TOWER HILL SHOWDUNG AGEN

TOWERHILL SHOWDOWN by metshani

12 Responses to TOWER HILL SHOWDUNG AGEN

• Brooklyn Cutie Pie says:

Ah di poor baby mi feel sorry fah! She not even business wid di poor baby all him ah bawl! Mother of the yearrrr! NOT!

And all she ah gwaan, you nuh see she mek sure she nuh go inna di gal house??? Di gal tell har if she “ah throw she better throw it straight” cuz she ready fi fuck her up again! If my back ever booff up pon di concrete suh, mi reach ah chiropractor ah Kings County immediately! Dwl

• Jafaican says:

This is DISGUSTING!!!!!! Inf front of the child? Honestly… If I wanted to fight someone and they had a child with them… I would just have to catch them another day. It’s SAD that no one on the video said or did nothing before this situation escalated.

U get no update on Saw? She block me on twitter but not afta me grab this. She have a pic of the engagement ring. Fb page private also. I don’t know where the Saw story is to post it there

“Every day mi husband love me more so my age nuh worry him but some gal nuh have no man fi grow old wid cuz all the man dem tek a people man”

Bitch when I get the Bigger Rock that my man order for me amma punch u in the mouth wid it.

“Some gyal a Balls catcher mi dune wid dem fi di day bye”.

“When mi man make love to me him sleep with my cum on him dick til morn but him wash of u Quick n left, And that was the only time him run out a rubber.”

oh ma gawd mek mi copy and paste oh no

is when she post dat?

• Saw at it again says:

don’t know where to post this but she has a pic of the engagement ring it post about a week ago

“Some gyal a Balls catcher mi dune wid dem fi di day bye”.

• Saw at it again says:

sorry met me post it twice run go look she block me but the pic on twitter with the white engagement ring and the floor corner in the background duty no hell. Now this kind a thing on twitter no look bad man

she nuh block u she tek down har twitter and facebook

• ppl business says:

Big DUTTY stinking GYAL in a black blouse u is a piece a SHIT look how u a behave infront a u PIKNY u sik JRANCROW stomach d GYAL should a cut u throat u not even put. blind eye pon d baby gone all shop me tink a 2 bag juice u a buy fi u n d yute u go buy phone card…bitch go sen a PLEASE CALL ME n save u money fi buy better weave..

• ally says:

dah young gal deh always ina mixup.

• EbonyLolita says:

This girl fighting like her whole SOUL is defeated. She’s crying & holding di rock same time. She not even paying mind to di pickney BEGGIN her to stop. My God, some ppl it’s like di Devil a just ride dem. Embarrassment

• TALK MI MIND says:

no she did in a next video wid 1 big ooman a cuss r n shi a cuss r how shi nevea look good yet and how r babyfada love r n r pussy. dem so call ghetto ppl ya need fi rise and behave betta