LOL KONSHENS YUH SET IT?

kon-Optimized

kons-Optimized

38 Responses to LOL KONSHENS YUH SET IT?

• PPL busineSS says:

DUTTY KONSHENS U FIND GROUPIE FI WIFE UP YA NOW??? WHAT HAPPEN TO D GIRL WHE U BREED N GI U FIRST CHILD WHEN U NEVER HAVE NUTTEN N SKETTEL LIKE DEM YA WOULDNT EVEN GI U D TIME N DAY???? U LAUGH OFF A VEGAS BUT WE DE YA FI SEE DI MASHALA WID U N DIS YA CONCUBINE YA

• 187 Dem says:

Morning Met, been a longtime. Konshens yuh nuh easy poppa.

1877777777777 morningg

Bwoy di ting like A deh so Konshens deh fi real otayy we just ago watch n see this one.
    187 u get a early release from prison lol

• ISpy (With my two big black eyes) says:

konshen might be a freak but him is a dam good father and di babymada gi weh di thing so he had to move har up

ispy a tink a because she out grow konshens size…….i dont think he packing :hammer

• No Joke says:

KONSHENSSSSSSS……WEH DI BROWNING WEH MI SI YUH WID OVA CHRISMUSS(NOT SHE )…. :maho

• Real says:

TEAM RED HEAD AND SEXY EYES….DI TWO DEM HAVE DI SAME BAD HABIT FI A LOOK LIKE DEM WANT DI CAMERA

• simplicity says:

:cool

• channel 7 news says:

a who dem 2 gurl ere?

• Taliban says:

@Met :ngakak weh u a sey, him soon affi go start :laparb ecuz he is packing a mean lacking in dat area

• good girl gone bad says:

Who is this french young lady? What does the gentleman under the pic (nastynarada) have to do with the story? For a minute i was thinking the man turned into the young lady konshens is posing with…smaddy help mi ! lol

mek mi ketch di road :tkp

Taliban maybe him already :hammer

• ISpy (With my two big black eyes) says:

oh Lord Ms.Met

ispy :nohope:

• Taliban says:

Grab a chair and siddung

• 187 Dem says:

DWL @Chuet mi deh yah inna di damn mad place yah now. Yuh dun know $$ haffi mek..

• Londoner says:

People hunu see how life funny a woman stick wid a man through property and when dem step up and mek a likkle money dem gone left the woman or start treating her like shit

• @ work says:

DI MAN SEH GOOD GIRL DONE FROM 99 SO IT DOSENT SURPRISE ME TO SEE HIM WID A GIRL WITH THAT APPEARANCE. ONE THING FOR SURE IS THAT THE BAD ONE DEM KNOW HOW FI FIX DEM BUSINESS.

• MURASAKI says:

morning met and ppl who come pon met website…whats the connection to the austins?

murasaki mi jus move it wrong pic

What happen to his baby mother?

Oops, my bad, should’ve read the comments cuz Ispy clarify already.

But Ispy, Konshens gi weh feem ting all di while, suh y him cudden forgive an move on wid har?

• miss-$tullesha says:

Ooh a hype this buddy pleaser lip gal….konshens look like him hide from the picture..

• TT says:

Afternoon Metters!! Glad to rejoin the team!! A happy 2013 to all my peeps and friends…especially to Belly and Serenity and eveybody else name too long to mention!! Just got the word that I have now achieved my Degree and will be graduating in November from University!! So my year long absence was for a worthy cause! I’m a B.A YA’LLL!!

Now onto the topic…Met doah do up my imaginary hubby so!! Me secretly love him but a HIM seh good girl done from nineteen how long so him nah go waaa me :sorry …Di eediat man dem nuh waa good girl wid dem degree and wid intelligence and who work and is wife material…a skets, groupie, freak and gold-digger dem want…so a hope when she bun/nyam him out him dont complain! :cool

• Belly Bang says:

CONGRATS TT!!!!! WELCOME BACK INNA THE PLACE.

AH DOE HAVE AH WURD FI SEH BOUT DAH SMADY YAH CAUSE MI SEH ALL WAH FI SAY WAH DAY WHEN HIM INNA DI PINK PEDAL PUSHERS OUTFIT WID DI LOTION UP SMOOTH FOOT.

tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

tt congratulations :peluk

Well done TT! :2thumbup

• Munchie British says:

Congrats TT!!! Education tun up!! :thumbup

• TT says:

Awwww geez thank you thank you *blushing* :ultah
    loll..just so happy that my over 4 years of bussing my ass and going to university done!! Can relax now but I need to find a second job to pay off my loan. Then after that it’s straight to my Masters!

Belly I doh believe Konshens gay doh eno…just someone gave him bad fashion advice. I watched the performance and I will admit that my jaw was on the floor when I saw what he had on! But why him haffi pick up dem jing bang gyal deh is beyond me? So wha? Good girl get extinct now? No one wants a decent, hard-working wifey anymore? Maybe das why me singe, me myself and my B.A, Job, and Bills that I pay for. lolll :bedug

• Mittsee says:

looks like they they’re in love…they have matching hair colors :hoax2

• tekset says:

but weh mi a say if di tan did tan 2 sense mi cuda c wid im, bu wen mi c dem waste gal yah mi a tink 2 mi self say mi did ave a chance man, dwl. mi love konshens enuh but im fi gwaan betta cuz i doh no y these man weh ave money a pick up rubbish heap kmt

• shellz says:

met i dont believe his no wife of his. just like one of them girl weh happen fi tek a picture with him and feel likkle special. cause a whole heep a them deh pon mi fb weh put up picture and a claim wifey status

• watsitnotsit says:

I don’t think shes really his “wifey” probabley just the girl he links when hes in france for a f000 and a movie lol he probabley has one of those for like every place he visits. People weh full of themeselves like konshens fi just get use fi what him can give and maybe sum good sex, I wouldnt want him as my personal man…

• DiCariblinkz says:

If anyone has done their research so far, she’s a “so-called” dancehall dancer outta Paris, in my opinion she’s hungry for attention, not even mungrel dawg will beg ha fi attention. She got her pic with Konshens and believe me she just want to be his wife, which a way…. I don’t think so!!!

• A su konshens did tan although a mi artist