Hotstepper...formerly Peeper says:

child support fi clap dem unda dem rass, because mothers dont get a free pass, mothers caan tell the pickney dem sey mi no have it, mothers affi find it by any means necessary….mi have fren weh lay dung wid man dem not even like, just fi get some money fi feed di hungry pickney, oh and she working, the money just not enough to do every thing…..and one a di pickney fada have the nerve fi call har from Jamaica a cuss her bout him wah tax return money

want tax return?

• DON'T CARE MOVE !!!! says:

Mappie f**k half please N thanks !!!!!!!!!!!!

Hotstepper, di man bawl inna court and di judge turn to me and seh “Ma’am what is your occupation?” weh di mumma bumbo dat hav fi duh wid em paying child support? why yu inna court a question mi n a dis man mi cum bout? wen mi dun talk mi figet seh di judge a nuh yawdie ow mi ignorant…papi haffi calm mi dung…smh

• Hotstepper...formerly Peeper says:

yes Met, him call her and cuss har bad bad sey him want di money whe she get offa him pickney from tax return…I doh know who tell the fool bout tax return

• Hotstepper...formerly Peeper says:

u know boston doh ramp wid child support…one a me fren bring har baby fada go, after him lock down pon di money because she leff him…dem tell him 23% of u salary before tax…him bawl out bout how much money the mother mek….Judge sey and I quote “Sir, it does not matter how much money the mother makes, it is your responsibility to take care of your child and I believe the amount is fair based on the guidelnes…..I suggest you go and find another job, to help u pay the bills, i will think about reducing it, but I dont think so, I think it will remain the same” f000a him….so now him affi a pay 23% fi one pickney, when all she asked him for was $100 a week, and him use to give her $200 a week before she stop deal wid him, dem too wicked

peeper the sun shudda turn fire and burn him up him too bright

• Yep! says:

When my son was 2 weeks old I tried to reason with my sperm donor and tell him seh him fe jus provide him weakly necessities for my son and we can a kid court. The stamma dunce head bwoy look pa mi and tell mi fe mek mi new man tek care a my son and me fe go f000 off and hide miself. The bwoy quit job and move just fe avoid child support… All because mi dump him and fling him outta mi house when I was pregnant cause him did a cheat pan mi (i.e his 2nd baby mother weh also have him pon child support). Me Agi mek CERTAIN seh my son get every red cent him deserve til him tun 18…. And then go back go file fe extended child support when he is in college up to 25 years of age. Dem tink pickney cheap fe raise?? No so tell you wa… Since a you breed mi we gonna go half on a baby ( in my R Kelly voice). Him can hate mi til thy kingdom come.. Dat a between him and him dutty badmine conscience cause me happy, truly blessed and greatful to how seh him bless mi wid a happy and rambunctious likkle bwoy pickney. While him deh deh a hate me happy in love wid my 2 poopsie dem. there is no greater reward than being a mommy and no matter what… Nuh deadbeat bwoy can ever take that blessing away!!!! Mappie, how yuh conscience rest easy a night time?????????????

peeper maybe it dependz pon di judge an sum a dem judge yah hav dem own biases pon di bench

• Yep! says:

*When my son was 2 weeks old I tried to reason with my sperm donor and tell him seh him fe jus provide weekly necessities for my son and we can avoid court– sorry iPhone plugs in whatever it wants to

Despicable and yet still not one but two Women at the same damn time go breed for this dude! You know I’ve been reading about this germ for a few days and I have one question DONNA you really waited all night outside of a party that you paid for, for this germ to give the other baby mother the bag of money to go home with after she flossed with him all night…..really?
    Quena-

• xhale says:

oh god mi shame badddd!Diamond do what u have to fi yu son Mappie yu fi do betta seriously!!!

Quena….I asked that same question lol

smh mines called me from Jamaica inquiring about Tax return too. Where these men get their brains from damn losers

• Smh! says:

Quena mappie owe so much ppl money hence why him have few fren again. All drinks weh him buy at party fi years a nuh fi him money buy! Him borrow from fren. First him used to try keep up within a gee and Dappa don passion. Now look like him a try tek over where queens empire dem left off. Mappie wa act like him a drug man when foolish Donna a mine him. Donna can do it because she nuh have no mortgage. Mappie and Shawn sharp a two Willis’s baby father weh love ooman mine dem! Keep dance a dem occupation but dem never pay the creditors. And di fool gyal dem still run guh breed!

smh u know smaddy tell mi dat since day :nohope:

• Hotstepper....formerly peeper says:

Mi sey, di two time me breed, is the husband ask me, mi never surprise him and tell him mi pregnant, so when him decide fi leff me or me leff him, him can decide fi no gimme a cent and see whappen to him…..every day mi thank god seh him inna a good paying job and if him lose di job is anneda good paying job him will pick up, cause mek him decide fi tun dead beat daddy and see wha happen to him rass….Yep mi agree wid u, if him no wah dweet by choice mek him dweet by force…f000ing drankro dem…dem things ya bun mi man…..den u have some likkle ediat wah run een and talk bout a jealous people jealous…..kmt

• Smh! says:

Miss met me only comment pon do post dem weh me know bout but some other smh a run in so me had fi add the exclamation point . Matter of fact met me think some years back a regular blogger did complain right here bout the same thing u haffi search fi it.

• Hear this one my sperm donor who have good good job make 85,000 per year don’t take care of his son! Him and I dated for 4 years live together he was my bestfriend but I only loved him as such a friend so we broke and I moved on we never had no drama . He was really a good dude I can’t lie him and my son Bonnie and Clyde I never asked for child support but he always had his son every week he bought clothes shoes food and 200.00 cash per week . I got married pregnant and everything good he was dating a lovely women who I really loved because she loved my son and took care of him. Follow me – now my ex continues on his same support of his child him and my husband even became very cool no drama ! One weekend he drop of my son he gave me a money order so I said why you giving me money order he was like no reason , I thought nothing of it until the next time it was money order and less money I still did not mine because money was never the issue cause he loved my child My son comes home and tell me that he don’t want to go back to his dad house I said why ? He said he has to clean up and fold clothes ! Now I said nothing is wrong with doing work around the house . If that was the case at the time his new girlfriend whom he live with had my six year old son cleaning bathroom and kitchen and folding towels and clothes !! So I called my kid father said whats going on and as usual he knows nothing . So long story short the child support become null and void he never calls my son or even buy him nothing he tells me he has a household to take care of because this new women had 4 children none with him . Now he had my son on his insurance and he end up taken him off so that piss me off after months years of asking him to take care of his son he looks at me and say its my husband responsibility ! My husband beg me to leave it alone my son dint need shit but for me it was the principal . I hate the court system but my Yankee friend them was like do whts best I your son o I filed the child support papers can you believe the man went to court tell the people them tha I am rich and my husband is a drug dealer and why he should have to pay cause my husband and I have 4 cars and live in a mansion !!! My mouth dropped but the judge turn to him and said who is the father of the child you are the drug dealer ? He said him the judge said well sir even if she is a millionaire you still have a responsibility to the child ! So they order the f000ery to pay me 2800 per month I never even went for back pay . The man cry and beg me that he can’t afford that cause the women pregnant and not working so my dumb ass cause I have a heart agreed outside of the judgment I said just pay the after school wvh is 270 a month and pick him up and spend time with him. I’m on 5 years now and I never went back to court because my husband said babes he his my child and me nuh want nuh Bwoy feel like him a mine me . I have 4 kids with my husband and as a god he takes care of my child as is own and my husband have three kids before we met and him still pay him babymadda mortgage him still provide food etc. I never once ever tell him its too much I love my step kids as my own. I never ever would try to have a man not take care of his kids.

Every memorial weekend and holiday him and the women In a dance in a red bottoms and Gucci and all now him don’t know how the child eat sleep go to school ! But the stone the builder refuse shall be the head cornerstone . My son will be greatness and my ex and him wife will live to see him , I may put up with alot but a man that don’t take care if his kids my vagina will never jump !!! I rather a Cheater anyday than a dog shit

Now my son big and see for himself and all know him nah look pon him father ! Father call him down my son don’t deal with him at all and everything him see my son him v,ean to him step in a red bottom too and have the highest gpa in his 9th grade class !!

Amen! They never learn but haul him right back to court…get that raise a u son money u a defend ..Him sidung and study over your life and that cause him fi get red eye and stop mine him? Yuh fi tax him pocket fi ur son him rude man

pepper yes dem fi dweet by f000ing force and pan tap a dat dem fi get limited time wid di kids some a dem because dem tink when dem a pay child support dem can talk up all kinda tings bout di mother and since some a dem…………all di one whey write up top bout 3 man name call pan pickney…THAT IS SO LOW! But man like dem time fi limit because if u cannot feel some since of civility to the parent u a go tek it up with the child anddddd also some a dem love talk up all kinda tings bout the mothers around the children…tek di money by force and limit some a dem.Dem love talk bout ooman a carry feelings over…how can a woman not? Look at this one now…Yuh nah mine di wife own…nor di rest dem whey u have before and after di wife…plus have two pan di way? Things like those bring up all kinda feelings so mi nuh know a wha duh some a dem

lateisha aka teishasparkle stop sending these stuff to met cause ur gonna end up just like everybody else lol u so blind to see that mappie used u at his dance cause donna is pregnant with his child n didnt want her at the door this trip so he posted u there anyway the only reason donna came to the dance was for u to see that shes carrying his child smfh go get a life lateisha u only riding for the fame cause u same one av to give that man ur paycheck n crying to friends how u gonna leave him lol u a pretender u on ig n fb everyday like u happy when u n ur fake false man relationship is a mess

EYN nuff time wi duh tings outta wrath n dats di reason sum ppl run enn n seh a jealousy mek sum ooman duh tings. Membah now a yu seh “that piss me off” yes we r all humans but a dat cause di animosity mor time wid parents caw wi duh tings wen wi get mad. File court papers if that’s what you have to do….file it consistently and completely regardless of how and what you feel for the father…if this is the only means of getting him to providing for the child. A gud ting ur own hav a documented paycheck of 85K…yu a one a di lucky one…sum a dem radda nuh wok like di man inna di post yah. Tenk gawd fi ur husband em soun like bill gates lol…a how fi em ex let em go…em still a pay all mortgage..no mannnn em is a gud man…fi em kine stop bawn. Let me say this, is eidda yuh a guh mek yuh son stay wid yu n doah go a em daddy hous r yuh deal wid certain tings. Wen a fi wi own wi slap dem few times fi guh clean up dem room r duh dem chores..be it fold clothes, clean bathroom etc. Wen a nexx ooman dweet wi a guh get vile caw membah aint no love like a mother to a child. Keep dat in mind.

Last but not least, you’ve done a great job it seems with your son. Pat yourself on the back :)

• Hotstepper....formerly peeper says:

Met me sey some a dem caan tame and I dont know why di new ooman dem have so much fi sey bout the exes….is a worthless man siddung and chat him children mother wid people, no matter a who…..mi always sey u can mek anybaddy u wife, because u can divorce dem and move on and figet bout she, but not everybaddy u mek the mother of u child, because u affi deal wid dem fi di rest of u life, so if she good enough fi be ur baby mother, den treat her wid some respect man

• Observer he is no bill gates but the way the man love and take care of his kids god bless him . He sent her to school and she is nurse and him still do it cause him seh his kids live there and he pay for we’re he live and he said him tell her to save and take advantage of the opportunity she has and she has . Him buy food clothes everything but I feel no way about it trust me that Mek me love him cause of how he loves his kids. They broke up long time before me and when they were together he was not at his financial status as now but I met him doing it and never ever try to get him to stop . My ex women cuss me she said I put him on child support cause me want him and I’m like chic I broke up with him 4 years before you met him and we had no issue until you and look pon my husband how him look good take care of home and most if all mine him Pickney dem !! So why the f000 would I want my left overs him nuh even compare to my man . Please understand my husband is no saint we have had or battles we been together 15 years we have separated and not once I have ever had to pick up the phone and itch for anything . When we separated for 3 years because he cheated on me he never ever not give me support I never used his kids against him we co parent and he did what he was suppose to even for my hold that was not his . My dead beat come around memorial weekend and after all year him nuh call or send nothing him want my son for the weekend and have nerve I tell my son fi put on him Gucci clothes dem cause him a bring him a soccer park but I figure him out and stop that shit cause him want Mek it to him friend dem seh him a mine the Pickney

Sometimes the dutty man go pon fb and brag bout him two new children and don’t seh a ord bout him son who all reach news paper and get principle and mayor award for education and his sports award my son went to Washington last year and met Obama my son start get scholarships and not once him mention that . He is a wicked man !! I leave him to time cause him and she look a like two devil !! Trust me I told him he going need my son one day

• Addicted says:

Evening Met.
    OFF TOPIC.
    Have you seen how they have the 2nd suspect cornered in a boat in Watertown?

• Me see people who smile a d laugh and big up these worthless men Mek excuses and blame the women ! I still don’t blame him ex cause a real man nah Mek nuh gal Mek him itch pon him kids !! My son came to me one day and said mommy why my dad don’t love me and a cry that hurt me not because of nuh dutty man but my son want a relationship with his father and I never tell my ex him can’t get him son all if he dint give me a dime ! I never talk bad about him to my son my so. Knows nothing if the child support ! I hid him from such because at the end of the day its his father . Up to this day I tell my sin forgive him and love him cause its one at her you have ! Him and the women try scandal me dem cuss me and him all tell me one dat him nah pay my lightbill or pay my car payment !! Me just tek a picture of my car title dem and send it to him …. The things I hear him seh as a god I know this man for 25 years and until his wife him never talk like that so I know she has alot to do with why him don’t want tek care of his kid.

I seh I have a plan for him this memorial weekend when him call my phone I. Going serve them papers on him infront of all his people’s and earn my name as a bitch . When I get that money its going straight to my son account for college

Addicted mi a watch it blow by blow ….it seems like they may have killed him

• Yep! says:

And them always a mention ” a woman scorned”….. Are you f000ing kidding me????????? There is nothing more vengeful than a MAN scorned, trust and believe that!!! They will say and do anything to get any and everybody to turn against and bad mouth you….and this is my favorite line ” dat bitch a whore she a f000 one a mi bredrin”. Yes!!! once you leff dem, him and every man in the universe tun big fren so anybody you date and move on with is him fren which makes you a whore…well dem if a suh den a jus suh. If I was a mother to a dead beat man mi woulda shame tuh rass!!!!! What a bunch of LOSERS LOL!!!

yeppie a woman scorned yes cause sometime u look pan some a dem whey u dash u good self to u mus scorn dem :maho

EYN like I said it seems you’ve done a fine job…I salute women like you. Keep up the good work.

Bwoy dah man deh soun like a likkle man weh mi noe a Brooklyn name :shutup: di ex wife duh a fine job doah wid har nursing money n em mek sure har fridge full n em pitney dem gud….mi ask em how cum em so nice an a ooman leggo offa em…em claim she neva want em suh dats y dem lef….but yet em get a ooman pregnant wid a daughtah while em inna em new relationship…suh mi noe but em is a gud fadda nevertheless

• Yep! says:

Lol a true Met; my sperm donor have a nerve fe call mi a bitch one time…Metty mi seh di time it tek feem call mi a bitch bout bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbitch wid im dutty stamma mout comeen like it eena guh tek im all day fe call mi di one likkle bad wud. Mi jus tel him seh yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyess mi know eediat

• I know I.m gonna get a proper cussing for what I’m about to say but this is my observation…….Why do Jamaican Women always try to buy these worthless type of men from one another? WHY? These dudes can be living with a Woman and that Woman could be mining the germ and y’all still will see him, want him and buy him!!! Now about that child support, yes take his ass to court!! The only Baby Mother that should of been waiting for Mappie’s ass outside of his party should of been Chica with the unsupported son to collect that bag of gwaup from Lateisha!

• ATL says:

LOL what a way that de 85000 dollar de stretch. fi pay fi 4 car mansion mine 7 pikney and pay ex mortgage. As a RN Me make 81000 last year and only have 1 pikney fi a deadbeat ex husband. Only have one modest 4 bedroom house 2 car one pay fa one with a note and can j barely manage fi save after tuition sports and other extracurricular activity fi mi son, and mi cant afford gucci and red bottom! Who a fi unnu financial planner, mi need him and mi nuh si nuttin bout you working. Mi a do something wrong!!!

Deading @observer :travel

• OhGee says:

ATL, she said the babyfather was making $85,000 when she went to child support, she didnt say her husband makes $85,000.00

• really says:

latisha or her dumb ass friends a uno a send in these senseless stories. why uno nuh go read uno bible??? its the same way uno come here a sey how mappie love lattie and them always together and at the end of the day him breed donna and uno same one sey donna was outside into mappie car until party over and lattie go home wit the 2bag a money and mappie went home wit donna empty hand. uno so foolish if a lattie him love and always by her side how the hell him go home wit donna after latie collect at the door. and lattie was before donna. uno nuh si sey a use him use lattie. mappie kno lattie a try fi get hype and attention fr him such she nah teck a dollar out of the dance money.lattie is a big fool uno need a life bout diamond jealous thats why shi put mappie on child support. yuh tink the woman would waste her time to go to court knowing mappie nuh have nuh big job fi child support come again and so wat if him buy clothes fi him child and pay school fee thats is responsibility. why uno such fool.