BY ALL RIGHT DOE CALL DI MAN FAMILY INA DESE TINGS…BUH BUTT BUTT

Screenshot_2013-05-28-13-04-33-Optimized

Screenshot_2013-05-28-13-04-41-Optimized

Screenshot_2013-05-28-13-04-51-Optimized

Screenshot_2013-05-28-13-05-05-Optimized

Screenshot_2013-05-28-13-05-14-Optimized

Screenshot_2013-05-28-13-05-26-Optimized

53 Responses to BY ALL RIGHT DOE CALL DI MAN FAMILY INA DESE TINGS…BUH BUTT BUTT

• REAL T.O. says:

why ‘ADDRESS’ something when you can ‘ADJUST’ it?????
    illiteracy is a f*ckin disease I tell you….

Boy goose killa a so u mark up u self yuck

• hey says:

Goose killa sit di fuck down stop talking shit and give ur mother someting u and natalie 106 unno treat unno mumma bad and ppl know dats y dem talk bout it battyfish

• kgn13 says:

DWRCL @ REAL T.O … U NO C THE MAN A ADDRESS THE NATION …CHO.

• WTH……..leave dance hall and go pick up a book. Start with the BIBLE.

• REAL T.O. says:

mek him ‘ADJUST’ him mumma and give har a likkle change kmt….

• kgn13 says:

REAL YOU NO FRAID DEM BEAT YOU,THAT MR T LOOKING MUTHER F…ER.

• Just Saying says:

Ummm I hate to bring up ole shyt :nerd but what exactly was said about his mother?

• Dolly Ate My Coochiie says:

Ah Chrissy cakes write that lmao Paul is DUNCERRRR but him can’t write such a good paragraph it’s bad but he can’t do it that well .. But ADJUST di ppl dem lmaooooooo minaj dead in ere.. Met how can I register with this name ?

• REAL T.O. says:

haha, mek him gwan post pon IG nuh???
    internet a beat him bod….

• Original Goodas says:

u no see him a gi unu di bad man face..dwl

my bad, good morning net and metters

• RUMOR says:

OH WE QUIVER WITH FEAR “LION KING VOICE” THE BIG BAD WOLF HAD SPOKEN…..

• RUMOR says:

MAWNING, ONE&ALL……

• Firebrand says:

LOL, this chick said she is a “fan”…..I might be missing something but who is this guy exactly? Damn some people really need to get out more.

Damn dunce bat, how you fi be big celebrity and nah do right by yours, then a come “adjust” people pon pink walls, GTFOH, ain’t nuh baddy scared a yuh black gums, jacked up teeth, bag a ugly ass looking tattoos, and yuh fake ass Mr T, wash over gold chains ok!!!!! :cool Do the right thing and people won’t have to talk about your peoples. :maho

• No Sah! says:

Mr Range, before yuh “adjust” us over here please go and adjust yuh health. Yuh mouth look like yuh have gum disease. You need to see a periodontis immediately.

• Lou-lou says:

Lawd Periodontis him just dead….

yes i could not believe the gums were that color..I feel bad oooooooooooo

• REAL T.O. says:

HIM AV DI NEW STYLE, 2 TONE GUMS FI MATCH HIM 2 CHAINZ…
    LAWD…. MINE HIM ADJUST DAT TOO….

and woman really go laydown wid dat??? a now him look like Dobby the House Elf. in a harry potter, say so dobby woulda hold up him head and make up him face!! when him a talk. him have dat look down to a t

Pink wall has just been “adjusted” Metty :ngakak

• Toni Ann says:

Morning Met…. Morning Metters.

Black gums is normal but ina fe him situation, it look like grime, maybe lack of bading and brushing and smoking.

can someone tell me what was said about his mother please.

• MaddRa$$ says:

Am i the only 1 that notice that 99% of these dancehall hype ppl flossing kings and queens with all dem “money” are a bunch a fucking dunce tek some a di $ unnuh sey unnuh have an go get hook pon phonics or a private tutor dumb fucks mek mi vex sey mi Jamaican sometimes .

• Toni Ann says:

“if you really dont wanna b on the site have YOUR LAWYER CANTACT THE ADMINISTRATOR” :ngakak :ngakak

• simplicity says:

yuh knw a napkin and likkle alcohol mi jus a use a wipe off mi screen a sey a dutty it dutty nah c sey a him mouth waan adjust..terrible

WOW is only a word placed in the wrong context lighten up metters :peluk mi nuh know him & a nuh me write it oooo :angel

• @ Chineyting876 weh comment to Paul Range on Facebook… Mi nuh si which past a yuh look Chinese, so my advice to you would be to dash weh dat deh stay bad mirror and buy one new one… Oh and by the way, takes one to know one too bytch, which makes you as much as a lowlife as me and the rest of JMG…you idiot! :fuck2: …… Hi mi Metty boom boom/ JMG crew

• Cc says:

Wah wrong wid unu ppl? Di president a adjust di nation an dis a how unu behave?

• goodso says:

Me a tell u seh “a mind is a terrible thing to waste”….. :matabelo

• Yep! says:

Love the hat Paul; BX to di wurl!!

• London5948 says:

Hi paul I’m so appy u mentioned jmg in your adjustment becaws being I’m behine d computer I would like to adjust u about someting……me come ah u party an ah wait pon line an me hear $25. So me n me fren dem ah say if ah nuh $20?
    So me start rail up caw me werk too hard an me pay my taxes, yearly; an here u come now wid u false advertising, gwey yah man. :kr :kr
    A dat me did waa tell u. PS. Party did nice tho.

• Yep! says:

[email protected] CC…only here on JMG cause wi na nuh behavior :hammer

• London5948 says:

Mek me adjust my :peluk :peluk manners, met, jmg crew, bloggers, peepers n all, good day, blessup.

• simplicity says:

cc_______________________________________________________

a piss mi piss up myself de way de laff’n tuk ova mi badi mi a shiva dwrcl no man tearsssssssssssssss

Cc made me :ngakak. Fi real Cc, we have no respect lol.

• Yep! says:

@London5948, dem is all a set a fraud and teef dem fuhking promotas be; watch me and dem next time dem hike up the entry fee; a gwine have a picket sign out deh and protest against that shyt ie si; dem love hole up di line and dem jack up the price

• DENTIST….betta yet with yu mout frill suh…VET!!

• PhantomPhoenix says:

OH MY FRIGGING CREATOR!! ONE MAN DEAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :berduka Him may as well did keep it moving…ONU D.O.N.E. de man.

two tone gums fi two chains, Mr. T wash ova gold, periodontis, president a adjust nation..oh god…..man dead or attitude adjusted.

• PhantomPhoenix says:

Anon @ 11:38! Now yu ago mek me have fi watch harry potter fi see dobby. lolololllll

• Riches says:

no sah oonuh outa orda d man wah “adjust” pink walls oonuh stop it dwrl @cc comment_________________________________ d fake gold hawd pon mi yeyes

Yuh know mi in disbelief because kill mi dead him nice but mi caan ignore di Shellinz! A so him stay bad fi true? No sah!

• Just Saying says:

Wow 3pm and still no one has answered my question (lol) ya’ll afraid to talk about his mother now.

• London5948 says:

@yep, u c me..den waa com mek adjustment bout jmg.
    We juss comment weh we feel like, dah real problem is “watch your frens dat u keep”.
    Me nuh tink ah d regula blogger dem mention him mada, and if it was; u av a fren on jmg!!!!!!!!!

• London5948 says:

@just saying……u can archive paul range, read the comments; there must b thousands. When u c the werd “mada” just start read. Wen u dun, if u nuh ketch u fraid come back an tell we weh u read bout him mada.

:ngakak London!!! Neva a betta ansa kmt.

From 9:18 smaddy sey it suh dem fraid fi read it much less repeat it. Yuh nain haffi adjust dem suh bad London (buss ah big laff)

• simplicity says:

5948 yuh killeth me dwrcl :ngakak

• Mi never si dis yettttt PAWLL?????? When di man did give yuh di rass ANN BACK BAX inna di club di night why yuh never ruuuu suh?? Yuh tek it wid a piece a pride drink tea and belch gas but a pink wall yuh av strength fah___yuh si yuh face fayva hungry dawg.

• Pawl yuh suuden address wih cuz a bare woman comment pon your topics so yuh duss look like one of us right now and what a way it sting yuh how di ppl dem whey know yuh talk di tings say yuh nawh mine yuh______mi nawh say _____cuz mi Nuh waah get delt wid from dis bad man battyman eeerr. Yuh come extra hot fi ADJUST wih :ngakak mi sideeee, I diessss. Good evening all.

• London5948 says:

Ddem nuh git it yet say jmg crew av plenty brain, dem luddy!!!!

• London5948 says:

Outta d 404 likes him get, 400 ah dem, live or peep. On jmg daily!!!!

londy :hammer

• Miss ting says:

Who wrote that fe Paul him can’t read nor write honor u mother. Paul Pauline use to treat u good a ja. U treat u mother bad its not hiding. U mother tell people ok