AS PROMOTER READING IS ESSENTIAL

Mappie Champagne AS a promoter ,, know how 2 market urself . Don’t go 2 A party n Not take pics or hide from video & then say u were @ D party when the host of the party didn’t C U . ON (Edited) make sure u do all the above because I try 2 support who support me which is RIGHT .2 bars avail BUT ONLY the SMALL IS MINE selling CHAMAPAGNE & NUVO all curticy of MOET CHANDON the company . Club ends at 2am !

MAPPIE YUH CUDDEN GO A DI PARTY INA CT LAST WEEK BUT YUH CLAIM YUH SEN MONEY FI BUY CHAMPAGNE KAW YUH DID BUSY. WHY YUH NUH TELL DI PEOPLE DEM SEH A TRUE YUH AND DI NEX MAN KETCH UP A KIMBO AND CUSS LIKE GYAL WHY YUH FRAID FI GUH A CT? GAS NUH EXPENSIVE? MI HAFFI ASK BEKAW CONNECTICUT CLOSER DAN NEW YORK AND YUH NUH TAP GUH NEW YORK GUH ”PROMOTE” ALL BUS MI HEAR SEH YUH WAA LINE UP FI GUH A YUH PARTY… MISSA CURTICY SPRINGFIELD PEOPLE NUH ENUFF?
[ABM id=”3901817531″ width=”250″ height=”250″]
[ABM id=”539722042″ width=”250″ height=”250″]

22 Responses to AS PROMOTER READING IS ESSENTIAL

mappy which one a di book dem u need boss?

• status says:

“CURTICY” weak wid laugh….instead of wasting yo money on champagne invest in a dictionary!!!!

• MILAN says:

dah curticy deh gone a fuqqin lead oooooooo…met y we dnt have di jmg dictionary on di side a di page madam? how long mus we wait?…mi nah appole dis no longa from u.

• TickyLikeNike says:

WHEN MI SEET MI ALMOST POP DOWN…. UNUH LOW MAPPIE “CURTICY” CHAMPAGNE ENUH_______________________________________

• qpick says:

me a turn my back, not looking at him at-all…

• LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOO @ “CURTICY” NO SAH.

moet n chardon….mi cyaa manage him lmaooo

milannnnnnnnnn it wudda heaby dung di site oooo

• U cee tru me ave an iz dixlexix I undastan wat wuz sed …

• If there was something I Love and consume so much of … and Cost That much over $130.00 per bottle.. I would have to at least get the name correct.

bigman_______________________________________________

• curious says:

a wear LV and name brand and ask dem fi spell it…i deading

• MAMACITA says:

Met……me naw lie, when me see di post me yaii dem roll ova ina me head. Me swear say a “CURTAIN” him did a go say. No sah……..Me could understand if him spell “courtesy” an leff off a few letters, but lawd Mappie……yuh tek a diffran route. But on to serious tings……Why dem big top-a-top hype man yah love trace suh. A wha. Dem come in like some big tretch out cratches……..Lawd man, it nuh look good. I say, support di dance. Whether yuh an man a war, yes or no. Wha di sense send money fi buy champagne an nuh deh deh fi drink it. Dat nuh mek no raas sense to me. An if Mappie file neva suh long me woulda tek a wuk oof him yuh nuh. Him remind me of a big man me used to talk to a few years ago. Me wouldn’t mind him strip fi me…….ina one a dem man thong deh wid ti tassel pan di hood pawt. Ina bright pink. Yeah man. Dat woulda mek me happy indeed.

cita mappie??_______________________________________________________________ nope i is nat r here

• simplicity says:

Jus dash de wud is de jmg dictionary deh…a wen dem plan fe duh betta doah e’ man

• MAMACITA says:

No Met…..if me block out all a wha ppl say but him an lock me yaii dem tight tight……..Yeah man, it can wurk. LMAO.

• Mamacita … Now That is FUNNY …

So Mamma … Yu No Want Me put on The Bright PINK Thong and Strip fi Yu ???? … I have a Tiger Stripe Thong already yu Kno.. But If A Bright Pink Yu WantMe Will Get one.

• bev hailing jmg big brother matter of a horn says:

metters come explain that status there fi me caus all when dictionary used me nah understand it

• MAMACITA says:

Big Man……please don’t tempt me. Yuh know say it’s funny yuh woulda say that, cause di man weh me a talk bout (di one Mappie remind me of) him did have some whole heap a tiger briefs. Yes sah. When me see di cocky just cotch one side ina di tiger bikini briefs…….drawz reach roun ankle an pussy a thump like congo drum. Yes sireeeeee. Me lubb it. Lol. Yuh can strip fi anytime baby luv…….any time. Lol

• Keeva says:

I just dont understand this man,just looking at him with those $500-$700 bottles of champs makes me cringe he looks so stupid like he trying to “fit in” You can just tell this is an insecure man trying to make up for his insecurities……..

• Keeva u are so right.i don’t understand why his behavior surprises people.This is what is does on a regular.He tricks people into believing that he lives in springfeild so that they can put effort in coming to his dance when he is only traveling from hartford.Mappie move yu bruck bloodclaut & gweh

• Lipstick says: