To give or not to give second chances part 2

14 Responses to To give or not to give second chances part 2

• SERENITY says:

dat dirty bastard harry,smh
    nice job TT,mi a wiat di next chapter,i love a good story

• AnonT says:

Dammit tt me blood aj run coldddddd me in similar situashun but is me acting like Harry! Dwlll

• AnonT says:

And me wanna beg fee ah second chance but me fraid

• Met From Jamaican Groupies says:

anon den u run di man so fass???

• KHALLISSIA says:

bwoy mi undstand di hurt wha she a go through,
    keep it up TT, can't wait to read the next chapter

• sweet says:

I THINK EVERY WOMAN HAS BEEN THROUGH THE SAME SITUATION OR SIMILAR WE HAVE ALL HAD A SOFT SPOT FOR A MAN AN EVENTUALLY GOT OUR HEART HURT AN DEPRESSED COS YOU KNOW INNA YOU HEAD. SEH WRONG MOVE.

Met me never reallycrun I'm but me never call im fee 1 weeks and me no answer me text email or phone me run scared and seyy lemme tekk it slow one day run to 2 to 4 then 1 week …… 2 weeks now me wanna call and explain but me frighten, hiss teet I should not have let it run so long after we well fulljoy de lil krissmus tigedda

but me say me nah police no cacky ena Jamaica so me jessa draw nack

Hell dat post above is fram me"anont" dwlllll mett like u disable me mums??????

• Met From Jamaican Groupies says:

anon u know u is mad dwlllllllllll mi nuh disable u but mi know u u

• Met From Jamaican Groupies says:

mi understand tee but di man mus feel like u use him…sexually dwllllllllll u dash him whey and put him dung fi 1 week that wasnt nice

• AnonT says:

Met is more den 2 weeks running de lass time we talk was jan6 after me come back from ja me hiding me ah run down dere nexx week and me plan fee run up pon Im job Jess like harry do im will not be able to cuss me out cause sh corporate ja dat dwlll me laughing but me sarry and jah no me missing im

• Met From Jamaican Groupies says:

dwllll mek mi know how it turn out anon

• AnonT says:

Yes met me will let u know mums lawde missin im but me no tekk ah nex man is true me very skeptical wid dem creatures called men and me love muddd dem up! Me does hold me ends dwlllll

• bev says: