SUNDAY MORNING………..AT THE ……YES GAAWD

IMAG0856-Optimized

met this is kareen padmore.me and yakini was fren for 24 yrs she nuh good .me and her stop talk fr feb last yr .anyway i dont see this girl.i notice she try to chat me with anybody that would listen to her.tell me now im wicked u hate me and u still want to b my fren. i thought she was been a fren but shes the biggest hyprocrite i know .she cuss my family out and try to et me turn my back against dem.yakini see that i wise u now move on with my life.im very comfortable with my family they have my back no matter what.she say i was kotching with her for free i wasnt yakini is a liar.i was workimy grannie tellsng in ct making 350 every other weekend when i come back she want all my money .the reason y i left her house was because one day when i was at work she call me already ahve plan fe me lil money ,i told her its my grandmother bday and im sending her 50 dollars .she start cussing bout me a send money go ja etc mind u my grandma had me fr 6 months.yakini cant prosper my grandma and other people eye wata dey pon her.so quess what she can done me all u wan t yakini ur mother sis brothers they all know the truth .she always looking a hype she hving a nice tue nite so she a look a hype.bet u any money she gonna talk bout nasty stinking mouth dog leash .let me tell u this that bitch work and mind dogleash while he stays on fb instragram all day also on that note tell dogleash dont send me no insta gram request pllus stop request my frens.u know what im not even gonna stoop down to their level.my grannie say if u lie wid dogl u get fleas.also i can go anywhere and hold my head up high.wicked yakini use to fu*k kidie and have dogleash a tek pic with him she nuh stop clown him out.jmg uno eva see smoke wid out fire thats y when kid dead she did a bawl and carry on. also when she f*ck peope man she turn around and fren den she fren oddette knowing she was f&king kiddie.even penny irie baby mother jilian she talk bout.if i should talk all the things she talk about ava video queen,gina spectular,just a few dancehall people she would crawl under a hole and hide.beware o her dancehall people i know her and im telling u

FIRST OF ALL HOW SAGGY BODY NASTY CHLAMADIA HOLE YAKINI COME IN THIS.YAKINI I WAS KOTCHING WITH U FOR 2 YRS YES AND DONT FORGET UR SON T%%%N WAS KOTCHING WITH ME IN JAMAICA 4 YRS WHILE U WAS BUSY FU*KING PAUL, RANGE GARY SHERLOCK AND A WHOLE HOST OF DANCEHALL MEN .KOTCH FE KOTCH .YAKINI U STAY CALLING MY HOSSE BEGGING TO TALK TO ME .U STAY CHATTING MONIFAH U CHAT GINA SPECTULARVHOEW SHE MINDING Q AND HIM NUH WANT U.U F**K JOHN JOHN THEN TURN AROUND ASK KIZZY FE MEK CLOTHES FE U.HOW U GET IN THIS YAKINI .ME KNOW UR DUTTY SECRETS I CAME TO AMERICA 1988 WITH A GREEN CARD AND U KNOW THAT YAKINI .YAKINI U NUH KNOW KNOW ABOUT ME DONT MEK ME DASH OUT UR BUSINESS OBEAH WORKING YAKINI LOVE MINE MAN.ONLY DOGLEASH WANT U CAUSE U NUH STOP THIEF DOWN DE PLACE FE MIND HIM .U TRY FE FU*K SHAWN BENTLY AFTER U AND TAMARA GOODAS A FREN .NASTY YAKINI WEY A FE WEAR 10 THIGHS FE HOD UP UR BATTY. TELL DE PEOPLE DEM HOW U NASTY AND U HOUSE NASTY AND ME DID OVA DEY A CLEAN UR DUTTY HOUSE FE 2 YRS .I HAVE MY FAMILY HERE THAT LOVE ME YAKINI MY AUNT OWNS A BIG 7 BEDROOM HOUSE IN LONG ISLAND WHERE I CAN STAY PLUS MY MOM HERE SO WA EVERYBODY KOTCH IN AMERICA.DASH WEY BELLY YAKINI DA BABY DEY CANT HOLD DE MAN TRUE HIM NUH HAVE NUH WEY FE LIVE .HIM STAY LOOKING OTHER WOMAN .MAN ROYAL YAKINI .HOW ABOUT U SOON GONE FEDERAL PRISON FE SCAM DE GOVERNMENT ALL DEM INSURANCE FRAUD AND U DIDNT PAY THE DOCTORS .GET VA LIFE U IS A WORTHLESS YANKEE GAL NUH HAVE NOTHING IN AMERICA .DEM NEED FE KNOW BOUT ALL DEM SCAMS U DO IN BDC U KAKE DROP AND TAKE TIME OFF.IM WICKED AND U WANT B MY FREN U NUH MEK SENSE.I MOVE

THIS IS KAREEN PADMORE .SAGGY BODY YAKINI HOW U GET IN THIS .YAKINI WE WERE REN FE 24 YRS I WAS LOYAL TO U AS A FREN.U TALK ABOUT ME KOTCH WID U TELL DE PEOPLE DEM HOE UR BIG SON T^^^N WAS STAYING WITH ME IN MY HOUSE IN JA FE 4 YRS WHILLE U WAS HERE F&&&NG DOWN THE DANCE HALL.GARY SHERLOCK AND COUPLE MORE MAN ME NUH HAVE FE CALL DEM NAME .ME AND U KNOW DEM.HOW ABOUT U CHAT MONIFAH SAY SHE NUH HAVE NO PAPER AND HER BOTTOM AKE CUZ U AND HERE GO TO SCH TOGETHER.U CHAT GINA SPECTULAR HOW HER HOUSE CROWDWD AND HOE Q NUH WANT HER.TELL JMG HOW U FU*K JOHN JOHN AND TURN AROUND MEK KIZZY MAKE U THAT BLUE JUMPER FE UR BDAY 2 YRS AGO. I STOP TAKING TO U CUZ U EVIL AND WICKED.U CHAT TAMARA HOW SHE USED TO KOTCH WID U AND U AHAVE TO TELL HER U TRY FE FU*K ME FREN CORNEL AND HE SAID HOW UE BODY CUT UP AND GO IN DE SHELTER FE GET A PLACE .U SAY KYMALY RUSHANE IS UNDER COVER BATTY MAN.YAKINI U DID WANT FU*K SHAWN BENTLY AND U AND TAMARA GOODAS IS GOOD FREN U USED TO F*KED TAMATA GOODAS BROTHER MILES AND DASH WEY BELLY FE HIM AT 16. NOBODY IN DANCEHALL KNOW NOTHING ABOUT ME.MY PU**Y HAVE NUFF PRINCIPLE .U MIND MAN FE STAY WID U,Y U THINK DOGLEASH NOR LEFT HIM NUH HAVE NOWHERE ELSE FE GO.YAKINI U TRY FE FU*K ME FREN CORNEL YES AND HIM TELL ME SEY HIM COCKY COULDNT STAND UP WHEN HIM SEY HOW UR BODY CUT UP AND A JUMP LIKE JELLY .LISTEN ME STOP CAUSE YAKINI UR FILE LONG AND DIRTY UR LIFE MISERABLE.NUH BODY IN DANCEHALL KNOWS NADA NOTHING ABOUT ME .IM WICKED PEOPLE AND DIS NASTY GAL STAY CALLING ME TO TALK TO HER.YAKINI ME NUH FRAID FE GO BLOODCLOTH JA A DEY ME BORN AND GROW.ME COME HERE WITH MY GREEN CARD AND U KNOW THAT I CANT FINISH UR LIFE LAST BUT NOT LEAST REMEMBER FEDS A WATCH U FE DEM INSURANCE FRAUD MONEY DEY MAY I SAY MOE

56 Responses to SUNDAY MORNING………..AT THE ……YES GAAWD

• Me sey says:

My god yak yak ur dancehall fuck box , u don’t say no at all!

• kareeenpadmore says:

Met excuse my mistakes was typing with my heart full.everything I said is the truth met im not suppose to swear but I swear on my life thats the truth

lawwwwwwwwwwwwddddddddddd!!!!!!!!!!!!!

Have mercy…….. What a piece a lashing!!!!

• Mrs Ambitious says:

Story!!!!! GM met and metters….. Mek mi guh put mi chicken inna the oven and come have a seat fi dis. Met, around what time the ” dancehall socialites” them wake up? Bc this saucy and them full ah info.

• Yaaaaaas_MET says:

Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas It Deh ya. Yakina life miserable fi chu. she smile with everybody and chat dem an dun dem behind dem back fi chu. like YAKINI LIFE REALLY MISERABLE. A REGULAR SHE CHAT GINA FI TRUE – WHAT A WCKED GYAL!

YAKINA WEH A HIDE INA BLUTCLATE DANCEHALL AND HIP HOP! YUH MUST STOP IT!
    SEE IT YA FINALLY SMADDY FIX YUH

A BAAAAAAAAAAAAY! WAAAAAAI – LAAAAWD I WEAAAAAK NO SAH!

YAKINA YUH WEAR YUH PUSSY INA YUH TIGHTS SUIT DEM.. WAAI!

• Brownberry says:

Happy Sunday Miss Met and all.
    It is here today, dancehall ppl, smh. When are you all going to learn. Yakini, if you know you have a file and ppl know you file, please don’t interfere with ppl because a things like this happen. Look here nuh, gwaan go crawl up back with Mr. Leash and explain all of this dashing out to him although he probably don’t care, you all just live careless.

• Mello says:

Jessam…alright hol on…mek mi put on mi coffee pot…causen sey ah yasso it deh tiday..an mi not even read di epistle yet

• simplicity says:

de sundeh aguh sweet mi like it already.

sumbadi sey MIX-UPPPPPPPPPPPPPPPPPPP :bedug

• love says:

A ova yah suh nice

• MAMACITA says:

Miss Padmore…it took you 24 years to see that Yakini was all these things. Smh. Dats why mi fraid a ppl like unuu. A ppl like unuu mi granny say fi hold wid newspaper. I don’t know Yakini (for the record) but how does this make you any better than her. If mi have a fren an she is a teef….mi walk far from har. Mi naw say mi wouldn’t talk to har but mi naw have no “bff” relationship wid har till mi end up live a har yaad cause babylon naw come haul an pull mi fi stolen goods. It look like a long time yuh waan read Yakini har rights. Yuh see how much tings yuh say ina one email an yuh mek sure send more dan one. Is like yuh so quick fi dash out every ting bout di girl…is like yuh can’t even type a proppa sentence. Mi naw tek up fi Yakini but mi nuh like dese tings. Fren fall out an all di worst tings get dash out. Unuu used to be frens. If unu cyan agree…..go unu separate ways….but all a dis nuh necessary. Yes she commented under Kymaly status….but unu war did already start, obviously, suh why even ansa. Unuu too good man. Smh. Unuu walk good ‘yere. Happy Sunday mi JMG fambily.

• Mello says:

PAGING REDMAN STAT! UR NAME CALL PON NUFF BODY..CUM DEFEND URSELF oOOOHHHH…no man dis beyond serious. ..if u knw sey ur file long and dutty suh…stay pon di back road..doh show up urself!

Mi sey di 10 stockings fi hol up batty part ave mi way—————————
    :hammer

• MAMACITA says:

Simplyyyyy…..yuh naw go a church mumma. Dwl Pray fi mi if yuh go. A cyaan mek it dis mawnin.

• simplicity says:

cita yuh mek ore dan sense but alto dere suden be a BUT …scammina suda neva run in pon de yute stat a help done smaddy weh she nd dem a fren fe 20 add yrs as well suh kareen considr it done f done,most ppl jus dont knw de meaning of a true fren.

scammina seem tuh love f-ck ppl man even de wan she live wid she knw is still not hers….bwoy kizzy a how candice husband bad suh?!?!?

• simplicity says:

den nuh church dis cita yuh nuh c kareen cum a de JMG alter and more dan confess scammina sins :ngakak

Buenos Dias errybody…..gotta cut my greetings short, yes gaaaaaaaawd, yah so noice! Metty I didn’t see part 1 yesterday, very busy………but lemme read what marie say and i will leave my comment. Scamini inna yuh bumbo……..yeeeeeessssss gaaawd!

Quena-

• local says:

Cita karen have all right I can say karen a good gal bcuz dem frenship mashup fi so long n she never talk bout har until now wen yaneeki feel like she have har ticket brite she brite done har Karen bare in mind I dont kno none of these ladies but from wat I read yaneki wrong

• kareenpadmore says:

mamacita a long time yakini a done me pon fb jmg and i neva answer her.for 15 months i neva talk to her she always go out of her way to disrespect me.Even nuf times people make comment on their page and yakini go out of her way to bring me in it.notice ive been quiet for so long me and kymarly arguing it has nothing to do with her.she said im wicked im evil so y u wanna b fren with me.i dont remember heri speak my mind ok

• WHARRA? says:

all de while ppl talk bout dis 10 tights/stocking ting . so a MUST tru. So much ppl naa tell lie . A YA IT DEH!!!!!!!!!!!!!

• Anonymous gal says:

Mi dont no nuttin bout this gal Kareem but she no leave no stone unturned Standin at the intersection hand pon mi head mouth open wide mi no now wich wey fi go a yah so nice Sunday morning breakfast tis mi week

:table: :coffee:

• FREEDOM says:

FI DEM FRIENDSHIP DEM LUCKY. IF SHI AND HAR A FREN FI 20 ADD YRS DAT MEAN DEM DECIDE FI TEK DI GUD WID DI BAD. SOME PPLE LUV DRAW OTHERS OUT ESPECIALLY WEN YUH QUIET FI LONG. YUCKINI A REAL ZUTTUPEK TUH CAUSE HOW FI A DO DI TINGS AND A TELL. UNO A REAL IDIOT CAUSE ALL MI KNOW BOUT DI INSURANCE TING YUCKINI. IT MIGHT NUH NICE FI SEH BUT MI CAN SI YUH A MEK NEWS. YES NY DAILY NEWS HEADLINE STATE WORKER SCAM THOUSANDS A DOLLAR FOR FI ENHANCEMENTS, HAIR DYE, COSTUMES AND NIGHT LIFE NEGLECTS CONSUMERS BECAUSE SHE LACKS SLEEP.

• oh lawd says:

Jeezzzzzzum this Sunday morning pon FIRE!!!!! Fi real when u file muckyyyyy don’t diss up people unless u can handle whats coming out of the HOT Kitchen

• bkfinest says:

Kareem yuh need ah beating fi dis yuh too wicked Mon yuh fi stop dem fuckry

me glad me neva keep fren boy are gal.. when dem see me dem haffie wonder bout me and my life… me love when ppl wonder so me nuh need nuh fren! and anyweh me hear me business me know say a me mother are me sis.. cause me sister is me best fren! and fi yearssss she neva tell no body nothing bout me yet! so me nuh wan noooooo fren or new frensssssss

• MAMACITA says:

Simplyyyyyyy…..yuh know a doan know weh unuu get dat name fi Yakini but it a beat mi badly. Yuh too rude. Dwllllll…..But fi real tho Ms Padmore reel out from Genises to Revelation. No sah. She good. A really church dis fi chuuuuu. Lmaooooo.. Dem too good though. Lol.

yakini and her fren life wah shampoo and condition.. at the car wash!! fi dem condition bad really really baddd!!!

• BUSS says:

You bus now Annmarie OOGODDDDDDDD THEM BUS YUH

• coco krispie says:

Wow what a bagg of tracing on good sunday. But ummm :table: :coffee:

• Original Goodas says:

no say them badddddddd no banana trash..

Singing only ur friends know ur secrets so only he/she can reveal it :kr

• This a sunday mawning inna tenament yawd :ngakak

fa some reason wen me hear the name call Yakini me tinks of big ooman tegoreg wit nuff yaki pon har head :cool (BTW i dont know none of dese so call ppl)

• Buenos Tardes……….Scamina ah f*kist……..Padmore you aint never lie in this one! Scamini is one big hippocrit! These two ain’t speak in over a year and Scamini looks like she kaint get over the end of the friendship…..continue to fu*k with people and wait for the explosion! Padmore been ah try to avoid her but this was the last straw she draw! Scamini this would be a good Sunday to lhow dancehall and turn Christian!

• John John ah germs fuck soggy body Scamini and railly make your baby mother sew clothes for her…….REALLY?

• Little Willie says:

Das why mi nuh tann a people yaad….lol. Dooggggg….dem seh not even shelter want you….perhaps two sheet ah zinc gense one af doze fancy bus stop?? Tek back yu independence, buss di leach!!!

amen n amen church a gwan good today a yah soh nice

metty i commented 2x and where the heck is my comments?

qquena

• Saucy Baby says:

Lol @ Willie, you are so wrong for that!

• BABYGIRL says:

A dis a suss and dutty wata dashing..woooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Yak dem just dig a hole fi yuh head, yuh really fux de gyal man and tun round fren har, a unu mi fraid a star…….Yuh bitta. Good afternoon ebry one….

• Red man says:

You think you know who is redman. Keep peering. All I know is everything that is said on here today has been being said for months now, under different names so it’s now clear whose been saying them. I haven’t read anything different its all the same but in one tell all book with the actual person who’s been saying these things. Blah blah blah. Kareen remember who bought you here remember who help you in Jamaica and here. You cuss the sprat them and they save your life in Jamaica. You cuss Yakini and she gave you life when your family abandon you. You know the real truth so we will leave it to karma.
    If Yakini fu*k all these man as you claim who cares they are men,their not women’s.

Karma is real remember that!!

Quena mi nuh kno a wha did happen to your comment :kiss

My thing is this. The kymarly or whadevaaaaaaaaa him waa name was cussing kareen how yakini see herself in it?

• simplicity says:

a suh mi sey tuh how de f-ck sh reach inna it,de gal a cuss a next wanna be gal she bump flick braps inna it a she suda name dawg leash cuz she pass dawg out nd pop awf a leash frm whence cometh har hole…..

simply is she first go talk bout put up girl and neva tek a cent..which was uncalled for in all of it..besides she is a grown woman

• Brooklyn Cutie Pie says:

When you live inna glass house don’t throw stonessssssssssssssss!!!!

• simplicity says:

want tuh be seen nd see she get saw deh

simply das right

• Kremlin4life says:

Boy yakini all me haffi say is,serve u right learn fi MYOB. U too nuff

• annoymous says:

@ Redman aka Yakini , me shame fi u mama

That’s right Redman aka Scammini soft answer turneth wrath haha f**ker u, u too rass Nuff di B jus empty u nastiness that even YMCA no see the mount a young man whey ur puxxy see

• poor ting says:

yakini you always say you a original 90s mi ago justify it fi you now yes you are because Rev and you and him baby mother a fren ,kidd f*k you u fren odette,bobby germs f%k you you fren ava,blackman f&k you and give you the tuesday night a sugar mills, oh and girlfren f&k you and you fren him bm. a so you walk and f^k the man dem and fren dem bm and family. dutty bitch. come chat no. mind mi tell dem bout u mother husband

• simplicity says:

she f-ck har step fada tuh… a dat yah try squeeze in inna de last pawt deh????????????/

luk ere man it caan dat bad

• annoymous says:

It all look like Sir Leash also find out sey she a f*kkest , him nuh put har pon him dance flyer this trip . Yakini u sad baddddddddddd #

• Its all good says:

Ah full time yuh talk di tings dem Kareen, enough is enough, let she say whateva she want seh…yuh clean and nah f#*k dun di place, wid har old rotten body bout she ah try style yuh, when har life s*#t up like hog pen.

• story says:

BORINGGGGG! I didn’t even read this crap. Everytime Yakini and her man keeping something they just so happen to end up on the pink walls. Like the “publicity stunt break up” that conviently happened right before her man 1st weekly party kmt. Yall will do anYthing for a little attention. Sad sad sad

• ellen says: