SHE CUDDA BE HIM MOTHER? A SIKES DIS

Title: disrespectful man

Message Body:
Met mi put up with this man snoop mi could ah be him mother mi do ah lot fi him when him lock up from him come out ah jail him cheat pon mi an get 2 baby’s in 1 year snoop think wen anything goh wrong with him marsha can help him no today him cuss mi out pon di phone bout him baby mother

51 Responses to SHE CUDDA BE HIM MOTHER? A SIKES DIS

• sweet says:

NO SAH SOME WOMAN A REAL GOOGOO BAT, MARSHA IF YOU OLDER THAN HIM YOU SHOULDA WISER THAN HIM.. AND OBVIOUSLY YOU NO NEED HIM… NO LIKKLE BWOY NAH TUNN MI INNA GULLY MONKEY, NO SAH.. SOME GYAL LUCKY :travel

• Fyahwife says:

A whey do some big ooman doh eeh?? Mi can Neva understand

Sender, r u righted??? Kmt I just kaint ….

• SERENITY says:

Senda since you coulda be him madda,start treat him like you son….put him pon time out like di likkle bwoy he is…stop do fi him & start act like a big woman & go get a big mature man. Then look pon di snoop him to nuh…..fava di big shaggy dog name clifford…chupppps

• SERENITY says:

Manners Metty & Metters…..good morning all

serenity how tings ur side?

• Tweet says:

Yuh know him fava Clifford fi true!!!!!!!!!! Mi caan manage Met bloggers dem enuh,dwl.

• sweet says:

MORNING SERENITY. :kiss

• SERENITY says:

Good morning Sweet :peluk

Metty my side is good enuh….light on,trees,body & home in tact….di rain stop now….mi soon go outside go tek in di scenery….thank God for being merciful :2thumbup

good to know serenity but mi will peep out until tomorrow…it feel so cold inside so mi can just imagine how outside cold

• notrite says:

mettyy hey u no see snow a west virgina maa

• Dwrl says:

You could be is mother” if only you did see it that way before you let him use you. No mek it look so now that shit went sour. It bun me feh UNNO you see. Now him age a big deal, when I am sure you was warn not to fuck a bwoy that could have been your SON from the get go. No pity for you old lady once again, UNNO get WEH UNNO PAY FAH!!

• Dwrl says:

Clifford the big red Dog YES!!!!!

• peeGIRL says:

a dry up old woman him did with send this in leave the youth alone with him young fresh meat marsha learn to stop being muma to young bwoy an look after your own pickney them .would you believe that senior citizen see the young gal an try fight her dutty old lady go sit down with your dry pumpum.

• Dwrl says:

PeeGirl you no done age no come yah come mek her age an issue either because if the young boy never experience some older pussy him wouldn’t know WEH feh do wid the young gal own. So stop it, you rude, if he was with her when you or you fren pick him up beat that ass yes , little gal music respect dem elderly DWRL

• Dwrl says:

Must!!

• LadyWoW says:

SENDA U A FOOL THIS IS HOW BITCHES GET FUCKED UP AND KILLED. STOP PICK UP MAN WEH NUH HAVE NUTTIN, TRY FI SMADY INNA UR CLASS. WHEN U GO BELOW STANDARD U GET BELOW STANDARD TREATMENT. KMFT SOME GYAL A REAL FUCKING MAN CLOWN …GROW A SET , SOME SELF ESTEEM AND STOP SORRY FI RASSS PEOPLE. MI SURE SEH IF HIM NEED HIM MUMMA HIM CAN FIND HAR :marah

• footie says:

a 13 years me and him de every party me keep and never hide me from nobody yea that mean say me old and me have a good pussyhole how long unno think say unno a go keep him for cause unno have to go suckhood to uno vital organs gone me na suck hood me de a ameica from noah build the ark and me never put a hood in a mi mouth yet cause me a big woman and me know where the hood fa go na in a my mouth in a pussyhole it fa go so everytime unno a cuss me bout me old unno no nothing bout me and me can count my man them wa mi take me na have to pick up stone and draw out hair fa count all unno dirty bitches unno gwan like unno na go get old unno a gwan like unno stuck in a 20 and 30 unno na go come off of almanac and go pon street sign building and graveyard some of unno write bout people and unno dash way belly no bloodcloth some of unno cant pass woodlawn cemetry cause the baby them a go ball and say mumma who a my father and give me my bottle and change me shit up pampers dont call up my good name say mi put up people pon grouipe me na have time fa that cause you fa learn to keep a man me keep him for many years and me no mind man and the knife wa stick sheep a go stick goat so leave me the fuck alone and come suck out my bloodcloth and look and see if you see any gray hair in a battyroot and take your teeth and draw it out anybody wa put up this and a say a me do it that go for them and me na fraid a no big pussy gal if them no me old them fa come step to me yea

• Dwrl says:

Str888888888!!!

footie is only a good pussyhole u have?

now u know when a get di email mi tink a smaddy a send it as u under sikes so u really come own it? u know sunting :travel
    ?

• LadyWoW says:

A WEH DO SOME GYAL

WE4H U RIGHT FAH IF U NEVA WAN HEAR DI TRUTH A U COME AND A TALK AND ALL DAT DI MAN STILL A CUSS U FI DI BABY MOTHA..SOOO WHO FAH PUSSY GOOD CUZ LOOK LIKE BABY MOTHA PUSSY A MADD YOU. CAN U HAVE KIDS..HOW OLD ARE YOU..
    I ASK BECAUSE REALISTICALLY IF YOU DATING SOMEONE YOUGER THAN U DEM HAVE DEM OWNA GOALS..MAYBE HIS GOAL WAS TO BREED SOME YOUNG PUSSY AND MEK U MIND DEM..
    DIS GO FOR MAN OR OOMAN

U MEK DIS MAN USE U FI A STEPPING STONE AND A COME CUSS WI. DONT ASK IF U NUH WANT DI ANSA..BETTA U JUST READ AND SHUT UP

• LadyWoW says:

MET DONT LEAVE STAY RIGHT HERE :alay

wow u eva si nothing like dis yet…a hate hear di big ooman dem talk bout good hole u si man…u deh pan di world long enough fi know more bout urself dan just your pussy

When smaddy tek ova di man is suck whey di man den if u know a suck dem suck whey di man u fi start suck him den dont be upset because if u know di root a ur problem and cannot solve it sumting wrong …u mouth nah work as good as down desso? u know mi gone agen :travel

• LadyWoW says:

Stay deh bout u nah suck di gyal suckkk weh ur man and breed fi him. From Noah buikd Ark pussy and cockey a get suck. a nuh nuttin new dat. How u know seh ur pussy betta dan anyone else. u sample pussy and compare. Just by di way you talk u sound like a NAGGING BITCH WID SOME ARROGANT TALK. DI MAN NUH WAN YOU AGAIN GET OVER IT..MET MI A COME WID U :travel

wow mi come back fi one small question…is how old him was when she did fus tek him 13 years ago? :ngakak

• LadyWoW says:

:selamat :2thumbup PEDPHILE

mi seh!!!! it deh rite yasso :cd

• SERENITY says:

No sahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,only pon jmg aka pink wallssssssss…….

Metty Jah knowwwwwww,mi cyaa help but gi you some more ratings…mi a top up you ratings cause da speech deh a say 1…..prenauppppppppppppppppppppp

serenity mi cannot believe dis case yah lol

• enter your name says:

Met footie did not send this story in you think she a put that up something like this anybody with commen sense no say a lie footie don’t have time for the bullshit

i would hope not

• soap opera says:

young boys is just to play with……at the end of the day dem want dem age group

• footie says:

the somebody wa ask if me have pickney and can breed me have six pickney wa come out of my good pussy since unno live computer go look pon all the dance wa me keep and see me pretty bloodcloth kids them me footie na frigthen for pickney been there and done that

• dick r harde says:

..if mi a deh wid smaddy significantly older or younger dan mi………you can bet your ass it wont be a fat bitch…….im just saying…..dwrcl

• OLD FALSE TEETH DROP DUNG PUSSY FOOTIE WEH U NO LEAVE MARSHA ALONE. U SAY U DEH A FORIEGN FROM NOAH BUILD THE ARK SO HOW U NO HAVE ANY PAPERS AND U DONT OWN A HOUSE ARE ANY LAND. U MUMMA ALGA STILL A SELL COAL PON THE ROAD SIDE SHE HUNGRY BAD THE HOUSE A DROP DUNG PAN HAR A THAT U NEED TO FOCUS ON AN STOP WORRY BOUT THE FUCK WEH MARSHA A GIVE SNOOP. YOUNG MAN WANT GIRL GIRL THAT CAN KEEP UP FROM MARSHA A FUCK SNOOP HIM MEK SHE MOVE INNA HIM HOUSE ALL THE 12 YEARS HIM NEVA MEG U FI MOVE INNA HIM APARTMENT. U FI TELL THE PEOPLE DEH SAY A WHEN MARSH PREGNANT U AN U FREN DEM JUMP HAR AN BITE HAR UP BECAUSE U DID WANT HAR LOOSE THE BABY, BUT BITCH FOOTIE DESTINEE BORN AN PRETTY BAD AN A SHE A MAD SNOOP NOW.

• footie hear wah a gwaan jus go to the doctor go fix ur raw mouth corner dem an u pussy i think that is ur fault..y snoop gone left u, u nuh see how ur foot dem big an lean in ur slippers dem .kmt cah bother footie u sad an it done..

• FOOTIE NEED FI REMEMBER THAT SHE WAS SNOOP ASSISTANT, PAPER MATE PEN N CLIP BOARD. TAKING NOTES WAS YOUR JOB AND YOUR TIME AS EXPIRED, YOU NEED FI PUT UP NOW LIKE OLE DOROTHY INA GOLDEN GIRLS……

V Nasty footie ah u sen in the bloodclatty man hm lef u cause u bear one ah baby mother when she did ah breed and gweh u suck Hood like dog ugly old wash up ooman

• I said I wasn’t gonna follow backa no more of these post but let me start out by saying I know NONE of these ppl and I’m glad! Next thing this big woman was deh wit a rass bwoy and woman needs a man not a boy! Next thing mi just go best of dancehall and look pon di ppl dem and di man weh unno ah mad ova look a fucking mess and couldn’t chat to mi NUH time! 3rd Marsha uh look good none atall her hair mashup, clothes mashup, and her face is not a very appealing one but she has a likkle shape tho and for the EYN who from di last post mi see seh Marsha a yuh daughter and lady you have a lot of freggin nerve wanting to clash up di lady when everything you brag and condemn but her he tun roun and do it to your daughter! You talk about her ole dry up pussy but yet yuh pickney guh suck it and fuck it same way after it come out of the old dry nussy so stfu wit yuh fooliness an guh hole a corner!

• kmt says:

bloodclatt me weak shitty batty snoop de pon pink wall again met your site a gwan

• BABYGIRL says:

But look pon de Snoop to nuh, a wrong name yuh get , yuh look more like one a de great white shark den. Kmft!!!! De tings unu find appealing…

let peace rain we are in difficult time the lord is near look what sandy did to ny nj ct

• Regula says:

Mi nuh undastand how some woman do it, have a bag a pikney and can still afford fi adopt a next one, and mi have 2 and can barely manage, I kaint.

• RAY-SHAWN says:

BLOODCLATH MY YUTE YUH LOOK LIKE A BULLDOG EHHH!!!!!!!!!!!!!!!!

• tracey says:

snoop you diss fottie badd god dont like ugly you and your friend ziggy gonna get what yall looking for dont you ever burn your bridges yall never know when you may need themn

• MI PUSSY GOOD says:

LOOK PON THE BIG FAT MAN WEH THE IDOT DEM A FIGHT OVER,1 FOOTIE U MEK SNOOP DEH WEH HIM DEH 2 U DOING GOOD SO DONT FOLLOW UP DIRTY NEGGA.SNOOP DONT HAVE SHIT TO GIVE NOBODY ,MASHA DONT HAVE SHIT TO HELP HIM.HIM AN MASHA NOT EVEN HAVE PAPERS ,THE 2 A DEM MEK 1 SET A FOOL

A no footie send this in if unno know her she naah go do that a fake footie a write

Met a no footie send this topic bout snoop she say she an the man left long time months she naah look pon him an him people them she done with him fi good a them a worry bout her

• OBSERVER says:

senda hush lesson learned ok be well and God bless :)