SAMMY PLANT PIECE A CORN BUT DIS IS A WHOLE PLANT

image-Optimized

32 Responses to SAMMY PLANT PIECE A CORN BUT DIS IS A WHOLE PLANT

• Original Goodas says:

good morning met and metter…A di back u waa see… dead..dem big woman ya no easy.. heather no bout 40yo now

• Little Willie says:

That’s a woman????????????????

Den fi har man mek she lef d house look so

• NAH LOOK says:

Sorry heather u are not in style Chile oooooooooooo…
    Blahahahahahahahahaha

WTF!!!!!!! She been looking a hot humid mess for tooooo many years now that foolishness is so 80’s #wheretheydothatat!!!! She can’t go to no other event looking like that. ridiculous

• jojo says:

she figet fi put on har frock ova di long john

It’s her construction affair I don’t like how Kizzy design stuff but this was nice and it fit her well unu stop man give ppl credit it’s ok

omg :hammer

:hammer construction sites usually luk torn up until di project done suh bare wid dem ooooooo :flower:

:tkp

:alay yu a ride wid no helmet an dis is a “hard hat area” :mewek2

:hammer

• Original Goodas says:

you know me caa tek observa lately..cho man

OG :kiss mi a guh stop hang out wid tawkchuet she a bad influence :mewek2

• Original Goodas says:

me naa go lie, me see kizzy mek some nice body suit lately but I think its the design they cuatomer dem a choose.

• rudegal says:

me naw lie stop being a f000ing hater nothing is wrong with her

• BIPOLAR says:

WHEN MI FIRST THE THIS MESS MI DID PRAY ANUH KIZZY DESIGN IT CAUSE MI LIKE KIZZY AND WITH ALL THE NICE THING SHE BEEN MAKING LATELY THIS AGUH BE A SET BACK,….LOL THIS BIG OUT OF STYLE WOMAN NO STAY GOOD AT ALL

• Buenos Tarde……..I almost swallowed my gad damn tongue! Heather nostyle, shape very bad in this one!

• EbonyLolita says:

Love the braids…. that’s all I’ve got. No comment to di rest :cool

all di front pawt :nohope: an di titi dem living loving wid har skin :travel

• EnglishPasserby says:

nice……like design..

• heatherinstyle says:

observa I luv my outfit u got a problem with it then too f000ing bad sir!

• heatherinstylero says:

@puertequila cum now wid u big fat stay bad self at least me can wear it mek we see UR pic gorilla baby

• heatherinstyle says:

bipola a u old blood cloth mumma outtastyle u f000in jackass cum chuck thru me a nuh me mek d goverment cut off u welfare supply bitch

• heatherinstyle says:

original goods wait deh a u nevelle f000 and get me u a worry bout my age worry bout u suck pusdymumma dun out gal man u f000in piece a shit fat bleach out bitch wid u raisin face me notice say everything u inna old toilet

• ..candy cane says:

MY GIRL U DONT LOOK GOOD ,U LOOK LIKE A PITBULL GETTING READY FOR A DOG FIGHT MY GIRL. WHERE IS THE STYLE. YOUR OUTFIT LOOK LIKE MISS OLSON FROM THE LITTLE HOUSE ON THE PRAYRIE.
    P.S. DONT BELIEVE U STAY BAD FRIENDS WHE SAY YOU LOOK GOOD A LIE DEM A f000ING TELL ON YOU ABEYYYYYYY.

• ..candy cane says:

CORRECTION
    MISS OLSENS UNDERWARE.

• heatherinstyle says:

@candy cane guh si dung sum whey me look like a pit bull thanx Rufus wid u bleach out bloodcloth self u too Nuff anybody ask u nuh ? yeah mi fava ms Olson & u fava d ole furniture dem in a Sanford & son house bitch as ugly as u think I am u cyan look like me no day! ole ticks a need sum human bag on feh u nasty blood suckin self! loww mi & guh watch u man & u big back bloodcloth tv f000in haterzxx.
    unuh tink mea roll ova & play dead! unuh nuh tiad feh watch & chat bout heatherinstyle??
    well mi tiad feh c unuh a watch me & tiad feh unuh a chat me
    I care 000000000000000000

• manaka says:

dis ya ooman yah LOOK LIKE SHIT, HAR FRIEND DEM DONT LIKE HAR

• heatherinstyle says:

@manaka a u dutty whorin mumma nuh like u cause if she did she wouldn’t did mek mad, mad [email protected]&k her a get a piece a retarded baboon like u why u dont go drink bleach wid u breath whey spell like bun dwag’

• Original Goodas says:

lol…… @ heathernostyie is who name Neville?

suh a ow hedda-no-style get up dis mawnin suh angry bitch ya luk knowings? LOOK HOW LONG WI DUN WID YUH CASE…yuh nuh like c odda ppl shine? YUH FAVA UNFINISHED BUSINESS :nohope: GET AWAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY BITCH!!! Hop off mi bloggers dem clit!! A FRESH STORY WI A DEAL WID…DIS IS APRIL 26 N WI DUN WID YUH FROM THE 22 gtfoh puhleezeeeeeeeeee