I-OCTANE SEH IS NOT HIM

She’s trying to tarnish my image’ – Octane denies DJ Amber’s pregnancy claim

I-Octane – Contributed

Sadeke Brooks, Staff Reporter

Rastafarian artiste I-Octane says that a recent report that a popular female radio disc jock is pregnant for him is an attempt to tarnish his image.

An online publication yesterday claimed that DJ Amber is four-months pregnant with I-Octane’s child. The revelation stirred quite some debate in entertainment circles.

However, the deejay last night said: “She has a motive. She out fi get rid of the brand Octane so people can seh rae rae ’cause readers have different perspectives.”

“Mi and har neva have a relationship, so what is har motive?” I-Octane said.

DJ Amber, when contacted by THE WEEKEND STAR earlier, had said: “I’m pregnant for the artiste and we are no longer in a relationship.”

She said she only came public with her story because she wanted to avoid rumours.

“I was contacted with a false story that I was pregnant for I-Octane and he asked me to get an abortion. He never asked me for an abortion. I gave my version of the story because I didn’t want any rumours to start going around,” she told THE WEEKEND STAR, noting that their relationship ended in March.

Amber said that she had been friends with I-Octane for years but only became intimate late last year. However, she said she had suspicions that he was involved with other women. She said she suspected that he was still involved with the mother of his child, and another female who also works in the media but he denied relationships with both.

“Not that I didn’t have a clue, I had my suspicions. When I cornered him with the truth, he could not deny it so that was the end of the relationship right there,” she said.

While he agrees that they were friends, I-Octane refuted some of her claims.

“Mi and her were good friends and do business together but apparently we go pon different page. Her approach is different from mine,” he said.

After he decided that certain things would not continue, that is when he said things started getting bad.

“She seh she invest in the brand so she entitled to whatever come from it. When mi tell har seh it nah go continue, a deh so all di bad things start. She seh she a go mek the brand demolish but I never really pay it no mind ’cause mi have other things fi deal wid,” he said. “All of a sudden she come drop een pregnancy.”

In the meantime, Amber says that she does not believe that the news of her pregnancy and the circumstances surrounding it will have any negative implications for her.

“I don’t see this affecting me negatively in any way or form. I am an independent female. I can manage on my own. I also have support from family, friends and members of the entertainment fraternity,” Amber said.

For I-Octane, he claims that these are some of the challenges that come with being in the public eye.

“Remember Buju say it’s not an easy road and all dem things ya come wid di territory. These are the challenges you have to face when you rise in life. Every important individual go through it with people trying to tarnish their names,” he said.

Nonetheless, “Mi still love har and rate har fi weh she do fi mi,” I-Octane added.

ImageWhen I confronted him, he told me that I didn’t have to play his music anymore “because him buss already”, so I have taken his advice, and I am not playing his songs anymore, I have withdrawn from his professional life,” she said.
DJ Amber said that she was the first person to begin playing him on national radio.

He never told me to have an abortion,” she said. “I just don’t want to be involved in that sort of lifestyle where he is having unprotected sex with several women. I tried to get him to use condoms but he always refused, people need to understand that I don’t need him to support this child…I ended the relationship because I don’t want to be with someone who is sleeping around and telling me so many lies…I don’t want to live like that.

364 Responses to I-OCTANE SEH IS NOT HIM

I OCTANE JUS A WORRY BOUT HIM IMAGE

A SUH DEM DISC JAK YAH DUTTY

UNUH MEMBA D ONE DEM FROM ZIP FM
    NOW SHE

AWW BWOY

mi waa know if buddy short

• Danhai Skeng says:

met dem jus luv hype man

• eyecandy says:

met it confusing a choo mi cyah copy n past yahso.

she seh he told her to have and abortion then she said he didnt?

OCTANE CYAA FIND BETAH LOOKING WOMAN DAN DAT

unuh nuh c seh she start fuk him laass year wen him career tek off

woman nuh ez a bombo CLAAT lol

eyecandy sumting ina sumting ooooooooooo maybe a bitter she bitter

• eyecandy says:

anyways him jus did a use har.yuh can tell seh him jus id a pang it but nuh waah nuttin serious das y him seh “no relationship”

him answer dem very diplomatic..yuh gwaan Ioctane mi see right through you.

but then agian she must did know..every woman suppose fi know when man nuh really want dem. asHE JUST DID A HOPE FI DI BEST..

A SHE*

YES MET SAME HOW MI SEH IT GO IT GO!

DEM DISC JOCK YAH FI LOW DI NEW AWTIS DEM TO DEM ALWAYS GET USE..LIKE JADE.. NIKKI Z,SUNSHINE..ALL ADEM..

SHE NUH SUH WONDAFUL NEITHER WEH SHE TINK??

MOST A DEM AWTIST YAH VERY SHALLOW..SHE LUCKY.

candyyyyyyyyyyy brb

• simplicity says:

good evelin met,metters,peepers and others..

dj amber a fuck har self like wise octane….she aguh sey she did suspicious sey him a fuck around pon and try getting him tuh wear condom but he didnt den cum back inna de sma sentence sey she dnt waan live certain life fuck out here wid dat shit him did a fuck around like wise she…a wah a regula man wid likkle money cuden breed r tuh a entertiana alone have money,bank clerk account,supermarket owna,etc dem man deh nuh have security tuh…oh fucking plz

HURRRYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

• southy says:

come een like de whole a dem gal yah weh work inna de entertainment industry a some groupie. de artist dem just a fuckout de whole a dem..milk,nikki z,de one weh deh wid jah cure..dis one yah vex cause she use to play I-octane music hard while she a fuck him. dis come in like when dem say some female artist fuck fi tracksde male disc jockey dem a collect money de female dem a collect cocky

mek sure u add in di big ooman deh tuhhhhhhhhhhhhhh mi figet fi har name har file did dash out yah tuh

no southy u too bad_______________________________________________________________

• simplicity says:

all niiki z she bout she a tweet wild milk she betta behave cuz she in no betta position

SIMPLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
    SHE FAVA JACKASS CAAN BOUT FUCK AROUND UCH AWTIS NUH FUCK AROUND?

I OCTANE A ONE BATTY OLE TO CAUSE HIM KNOW SEH HIM NAYE WANT DI GYAL AH GWAAN LIKE SHE A FOAM FI NO REASON AT ALL..GWEH!!UNNUH TOO WICKED!

• simplicity says:

fe real southy dem too fucking common and cheap man if she even a fuck knw’n sey a suh him tan weh she mean him nuh put on condom a suh him wuda put on aids unda har nastiness tuh,she did have a plan a dat

tweet wah simply?

• eyecandy says:

di two dem get ketch dem luddy!!!!!!!!!!!!!!

simply dem love live ina luu cause she of all persons whey har pussy need solider , police n security cause it nave no abidingcity…all dem ting deh she fi si and dont comment pan

• qpick says:

if me tell the man he have to wear condom, him na get no pumpum until him put on the condom. amber u story no add up dear.. well we will see when the dna come out.

qpick__________________________________ u nuh si whey southy seh? di man dem a collect money n di ooman dem a collect cock…mi waa know if sumting wrong ina di world wid di ooman dem now

who fah pussy met???

yuh know yuh owtawda bad… lol…

a di hype met……

• qpick says:

met__________________________________________________________________________________nooooo

• simplicity says:

nikki z pussy eyecandy…dem too kaliss who tell dem sey pickney can hold man

• Danhai Skeng says:

wat a ting wen d DNA cum bak an a fi him AFTAH him cum deny it like dis

HOW HIM IMAGE AGUH MANGAE dem time deh deh TUH RASTA dwl

• eyecandy says:

suh weh nikki z a tweet seh now?

• qpick says:

so amber refuse to play octane song.. what a mess…them jamaican ya watch too much tv.

• eyecandy says:

when him deny it danhai?

ALL MI A LOOK MI CYAA C D BRES DEM

met link har up wid d doctah WID d gurl from yesideh WID D CONCRET BRES DEM

no man

weh OCTANE C INNA DIS YAH WOMAN yah

• simplicity says:

candy i dnt have a tweet account suh i wouldnt knw is smaddy cum ere earlier nd sey mi wuda like dem copy and paste it drop ere

• qpick says:

u see them duty life a yard…me say i tell met fe have a jmg magazine eno. hot, hot, hot.

• sigh says:

nite met n metters.large up unu self.dahnai luv u hon,btw candy naw tief him jus luv how him crack mi up all d time.his perspectives are interesting 🙂 now often times i c shellings and i’m tempted to say something esp with these women who try so very hard in all the wrong ways possible to be queens in the dancehall.sigh_____________ often times i dont even need to comment bcuz Sweets share my same sentiments.

now to dis case,regardless if u r a celebrity or not as candy said as a woman u no must know if a man want u r not…plz amber come better.so at point were u guys in a “relationship”?n how so was that serious?how often did u c d sunrise at his place or vice versa?? n now every woman who tinks she is seriously involve need to ask herself certain questions.what annoys me with some celebrities,we dont get no public statement that they are happily involve with so and so yet they come out with one that things get sour…..so the purpose is to???? gain pity???or just for public knowledge??? y now?kmft. if i’m reading right her aim was to ill all rumours that he asked her for an abortion. realllly with that story??? clearly you wanted to kill more than that rumour because it would be a simple thing to just lay silent let the rumours talk and you just carry on with your unborn child.all these personal info released how did that help kill the abortion rumour? your friends and family that encouraging you with this either dont have their brains in at the moment or dont mean yu no good.you are a woman scorned so gonna c with u a little. this is the age of technology fast forward 15yrs your child reading all about this ugly he said she said on the internet, u thhink that look good??? i cant c how a “tell 1/2 or a piece” was to help this abortion rumour. n its not a tell all, bcuz u cant b his friend for sooo long work in media & really overlooked the naked truth of d 2 known women in d pic. pple always gonna say things,worse man who tell lie and have nuff woman like the air them breathe. so a man telling me him no have no woman yet me seeing proof opposing to dat can get me so comfy to the point of he doesnt want to use condoms so since i love him then……

ok…

qpick___________________________________________

dem unprofessional bad n nave no shame n pride

• qpick says:

candy_________________________________________________________________________________________ :angel

• Kunta says:

BATTAM LINE IS DE OOMAN DEM LIKKY LIKKY AN DE MAN DEM LIKKY LIKKY. NUH PROFESSIONALISM TUH DE TING. DJ DE MUSIC AN DUH YUH JOB. NUH TRY LOOK DE AWTISS DEM.

SHE RUN DE PUSSY AND DE AWTISS TEAR UP DE TRACK AN SEH MORE RACE FI RUN PON DIFFERENT TRACK. IT WAS MUTUAL BENEFIT. WHY SHI GUH BREED. SHI AGUH BREED FI EVERY MAN WHO SPEN LIKKLE TIME WID AR.

WAIT DEH, DEM STILL SELL PEARL A JAMAICA.

• pussyhole too lie,,gyal never did a go tell lie pon him..which brand him a talk bout ?..him a nike or reebok ?

• simplicity says:

a tie she waan tie did man worse chue a him deh pon dat dem fe gweh wid dem lowzy pussy self nd octane a dawg vomit tuh yuh still a fuck yuh babymada raw and fuck addas raw tuh a weh unnu cum frm,den wen done a behave like real role model nd a dem dutty life yah unnu a live..if yuh neva did a fuck har yuh name wuda call,anything amber get she fe tek cuz a licky licky mek she deh weh she deh…real fucking groupie dem be

• Jules says:

How can a woman being pregnant for you tarninsh your image? Di ooman married? she mentally challenged? she underaged? Mi nuh undastan dis. If u neva guh deh u name couldn’t call man. Fram I bawn mi never hear seh pregnancy a tarnish image, and u a nuh married man or politician. All gay man happy fi dem name call pan a yute. Dis I-octane character a summen else. Dem yah nowadays rastaman a real cawtoon charactas.

Some ooman fi act wid wisdom too, cause if u hab suspicion bout di man fidelity wah di rass u a guh eena him fah and moreso a meck him guh inna u body unprotected. Shi lucky a baby shi get and nuh lifelong memorabilia fi carry. Wish di baby well.

kunta_______________________________________________________

• eyecandy says:

eyn 7:55 A PERSON NAME IS A BRAND ESP. AN ARTISTE..

• eyecandy..da one deh fly over yuh head eeeh..

• Kunta says:

@ MET CANDY A GWAAN BAD.

SHI SEH AMBER FAVA JACKASS CAAN. CLAAAAAAAAAAT.

JACKASS CAWN A ONE TUFF SITTEN.

GUH EZ CANDY.

• simplicity says:

jules a bcuz him still a fuck him babymada and him song dem oh so righteous suh a de tarnish dat..want a shivel jack cuz him hood head while hamber she wnt it fe block har ole

@SIGH

HI :)

GLAD 2 know cuz aftah mi set up so much things fi d people dem enjoy pan yah n sprawl off inna A DAY TIME >sigh< U KNOW seh sum a dem wah get mi out

BUT A JUS SUH LIFE GUH more time

• Jules..They are not rastas..they are just tall hair guys..

• Kunta says:

@JULES I-OCTANE ANUH RASTAMAN. YUH NUH SI A BRAIDS HIM A WEAR. DAT IS A HOLLYWOOD DREAD. NO RASTA.

• Jules says:

Awoh, di kinda music him a do nuh guh in line wid a man wah a breed up ooman all ova di place..rofl. Den if him righteous why him nuh married to di babymother then? Dem a jokas..fool who dem can fool wid dem locks.

kunta mi nah lookkkkkkkkkkkk pan har lmaooo… amber have some finga dehhhhhhhhhhhhh har name doe fit har sorry :(

MI SEE I OCTANE INNA CHRISMAS COMERCIAL DECEMBA inna sanata suit

suh mi nuh know wah kinda IMAGE HIM REALLY A PUSH

HIM ANUH REAL RASTA

BUT AGAIN who is dj AMBER?

• eyecandy says:

KUNTA _______________________________________PEARL DI WEAR HARD WAH DAY MAN TAP Y!!! YUH TOO BAD!!!

• Jules says:

Kunta at first mi did tink a Lennox Lewis. [email protected] Hollywood dread. Den if him can be Hollywood dread wah a tap him fram being renta dread. Him a rent out di cacky hawd and my girl juss di fool fi guh ketch di belly.

• simplicity says:

jules yah luk,mi sey at the end of the day bad tuh bad big up beenie him a married man it mite be ruff and times wi get sum gud suss bout him nd angel but him married,wayne marshall nd tami chin,etana who else :-/ its a damn shame

• sigh says:

btw southy not all women in the biz giddy headed n feel that they on an abandon island the only pple living on it are those in the biz. sadly its full of some serious assholes and i wont help them egos/assholes get bigger.truth is as a woman you are presseured into thinking a relationship in d biz is best, bcuz u av mutual understanding. u av to hold ur ground n run these motherfuckers ever so often like the air you breathe. i rather be with a bag juice vendor than be caught up in them pass round game.

btw danhai if you have a sidefuck and she said she pregnant would you be all eager,wouldn you pose some uncertainty?? after all it could be more than one of u hitting it.

n before d amber supporters tell me that me badmind, i’m in no way supporting a man disowning his child. if i was a sidefuck and i got pregnat and after my announcement he started questioning it, i kid you not i wouldnt be surprise to me its a natural reaction. that”s why as women we have to protect ourselves because “the i love u”s and the ” have me youth” most times vanish when the minutes of pleasure done and reality hits. its a woman who will carry the child for 9 months ane be around longer the man more often than not is a visiting dad. so if you dont plan on getting pregnant please use all precautions, if yoy like it bare and want to expose yourself to other things go ahead. but there are pills, injections etc t avoid pregnancy so in this day and age no woman no tell mi shit bout unplanned pregnancy.are you the virgin mary??? and this is not directed to amber but just women who put themselves in these positions.

• SERENITY says:

evening big people. Mi sorry fi har cause me know Ioctane & him is not wha him portray. Da bwoy yah a one big pretender but mi done yah so.Mi nuh bizness wid dah one yah cause she shoulda protect harself but everybody mek mistake.
    Metty one day mi fill you een pon Ioctane…..just another liad man. Just done do some heavy duty wuk so me a relax & ketchup cause mi a peppa.

• simplicity says:

serenity she sey him nuh waan put on condom why she neva a tek birth control then,since she trust sey him clean likewise she if she neva waan baby why she neva duh dat

EVENING SERENITY…:)

kunta a tink pearl still sell.. jamaican people bad nuh bloodclot u know seh cause pearl used to mek some people fat some ooman like all mi cousin used to tek it doe_____________________________________ all now not a fat

• Jules says:

But really and chuly Simp ooman can a sex man raw inna dese times especially when dem hab ‘suspicion’ seh di man a sleep wid others. Shi brave baba.

• Danhai Skeng says:

A CHICKEN PILL UNUH CALLL PEARL???

• eyecandy says:

SIMPLIY MI SEH DI MAN SEH NO “RELATIONSHIONSHIP”

SUH DAT MEAN A SHE ALONE DID DEH.. NUH HIM AN HAR..

IF I LAAF I DEAD :dp

di man jus did a pang an go true…she too nuff bout she a invest inna brand, har husband.She too nuff!!

Candy ooooooooo
    Simplicity mi strongly believe Amber did so in love wid Ioctane,she did well waan breed fi hi. All now these ladies cannot get it in dem tuff head say pickney nah hold man again

SHE NUH BRAVE SHE DESPERATE r jus luv d hype

cuz u notice she start fuck him LASS YAR wen him career tek off

eyecandy dat one line alone done him image so him is one a di scrubs whey fuck fi tings tuh??big rasta like dat

MI SLOW EEH LOL A DA PEAR DEH KUNTA?? SHAME :(

• Danhai Skeng says:

base an d PICHO mi woulda deny bn ina a RELATIONSHIP wid har also

SHE NUH ATTRACTIVE a all main

atleast to me

A muss suh Serenity

Yeyecandy, Pearl a one ole time birth control pill

pearl= contraceptive candy_________________________________________

@sigh

den nuh muss MI nuh wah D child KNOW D wrong fada N ALL DEM DRAMA etc etc

• Jules says:

Everybady a look brand name babyfaada..wappen to di likkle man wah a wuck him 9-5 and a send a money guh geem madda every two weeks, him nuh fittin fi meck a baby wid?

• eyecandy says:

Met him a try mek it look like di gyal mad jus so BUT him choo colors shining.

Him a fuck har an a seh no relationship..a bet him neva tell her dat up front,all though she must did know.

• SERENITY says:

you know mi strongly believe a draw dem draw har out like shoe lace mek dah story yah buss. I just know who contacted her about a wrong side to the story & she grab di bait & claim she a tell her side. Ioctane Pr guy does this likkle trick all di time.
    Well like how him say him & har neva inna nutting,I hope when dna do it’s a Jahcure circus

• Kunta says:

@Simplicity same suh wi affi raise a glass fi de few awtis dem weh married inna de biz.

dem dont even kno how dem look wukliss tuh de werl when dema big man an ooman anuh married.

JUSSA WALK AN SWING COCKY LIKE A PENDULUM.

@MET

o mi have an IDEAH n it mek d woman PUT ON WEIGHT mi gurl a tek sumthing like dat fi chuu she did tell mi

NUH DAT

• sigh says:

jules when he refers to tarnishing his image i’m sure its not the fact that she’s pregnant that he’s talking about. this did not need to be a public discussion or the public did not need to be be privy to certain details so its clearly a attempt to destroy more than the “abortion rumours”

on the other hand octane i hope u learn ur lesson and i pray the other men in d biz and even a regular man to. u not interested in a serious relationship “pinch leave an inch and roll” take your one fuck or your fuck now and then and leave no tracings. i wonder if them see the world we living in…..i hope the other women in the picture and women who put up with all these bullshit are wising up.protect yourself, you can only depend on you.

• Jaht says:

MI tell people stop listen dem artist yah word as gospel di who a dem a drancrow, Amber she get the Cackiola fi play him song dem and she can get a one two tour wid him and she go breed, she a fool she should wait till di yute bawn den come out or blackmail him wid him suck pussy deeds, cause nothing dem dutty dread boy yah hate more dan fi people know dem suck pussy. a mi artist still but dem fi stop act like dem life squeaky clean and dem a pit latrin

• eyecandy says:

mi know met mi neva get it.lol.

yuh know seh mi cuz tell mi seh pearl just get approve inna di USA a few years back. So dat mean di free pearl weh wi use to get was really phamacuitcal company’s using countries like us as lab rats.
    Jamaican government love love freeness..

him tink him reach di top a di ladder ……………………. u wrong ioctane… do good and it will always follow u

• simplicity says:

its a fucking shame dem a sing one thing but dem a live de life of another dem fe guh suck out dem self nd gweh man

TRUE THING

I OCTANE GWAAN LIKE HIM SQUEKY CLEAN

BUT THEN AGAIN THATS HOW HIM MEK HIM MONEY becuz a jamaica him get fi endorce fi BIG COMPANIES LIKE DIGICEL n suh N ONE A DI REASON WEH D HEADS ADI COMPANY DEM SEH IS BECUZ him haVE A CLEAN IMAGE

BECUZ HIM NUH START MEK REAL MONEY yet

suh u affi undastan from fi him side SEH him jus a try protect him IMAGINE ie him food

sell cockey iocotane and cockey mascut amber

• simplicity says:

sup’m inna sup’m dats all i knw cuz if she dnt want octane help wid de pickney why even annouce a who a de fawda tuh begin wid :-/

serenity_______________________________________ so a ioctane did a look a stripe? a wha kine a dread dem yah man

• eyecandy says:

dont know why jamaican man think its ok fi fling dem cocky all bout no wonda di gyal dem a war so ova dem it really hard cause 3/4 a dem stay suh..so sad.

Met a wah do u…lol

• I DONT THINHK IS LIE SHE TELLING. HIM AND CAMISHA NUH DEH 2. D GIRL WAT SHE AND BOUNTY KILLER GIRL PAR

den jules nuh dat did gwaan…. renta dread ioctane..dem too kaylis man
    u si how amber finger dem big like man…………….hmmmmmmmmm

Jaht———————————————————————————————————-

which camisha?_______________________________________________________________________________________________________________ pred out my wombbb

di camisha whey a room mate wid javana? but octane u r luddyyyyyyyyyyyyyy

• SERENITY says:

metty do nuh kill me jus yet…sell who & wha—————————————————————————————————————

• simplicity says:

amber a hope de preganacy ge yuh likkle breast

• eyecandy says:

mi no feel so serenty… dis anno di kinda publicity weh nuh awtis woulda seek plus him sound like him a try avoid it.

• SHE AND JAVANA ALWAYS TOGETHER. DONT KNOW WAT ALIAS SHE GUH BY AND SHE AND NIKKI ALWAYS PAR 2

@SERENITY

NUH D SAME TTHING PAP CORN A DO 2 A GURL FROM ZIP FM ie fuck fi get air play

cockiola______________________________

• SERENITY says:

metty you know a from wha day Ioctane a get pon top a mi nerves wid him fukking so call sqeaky clean image

• YES METTY THAT SAME CAMISHA. NEVER KNO THEY WERE ROOMATE BUT DEM GOOD FRENZ

• Jaht says:

Cockyola and Pussyola a run di dancehall, liquid and ice dem fuck every new girl weh want a tune pan di radio and sparkes dem do it wid di man dem a just so it guh money and or fuck a dweet

• simplicity says:

why dem ppl ere comfortable sleeping wid de same circle a ooman dem frm groupie ville i will never understand

dwl @ fuck fi airplay. Talk bout gorilla marketing..yes i

@JAH T

serious thing u a chat

• sigh says:

pple remember its called the “entertainment biz” lights camera action!!! acting time. so they all actors, as a fan its important to love the artiste and the music.try not to get caught up with their personal lives,because if the truth should hit you wouldnt last a second from all the shocks.its sad really really saddens me to be around them so much. but its sad that so often more than ever it seem like a natural thing for you enter this circle and get aught up in the hype.

@danhai boy i did feel bad to be praying that the baby born more like him than her.lol
    btw who love nuff women like d bobo dem????so y it surprise unu, u no hear him say him mek nuf man pants miss a loop….nuff woman to him natty.

yes dem is room-mate …camisha start clean up etc??bwaay dis is a history

• SERENITY says:

candy di lady say dem call har bout if a true say Ioctane tell har fi dash whey belly & she tell dem a lie,a no so it go,then she tell how di whole ting go. Dem a try fi discredit har & she a try clear up story so di whole ting buss out. These Pr people love stir up shit then a downplay it bout artist image & all kinda fukkery. I have seen it happen in this biz many a times but mi always blame di females cause we as women fi know di wolf dem by now. Amber had to have know how da man deh stay cause she know him long time. She shoulda not run into him & open up wide without protection inna dem time yah. That’s just plain stupid. I DONT THINK SHE IS LYING,IOCTANE IS NOT A MAN OF IS WORD.

@SIGH

I OCTANE IS A BOOBOO dread neva know DWL

IT NUH SUPPPRISE MI a jus thru him come inna d media a gwaan like HIM ADI CHRIS how him squeaky clen n ting

das y him a get dis baklash

if it was another awtis IT WOULDNT tek off like dis

i think

• Kunta says:

@JULES GORILLA MARKETING. ANY FOCKING MEANS NECESSARY.

@JAAAAAAAAAAAAAAAAAHTEEEEEEE YUH A TAWK TRUTHS. CANT FALLAH WEH AWTISS SEH. MOST A DEM IGNORANT TUH NUFF TINGS SUH HOW DEM FI LEAD WID IDEAS.

serenity bwaay it sticky…amber u have any video wid di dread eating or even blowing down dere???

• So are we to assumed the other well known media person he is involved with is Nikki Z then????

• eyecandy says:

nuttin inna dat fi shi lie bout serenity.this whole story clear as day.. him neva really want her. come in like some ugly man weh have up some pretty gyal an know a choo money why she with him.

well she must did know seh a choo di link weh she have mek him did a pang har…like mi seh she too nuff!!

• Danhai Skeng says:

MET U EVA HEAR BOUT D RASTA name JOHNY daley mi think him a BEST FREN WID ONE A U FAVORITE PERSONALITY

PAN D RADIO

MII HEAR SEH HIM EAT IT LIKE wow

pan a tape

u eva hear of him YET

• SERENITY says:

metty you hear killa song bout love di women(him have a nerve),a Ioctane write it fi killa & now him a cuss say him a artist nuh do dem kinda song deh,a killa kind a song that & all sort a fukkery. He is not that kind of artist,horse dead & bullshit. So why him even pen it fi anybody much less killa who have so much woman issues. Mi a pree him from wha day yah man,him a move off key

lie-octane

SERENITY MI HEAR BOUT DAH DRAMA DEH 2 lol

wah a cow-incident e man DWL

• eyecandy says:

serenity mi feel yuh have a crush pon di gap teeth awtis eunuh..he he he..

• sigh says:

btw him never say him never fuck her notice it say, there was no “relationship”.lol so clearly she got d fucks mixing up for a relationship. when women gonna learn.sigh

they keep it in the circle to connect the dots”wa u can do fi me”, and also for convenience, most times they at the same events,studios etc. so bung bang after, the wifey is outside the circle. so women need fi know a fuck diff from a relationship. n if a man a fuck a girl now n den is dat enuff fi say dem de??? bcuz if a nebody ago feel say dem inna relationship wid him ans is not d babmother must b d other media personality bcuz is like a she a d wife so how amber really mean say she never know??n u work a irie/zip,u nuff n inna everbody biz.

• SERENITY says:

@enter,wha kinda assumption you a come wid? Every artist a yawd & abroad fukk lick z sorry nicky z

• NOPE D NEXT GIRL IN D MEDIA WAT HIM DEH WID WORK AT CVM

SHE WAH d gap teeth DEM work pan d PUNASH as sweet woulda seh LOL

yuh hear yuh danhai LOLLLLL

• SERENITY says:

candy mi luv,no artist to mi ting much less dah liad one dere. Mi see him inna action when it comes to lying & this is in regards to production of music so me know him wi lie bout anyting. Him pretend too much,all him have to do is be himself,people wi like him cause him talented

serenity)))))))))))))))))))))))))) so nikki z a di fuck box n licky box? helpppppppppppppppppppppppppppppppp

• SERENITY says:

smady put a bridle on danhai fi mi deh————————————————————————————–

• eyecandy says:

@ SIGH SHE KNOW BEFORE DEM START FUCK! WHICH AWTIS A JA MONOGAMOUS??

LIKE MI SEH SHE TOO NUFF!!

YUH AFFI HOT CERTIAN WAY FI DEM WIFE YUH!!

LOOK PON HAR A NICE LIKKLE 9-5 MAN WOULDA DO HAR GOOD BUT NO A HYPE MAN SHE WANT.

• eyecandy says:

YUH WAAH MI SIDDUNG PON HIM SERENITY?

metty IF———————————————-NICKY Z a di LICK z of dancehall

is not HOT CERTAIN WAY a jus d personality
    n INDEPENDENCE of d woman

if d man find d rite woman him nah guh cheat

BUT

serenity__________________________________________ a dont know y she dont keep still cause she nuh pardon no cockey anyone whey nuh get ita dem pardon she

• SERENITY says:

handcuff him mouth deh Candy plzzzzzzzzzzzzzzz

@sigh,a true ting you a say deh

EYECANDY ez u boney ASS

boout u wah sidung pan mi

MUS pan mi cacky ONLY DESO MI WILL ALOW U fi sit

eyecandy u doe haffi hot… men are attracted to good women whey nuh hot…movado doe really go fi looks

• sigh says:

the other known media person isnt nikki z, nobody u all wud tink of. neways, in d circle it clear as day say him n da b de dey fi yrs so amber how comes unu a fren n u fall fi him trick say him n ar no de?wa constitute da frenship de?u never c him in action b4 wid other women? wa really mek u tink him n ms.tv lef? muchless d babymama? mi fail fi c how u cud not av known that him n dem still de.muchless fi mek him convince u fi fuck widout boots. btw b4 dis story buss d circle did done know say she pregnant so clearly we never did a pree say she abort no baby. dats y me find d purpose of this “revelation” weird. yes octane no saint but hey from u in d circle u know dat fi a fact, so wat mek u so different fi change him?? as somebody else say radio n tv a fight fi wash d natty now radio a carry belly, wa tv ago do? not a baxcide ting jus like b4….sigh

• Danhai Skeng says:

@sigh how u nuh EMAIL met n s sign up

doit main

• SERENITY says:

metty nicky z is fi another day mi lub. Fi har file cova too many countries & islands.

Amber you fukk up big time but we live & we learn. Bobby was a mess but you must stop search for love in all these wrong places

• fyah says:

did girl use to fuck capleton u shore anno capleton breed it

serenity________________________________________________________

sigh mi dussa get u oooooooooooooooooooooooo

• SERENITY says:

metty how vado fi go fi looks? Can he recognize looks? You eva really look good pon him yet? Is a good artist but looks nuh inna fi him vocab much less profile

serenity I AM NOT HUR :travel

• this is what dem get when dem act like dem to religious u could tell octain is lying cause she is always around him

kin puppalickkkkkkkkkkkkkkk

@serenity

u remember a disc joc WEH USE 2 DEH A RJR weh name DJ FLAMEZ

WEH SHE DEH

MI MEMBA BAK IN 2007 she use 2 TALK OUT NIKI Z BIZNIZ pan har show

• Danhai Skeng says:

@SERENITY mine certain girl pan dah site yah affi cum sidung pan yah

fi dis dem DREAAM MAN ie is d GULLY PAD ENUH lol

danhai___________________________________________serenity too damn outa order____________________________________________

• SERENITY says:

Sigh, a karene Ioctane deh wid long time now,she wuk a cvm. Him waan mek sure him video dem play so him deh wid one tv one & di radio one amber a fi play him song dem. Di artist smart all wha gwaan

• laugh says:

nikki.z…and..i-octane…did..a…fuck…..me…know….fi….a.fact

• sigh says:

@ candy u no hear wa me say he, she n d old lady know bout ms cvm.so y u feel him all of a sudden left her.kmft man ago tell lie pon pussy so dat a wa fi lef myself careless fi dem come fuck me off n pass me round. da circle de u c, bcuz unu wudnt event know. boy me tank god fi d strength wey god give me n dere few others both men and women wey fight d belief dat u affi b apart of d pass round game in d circle. bcuz a no all a d man dem in it stay so. u find mayb a 0.01% of men wid som dignity but den again dem a man n will do a ting here n dere, but dem av likkle class to it n no try plug in a every socket.

btw dis isnt d 1st artiste her name has been called with. so as me say dem all part of dem circle.sigh…….

hear yah now________________________________________________________________

@MET

IF MI MEMBA RITE A WHOLE HEAP A WOMAN PAN DAH SITE YAH A mad ova d GULLY PAD

MI JUS A TELL SERENITY FI WATCH if a old stone are DUTTY PAD a head fi har FACE THRu what eva device screen she a USE dwl

@SERENITY u hear, watch out mine a DUTTY PAN PAD LICK U INNA U FACE lol

• SERENITY says:

a true danhai,mek me shuddup yah

a nuh smart dat a dirty and low…so dem nuh deh wid ooman cause dem like dem agen?? octane u a germs

Serenity_______________________________________________

danhai ooooooooooooooooooooooooooooooooo————————————————————-

• 2000 A.D. says:

Bwoy mi know da bredda yah gud enuh, and mi know Amber pon a hi and go thru level, and she never seemed the mix type, one thing is for sure, she know alot about him life, and a that mek mi seh har story gooda thru, cause she seh a few things weh mek mi know seh a muss know she know him pon a personal level fi know dem thing deh, so mi somehow feel hat story ago end up come out to be true, him just nuh wha get inna problem wid the other woman dem, thats all, cause mi nuh see how image come inna this, him wudnt be the first artiste fi breed a gal, foolishnish, him just nuh wha hurt him baby mother and other gal dem, everytime dem bring up female disc jocks, Nikki Z name come up, look how long the catty lef Jamaica, dem can live pon har name eeh, hundred and weh people a seh a bare fuckery, cause mi used to roll wid har and she did cool, what if she fuck two man, nuh fi har pussy, coming like a bare virgin deh pon da site yah and dem nuh like see other people fuck, a unuh alone fi dash out, bet if half a fi unuh story tell, pink wall cyaa ole it

sigh wheel up di file and fling it nuh man

• laugh says:

nikki.z….leave..people…business…alone….chu…him…fuck..u…and…left..u…nasty///gal

• Jules says:

Met you fi put up dah ole song deh caan memba di name a di awtist: Young man u too girly, girly.. cause when Serenity seh him hab one pon radio and anodda pon tv dah song deh lick in mi head, cause a tink a line inna it juss like dat.

laugh ooooooooooooooooooooooo
    metty you know a coulda true laugh a tell. If you notice,licky z did a chat shantal hard pon line whe di bust ting happen cause she did a fukk busy to now she deh pon anber case

metN SERENITY N D ODAS

SO what if NIKIZ FUK COUPLE MAN plus d gully PAD nuh fi har pussy unuh low d Z main DWL

• 2000 A.D. says:

A wha nasty bout Nikki, chu she fuck? a nasty people fuck?

• laugh says:

serenity….mi…swear…pan…it…she…and…octane…did…a.fuck

• Jules says:

jules a tink a sophia george sing it mi figet di name

@sigh

DUH WEH MI SEH JOIN UP main DWL

U TOO DAM BAAD

• eyecandy says:

LAWWD UNUH BUSS WEH GONE..MI KNOW MET AN DANHAIIIIIIIII BUT DEM AWTIS YAH NAH LOOK FI PERSONLITY AN UNNUH KNOW IT..MAVADO A ONE DIFF.. CASE.

• laugh says:

no…2000A.D….but…she…must…leave…people…business…alone…cause…she…did…a…fuck…him..to

• sigh says:

@danhai me no understand u….

@serenity wen dem did a talk bout rasta love n pastor pickney a she dem write d song for. btw him really rate she still.so a beyond video plays right de so. lol

n to b fare to nikki z u cant discuss her on somebody else’s thread…..

btw i want u all to kno vado tek off a him daddy wid aving some good looking girls. after all d haaad look on him face is gangsta n d pretty girl dem need dat, it show say him a pepper fi gi dem d long distance stulla bcuz him a star boy.

serenity mi tun ova yah …SMOKE N FIYA OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

• 2000 A.D. says:

People just hate fi a living enuh, a wonder if is aprofitable business, cause if money a mek inna it, nuff people wudda be millionaire, fuck yah Nikki, cause if every woman fi lock dem foot, the world wudda tense

@SERENITY

WEH SHE NAME serenity LICKY what?/

LOL gyal u tpp bad MAIN dwl

• SERENITY says:

di whole fukking world know say nikki z pass thru di whola di artist dem a yawd & abroad whedda she live deh or not,a she say frequent flya & mi nuh grudge har one bit causen you soon hear say we grudge har fi a dash out har hole

• 2000 A.D. says:

Its not in her job function to leave people business alone, she does what she does like the Gleaner or the Star or JMG does what it does, you can’t say she must leave people business alone when she is doing it as a profession and you just come on here being in people business for just being idle, double standard pawdy

@SIGH

EMAIL met –> [email protected]

n tell har u wah join d site n d 2 a unuh can work pan it

cuz u too good fi nuh sign up SIGH

• 2000 A.D. says:

How the world know that Serenity? because you said so? or because a hear seh and it seem like the hear seh is thru to you? she pass thru yes but nuh more than any other gal a road

• laugh says:

2000AD…u…need…to…go…to…2000BC…me…cant…badda…wid…u

2000 a nuh cause serenity seh a whey deh a road long time…

• 2000 A.D. says:

Nuff a unuh nuh know nothing still, suh mi wudnt even waste time, me and dem people deh used to parr str8, and she no more a skettel than any gal a road, she cudda even way better, but yu know from a gal associated with a one or two name brand man, it mean seh you fuck dem all in the eyes of mix up people, nothing like that

• laugh says:

@2000AD…u…a…nikki…PR…team?

• 2000 A.D. says:

Yea Met weh deh a road, we know how Jamaica weh deh a road go already, dem exaggerate everything, cause dem never yet look at the better part a the story, all dem want fi people is fi hear seh dem whoring or dem a sketts, when dem a dash out and thru wi cyaa identify who is who behind the pink wall dem a hide behind that and a play hypocrite, as far as me know, everybody a fuck, and inna dem time yah, pass dem quota, a thru nuff people nuh body nuh know and nuh wha know mek we nah hear fi dem trailor load a man, suh unuh gwaan think unuh can fool this yah bwoy, every gal right now a go hard

• SERENITY says:

Sigh a so people get mix up inna other people thread all di while man,anno nutting big.
    She drop in cause she deh pon line a chat bout amber predicament when fi har file long from yasso go all di way go Ja & round di world. She fi low odda females when dem & awtist get inna tings causen di same ting she do Shantal when she did breed fi busy bee,mi memba

2000ad whey u mean??????????????????? u know di tings??? she fuck rolex, bugle, movado, lexus, busy, now dem seh ioctane..whey u mean?

• 2000 A.D. says:

Never that!!! not a PR, I am a no haters team

• Danhai Skeng says:

@laugh UNUH gwaaan seh weh u wah seh

nuh watch nuttin

• 2000 A.D. says:

Yea, dem seh, the dem seh thing nuh cut it, whole heap a dem seh inna the business

2000 whey nikki z have fi di people dem hate pan talk di choot??? u know meel listen

@MET

DAH list deh long e DWL

when har file run fi months it cudden stop shell a so she full a haters and she a nuh movie start billion dollar babe?

• SERENITY says:

2000 not because you & har use to par mean say you know everyting wha she do. U gwaan believe wha you believe & me wi believe wha me believe awrite sah

• sigh says:

honestly danhai mi no understan wa u mean

how can somebody say wa image she a try tarnish???unu really read wa shhe say?? n wa him a say?? him never say like mr. clinton “i did not av sexual intercourse with that lady” he said there wa no “relationship” its a diplomatic statement which is good and bad.good bcuz private details no reveal but bad bcuz it lef too much for interpretation. now y mi so against her “revelation” bcuz mi honestly feel say u private affairs fi stay private. regardless a who u b.as mi say b4 wen it did sweet we never get nutting fi agree wid d “rumours” say unu a more dan frens.now did we??? n if u did wa kill d abortion rumours a 1 sentence cud jus be, no he didnt tell me to or u keep silent. unu fail fi c how dis will affect d child in d future…..sigh

• 2000 A.D. says:

mi sure the artiste dem nuh tell unuh that wid dem mouth, some rumour thing, and Jamaica rumour a the strongest one inna the world, start a one thing a kingston right now pon all twitter or bb, is a man from japan next 5 minutes ago link me and ask weh a gwaan, cause him hear seh, mi! follow jamaican hear seh, mad!

@SERENITY nuhbada TILL A NEX DAY wait reel out d D MAINFRAIM FILE

RIGHT NOW

BEFORE MI GUH CHECK MI LINK DEM onna d frideh night yah LOL

danhai mi a go back fi di file u watch cause alll when mi figet ppl run in a add name mi nah lie lol…and mi nuh know har fi hate pan har at alllllllllllllllllllllllllllllll

METTTTTTTTTTTTTTT

2000 YUH A AKILL MI!!!!

WOIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

• 2000 A.D. says:

All mi a seh is, it sound like hear seh, the catty nuh suh bad as the list weh a run out, some add on gwaan

yes a rumor…………… dem only go a do pussy crease

ONLY NIKKI Z PUSSY CAN CUM TELL unuh how much man she TEK AS A GROUPIE

UNTIL DEN

UNUH SHELL IT

MI NUH CARE IF a person use 2 b bench n batty wid dem

u nneva know wah a gwaan inna d bedroom

more time not even d man know who

a FUCK DEM WOMAN much less d BENCH lol

• 2000 A.D. says:

And pon top a it, nah seh she a saint, but she nuh that bad as people want har fi be by adding to har list and she nuh worse than nuh other gal, atleast she a fuck two top man if a suh, some gal as mi always seh, a fuck bare careless man and just because nuh body nuh know or wha know dem or the careless man dem weh dem a fuck, dem gwaan like dem innocent and chat other gal, support unuh follow woman dem, cause all a unuh a fuck, a the crosses man dem unuh fi lick out pon

@sigh

email MET wid d adres mi give u above n tell har a u name sigh\

n she will tell u weh fi duh

doit it now

n u can join d SITE LIKE ME N D RES sigh

• laugh says:

2000AD…must…a…get…pay…wid…nikki…pussy…mek…him…a…defend..it..suh

• eyecandy says:

YUH GWAAN DANHAI CUZ YUH NUH KNOW WHO A PANG URN RIGHT YAH NOW….

2000 mi list short trust mi…. a cause mi nuh penny people but if mi go fi di file u a go feel betta?

2000 nobody neva seh she bad di ppl dem seh she fuck dung di scene..maybe she dus love fuck das all..

• eyecandy says:

MI FEEL SORRY FI NIKK Z ..WHAT A REP FI LIV WID..

• laugh says:

no…hearsay…right….yah…suh….me…know…fi…a….fact…seh…dem…did…a…fuck…if..dem…nuh…stilll…a..fuck

eyecandy she nuh business… i dont think

• 2000 A.D. says:

Anyhow JMG, if you nuh hear from mi, a Jamaica mi thing deh yuzeet, party nuh normal all when the rain nuh normal, ago ole a flight yuzeet, suh them time deh

@ LAUGH STOP TYPE SO!!

IT A STAMMA MI…

• LISTEN 2000B.C WEH YUH NUH KNO SHET YH RASS MOUTH.. NIKKI Z TEK D ENTIRE ENTERTAINMENT INDUSTRY…

WEH YUH A TRY SEH SHE AND ROLEXX D SELECTOR WE FI JUST GUH TUN BOX BOY NEVER DEH.. WEH YUH SEH SHE N LEXXUS NEVER DEH… WEH YUH SEH SHE AND VADO NEVER DEH.. WEH YUH SEH SHE AND BUSY NEVER DEH..

YUH NEED FI HEAR MORE.. WAT ABOUT BUGLE..

same suh candy DWL

MI NUH PUSSY WATCHMAN

MI NAME NUH PRINT PANPUSSY if a gyal wah give it a way nuh fi dem choice

jus know seh dats it fi dem

cuz WOMAN nuh hard fi cum by fi ME atleast

mi nah fret ova pussy :D

MI HAVE BETAH THINGS FI DO :) lol

laugh add on to u ting…y u seh dem fuck how di evidence go?

• SERENITY says:

dwl 2000 a so it go yah. We all nuh like fi believe wi fambily & friends are ever that bad but it does happen fi real. Mi deh pon here & dem rinse file fi people mi know personally & mi jus satta back cause mi nuh mek it mi point a duty fi swear fi nobody. When you hear pon di shout mi say B,you see how dem dun you pon metty site & she bawl & say a jus one & 2 ting true. Then you hear pon di shout,a few more tings go so & so on until you find out di B a real chicken head fi true. Mi stop swear fi people,ask metty

• eyecandy says:

SAFE TRAVEL 2000 MAYBE WI SEE U ON DI PINK WALLS?

JUST WEAR A BRIGHT PINK SHIRT WEED KNOW U..

• laugh says:

Met…if…me…telll..u..me..blow…mi..spot…but..trust…anuh…hearsay

• sigh says:

@2000 u eda nikki or u dont kno wat nikki d/z d pple dem talking bout…..listen mi i’v seen pple dat i kno personally get dem files dash out on here.but mi naw go tell no lie n say a lie dem a tell.yes a woman pussy a fi ar n if she wa fuck d world den fi her ting. but wen d world a discuss it dont say a lie. furthermore check d men who start d “lies” den.n i strongly believe d day dem c dem files dash out on here dem fi c it as a wake up call.bcuz mi naw go b ur fren n no tell u certain tings no right.mi naw go come here n dash ur files eda but mi naw go come lie fi defend u bcuz it a help maintain a nasty lifestyle.pple need fi wake up AIDS no partial, to colour,class,gender,age or race.

@danhai mi really no understand wat u tryng to explain, met plz help me.

ok laugh

• 2000 A.D. says:

Nah seh she nuh bad serenity, just a seh, mi strongly feel dem add on nuff name to her file, cause if she fuck she Obama, just call it seh she fuck bush to nuh, and if she fuck Bin Laden, just call it seh she fuck Saddam to nuh, suh for every one mi feel seh one added, but anyhow, fi har pussy, mi a cut, my have a long long ass day ahead a mi

@eyn

She tek BUGLE dwl

• Jules says:

Nuh care weh u guh in di worl..no matta where, being a hoe is looked down on. I don’t know no culture wah value and uplift hoes. Unfortunately dis is di worl wi live in. Maybe dere will come a time when women can sleep with as many men as they want without repercussions, but until then, it is best fi a ooman choose her lovers wisely.

• eyecandy says:

YES DANAHIA NNNNUH WATCH IT SMADDY ELSE WILL LMAO..

YUH VERY MUCH FRIGHTWN FI FRONT SUH GWAAN..

serenity mi jus a talk itttttttttttttttt and seh how u did shock out rhatid and a did true

D box bwoy SHE LUV FUK D NAME BRAND MAN DEM SAH dwl

YES JULES…SED SO.

NIKKI REACH DI POINT WHERE SHE JUST A CUT AN GO CHOO CAUSE DI HYPE MAN DEM NAH GO WIFE HAR SHE DONE FUCK IT UP ALREADY.. MI SEET HAPPEN TO MANY A GROUPIES

• 2000 A.D. says:

LOLOLOLOL!!!! mi hide out the camera man dem, all mi bredda Kwesi from Fimiyaad, gud thing mi know him like that, lolol! any weh mi see him, tell him go ole a corner wid that, lololol! dont want mek this pink wall yah a rass

• Danhai Skeng says:

mi nuh friten fi FRONY candy

weh u get dat from

d amount a FRONT Mi turn dung cuz mi JUS dontlike d gurl fi sum reason

u woulda b suprise

awrite 2000,have a safe flight ooooooooooo
    nuh badda worry bout di Z cause she can tek care a har own self,she love di hype. Har back broad & she will tell you in a minute a causen she important why we a chat bout har.
    See you when you get back you hear

OK 2000 :)

BRB

• SERENITY says:

2000 mek sure you put up di Jmg sign when fimiyaad a tek you pitcha so we can chat you
    Gwaan causen we nuh waan you miss you flight

sigh danhai like how u reason and want u sign up

serenity u mek mi bus out a big dutty laugh

• SERENITY says:

metty you know mi really get some shock outta mi wits since mi deh pon you site. You all memba dah bwoi deh whey dem dida dun pon yah & mi say no man,mi know him good,use to par ovaseas wid him,him nah do da likkle ting deh & then me same one come back come hang me head & say bwoi kick dung fence long time& goneeeeeeeee

same suh cause a neva one nor two smaddy run in… when nikki file shelll it went on fi months mi did get tired a dem.. alll merciless har name call pan

• sigh says:

boy mi did say i wud stick to being a regular peeper..lolol

send me back the email addy

merciless MET

WAH BOUT NINJAH MAN lol

• Jules says:

Half di man dem wah a ooman teck nobaddy nuh know bout. I nah swear pan nobaddy front cause a nuff tings gwan inna dis worl. If nuff a wi did know di truth bout even wi parents wi would shocked.

• SERENITY says:

bludclaaaaaaaaaat all merciless? Now that mi not even did know—————————————————————————-

danhai when dem seh merciless GOD KNOW MI DID WEAK

serenity mi a go log on pan blogspot and show u di name dem…merciless did shock mi bad

• Jules says:

Well Merciless seh him a Mr Whodini suh mi can see why shi would guh deh. lol

Julesssssssssssssssssssssss,you r so fukking right. High 5

• HIGHLY CONCERNED says:

as far as fi mi observation guh. DAH GAL YAH NUH AVE NUH PUSSY PRINCIPLE. DI WHOLLA DEM WAAN BREED FI AWTISS, UNU MUSS GET SO-SO FUK, U DUMB BITCH. AND MR.OCTANE, U IS A BUMBOHOLE!!! U USE DI GAL FI AIRPLAY AND EXPOSA…SUH U IS NO BETTA DAN SHE!!!OCTANE MEMBA SEH EVRY DAG AVE DEM DAY AND EVERY PUSS AVE DEM 4 A-CLAK..OWN UP TO U RESPONSIBILITY AND I WILL SEE U @ MI MAN DANCE A PRIORY BEACH AUGUST 7TH AND TRY DELIVA AWOH!!! U SCUMBUKET…

MET it look like she guh OFFFA D HOT RITEE NOW AWTIS DEM

SHE A ONE A DEM WHO JUS LUV D HYPE IT SEEMS

no comment oooooooooooo

• SERENITY says:

Jules you know say a wha day me & a friend a talk & she a tell me how har mother & auntie did breed fi di same man. She say back inna di days a bare a that gwaan & nobody fight or talk bout it. Mi jus a shake mi head & a think to myself,mi jus hope fimmi muma neva so loose back in di days

• Jules says:

U seet Serenity. Mi a tell u half di man a ooman fuck nuhbady nuh know bout. Sometimes a ooman juss waan cum and shi will liddung wid some man shi would never walk wid inna di light a day. Dem ole time ppl did bad nuh rass.

bout 3 time har file run… one a di time it was 400 plus comments brb

• OLE ONDEH………… ALL JAM2 DID FUCK NIKI Z TOO

• SERENITY says:

Highly both a dem mess up but a life. Mi truly hope dem can work it out amicably. Di artist wi deliver a you man dance causen him know fi do him ting. Him jus lie bad so nuh mek him trick oonu bout nutting

• METTY DASH IT OUT DEH

• sigh says:

i’m watching er n if i never see it with my own eyes i wouldnt believe it. my prayers have been answered but i’ll continue praying for the safety and well being of jah vinci

• Danhai Skeng says:

@met pls tell mi anuh tonight u ago drop cuz mi n mi fren dem a TOUCH D ROAD INNA D FRIDEH NOGHT YEH ENUH

PLS say it aint soo MOM

• DAHNAI U BETTER STAY PUT

• SERENITY says:

If dem ole time people did bad? Jules you see me a one ting wid me,mi nah go jus come & tell lie pon nuhbaddi jus so.
    Most a my tings dem get couple confirmation well or mi see it wid my 2 eyes dem. I am privy to a lot of these info more time & sometimes mi chat,sometime I dont. It all depends.

Then metty you really gone dig up di Z?

• LOW HER NUH SERENITY MI WANT IT DASH

no sah mi a read ova and a dead brba
    dis a from blogspot
    BUSY, BOUNTY, BEENIE, KARTEL, MOVADO, RICHIE FEELINGS, ROLEXX, BUGLE,Lulu A said…
    Um unnuh figet Merciless as well!!!! This is a lang time coming for Nikki Z…why unnuh neva post dis inna deh Star!,Kristopher di singer from bronx use to slap her to,TANTO METRO… WHEN BEENIE DIDN’T WANT HER SHE WENT TO HIM… DID THEY HAVE VEGAS ON THE LIST??? MR. VEGAS THAT IS… I HEARD THAT WAS HER FIRST ACCORDING TO MY SOURCE A “HIM BRUCK” HER OUT.

HIGHLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

YES sereniteeeeee

she a dig up d licky ZEEEEEEEEEEEEE

TELL METTYYYYYYY

TONIGHT Mi ago ouy suh nuh drop EEEEEEEEEE

METTTTTTTTTTTTTTTT!!!

NIKKI Z COULDNT WICKED TO HERSELF SO!

U MEAN SHE GUH FUCK DUNG D WHOLE A VEGAS dwl

mi know a him u a talk

• HIGHLY CONCERNED says:

@ SERENITY, OCTANE BETTA DELIVA CAUSE ST.ANN PEOPLE DEM NUH FUK FI ROLL OUT DEM DOUBLE EDGE MACHETTE(dwrcl). mek him kno dat. BUT SERIOUSLY; HIM NEED FI OWN UP TO HIM RESPONSIBILITY CAUSE NO BABY NUH ASK FI CUM YAH!!! A EGG AN SPERM BRING DEM YAH…NU WANDA WE AVE SO MANY SINGLE PARENT HOMES AN WE SOCIETY IS FUKED UP…OCTANE STAP TELL LIE PON PUMS…

MIXUP DANHAI!!!

GWAAN GO WATH Y PUMS NUH AN COME OFF A DI PINK WALLS CHO!

anyway mi ago pan d RAOD NOW

SUH SADEH MI WI SEE UNUH

MI GGONE

• laugh says:

met…add..me..an..me…cuzzin…me…send…an..email

Lata Danhai pawty safe.

• YES TO RASS SEEIT DEH

no man u email mi and mi add u from that.. a u cousin name sigh?

NOT SADEH

MI MEAN satdeh

which will b a happy deh LOL

and more ina di post but a cyaa mi cyaa badda lol

• SERENITY says:

whoieeeeeeeeeeeeeeeeeeee,what a night? metty a gi you waan gi 2000 heart attack ma?

Candy a why simplicity deh? She jus dash out so & lef we.

Oonu know say Nikki Z nuh care who waan chat har doh? That’s one thing mi notice,she nuh thin skinned at all,she know fi defend harself

• YES TO RASS SEEIT DEH TO CACAKLAAT

eyecandy u wudda haffi ask di gate keeper 2000

hawt a go a go bip not bopppppppppp a di ppl dem list oooooooo

• MET U BETTER BODDA JUST COPY N PASTE D TING

• eyecandy says:

SERENITYYYYYYY SIMPLY GAAWN PANG! U COULDA ASK DAT???

• Jules says:

U can imagine when all dem bwoy siddung and get togedda and stawt compare notes..no sah, if u going to run u bady u caan mad run it inna di same circles suh…shi really nuh hab nutten bout har.

PEOEPLE MI SOON FAWUD..

• Jules says:

Den Serenity shi caan thin skinned nuh more all a dem deh friction pan har muss tun fi har front inna ledda.

jules and a di man dem chat or tell lie whichever one

K candy

• Jules says:

Shi good Met..cause mi know ooman wah loose, but dem nuh mad run inna di same circle. Nuff a di man dem nuh know nutten bout di odda. A she seh orgy. But if shi love dat lifestyle who am I to say anything. Some ooman get off on being promiscuous.

• SERENITY says:

One day mi ago send in my file too yah metty,dwrl causen mi waan buss like everybody else.

You hear laugh bout add me metty,lol. We lub mix up too much.

Bye Danhai,you sound like di lil bwoi whey live uppa di hills deh wid him sista

jules__________________________________________________________

serenity___________________________________________________ mi figet seh vegas name did call……bwaay what a file and dem a seh more ina di post eno

SEND IT SERENITY..MEK A DUN YUH..LOL

SERENITY a ja yuh lib?

• laugh says:

test.

• SERENITY says:

Metty you know say a Vegas 1st rope in Nikki from what I can recall fi chute. I think she jus luv di artist dem.
    I once knew this girl who made a pact that she was going to have sex with everyone of the Ja artist dem just for fun.
    She did have sex with out 20 that I personally knew of but she went missing on me. I lost contact with her but she would have volunteer her file,trust me on that. FACT

• HIGHLY CONCERNED says:

MET, MEK A TELL U THIS, WHEN PUSSY ETIQUETTE DID A ISSUE SUM GAL DID DEH A BACK BENCH A GAZE.SUM GAL COMIN LIKE WHEN SKOOL NAH KEEP “NO-CLASS TO RAAS”. DEM NEED DI GRANNY WH ME DID AVE. ELSIE USE TO SEH “UNU FI AVE PRIDE PON UNU PUSSY, BOUT UNU SHAME FI BUY CHIKENBACK A SHAP AND FRAID PEOPLE SEE UNU”. UNU FI HAVE PUSSY PRIDE ANUH EVERY COCK FI FUK….NO PUSSY ETIQUETTE…

Wah u seh Serenity

• eyecandy says:

serenity y yuh a ignore mi question?

come yah mon?

volunteer har file? a so she love it or a no shame she have?

highly noneeeeeeeeeeee

• eyecandy says:

she mussi gone lie dung some weh a perish weh causen seh dem spirirt deh lead to nowhere but destrction!

bummmmmmmmmmmmmmmmmmmm

• southy says:

mi see Nicky Z a CT and a invite her out and a beg some p…y.she say she a concentrate pon her work,so mi nuh get none..maybe she not as bad as uuno a say

laugh u cousin email go ina spam mi jus a si it

southy u sing or dj?

• SERENITY says:

Candy mi did run out front,I forgot I did not lock up my outside. No man a nuh Ja mi live but mi file is not one of di norm. Is not like a fukk file,it’s a file that you would learn some things from. If mi send it in,it wont be about men & dutty life but about overcoming struggles whey nuff females can learn from. You can dun me,anno nutting,dwl

• Jules says:

Maybe u nuh look like u got di whodini Southy, or your profile nuh big enuff fi har.

serenity u nuh easy ooooooooooo

• bev hailing jmg big brother matter of a horn says:

nite jmg met me back online me finally have a computer fimy self cause that man on jmg more than me lol anywhere she a 4 months I guess in 5 months we would know who are the daddy /daddies roll call me say

• SERENITY says:

Metty back to di lil girl,she use to live in Ny & she was about 21 but she just said that is what she wanted to do,she had her list and everything. She did not only tell me but some more of us that was her plan. Neva heard or see her since

• eyecandy says:

lol..I love you serenity (no homo)

MET YUH TINK YUH EZ.LOL..

YEYE WATA____________________________________

• southy says:

no Met mi nuh sing or dj.a mi breddrin dem did a keep a stage show a mi see her backstage and one a dem introduce mi to her so me and her did a talk likkle bit and true mi did read pon dis site yah say she easy fi fuck mi start go in pon in delicately,but she say turn mi invite

nite bev

metty mi see you did have up toni-ann today. I think she is an ok chick,she cool

• Amba program an invess nuff time inna har project (high octane) den cross di line when him buss. If shi did a fuk him before, dis wooda look likkle betta.

• eyecandy says:

LITTLE DI MAN SEH A SHE ALONE DID DEH!!

:dp

FROM A ABAWN!!!!!!!!

• SERENITY says:

candy a waan you stop jeer me,you & metty…..oonu.

Mi about fi go get into sumting else yah so tomorrow mi link up

OK PAWDIE…

• eyecandy says:

MI GONE SAWT OUT MI SALTING…BRB..

• southy says:

tun down mi invite

• SERENITY says:

rasssssss yah now,likkle teelie come,mi haffi stay 5 more mins fi witness dis comedy show yah now,dwrl

• Kunta says:

A WHA GWAAN YASSUH, SHELLINS FI I-OCTANE AND AMBER.

• Serenity….mi a nuh di comedian….a Kunta star da show deh. Good Nite all.

Nite lil willie.
    Kunta nuh have no kinda order bout yah,mi jus scroll dung a popeye topic & kunta nearly kill me to rass.
    whoieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,dwrl.
    Kunta how you bad so?

• Please stop referring to di dreadlocks bredda as RASTA. That being sed…mi waan no wha fly up inna Amba head fi cross di line wid har project. Mi a wonda iffa hear shi hear seh di fuk sweet mek shi haffi tess it.

• SERENITY says:

candy you know mi jus realize wha you say you gone do———————————————————————————

• SERENITY says:

Bwoy lil willie,mi still deh yah a scratch mi head & ask di same question

• SERENITY says:

a whey kunta deh fi come analyze wha did a tek place wid Octane & amber

• Is a woman ting dat Serenity? Dem haffi tess di Sweetwood Jerk Sauce?

• SERENITY says:

no enuh lil willie,,,,that jus like like is a amber ting
    mi nuh tester fi no sweetwood

• SERENITY says:

that just look like is a amber ting
    she jus get trick doh

• SERENITY says:

nite lil willie,gone get ready for a lil house party round di road deh

• Mi still a try figa how shi did plan fi collek offa di “brand”. Was there mention of a contract? Is she his manager? Now shi breed fi di yout shi waa mash up di “brand”?? I don’t wanna say this….buuuttttt…..typical fox an grape!!

NITE NITE..

• eyecandy says:

AN SHE LIE TO YUH SI BOUT SHI END RELATIONSHIP..LOL.

• status says:

gudnite everybody….met i just get some suss bout gary sherlock,he suppose to be @ a party to nite in the bronx, when them call him this morning he was still in JA, them tell him he better be @ the party cause him done get pay already, so him better don’t ramp with the people them money oooooooooooooooo.Nage suppose to be their to and don’t know how the money thing ah run cause only gary get payed not nage, so it look like gary have to run some ah di money to her (maybe).Will keep you guys updated bout this 1 here.

• Kunta says:

G’NITE METTERS. INNA DE MORROWS. MI GAWN A ROAD.

• eyecandy says:

GET PAY FI WAH???? PEOPLE REALLY GO DANCE FI LOOK PON GARY???

OK_______________________________________________

NITE KUNTA

• status says:

yes candy the man got payed already and was still in JA this morning.Them pay him just to come stand up ah party kmft them nah have nuttin to with them money.

ANYHOO KEEP US POSTED!!

NITE! NITE!

• If him never go there him name wouldnt call…..its all about his image as a brand…kmt

• MILAN says:

is which image him a chat bout? but cuh pon dis dutty ras. mi cyaa go tru di comments but mr. sir u is r very brite! wedda di gal a try tie u yes or no u is very brite. wen u did a drop dutty buddy u nay kno bout u image den? bun mi u see kmft

• frass says:

MET YUH SEE THIS GAL KNOW SEY THE MAN LIVE WITH BABYMADDA SHE NO HOLD HER SPACE….WHICH MAN CAN COME TELL MI SEY THEM LIVE WITH THEM WOMAN N NTN NAA GWAAH…..SHE A LUUU N HIM A LUUU TOOO NASTINESS THEM

• missbabyface says:

Ok let me set the record clear here, am very good friends with both persons. Amber has No reason to lie, she isnt mad.I-Octane and Amber had a realationshp! am the prove,Octaine you meet up with amber at my appartment on many occasion,plus not to mention when you are in negril.You are a wicked mother fucker, if you think you buss yet and reach weh u ago thats why your acting like this.After Amber set you and put you where you are now,u and u dity manager weh fuck batty and dyam pussy like dog!!!!!!! Octane wid you dead cock, yes mi mek mi talk up the things, mr 3 min man, mi have prove, you other baby mother told me,u only lasted for 3mins, you cock dead inna condom,… it was brought to my attention that you have hood!!!!!! problem!!! wow!!!!! want to hear more? oh one thing a nuff time mi see she mek green juice fi u hood, so it can stay up!!!! a nuh little time u call n beg fi she chat to u!!!!!!u little user!!!! mi nuh done yet!!!!!!!!wait till later

dead cock? rasta?___________________________________________________________________

@missbabyface

SUH HIM IS ONE OF D SUCK OUSSY DREAD DEM

UNTIL HIM CAN CUM BUY A HOUSE UP A JACKS HILL him nuh buss yet

suh him fi keep him self humble N wen him really buss him gwaan suh

n keep him private life PRIVATE

• sexyasskid says:

Octane is a likkle dutty bwoy….fi all who a chat Octane a look Amber before him buss or she start work @ Irie FM…a long time him a look her…mi know when it start….an she tie him out like a goat….tell him fi look out fi di DNA WHEN DI BABY BORN…A DAT TIME HIM AGO KNOW BOUT TARNISH IMAGE…OCTANE GOT NUTTEN ON AMBER…LOOK PON DI MAN WAYS HOW CAN UNNU DEFEND HIM N PUT DOWN DI GIRL… SMFH

• Lady love says:

yes man as mi seem mi know feem hood did sofe_____________________________________________________________ use yu index finga an try straighten it up it juss jap suh laka when a dead man tongue drop outta him mouth no sir…dis is hischy no octane :mewek

ladylove u not behavingggggg

• sexyasskid says:

For a 26 yr old man u should not be suffering from erectile dsyfunction….stop drink up di box drink n patty an eat proper food…drink up some peanut punch my yute….lol

• Lady love says:

if she tied him out like a goat why not continue to do so obviously he was never her cup of tea suh why as him buss whey he is?…. some women let fame and money mek dem lower dem standards heee…

@sexyasskid

mi nuh think nuhbady did a defen OCTANE as u implied

dem a dutty up both a dem as far as mi c

@lady luv

u nuh read it weh she seh SHE NEVA get inna a sexuall relationship UNTIL 2010 ie d year him BUSS dwl

DIS A HISTRIEEEEEEEEEE

• Lady love says:

speaking of box juice an patty a cunna eat the same now damn those were days box juice,sky juice inna bag wid two hot juicey beef patty :mewek cant wait to go this summer hoorite lol..

• sexyasskid says:

@ Lady love i know Amber very well and fame and money have nutten to do with it…Amber use to give him pocket $ when him bruk like a dog..

she did a chow cockey paawdna?

@sexyasskid

suh cuz d split b/t dem

suh u a tell wi seh a ungratful I OCTANE ungratful

n him gwaan like him suh HOLEY

• how liquid name reach in this though?

• @babyface tru thing..mek stinkin duttty bloodclaat octane gweh. him n amber did ina relationship, yes they had a business one but it was also intimate!!! a Amber buss him big bloodclaat time cuz if a never she him woulda sit dun a portmore nah do shit so mek him gwaan. a so dem man nah tan as woman pregnant them start deny relationship n pickni.Him talk bout she a tarnish him career a him a fucking tarnish him careeer wha she bloodclaat mek so, kiss mi bumboclaat octane, u soon haffi go europe go mek u money like most a deh other reggae artiste dem cuz mi dun listen to u!!
    octane we kno the things dem n we ago talk them!!! we jus a bloodclaat start wid dead cock!!!!!Fuck u. Big up Amber!!!

• Same suh Met….a cocky paawdna shi a trow. Well a fi har draw now . Guh colleck yu paaw-DNA money. Amber know seh di man live a him yaad wid him woman suh how she a fux di man an a chat bout promote brand? Unnuh nuh si seh har compass bruk, no morals, an mi kno shi kno di man woman, all a smile up inna di woman face. Shi mussi nurse tuh, since di man hab ded hood a cyaas shi cyaas di hood inna plasta fi fuk it.

willieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

a weh yuh come from?

• EyeCandy……wha yu fi tell mi a seh mi logic wrong. She an di man a long time bredrin, him beg har likkle a di pums from loooonnng before she buss him as nuh singa. She nuh geem, all a brag bout she tie out di dread like goat. She know him have pickney an woman a him yaad. Wid juss dat information, dat alone, weh mek she gone fuck di man raw? Weh mek? Har fans fi run een ya come splain dat.

• little willie, u nuh know how man lie and lie good enuff fi mek woman believe dem? di nasty jancrow tell everybody say him nuh have no babymadda, and tell di girl say him and she nuh deh, him all say how a 2 months afta him lef her and she fi move out she say she breed. dat nigga tell lie fi everything. after a while him all say choo she have di baby and she cant afford rent amber must help him find a place fi dem move in together. she tell him she naa give up her place and soon after she figure out all him lies. nobody nuh perfect and everything tek time. a she a di best gal him eva get and she nuh siddung wid him when she find him out. some a unu quick fi chat but mi say just wait till di baby born and paternity test prove dat fucka a liar. him betta plan fi migrate wid di al miller daata caa him a go get fuck. right now amber nuh have a problem, a nuff support she have and a jus him did fi breed her so baby haffi born. dat is nothing to be ashamed of. dah pussy deh a go learn fi stop tek woman fi fool.

• Ms American Pie (mi luv di name)……you’re missing my point which is NOT paternity of the child. The point is she was friends with low-Octane before he made a name in the recording business and never gave in to his requests for her sex. You state “after a while him all say choo she have di baby and she cant afford rent amber must help him find a place fi dem move in together” sooooo, Amber was clearly aware of his baby mamma drama.
    Point here is BOTH parties are now responsible. Amber didn’t slip and fall on low-Octane’s dick and get pregnant, AND if, as you stated, he suffers from erectile dysfunction, can you imagine the tremendous effort Amber must have had to put in to make it stiff so she could fuck the dead hood???

• a lie dat deh gyal neva had a careless fuck. Both Octane and her was fucking on d down low tru she n him baby mada fren…It become confession after him get har pregnant which she wanted but him probably tell har fi dash weh d pregnancy but she refused…If u read her post above she mention dat she dont need him support financially nor par of the baby life..She feel like a ediaat cause him musta tell it nah gud for him publicity and fame. They again she put out there to set the pregnancy str888.So wen the baby come she nah waant people question who di baby faDA. She get d fuck yea but pickney nah fi cum….Octane it too late fi complain cyaa a u own more pickney fi mine. Nah tell me a shame u shame so…Peactive wat u preach inna dem song u write…Nuff a dem artish own lyrics/word a come back fi haunt dem. Keep it real Rasta…U too damn wicked step up to d place and accept ur responsibility. It to late fi shame cyaas u get caught up inna your own game….Mi like u tunes but den again meh wanda if u just a sing and write and if u live up to your lyrics cyaas u nah walk inna nun a dem words…SHAME

• wicked says:

Octain wicked in a way that he said that he allowed his baby mother to stay at his house because he could not afford another rent at the time so he sleeps in the bed room that his baby mada son use to sleep and he come tell her that she must just kool because all this will be over soon

• wicked says:

Please get the facts amber was never friends with octaine baby mother