I WOULDA LIKE FI KNOW BUT GOD KNOWS…….

Screenshot_2013-05-29-18-04-13-1-OptimizedWhy dem always a mix up God ina dem slackness. An when dun dem talk bout dem nuh share man. Den yuh tink “di ppl dem man” jus give har 5 bills suh….cause she speshal??? Cause di way she a mek it look, is like she nuh deh wid di man but him a give har him tings. Pls. Kmt.

24 Responses to I WOULDA LIKE FI KNOW BUT GOD KNOWS…….

• Real says:

yu hafffi memba a who a talk enuh…and who dem tink God is ..fi ar statement is so overpopulated right now mi nuh knowweh fi se

• Original Goodas says:

me hear say she and jaspa a f*k a wonder if is him?

• Yep! says:

That musta been some good head or back seat backaz in exchange for the people dem 5 bills…

• I so agree why include our GOD in they nastiness. You got 5 bills from giving some good head/sex/back shots just say so and leave our GOD out of it. I just can’t with these people.

• AF2727 says:

SOUR JUICE GO SELL 5 FU*K AND GET $500 I HOPE THOSE MEN GET TESTED

• tashamay says:

gal yuh nuh use to money a bayyy,one thing wid me when mi bruck nuh body cant know a rass and when mi have money.

• REAL T.O. says:

ANY dutty gyal weh a post an a brag offa f*ck money a fool…
    straight…. only drugs or pu*y can do that much in that likkle time…..
    people so slack pon dem IG, i swear…..

• Lol says:

Dutty toya shout yuh dutty mouth up fool unno mine man like wah. No man don’t give dutty juice nothing. A lie di black cat a tell. :lapar :lapar

• Yep! says:

Tashamay a nuh lie us tell; sometimes mi suh bruk mi go couch diving fe loose change; find one quarter inna mi front grass Sunday and the way mi scream yuh woulda tink seh a me lick the lottery. Some people jus nuh use to nutten that’s all

• Yep! says:

*a nuh lie ya tell

• Little Willie says:

$500 fi a brains Yep! ???
    Head price tie on to the DOW….that high. Last time me check is $5 ova Bankhead.

• simplicity says:

yuh knw wat :tkp

• Me sey says:

Miss dancehall fuck boxx & cocky head cleaner :ngakak :thumbup: :cd

• Yep! says:

DWL Willie yuh fucka yuh; suh a down in Atlanta yuh live den?! What yuh know bout Bankhead? If a dem endz deh you lay and get dem deh crack head :hammer prices, more power and good luck to you sar… And yes pumpum stock gone up… Brite!

• tashamay says:

yep a me fi tell yuh mama all when me hungry none a my friend dem cannot know all when mi have money them cannot know cause mi hot the same way and gawn the same way so none a dem cannot know at all.

• Yep! says:

Well Tasha me cannot agree wid yuh pan di hungry belly pawt cause when me a dead fe hungry my gut nuh ramp fe bawl out fe starvation; all mi a try crumple paper, scoot chair and cough my belly a bawl louda. A suh di ting set mama… From nothing to something. Come ya mi Willie Nilly….

• Yep! says:

* cough, scoot chair and crumple paper fe try drown out the hungry belly noise

• petra says:

Well dutty toya u shoulda tak a page fr keisha book and get money fr Lincoln, bout u ah breed fi Lincoln and him nuh wann di baby. stop mine man dutty toya

• ha! says:

No man nuh gi tuff Keisha nuttin. Wha mek she so lie??

ther person up a top weh a use petra name go weh fr ya. is wah u want everybody know toya a breed fi Lincoln so what. petra care zero.

• Saucy Baby says:

Come here Petea” come dash out the suss cause I see she say Keisha is har baby mother. So Toya breed and he don’t want the baby? Come here Petraaaaaaaa!!!!!!

• Saucy Baby says:

Heeheee I thought it was suspicious you know.

• annoymous says:

I have never seen Lincoln acknowledge Toya in a party yet . Its like she is just a fuck when him need it . #Shame .

Them never go church yet