SHE WAS MAKING IT EASYY FOR THE CLEAN UP WOOOMAN

blinditemginger

I was fassing on some girls facebook page and come across this picture with the caption my cuzzins hubby birthday but I slept wit dis guy recently Mi saaaaay wata way some bwoy wan hype when people ave dem secret! Groupie everybodee a toronto know dis cast eye Red bwoy B++ R++ he walk around like him batty nuh tink when gyal say she sleep wit him an him pup ar out but anyhoo that’s not the story. Dis bwoy is a name brand man gucci prada louis a holts shopper so mi see him a one dance him talk to mi and mi end up give him piece afta mi giv di bwoy piece its like him like it so him enup call me back so we do it again but nuff vibes deh deh second round so me go down pon di bwoy when me go down deh it frounzy like a wah…mi say to mi self mi want a 3 bills offa da bwoy ya let me gwan worky after mi done mi frighten when bwoy tun mi back way and lick me from my CAT go right to mi Assets! Lawd no one eva eva eva lick mi batty before and di bwoy use him tongue in deh like a sport him a play afta him done me feel like a virgin to rasss !!!him tell mi only certain gyal can bring it outta him Mi did kinda like him but den mi find out him have four pickney and 3 babymother and still deh live in wit di last one THEN to make matters worst somebody pinch me and tell me say him married to one of him babymadda from 2001 now tell me the two other gyal dem weh breed fi him never know dat????and di idiot wife u want di man so bad him a breed off the city and u still a stay!! Any way him freak me 6 more times afta that so the babymother weh him live wit a nuff of my batty u lick back when him come home to u a night time :p The last party I saw him @ in October he was talking to some dry foot black gyal and act like say he didn’t see me a shame him shame what do u exspect this bwoy ustoo wife up dutty R+++ weh clean up alla Canada and Jamaica and she f— him cuzzin dwayne stain dem on top of it dis bwoy is a dutty bwoy a wear name brand and a ride pon ttc now??? LOL oh and mi all hear say him give the last babymother him car but his mother a cuss because she say a fi yar car. Weh him did mek the police tek B++ R++ u pop down now

*P.S , UNO NUH BADDA CUSS DI SENDER………….A YASSO NICE HOT SPICY AND FIREY*

209 Responses to SHE WAS MAKING IT EASYY FOR THE CLEAN UP WOOOMAN

• Belly Bang says:

MET!!! MI AH GUH MEK IT MI DUTY TO REFRAIN FROM CUSS DI SENDER DEM, BUT MI NAW LIE, DAH SENDER YAH JUST DROP IT HARD HARD HARD…… THIS IS DI UNCENSORED LIFE AH DI DANCEHALL PERSONA :ngakak :ngakak :ngakak

FROM DI FROWSY HOOD TO DI WATA MOUT, DAH ONE YAH JUST DASH IT OUT DRY DRY (or should I say wet wet) :ngakak :ngakak

Belly a like it __________________________________________ she seh she did want har $300 :hammer

• LadyWoW says:

MET A U MEK MI NUH CUSS DI RASS SENDA

MET BEG FI HAR WOIEEEEE

SENDA DASH IT OUT WID NO REMORSE :ngakak :ngakak

• PPL busineSS says:

MET ME NO BELIEVE D SENDER – NO THAT IT IMPOSSIBLE BUT BUT DEM LIAD CANADIAN LOW LIFE YA A SO DEM FRAGMENT STORY WHEN MAN NO PAY DEM NO MIND DEM WIKID U C… SENDER U NAVE NUTTEN NAME SHAME MET COULD A BEG FI U TILL TMRW U SHALL GET,,U CAN SUK HOOD FI $$300??? A WHA U OLE NO GOOD DOE, MET ME NO LIKE WUTLIS DOG SHIT LIKES DESE,
    MET U MEMEBA D MAN WHE DEAD A CANADAIAN FI CARRY D TINGS DEM ANDREW SPIDI…TES HIM SAID ONE, HIM GET 3 SUM FROM SOME GYAL N HYPE GYAL IN A DANCE N START CHAT N MUSSI VIDEO IT N D GYAL DEM START SPREAD RUMOURS PON HIM SAY DEM GI HIM 3SUM N FUK HIM WID DILDO N ??? LMFAO WHICH WAS A COMPLETE LIE SO ME NO WAAN HEAR NUTTEN FROM DEM LIAD RACHETTY GYAL YA, IT TOO EARLY FI THROWS SHADES

• GENUINE says:

MORN MET BLOGGERS!!!!!! FIRTST OF ALL MI NAH BLOW NO MAN IF THEM COCKY SMELL MONEY R NOT MY DENTAL HYGIENE IS VERY IMPORTANT TO ME. ONLY ONE PART MI NO LIKE WEH SHE SAY WIFE TASTE HAR ASS DONT LIKE THAT CAUSE WHEN U AND HUSBAND A DO OONU THINK WIFE IS NOWHERE AROUND SO GIVE HER RESPECT CAUSE SHE IS NOT MESSING WITH U, AND IF HIM A DO U THAT WIFEY A GET THE SAME THING SO U A TASTE ALOT OF WIFEY IF U THINK SHE A TASTE U ASS GIVE RESPECT TO WIFEY OONU MATEY LOVE TALK BOTH WIFE A IDIOT AT THE END OF DAY OONU A TEK STRESS MEDICATION CAUSE HUSBAND A TRY HARD FI SAVE HIM MARRIAGE WHEN WIFEY FIND OUT.

morning genuine…. ppl business u know mi believe dis sender…….if she can admit to di blowing fi jus 300..she nuh partial man she truthful

:maho

• PPL busineSS says:

NO MET A SOMEN ME A TELL U BOUT DEM RATCHETTY GYAL YA DEM WI TARNISH DEM NAME TRUE DEM WAAN DEM STORY BELIEVABLE CAUSE DEM NAVE NUTTEN FI LOOSE BELIEVE U ME, CAUSE WHE D MOTIVE BEHIND DIS YA NOW, NUTTEN MMORE DAN D BOY NA PAY HER NO MIND N SHE FORMULATE DIS BULLSHIT, N D RIGHT PLACE FI PUT IT A PON JMG…SENDER ME KNOW U READING GO LOOK A JOB CAUSE U WILL GET MORE DAN $300 WITH A PROPER 9-5 #DUMBASS

There is no need to spread lies if you’re hurt. Desperation is not a good look, move on with your life.

• GENUINE says:

@ PPL BUSI GOOD MORN! IT IS SO TRUE I’M, WITH U MY SISTER.

hi good morning u know is who? kaw mi move di name so :alay

Same suh PPL BusineSS

• R...B... says:

bwoy it sad when a woman cant have u them seh anything to put u down,

• LadyWoW says:

Met u know seh dem a go reveal dis man and him ooman (real one) identity before di day dun

:table: :coffee:

Wow I second that :shakehand2

• kia NUNYABIZNIZ bubblez says:

i loikeeeeee..senda seh by any means necessary money fi run dwrcl frounzy balls tuh lickin cat tuh assets

• Lipstick says:

nuh likkle one pop caan werk ya suh, a di barrel gun mi a guh fa, whole heap a shots fired up inna

• Riches says:

mi seh mi love JMG, brighten mi day wen mi feel sad, dah one yah noice, mi died wen she admit to sucking d frownsy buddy, ooman gud suh? :ngakak sometimes sum issues serus but oda times u have to see d humor an all mi si a humor

• Brightlight says:

METSY THIS STORY HAVE ME DEAD WIT RASS CLAAT LAAAAFF!! WOOOOOOIEEEEE!!!!

• Once says:

Sender need fi call name cause this story yah sound like yuh desperate fi a hype

• Hotstepper...formerly peeper says:

who walk and suck fronzy hood fi $300, u too nasty and yes wifey mite a lick it back when him come home, but u a lick it back to, u think a fi u batty alone him lick…kmt

Met mi sorry, u know mi no behave bad, but I had to

• LadyWoW says:

DI WHOLE A DEM A SUCK SHIT OFFA DI DUTTY COCKY. IF HIM STICK HIM MOUTH IN DEH HIM JUST A WET IT UP FI HIM COCKY ..

THIS STORY JUST SOUND SO UNSANITARY – :mahos

mi tell unno doe cuss di sender and unno still? u know a gwine stop put up di tings dem kaw a wha day ppl a ask fi sexcapades and people send unno nah get no more :maho

• Lipstick says:

same suh met, mi caan tek di bagga tracing weh di sender dem a get, thats why mi tek weh mi self morewhile, a mix-up site this

• Lipstick says:

how di gal dem ago send in dem sexual experience wid di hype boy dem if unu a go done dem

lippy di people dem mus can send in something widout it haffi run through with a fine teeth comb …mi tek out di man name etc so di bangarang and nuh call fah

• Enter your name... says:

eeeewwwwwwwwwwwwwwww!

• Riches says:

same suh Met, i think some of the bloggers to serus mon all wen it uncalled for or i guess some of us very passionate bout certain things wi afi lighten up an si d joke sumtime cuz wen mi a read mi a seh to miself seh d smaddy yah nuh nawmal suh all mi afi duh a laff

• tell di truth says:

A wah tek dah gyal yah a tru the man nah lef wife y yyou vex cause this story no mek no sense and so wat if someone put on dem nice clothes and tek di bus you a try style di man u same one seh u suck him frownsy hood so u nasty to and u lick it back too so next time know wat to talk about smh

Riches das y di people dem fraid fi send in di tings because all whey nuh relevant………. all mi do a laugh especially wid di $300

• Hotstepper...formerly peeper says:

Met she coulda cuss him and leff out di man wife, as you sey is a mix up site, we should be able to sey how we feel bout the situation. We shouldnt be allowed to cuss some and doh cuss the others….just my 2 cents still….sorry if mi disrespect u wishes….Dem ago still sen een dem mixup cause we doh know dem

• kia NUNYABIZNIZ bubblez says:

met mi loikeeeee wen dem send in di fuuuull hundred dem likkle piece piece story boring. wida truth r lies senda gi full details an dem still nuh happy :cd
    tonx senda a suh suss fi write :maafagan

• Enter your name... says:

For real Met! Like $300 is any kind of money to be sucking some frowsy hood :ngakak

Dis sender nuh have nothing about her, no shame at all :hammer

kia thank u…when mi si di email mi seh lawd a nuh 3 line lmaooooooooo

• PhantomPhoenix says:

Met, senda should a de pon de sunday dagga…lolol Can’t hate pon a husla.

phantom :ngakak lol dat part beat mi bad…she was focussed pan di 300……… is betta dat dan go teef di people dem tings cause she nah violate no one but harself

So how him wear Gucci n prada n him hood frowsy lol look how water n soap cheap yuck
    Things ruff boy cause all thru the scent she still a work fi har $300 smh

chuet :maho

• LUNDUN says:

but senda, u seh u woulda suck di frownsy hood fi $300, but u neva reveal if u get di $300.

did u get it?

• LUNDUN says:

plus mi hear one man seh pum pum weh smell a bit touched a di sweetest fi f000 so maybe dat frownsy dick have di same effect….. a di sweetest fi suck :hammer

• LadyWoW says:

mi wan know if di senda mek him bathe fuss. cuz fi har belly trong nuh rass. I hope u wash and shave di buddy b4 u suck it. dem buid up a fownsiness nuh normal. him want soak inna detol

• kia NUNYABIZNIZ bubblez says:

senda wicked doah caz shi a get him money an shi kno him a tek ttc *guess a public transportation* :ngakak hope him koki nuh frounzy wen yu dida tek di 6 more freak sessions :hammer

Lundun ______________________________________________

Met, ban Lundun please. :ngakak

cindy lundun too rude lmaoooooooooooooooooooooo

But mi kinda curious fi know if shi did get di 3 bills too Met, cuz shi face di frowzy cocky, suh wat was di benefit? :ngakak

she mus did get it cindy lol a whole heep a grocery dat

But yuh know, senda soun more hurt dan anyting else. It soun like senda hurt choo him an him tongue move on to odda frontier an him a gi har cold shoulder inna dance. Poor ting.

• LadyWoW says:

no sah Cindy bad….she a carry frounsy cocky feelings

Met sorry mi know u nuh wan wi beat up di sender

but u dun know

:kiss

• LUNDUN says:

di senda sound cross cuz she lose di frownsy koki

an i no tink she get di $300 cuz she seh she woulda tek a $300, she neva seh she actually get it.

i tink she squits out sucking di frownsy koki wid him licking out her back door……violently!!!

she was enjoying too much and figet fi ask fi di money.

Good day family

me deh ya a read from morning and a dwl.. MET U A DI BEST

Original Goodas

• LadyWoW says:

Met dem cindy and lundun need a beating

lundun u too bad she get har money but mi nuh tink she collect di other 6 time ______________ goodas not me oo

• Riches says:

Lundun yuh mek mi a pap up, d senda good oh, i doah believe afta him mek har feel like a virgin she get d bills o, read weh she seh, she gudly did deh pon a high suh she nuh memba bout d 3 bills

met.. (Off Topic) Allissa di girl weh breed fi shabba a philly really name di pickney Shalisa… no man..

Original Goodas

Alrite Met, lets say shi get di $300, wat’s dat, like $50 per sucking-frowsy-cocky if a 6 times dem dweet. Or is it 7 times, di very 1st time + 6 odda times, den dat wud be $42.86 per sucking-frowsy-cocky. Baxide all maths senda have mi a duh! :ngakak

whey di baby name goodas? :hammer

• Original Goodas says:

u mussi blind… if di father name shabba and di mommy name Allissa u call the baby SHALISA

• PhantomPhoenix says:

But Met, my girl didn’t even had fi do much cause de man tun de table pon har and swipe har like a black Diners charge card…lol

She mek har money de honest way of cource, girl nah go a jail fi popinna when man a swipe har popoutta…lol

• LUNDUN says:

:shakehand2 @ riches, she was on cloud nine when har backdoor a sort out she figot di dalla sign

@cindy___________________________________________________________________

sucking a dick…$300

sucking a frownsy dick, but then getting ur backdoor manipulated……… pricele$$

lundun a who dislike u comment u know seh :tkp

phantom??? a u dis ? :hammer :tkp :tkp

goodas she cudda lef di b n seh shabisla :maho

A choo enuh Lundun, a suh dem freaky man deh tan enuh, a woman guh eenn wid 1 solid mindset an wen Mr. Freak dun wid har shi tun all fool cuz shi dun lost her damn mind (I’ve heard). :ngakak

met i tink a senda

but senda, it happen to di best a wi, cuz mi memba one time one man a luk mi but mi neva too interested, but den him tell mi seh him ave di anaconda weh my ppl luv to sing about….but fi him own is him tongue and proceeded to long it outta him head and twist it an turn it.

mi juss shut mi eye, and soften mi heart cuz dat tongue did look like it do tings, so don’t feel bad senda if u did figot fi collek cuz mi did figot seh di man was facially challenged and when him drive him affa sit pon a booster seat :cd

• NoNonsense says:

I had to take to the wall cause I need to defend my friend since she’s getting accused of writing this gibberish! She does not indulge in this site at all because of all the drama the man who this is supposed be about how ever lives on this site according to her. R B made a a comment bout when woman can’t have you they say anything to bring you down WE KNOW its the man who this is about writing that Its not even 5 days good you and the woman left and u calling up her name in your mix up when you know your life is dirty and has always been dirty u spend so much time talking badly about my girl but stuck around for four years hmm makes no sense or maybe you were just living off of her stop looking for sympathy because your dirty life is no secret its an open book My girl has never once said to me even when you guys aren’t talking you are freaky. She’s solid she knows her limit because she still has your yute and to the sender you sound upset because everyone in toronto knows MY GIRL is his woman and they did live together a few years and through those years he never sleep out afta no dance she say he text her when dance done and he wake her up when he come in don’t disrespect my girl bout she a lick your batty you toooo damn rude! U a cuss the man cuss him don’t involve my friend she didn’t trouble u! If anything she fi cuss u since u claim u wuk her man and all now she don’t say nothing to u.As for the man who this is about you make me so vex a call up my girl name ide love to post your picture because u have no sense check the archives of all the hood rats u have hurt and leave your childrens mother outta this one

she blow em fi $300, cussing wife fi lef har husban yet yuh nuh want em n di fronsiness fram em cocky gudly lef fram di wife to ur mout n di wol lot a unnuh a lick-e-bak an ur point is??? Met seh nuh cuss yuh suh mi dun talk now

a wahn unnuh bout name bran man an di bag a hype

• kia NUNYABIZNIZ bubblez says:

lundy_____________________________________________________________ yellow tape

• Freaky gal #1 says:

I don’t need to spread lies I’m not hurt @ Anonymous u sound like a u a him woman feel shame an wan defen it:( u r not between the sheets in my bed so nuh tell mi wah gwan unda dem Bobby Redz know what he gimme and as for di Gyal weh him live wid frien him use her yes him neva did want ar and fi ar pickney a jacket a nyway a suh him tell me so he only have 3 kids and I don’t take back my chat she lick back my batty Straight

• Yep! says:

Hi hello there sender.. How you doin ( in ma very finest Wendy Williams voice)….. So okay, moving right along….miss girl….. Yuh seh the bwoy front drowsy like stale sourkraut ( now that’s some frowsy shit fa real)…right??????? Suh weh me wa know now is…. If him front stink suh badly….. Why yuh Neva smell it from when him ding yuh doorbell??? Dat very unpleasant smell shoulda een lick yuh out like Mike Tyson… And furtha more yuh come a talk bout yuh seem a road wid new dry foot gyal; a mad yuh mad ca him bout fe wipe ar batty clean wid him tissue tongue and yuh nuh wa di gyal get di sed satisfaction as you did ( mi woulda bex tuh). If I laugh out loud eeh si a gwen accidentally leggo wa big dutty stinkin fart a been trying to hold til I get to a secluded area… My girl :hammer

• Yep! says:

Metty mi iPhone have mi a dwl!!! I was typin and accidentally deleted everything so mi re-type and decide fe ( select all) just in case it delete again; when mi do that mi seh to miself..mek mi hit the ( speak) option instead of ( copy) and Met…Surry start chat everyting in a Patois____________________________________ :hammer

• LadyWoW says:

DEADINNGGGGGGGGGGGG MET UR BLOGGERS DEM NUH EASY AT ALLL

DEM NAME ALL DI PICKNEY

WAT WOULD I DO WIDOUT MY JMG A DAYTIME

Rotfl @ booster seat lmao

• Yep! says:

And a nex ting sender…. Payment before service!!! ( Bad JMG people nuh badda come runeen pa mi fe dis comment LOL)

Freaky girl 1 whey u say if anyone needs a good tossed salad check Bobby Reds yessssssssssssssssss sahhhhhhhhhhhhh see the name drap ya lolllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

• R...B... says:

the sender is hurting

• LadyWoW says:

yes it look suh @ chute..has he graced the pink walls before. Ni wan see picture.

Hellooo Senda Met dun beg fi u a mi loike u mi :shutup:

:ngakak

@ Wow whey u say she must not talk too hard lol a Met beg fi har fi true cause she bad n brazen bad bad

• B..Reds says:

Well met, when u tell a woman that u dont want to be with dem, them get vindictive and talk all type a things, i know this coming from my last baby mother, she can call police pon me two time, and send me go a jail two and expect me fi have a relationship with her, and true she cant send me a jail again, that is what she is talking about me on social network

good evening sir……… I dont know what to say

but it may not be who u think it is

Hi hello sir good evening could u pls n thanks send us one of ur pics? For the record I don’t believe the things that were said about u………. Ok

Hi B. Reds *waving vigorously* How u doin?

• B..Reds says:

if nothing goes like that. and i know what kind a problem i have with my baby mother, and i know what she will do,

• Riches says:

a whey di :ngacir2 woieeeee i r nt moving, B. Reds is u the story abt? mine mi a read into dis too much

• B..Reds says:

i am not a net work social guy, but i am good

Cindy u know u nuh easy

• Riches says:

oops mi jus si seh she mention im name, heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, B. Reds and Freaky gal need audience wid Met, Met u do counselling :ngakak

cindy mine yuh han dem drap off bout waving vigorously :hammer

sir a suh di bitta ex dem stay yah papa :kr

• Riches says:

Cindy an Chuet aguh mek mi piss up miself woieeeeeeeeeeeeee

• B..Reds says:

lol, we black people a real drama

• Nononsense says:

B Redz u really come in like a real panty man to call up your babymothers name is your mix up you need to sop your lies and talk the truth she lock you up twice and I recall you still living together after that up until very recently woman beater and womanizer is what you are You to damn lie its her who does not want you anymore how many times she run you? How many times you beg her back all cry tears as she say :( I wish she would talk the things dem because it looks like you are ready for a war you were a loser then and always will B Bobby Reds my girl can do better than u and trust me she is not hurting this story has gone viral on facebook and everybody knows who the sender is now she’s not watching no face and has revealed herself Retrace your steps and stop point the finger and to the next babymoms who made the comment about moving on Keep out of situations u know nothing about because Bobby can tell u anything just like he can tell her anything kmt

it deh rite yasso

>>pull up a chair<<<< :beer:

• Riches says:

an mi computa screen nah move from rite yere so, a yasso noice

• B..Reds says:

if i am a loser she would own a car to b driving

____________________________________________ :tkp run gone fi tissue

yes mr sir ansa dem ooooo ansaaaaaaaa :table: :coffee:

That’s right Reds how she get car fi real?

zervah_________________________________________________________________________

• Riches says:

da da dee, Met mi jaw corner a hurt mi, B Reds weh u seh? :ngakak somehow d truth always comes out on JMG, big up Met yuh large, a Chuet did seh d story would unfold?

met em intend fi set em name straight oooo mi not moving

So Reds no discrimination here did u toss or not?

wat is toss?

chuet u need whip-MENT :hammer

• Riches says:

Chuet outa orda bad! mi side! B. Reds i am abt to leave JMG rite abt nw suh hear wat, if u knw the truth let it set u free, while it funny to laff at ur plight, only u an d babymada know wat is really going on. I cyah laff no more an i hope oonuh resolve oonuh issue peacefully

• B..Reds says:

rumors a rumors, there is no story to unfold, i repect myself fi make any woman have anything over me, by the end of the day nothing coming out of it but drama and enterainment

Obs stop it Man U know Wat toss salad is? Di same ting di person say B Reds do fi them mi just want to know if that’s a lie too.
    Metsy whey mi do now :angel

• LadyWoW says:

:beer:

I will join you guys later when I reach a mi yard.

Hello B.Red …I r not moving set ur name str8 please..cuz dis gyal a carry feelings. whatever u do it muss sweet har :cool

suh mr sir a miss she miss it gal kip yuh raas mout shet mek oddaz enjoy di tossings yuh too greedy :maho

• Nononsense says:

DWL she have her car and today is the first I hear u have anything to do with bwoy you love di hype!I don’t believe that one bit until she tell me so and all now she don’t tell me that she needs to talk the things dem for real because the whole group needs to know what is what I’m just a friend I don’t know everything I just know this guy is full of lies he abused my friend physically and emotionally then have her name all over the city like he’s the victim I told her don’t go back to u when u begged the first time and see it now you lie down with dogs you get up with fleas I wish I had more info about their relationship because I would surely expose him this guys acting didn’t love that girl till it look bad smh well I know that he did love her bad bad bad but it just went BAD

• B..Reds says:

met all tho its drama and entertainment, read over the story and see if it make sense,

chuet a waa u leggo dah angel deh and doe touch it agen!!!!

• Greatazzz says:

DROP A GRUNG :tabrakan:

Metsy yyyyyyyyyyyu lol

Redz u know mi cyah read di whole a di story di $300 part mek mi weak bad bad so when mi reach desso mi stuck…happy that u log on and nuh angry doe :peluk

• LUNDUN says:

but a weh di _________________________________________________________________________________

mi leff unno fi bout 2 hours anna diss mi cum back to??

di accused ass sort outter

di alleged receiver of di ass-sortment lol

and di accused ass sort outter thinking its one receiver of the ass-sortment when in fact its another.

soooooo sender, u si seh u did a lick back di oman a boody reds yard batty juice too???

ewwwwwwwwwwww :dp

nononsense _____________________________________________________________________________________

chuet mi nah :maho

• B..Reds says:

the person who is talking for her, u just a talk like u know me, do u have a man of your own? u need a life

lundun di choosedeh baddie seh nat here rite dere___________________________________________________

mr sir i not taking no sides but dem stori hav loop oles doah mek dem draw yuh out at least not yuh whole body :nerd like dem did di tongue no shame in dat plz yuh ooman yes caw fuss dis “fren” cum out wid di “whole truth and nothing but the truth” den all seh no shame no inna it caw ot deh pon fb now she a seh she nuh noe whole story but a call yuh abuser dese ppl i tel yuh dese ppl :hoax2

____________________________________________________ *nose still a gi problem* ping pong :hammer

anybaddie si dot dot???

mr sir nuh ez at tall mr sir seh “do you have a man” mr sir give har one a dem man deh fram inna yuh crew nuh

zervah mi stretch whey_____________________________________________________________________ dies ooo

• Riches says:

Met i did seh i gone but afi cum bk lika addict Reds, mi agguh gi yuh d benefit of d doubt, d story does have holes dem wicked tuh yuh doah :ngakak

• Nononsense says:

I just called his last babymother to update her on di wall and I said tell me the truth Bobby toss your salad because I know you had him a way……She hung up :o

Lol mediccccccccccc midickkkkkkkkkk ———————————————————————–

oh stfu :rolleyes:

ere har wid har bloodclawt liad self suh ow is dat ur business if em toss har salad unnuh 2 nuff

• Riches says:

nononsense suh u and all a d babymada dem a fren?

chuet a wonder why u a bawl out medic :nerd

No nonsense ur like a ferocious rabid dog u came on stating that u knew the ppl dem business first hand now u talking bout u call babymadda leave di ppl business alone now cause u coming across very wrong right ya now :cool

• LUNDUN says:

but zervah u no easy weh u mean is none a di fren busniss( if is indeed a friend)

of course it is har business, juss like it is ours :hammer

chuet very wrong am so angry for her lying ass cho

nononsense u know u really bad :hammer

Dem Met u no see say mi drap dung inna di corner ova yasso no sahhhhhhh

zervah low di ”fren” ooooooooo :maho

lundy imagine if di gurl did tek har fi a true “fren” an tel har bout di tossings IMAGINE DAT bout fren :nohope

• LUNDUN says:

well bobby neva seh a lie dem a tell

and no nonsense might know dem business of course cuz di baby madda who is har friend tell har everyting, juss not bout di as-sortmentation cuz dats up deep shit (pun not intended) to reveal.

• Nononsense says:

She lock him up accroding to him riiiiight? Ok obviously as her friend I would ask her why she did that riiiight?your comment has no relevance here observer all now di woman that he’s saying did this don’t say a word she just a listen like I said it tag up pon face book abaaay

• Mi did think a ova deh suh nice!! But ya suh nica!!! When bowy. too licky. licky ! a dis fi reach dem. :bola

I cyah find di facebook page so drop di link mek a finish read :maho

• LUNDUN says:

talk di tings dem nononsense

so she neva tell u seh bobby sort har out asswise?

a pon jmg u cum know dat part?

lundun a nuh bed time yet? a whey di :tkp

chuet u stay deh doe ride a doe waa bawl out medick midick like u :hammer

Reds pls clarify if tossing is part of ur routine pls sir cause it look like dem a say u serve so much toss salad u mind can’t pull-up di list of receivers so pls n tonks clear dis up agen no discrimination on my part ……………. Ok

truh :tkp

• B..Reds says:

there is nothing on facebook met, i dont even own a facebook

no not you…….di young lady /sender

met___________________________________________________________________________

bobby missing ya now

probably gone toss a nedda salad

tossings is a very nahmal ting dese dayz mi woulda tel bout my tossings dan my beatings mr sir not denying anythin em juss sayin is a bitta babymadda n evrythin ms nonsense seh di man bak it up yuh seh cyar an di man seh em give har fi drive…..HOW UR FREN MISS TELLIN YOU DAT??? I would be bragging to my friends about what my puss gave me. MY COMMENT RELEVANT caw yuh run cum wid suss n di man dun yuh wid 3 posts puhleezeeeeeee yuh noe so much and yet so little foh

i doah noe dem either honey so saying “abayyyy” a hope dem chap yuh pon yuh mout fi tek out dem business a rd

BTW a wich pawt pon fb dem ppl ere located?

oh gawwd…lundun si bobby deh a feel it :hammer

• B..Reds says:

no i am not a freak if u cant read well, i sleep with a lot of woman in the past and not even one can say i go down on dem

• Mi believe the senda.dem bowy deh wi lick batty fi tru.unnu tan deh nuh believe.weh unnu nuh. know. older den unnu ooo!! Unnu late ooo!!!

mr sir no shame in going down but a suh yu n yuh babymadda fi duh to dis so call fren a really nonsense she name not a betta name suit har YU DOAH ANSA an YUH BABYMADDA FI KIP HANGIN UP DI FONE….nuff n nosey lickle liad

Reds nothing nuh wrong wid going down ooooooooo is not a crime

• LUNDUN says:

b. reds u neva went down yet?

or u mean u neva went down round dere so yet?

plz to clarify :request

rite met tel em fimme not a ting maasaguh dung yes clean meat fi eat :lapar

lundun??????????????????/ BEDDDDDDDDDDDDDD OO BED!!

*dies*..zervah :tkp

Good question Lundun

• Nononsense says:

no picture or name was here and Toronto full of people called Redz so I want to know why if Bobby isn’t guilty he come one groupie and own up da ting??? Red bwoy I think u guilty and your babymothers lack of response proves it she coulda just say NO

• B..Reds says:

if it not a man ting fi go down, its not a man ting, not my business, i love myself too much fi mek any woman have anything over me, anyway this is my first and my last time and met social network, but i like to read the drama still

a dat mi waa know nononsense ______________________________________________________________________________

• LUNDUN says:

bobby why r u disliking my comments sir?

ano me a dash u bidnizz a road eno sir?

but as di fake jamaican pon di vw commercial seh ” turn dat frown upside down” cuz if u tink u get nuff gal b4, a now u ago get gal.

juss oil u tongue cuz it ago work ova time

lundun gwaan betta :tkp

mi a guh eat dinna n cum bak caw dem juss borin up di ting cho

• Belly Bang says:

Over 169 comments and di culprit nuh get flush out…ah mean reveal yet??? :ngakak :ngakak

NO MAN, CANADA, UNNO AH HOLD ON PON DAH ONE YAH WAY TOOOOOOOO LONG…..MEK MI START THE BALL AH ROLLING & ONE KNOCK MEAN YES, & 2 KNOCK MEAN NO… :thumbup

IS IT PENNY BLING OR WATEVER PENNY HIM NAME???? :nerd

• Nononsense says:

Bwoy mi a tell u some bwoy lie shame a kill you u lick out your babymoms batty nuh true? I’m sure more woman have secret for u too they soon come foward your babymoms better go check the dr I’m afraid for her :(

• Nononsense says:

Search for Lucky Symonett a she talk pon Bobby unedited version is on her page friend her and u will all see his picture

• Freaky gal # 1 says:

Hey hey look like Bobby really bitta ova da last ooman him ave cuz him jump up quick and say a she but mi confuse u a call ar babymother….I thought u said she tek u fi fool because that yute is not yours and dats why u hate ar an waan lef?________Bobby you who it is

• LUNDUN says:

si di senda cum dash more dutty wata pon bobby redz deh whoieeeeee

so bobby redz, is not u baby madda a do diss, is a nex girl, but according to u, u f000 and suck so many girls u wouldn’t even know is who a scandalize u.

nasty man

• Hotstepper....formerly peeper says:

@Mr Reds, mi only have two question fi ask u
    1 did u pay gi sender the $300 fi suck u frownzy cocky?
    2. a ball u did a play and come home why it frownzy or a just ur regular smell dat?

@Nonsense…why a fi u bizniz if Mr Reds a lick out him baby modda batty?

• likkle Trish says:

I was not going to say anything until freaky gal #1 go call the girl child jacket if you are cussing anyone focus on them and leave peoples children out of it please and thanks and as for the one named NONSENSE u and her is no friend u just a tek likkle public knowledge and a piece piece it together tell met why you even have the girl number choa!Last and definately the least bobby reds I must say for a man in his mid thirtys u r awful why that young vibrant girl go breed for your old lookin ass I have no idea I wasn’t going to get at u because I respect her but this jacket thing got me heated I don’t rate no man who deny his kid for pumz I am really his babymothers friend and she said she has nothing to. Say in such a public bobby will enjoy it because he thrives off of the attention and is a pro at playing victim she says met she knows the truth about him and he can tell his other babymothers all the lies but she has her truth with proof but she leaves him to God and she asked me to add one more thing in her defense he said she’s mad because she can’t lock him up again she can go court and talk the truth about your breach of house arrest and prove your story to be bogus don’t forget she bailed u in July and she went to court and lied for you (I’m adding that part because its true) I know if she cane here and really spoke out he would have to shut up he’s a liar people don’t feel sorry for him he’s a wutless father

• what a ting!!! says:

omg!! Toronto is gone really bad! @nononsense i went to go search on facebook and cant find it . please to send the proper spelling of the name so i can put a face to these credelles!

Yuh si di name change thing………….it nuh carry no weight round yere

• LUNDUN says:

met a nononsense a change har name?

bout 3 time

• LUNDUN says:

yo dem ppl ya cowl bad!!

all a cuss harself, a so dem tek tings serious and personal pon jmg??

its not that serious ppl

buddy a dem problem and sperms a mad dem :travel

• what a ting!!! says:

:cool @met Its probably his babymother doing this shit. I love di mixxup but im getting confused. First she put u a facebook name that dont even exsist on facebook n now shes changing her name???sounds like what bobby reds was saying was true. He left his babymother and she is hurt. Can someone post a pic of these credelles pleaaaasssseee!

what a ting u si when u gi monkey rope wha happen? true me cudden believe seh smaddy wudda lie bout sucking a frowsy buddy fi $300 mi bet pan di sender but as usual monkey nuh used to rope so him tie himself right up… a nuh one facebook page name drop…mi delete one comment wid a next name tuh because mi si wha a gwaan but mi seh mek di person gwaan..till dem start cuss demself :nohope:

• Little Willie says:

Dem girl yah terrble baaaaadddddd !!! Reds, a di 300 whe yu squits out mek she a gwaan suh??

willie :tkp :tkp

• Little Willie says:

Mi still tink SHE owe you doe……LOLOLOL!!!

whey she owe him willie? a whey di :tkp

• what a ting!!! says:

@met tru ! She is a fool the man all came off the wall and shes still talking smh!!

no di man come n she get bummy before she tek whey harself neatly and pretend she busy doing house work :maho

• Little Willie says:

That trade never fair from mawnin….sender need fi Western Union a ting fi Bobby. Sender….yu owe di man BIG time.

willie!!!!!!1 frowsey + sucking = cat + asset — mi seh even…anything short a mussy .05c because she maybe neva get to one a di balls :maho

• Little Willie says:

Met….mek yu a draw mi out suh main????
    Frungsy seed bag ah different sitt’n dan Stink battyhole!!! Di ting did even Steven after Bobby swipe di renk an sweaty punny. From him reach a di chin ress har credit duunnnnnn!!! Sender owe di man fi di tossed salad. She bring her own dressing suh she nuh fi pay fi dat.

me do what?? Willie :maho

• Lwad a piss up mi self, from morning mi deh ya read the sykes, sender, babymo

mi did tel unnuhhhhhhhhhh MI DID A SEH IT LONGTIMEEEEEEEEE but noooo unnuh a gi nonsense benefit a doubt mi pik out har lies outta di trut mr sir is a raas but nonsense is a wikkid n mi seet clear longtime yuh mussi tink jmg a fool cum betta n gweyyyy liad gal

Met mi drap a grung n damage mi ribs who do I suesssss no sah mi say mi can smell bullshit eno lawks a massi I Neva laff so much in one night

Obssssssssssss mi gal it was so clear that nonsense full a shit like crab back

Mi nah laff eno Willie say di B carry har own sauce so no charge fi dat ———————————————————————————————————————————————————–

chuet fram she cum on mi feel it a wah duh dem a “jmg bloggers” wi name enuh not gugu wi c chu dem sikes n fuccery diiam likkle praablem child yuh c ow she missing now mi sehhhhhhh :ngakak

mr sir gawn to an mi nuh too like dat but heyyy mek dem gwaan guh sort out dem issues amicably yah

yuh noe willie need wings caw em a gwaan baddddd….willie put on dem ere :angel

• Bobby Red's REAL BABY MADDA says:

THIS WILL BE MY FIRST AND ONLY REPLY TO THIS NEGATIVE WASTE MATTER. SENDER U HAVE NO LIFE OR SHAME BOBBY DONT EVEN HAVE $300 TO GIVE HIMSELF AND I DOUBT HE SUCK UR BATTY BCUZ HE IS SO HOMOPHOBIC AND DOESNT WANT NUTTIN TO DO WIT BATTY HOLE, UR TALKING ABOUT IM LICKING IT BACK IF ANYBODY IS LICKING BACK NUTTIN AH YUH AND ANY OTHER WHORING GYAL HE f000ED WIT OUT THERE SEEING AS HE WASNT LICKING OUT MY BATTY HE FOR SURE AS HELL WASNT LICKING OUT NOBODY ELSES BATTY BCUZ I WAS #1 _ALWAYS____________ AND THATS Y I WAS MOST HATED SO U JUST SOUND LIKE SOMEONE BITTER WHO HE f000ED AND DUCKED SO MI DUN WIT U NOW SENDA.
    NEXT U BIG STINKIN LICK BATTY MOUTH STEPHANIE KEEP UR MOUTH SHUT CUZ MI DUN KNO SEH YUH DID AH LEFF NUFF CHAT FROM DAY U SHOULD HOLD UR CORNERS CUZ WEN U WERE PREGNANT WIT UR SON, BOBBY GUH BREED HIM NEXT BABY MADDA AND WHILE U WERE TRYING TO GET BACK WIT BOBBY, BOBBY WAS BREEDING ME AND WHEN MY SON WAS BORN U NEARLY DROP AND DEAD SO PLS DONT MEK MI HAFFI DRAW YUH OUT ON DIS AH TING YAH CUZ MI DUN KNO NUFF OF UR PRIVATE DEEDS AND YUH KNO SEH MI KNO DEM SO JUST HOL YUH MOUTH……..MI DUN WIT U NOW

hi good morning..mi tek u comment mek a topic……….please revert :)

• Riches says:

woieeeeeeeeeeeee a yasso nice again, Good Morning Met, weh u seh new post?

yes ooooooooooooooooooooo

• MiBody says:

mi bumbohole so a dis mi miss????? cho rasssss mi upset !!!!!!

• Whatating2013 says:

The Whole thing gone bad to clat!

• Whatating2013 says:

Everything gone bad to clat!