IE IE DI SPELLINGS A BITE MEH

Bready Beckham

All a u wea a call n bring rass news to Shacky bring it the right fooog news n stop bring wrong news. Mi alive n free so no1 can’t rass treat Biscuit no way u so cum off her rass name because she naw beg no1 shit n she well fine n happy. When mi need a hand with her wea the o===ck whonu dea n when mi want a mother to go to her school n so wea the fpppk u all dea wea a bring wrong news? Wea dew to her give to her n all when me n her no friend mi naw back dem rass lie dea because Pinky never rass mistreat Biscuit no f—g way so all a u f==koff n Shacky lucky bout she no rass want tell me a who because mi no rass play that n rader dead before no play with my Biscuit. Mi never left her a rass Jamaica, she cum right behind me n all when mi a struggle with her she naw rass go no where at all

Like · · about an hour ago near Inglewood, CA ·

7 people like this..

Kizzy Goodie y d rass u falla up shen pple fr she is like dem dats y sheer wat dem hav to say she need fi run dem if she wnt toer somethjng she come ask u dnt u kno long time pple like ur life dnt wen u er stuff qwl n mek dem gwaan mi fren

Bready Beckham

For my 3 great kids they all give me n the good they all did for me in the pass, so f—k what any bitch or gal want to think or say. Its there for my kids

Like · · Share · June 19 near Inglewood, CA

38 people like this..

Stacy Mention Toohotfidem i got both my babyfathers too if it wasnt for them i wouldnt have my girls i atleast love em a lil bit lol’
June 19 at 8:09pm · Like · 1.

Bready Beckham They my pass but they all did some part of good for me in the pass n no bitch or gal can make me for get dem. Iam a free n single man n dad so fppk u all n talk what u want because no of u no my pass n all when iam not with dem i will always respect dem for some kind of good they did n for my kids sake. So u all can send it to every bitch or gal u all think i fppk or f—g
June 19 at 8:14pm · Like · 16.

Euzel Plummer That’s really nice…. baby mamas RULE!!!!!!!!…..lol
June 19 at 8:39pm · Like.

Ale A Love I told you Mr Beckham Mek people say and feel what they want me know how far you come from and you beat the rest that thought they where the best know Mek them go suck there muma dry cause them can’t face you me friend you are the man that Mek some boy and guy look like idiot so don’t worry me friend we.are blessed through it all enjoy your day and your blessing!
June 19 at 9:21pm · Like.

Kimmona Asphall lol cuz i think u miss out one name
June 20 at 9:26am · Like.

Dimepiece Goulbourne Mamaaaaaaaa no sah this hot
June 20 at 10:56am · Like.

Aisha Hyde And u gotta respect da fucc outta dat!….they indeed blessed u with three beautiful Children
June 20 at 1:34pm · Like.

44 Responses to IE IE DI SPELLINGS A BITE MEH

• sweet says:

MORNING METTI, IS IT ME COS I NEED A TRANSLATOR FOR THIS SHIT.. WHAT THE HELL ARE THEY TALKING ABOUT? I WISH SOME PEOPLE WOULD USE SPELL CHECK!!!!

• OH LORD, THE SPELLINGS A BEAT MI BAD,SHE’S SUCH A DUNCE

• DIANA says:

Bready, yuh a wasteeeeeeeeeeeee man enuh, Anyhow how them a act like sey a ‘PINKYYYYYYYYYYYYY’ name alone dey pan himm!!! Kmft.

sweet morning when bready reach di last line mi cudden find myself…………not to mention di tattoo pan di bleach body

• OH,MY BAD,THAT WAS [email protected];12,I HONESTLY THOUGHT IT WAS A GIRL,,LOL

• simplicity says:

a guess a dis him waan fe sey is jus a few things mi try add cuz it gave mi a headache ……..nd bready pinky spell wrong pon yuh chest.

All a unno weh a call n bring rass news to Shacky bring the right fpppg news n stop bring wrong news. Mi alive n free suh no1 caan rass treat Biscuit no way unno cum affa har rass name because she naw beg no1 shit n she well fine n happy. When mi need a hand wid har weh the foook unno did deh n when mi did need a mother fe guh up a de school n so fort weh the fuck de whole a unno did deh weh a bring wrong news now? Weh due to har give it to har all when me n har anuh friend mi naw back dem rass lie deh because Pinky never rass mistreat Biscuit nuh f—ng day so all a unno fpppf n Shacky she lucky bout she nuh waan rass tell me a who because mi nuh rass play that mi rather dead before unno play with my Biscuit. Mi never leff her a rass Jamaica she cum right behind me all when mi a struggle wid har she naw guh nuh rass weh at all

• soap opera says:

GM @ simply, I just said to myself only you can translate this mess.

• Bready….yu knead fi spen sum a di husslin an stik up moni pon kupple weaks in skule.

• No Joke says:

Thx Simply ….cause I couldn’t and would never cross it

• kia NUNYABIZNIZ bubblez says:

simplyyyyyyy thx now can yu decipher kizzy bad fi mi deh plz lol

kia a tink kizzy rerse

• kia NUNYABIZNIZ bubblez says:

c-rus ting met afta y d rass u falla up mi lost jus stap read anno pawta r english muss sum new language :mewek

• Loyalpeepa says:

A wha dat unda bready hickie r bruise..mnl

loyal :maho

• Loyalpeepa says:

Mawning met but dis a news to me mi neva kno sal a all di baba madda dem represented mi tink a pinky alone :shutup: :shutup:

loyal :maho
    mi nuh stop fi think bout who him rep really what a nipple sharp

• Loyalpeepa says:

Haha like a raza blade mi lov

• Shy says:

No sah when me did a go all age school back inna di days, dem use to gi weh some patwa fi translate to english and visa versa and me did good pan it. But me caah undastan a shit up top, mi lose mi touch bad…:-(

loyal a wonder who sharpen it? :maho

• Shy says:

Thanks simply

• I am confused. Melissa Maria Grey aka Missy is Bready babymother/stepsister. But Bready put Mell on his chest. Me tink Mell was Mellisa his real sister name??? No one can cross this! Big up Bready for showing respect to his women. An dem need fi stop send message to Shacky, wat can she do fram way a yawd. Whoeva a send di message dem need fi guh beat Pinky demself if she a abuse the child

• Loyalpeepa says:

A guess one a him plenty ooman dem..mnl

• Goodso says:

Breaddddyyy…lol..big up me fren bready ooo..luv him kids..dont listen to dem yah me fren..we all knw u take good care a biscuit..a my baby dat..love her like wah…

• Big up Spready/Bready……you should at least be commended for raising your Daughter on your own. Refrain from assisting with Homework other than Mathematics and Art :)

• Mettttt! Simple thanks baby cause all now mi Nuh know whey dese ppl a say especially Kizzy. If mi never read come I wouldnt have a clue, mi Caah figure out Kizzy fi di love of God one and two a bready but Kizzy nunnnntalllllll!!!

• Comments*

• simplicity says:

Kizzy Goodie (dis is what ppl see)
    “i am a fuopppg dunce,being dunce is all i do,a mi sey dunce and dunce sey me suh all who nuh like dat dunce off.”

Kizzy Goodie “a guess a dis she waan sey”
    (y de rass yah falla up shen(shacky :amased:) ppl fah she is jus like dem dats y she nah share wat dem hav to say,she need fi run dem, if she waan fe knw something she need fe come ask yuh, dnt yuh knw a long time ppl nuh like ur life suh wen yuh hear stuff dwl n mek dem gwaan mi fren).

simply_______________________________________________________________

• simplicity says:

met u nd yuh bloggaz dem gwine affi start pay me fe dem xtra wuk yah enuh :D

tell dem tell dem

• simplicity says:

yuh see weh she name tuh a wonda if she have a john inna har life :travel

simplicity :tkp

• simplicity says:

cum back ere’ a mek yuh lub ride out suh

• Suh y Bready neva put him 3 pitney dem name instead of the 3 babymadah dem weh him nuh deh wid nuh more? damn idiot!

• REALTALK says:

THANKS MET U KNOW HOW LONG MI WANT DEM SEND IN SOMETHING PON LA ,MI NOT LOOKING @ BREADY CAUSE HIM A IDOT IT LOOK LIKE HIM LOVE DI BABY MADDA DEM MORE THAN THE KIDS , WELL THIS IS FOR THE TWIN DEM SHANA AND SHELLY MI SEY SHANA DO R BATTY BUT IT LIKE WHATEVER DEM PUT IN R BATTY A SWELL UP DI OLE A R BODY IF EVER SEE HOW SHE JUST A GET BIG SO FROM MI KNOW R SHE NEVER FAT MI SORRY FI R SHE BETTA MECK DEM DRAW OUT WHAT DEM PUT IT R BECAUSE NOTHIN NEVER WRONG WIT R BATTY IF U NEVER BORN WITH MECK IT STAY LIKE HOW GOD MECK IT U WILL BE SORRY MISSY NOW SHELLY MY GOD U NO SEE HOW U MAWGA AND LOOK LIKE VDUPPY IT NO FIT U NECK LONG SO FACE DROP DUN LEG DEM GET SAGGIE WHY U A WORRY BOUT BOB SO FA A U IT AFFECT NO MAN SHELLY U TAN BAD MI CAAN BELIEVE A U MASH UP SO STOP FRET OVO MAN MANY MORE IS OUT THEIR BUT TRUE U RUN OUT U HAND NO MAN NOT STAYING POOR THING PUT ON BACK SOME WEIGHT PLS AND THONKS AND MI WOULD LIKE FI IF DI TWO A U NO KNOW SEY EVERYBODY KNOW HOW ONU PUSSY STAY SO ONU CAN STOP SHOW IT A STREET NO NEED TO GO BY CLOTHES AND STOP WALK NAKED PLUS SHELLY DI LOUIS VUITTON BAG TIAD NOW FROM FI U HAND TO FI SHANA BY SOME CHEAP NICE BAG MON KMT ONU DAYS OVA ITS ON AGAIN LA PEOPLE COME HELP MI TALK LOL GONE GET SOME FOOD YA LATER .

_____________________________________________________________________________________________________

• Is Bready related to David (Beckham)?

• WORD says:

PEOPLE
    THE ORIGINAL TATTOO READ:
    BREADY <3 PINKY
    BUT WHEN DEM FALLOUT OF LOVE AVE MOVE ON TO OTHER PARTNERS
    INSTEAD OF REMOVING "PINKY" <3 TAT
    HIM JUST ADD ON DI OTHER BABY MADDAH DEM NAME.

A SAVE HIM A SAVE FACE WHY HIM DO IT.

MELL AND SHACKY TATTS WAS AN
    AFTER THOUGHT SO DONT GET IT TWISTED.

DI GYAL WHEY HIM DEH WID PRESSURE THE HELL OUTTA HIM FI TEK IT OFF. CAUZE SHE WAS NOT COMFORTABLE A LAY DUNG PAN DI CHEST AND HAVE TO SEE "PINKY " NAME EVERYTIME HIM SHIRTLESS.

HIM TWK DI EASY WAY OUT CAUZE HIM SEH NUH GYAL OR BWOY CAN PUNK HIM
    SO HIM JUST ADD THE NEXT MADDAH DEM NAME

A OVAH DEH SO NOICE

• YOW BREADY SISTA KADION NEED FI BUY A SHAPE CYAA HAR BODY TAN BADDDD. MI NEVA SEE WAN YOUNG GYAL WHEY SHAPE LIKE MECHELLE STAY GETTIN–QUARTER BACK BALL PLAYA. KADION Y FACE LONG LIKE HORSE AND YOUR FLAT ASS SUCK IN LIKE PLUNGA. U LIPS DEM HENG DOWN LIKE WEN GYAL A SUCK COCKY ALL DEM LIFE WHEY THE MUSCLE DEM GET WEAK 2FCK…

• And one more thing kadion please we are all begging you fi stop tek picture wid your bottom lip hang down !!!!!!!! You look like a Rottweiler dog!!! And Pinky you too pretty fi dey inna dem fuckery.

• And the award to dancehall most annoying goes to Shelly an Shauna!!!!!

• realtalk says:

@ eyn mi second dat bout shana and shelly and no man naa look pon dem only teck a fpppk and go what a gal dem life dutty from hand to hand no wonder why they have to foook the same man dem change onu life man kmt when they gonna sekkle down nth good about them two shamless bitch

• Shana and Shelly dem nuh see old age ah show Pon dem now.shana face tuff like and full ah bump shana all DI discharge you a swallow you need fi Mek dem man dem cum Pon your face fi see if it can help,,,,DI 3 ah UNO go ny bwoy why UNO carry DI stay bad one deh weh just have one pickney you and Shelly is no friend to that granny Shannon and Shelly you right now ah DI biggest laughing stock a Cali your lost and can’t be found you need god girl…ah wickedness you do your BABYFADDA oneil ah hunt you and ah turn you inna mascot

• bready does have his kids tatted on him as well