BAD PPL

DI SENDER SEH :-HEATHER I HOPE YUH TEK YUH MONEY AND BUY A NEW SHOP. YUH SHUDDA SHAME MEK TRUE YUH LESFRENS YUH YUH COULDN’T PAY YUH SHOP RENT AND NOW YUH AH CATCH INNA BUBBLES MIXUP SHOP …. GET.LIFE. OLE.YOUNG.GYAL…….
normal_heatherconstruction_281729-Optimized

normal_heatherconstruction_282029-Optimized

normal_heatherconstruction_282929-Optimized

normal_heatherconstruction_2810429-Optimized

normal_heatherconstruction_2813129-Optimized

normal_heatherconstruction_2822529-Optimized

normal_heatherconstruction_2822629-Optimized

normal_heatherconstruction_2823129-Optimized

normal_heatherconstruction_2825329-Optimized

normal_heatherconstruction_2825529-Optimized

normal_heatherconstruction_2830029-Optimized

54 Responses to BAD PPL

Morning Metty and Mettyers :)

watch di string dem a beg di batty jaw fi breeze :nohope: dah man deh inna di red cudnt fix em buddy gud inna di shawts..di smartest smaddy yasso a angela caw she alone cova har hed caw dis a real hard hat area :travel

• kia NUNYABIZNIZ bubblez says:

zervahhhhhhhhhh it tuh early heeeeeheee if yu eva si mi a scroll up an dung fi di man ina red ____________________________________________________ :cd

• kia NUNYABIZNIZ bubblez says:

mawnin metty jmg metters :)

• Original Goodas says:

lol dwl mw think a me alone scroll a look pon di man in di red.

So wait heather lose a next shop………….AGAIN.. me pass the one a linden and 202 and see new awning and swear a she upgrade. no man weh dem do wid them money cause heather prices is not cheap. Bwoy me soon hear bout she and bubbles

• DWFL says:

Morning ppl smh a must Nichie, Tina beans or one a the ex instyle a chat this. Who know heather know say shi have her money can pay fi shop too much crosses gwan inna da shop deh and the basement always a flood and it stink the landlord never a fix it so it was only right the woman close down that shop. We females always a try bring down another trying female. #sadstory

Kia and OG mawnin :kiss

wat a way yu noe exactly weh did a gwaan wid di shop..were u a patron r a tenant? :maho

• DWFL says:

Observer I know Heather and if I ever been in that shop when that scent come up trust me u would run out of the shop

otay

• DWFL says:

Rass I mean if U ever been in there lol

suh mi get dah pawt deh…now onto di dressing…is wat she wearing? :nerd

• DWFL says:

Observer plz to leave mi alone lol ok the outfit was design by Kizzy, my opinion I wouldn’t hire Kizzy to do an anything for me I have alot of reasons (1) she broadcast to the world that outfit is done by Kizzy what if I don’t want anyone to know who make my damn clothes (2) I don’t think she’s a great designer and (3) she will make the same outfit for 10 different ppl that’s a no no.

• Original Goodas says:

@ DWFL that was this shop so whats the excuse fi all the others, all di big nice one weh did deh pon merrick blvd.

Another shop is there and it seem to be doing fine

• DWFL says:

OG I can only comment for the last one Hun, never asked about the rest so I would be lying if I commented on that subject. But for her and the freaky lots them not being friend anymore there’s a lot to that story but my opinion she’s in a better place without their friendship to me and a lot of ppl.

yu noe if kizzy design har shop she wudda betta off :hammer

• Original Goodas says:

@DWFL and u know a dis shop she go freak out cause it neva gwane a non a di others. Heather need fi low out some a dem non ambitious people ya. a log time heather a do hair and bad pon it to, heather did my high school graduation prom pic and that was umteen yrs ago. Heather shoulda a chill ya now

• Original Goodas says:

u know me naa blame kizzy fi di design cause a dem pick it.

Kizzy needs to b shot wit SHIT fi make that give somebody kmt

• DWFL says:

OG I agree with u on that but I do think she realized that now because Tina and Poochie with dem lesbian self and nastiness shi Nuh deal with them. Nichie weh walk and f000 like dog uncover shi let guh she too. A NUFF things bout them heather never know a pon the streets shi hear stuff because them hide shit from her saying she’s too judgmental and dem gwan with them shit the world know Dimplez a big freak and f000ist but one thing I can say about heather she love to see ppl progress and as a friend she pushes u and give great advise and shi have pussy principle because of them ppl label the woman as lesbian and she’s far from that shi swear on her mom that she never and will never go with another woman

• Original Goodas says:

show me u company and i tell u who u are. me naa walk wid no lesbian or no f000ist…. u man dem naa bran me, like me say a years now me know heather cause me lef hight school ova 18 years and a from before them time deh heather deh bout

dwfl all weh a gwaan a juss di outfit di outfit di oufit oooooo :nohope:

Observer yuh nuffi duh dem things dey enuh, cause you know woman love look man budddy even though we gwaan like we nah look!! and me scroll all the way up a look fi dis big buddy lmao!!! mi seh—————— :hoax – a grung me deh wen me si a who yuh a talk, you too damm rude. I hope Met put yuh inna de naughty corner fi dah one yah :bingung

• london5948 says:

No sah construction need restructering; wat a demolishment set aff werkers!!!!! Hard hat area; b careful of falling debris., aye sah. :ketupat :ketupat

anonymous :angel

• Smh! says:

In all my years a di worse mi
    Eva see heather in style look nuh mam

• london5948 says:

U kno oonu not rite….ah one man me ah luk fah in d red pants an ah sofia100 me c..me nuh waa oonu f000 wid me atall, oonu mout terible man.
    Me ketch me fraid an :salahkamar JMG to the muthfadda WURL!!!!! :bola :bola

• DWFL says:

OG that saying isn’t always try Enuh but she’s wiser now because shi drop dem all

londy :hammer rayyyyyyyyyyyyyyyyyyy

• hey says:

Tina leave Heather alone di gal nah wann none friend fr unno shitouse dog vomit ah Heather open up unno young gal eye to alot of things

heatherinstyle say!
    whey d bloodcloth unuh a worry bout me and shop fah! me do it already and if me want me can do it agen and agen! so what? Nuff a unuh cant even rent an apartment more ova a shop! that was my fourth shop inna America! a wha? Sendah a blood cloth u suh
    upset bout? whey u have & whey u a do wid UR money a dat u feh worry bout! me nah open nuh more bloodcloth shop feh unuh cum deh every eve like unuh hav permanent membership cum kotch up unuh stinking pussy! unuh feh loww mi bloodcloth now
    all when me nah look nor talk to unuh unuh still remember me a joke dis!!!!
    unuh naw hear bout me and bubbles bitches!! cause a year me and bubbles a fren in case u Neva kno then agen u did proberly deh a ja them time deh a box shit out a hog moth dead whore!
    all d while unuh try feh class me unuh talk bot d same thing mi baby,me money,Niels pearl ,mi old unuh borin nuh bloodcloth cause a me unuh a talk bout and me bored get a life stinking dutty gyal me a so hair fr me a bloodcloth 18 th yrs old me work hard and invest my bloodcloth money u hear dat shit house cause me nuh hav nuh pension feh get suh that mek me self employed!
    what a way how it hurt unuh say me deh a bubbles shop well yes a deh suh me deh and meh nah guh nuh whey until me ready! no time soon! lollol
    suh wid every thing whey unuh think unuh a say all now me nuh hear unuh a say nutting ! my shop rent was $1350 a wha in a dat feh pay a five yrs me deh deh suh,
    me get tired a d shit watt in a d basement,& d shithouse crosses them whey cum a guh lol
    umget it( sign seal and notoriEd by me heatherinstyle)

• Miss ting says:

Niche fe go stop f000 pon jounior Hennessy leave people business a lone. The amount a man wey f000 she lava Ian shy shy juggles. Can’t even count them jounior love the f000 pon she a dog she treat jounior like one with a leash around him neck. Him have him good woman a him yard the way how she can do him bad. The last a him an man a Brooklyn a war over ar. When she tell the boy sa jounior don’t have a key fe ar house heather have them secret niece look like one light post. Standing tall

• heatherinstyle says:

lol,lol,lol, talk is cheap
    stop worry bout whey me have & have not it take a lot to open a bizness at least me do it ova & ova lol! whey unuh hav sum a unuh can’t even rent a apartment in a Merica more ova anything me what me can’ get! dutty laid people me graduate fr Wilfred beauty academy 1992 prior to dat a jersey me cum fr suh whey unuh a talk bout
    unuh stay deh a worry bout me at least me can open shops Nuff a unuh cyan even rent a basement!
    unuh a talk bout me cause I ain’t got no worrys! unuh need feh worry bout unuh dutty life and lifestyle whey unuh a live all the while unuh put m ,e up yah and talk a bag a shit and me jus read it and laugh cause unuh is a bag a comedian!
    welfare nuh pay my bills enuh me work hard and pay my bills. unlike sum a unuh if the bloodcloth govermemt nuh put me tax money in a unuh acc unuh cya eat or live bitchezz
    heather takes care off heather! me nah beg nor kotch every day unuh mek me unuh problem a from 2000 me rent fr my land lord second shop this and if me need. third me can get it but me wha kep me money lol me like when me guh in a the bank and d manager call me by my last name. lollol
    stop worry bout heather cause me nah worry bout unuh me just a guh thru! and a try feh live me life to d best a my ability .
    me nuh hav a nuh fren and me nuh wha nuh bloodcloth fren! suh unuh can stop get fits now I said it! lol
    stop worry bout me cause me nah worry bout unuh!
    sum a unuh have welfare prob,immigration prob,man prob,rent prob,work prob, all animal prob!!! etc a dat unuh feh worry bout loww me bloodcloth me nuh need nuh unprogressive hungry belly welfare recipients feh a approve nutting whey me bloodcloth do or say a kizzy mek me cloth a wha? me like it and me wear it !
    unuh cyan hear bout me Nd bubbles a yeArs me and bubbles a fren! a vex unuh vex say unuh cyan cum kotch up unuh dutty suddy stinking pussy in a d gyal shop fr sun up to sin down like unuh use to do inna my shop? lollol
    a deh suh me deh and me nah guh nuh whey till me ready !(hair definition 233-08 merrick blvd) for all my client that didn’t fine me. have a great day met & metters!
    off to werk

HEATEHR DRAW BARE FREAKES AH HAR PARTY DEM..JUST LOOK!

Lol lmao at animal problem Mnl fi da one deh. Nichie f000 pon junior like dog. Tina nyam pussy like dog and mi kinda think Nana have something fi duh with this or dutty ole mixup stay back Mitzie weh did put up yuh picture weh shi teed off it bbm duh this no sah u full a fans the way Mitzi evil ugliness dash pon her face unu lef the ooman now full time unu see her and gwan like unu Nuh see her. She’s a very nice person if u get to know her trust me very uplifting and yes I can say I never hear her chat about ex friends she leave that in her past unu need fi stop now

WHAT AH WAY ALICIA TOO FAT! AH WEAR HAR GOOD UP GOOD UP MAN CAUTION PON HAR CHEST. AH SUH IT BRADDDDDDDDDDD…… ALICIA AH WHAT YUH NOT SAYING, WONDER AH WEH ROCHELLE FR. 116 AND WIFE AND DI REST HAVE TO SAY ABOUT THIS…. ALICIA NEED FI TRY CUT HAR TEN I BIT SHE CAN’T CROSS HAR DAMN LEGS…. TOOO FAT NEED TO TAKE BETTER CARE OF HER CHILD AND LEAVE DI HANOVER MAN ALONE..

• @ anonymous 1:07 says:

U is a big shit house whoever u is I have a problem with Ally why would u put her daughter into Ur shit????? That’s f000ing low as far as I know she love and cherish her one daughter and put her first leave the gal Pickney outta it man f000ing hell

• SS says:

WAIT DEH MET, PIC 2 DAT GIRL NUH SHE AH TEK DI PPL DEM BABY FATHER REDHASH NEPHEW MI HEAR DI BABYMADDA AND HAR MOTHER INLAW AH DISCUSS HARR PON DI AVE SEH SHE IS A STALKER. CUM UNNU DASH IT OUT MI WAH KNOE

• london5948 says:
  • @ anonymous 1:07 says:

U know u dead wrong Ally take care of Saffi to the fullest all when unu see her a party shi Mek sure wake every morning take care of her child send her off to school when it gone to clothes her child well loaded and shi Nuh bring a bag a man round her Suh f000 off bout the gal need fi take care of her daughter yuh stink a f000 ole shit house

• SEXY P says:

TELL THEM HEATHER I ADMIRE YOU ME HATE THE NASTINESS THEM JUST SIDDUNG AND WORRY BOUT PEOPLE WHO BETTER THAN THEM ,HEATHER DONT PAY THEM ANY MIND THEM DONT WORTH IT THEM A CROW BAIT.KEEP DOING YOU BABY GIRL

• Miss ting says:

Niece gone kotch up a roxann nu impression roxann she a f000 pon ar man the baby sista wey have fe stay home n baby sit Niece is a dog who she no f000 that why jounior a fe watch ar so jounior don’t even know sa she f000 Beatle juice Twin Paul. Lord god that why Beatle alway a done but him naw tell. Jounior sahim use to f000 ar but him brother now all the ting them bout ar that why them don’t like ar Him talk back sa him f000. Ar. No hie Eden them know bout u

• @Miss Ting says:

Do u mean Nichie?????

• BLINK86 says:

MI AH POP UP DI DONNETES TOP MODELER DEH PON JMG, MI CAH BELIEVE MI EYE. MS GOODYGOODY DEH PON TOP

• SHut up says:

NOTHING IS WRONG WIT WAT HEATHER HAVE ON, IDIOTS THE PARTY IS CALL CONSTRUCTION AFFAIR, NOBODY DRESS UP TO DO CONSTRUCTION. PEOPLE WEAR OLD CLOTHES WEN THEY WORKING ON CONSTRUCTION SITE. SO IF HEATHER CLOTHES RIP UP, UGLY AND DIRTY A SUH SHI FI LOOK. SO WHY IS THE EXCITEMENT? THESE NASTY JAMAICANS WEY NUH HAVE NO GOOD LIFE JUST STAY HOME WEY GOVERNMENT A PAY FOR AND START ALOT OF MIX UP. AT LEAST HEATHER AS A JOB WETHER SHE OWNS THE SHOP OR RENT A CHAIR. IT CHEAPER TO RENT A CHAIR FOOLS, NO LIGHT BILL TO PAY, NO CABLE BILL, NO WATER BILL, NO PROPERTY TAX AND NO HEATING BILL. UNNO STOP GRUDGE AND HATE PON HEATHER.

• hey says:

Nichie u grudge di gal Heather ah come fr long time u just come bout gal tina shanny all ah unno nuh like di gal fi no reason. Heather better den unno old shit bucket

• LMAO says:

@Anonymous 1:07 yuh too lie di wull ah America know seh she nuh tek care ah ALLY har daughter pretty but she needs to be taken care of better mi see ALLY 5 DAYS AH WEEK AND MORE TIME NOT EVEN HAR HAIR COMB SO STOPTELL LIE

• hey says:

Nana u baddddddddddd mineeeeeeeeeeee heather long time

• Miss ting says:

Hey say a shinny did in a the bar a sell n a theft the money she have Ono e short with ar belly a hang over it with one big chop in a it. No shame at all shanny tuck in u belly cut out the chop out a u belly. U Gowan like like u now mix up

no man unnuh worse dan phillians tideh a wah unnuh hear bout errbaddi business juss a dashhhhhhhhh :hoax2

• hey says:

Heather leave shanny alone please she chat u too black bitch

• LUNDUN says:

deh bodysuit yah spoil like di milk unda maxine minnot bed.

gash dat an liote it :maho

• ..candy cane says:

NASTY NICHIE BIG P—- NEED FE CONDEMED .EVER CREW f000 SHE.
    LAVA , IAN SHY SHY, BEETLE JUICE, TWIN PAUL, JUGGLES, JUNIOR A f000 SHE AT THE SAME TIME. ITS LIKE THE 5 BOROUGH OF NEW YORK UP IN A HER BIG HOLE .
    A CANT LAUGH.

Alicia too fat knows damn wen saffi fi go school di bull cow hitch up inna motel wid caution ..

lundyyyyyyyy lissen mihhhhhhhhhhhhhhhh :hammer

i doah noe how har fat an child n caution cum inna dis…lowe di ooman oooooooo