I HAD AN AFFAIR AND HE DIDN’T KNOW

sex_w304-Optimized

I had an affair and he didn’t know
Monday, April 22, 2013

ACCORDING to a tri-nation study carried out in Jamaica, Haiti and the Dominican Republic in 2011, more women are cheating on their partners.
While for the most part men were usually considered the culprits, many Caribbean women have now been labelled as also guilty, the report, commissioned by Panos Caribbean, said.
The research showed that many married women, as well as single women with steady boyfriends, took lovers on the side.
“For some it is an occasional fling, while others form medium to long-term sexual relationships outside, that run parallel to their recognised union,” the study said.
And the men are usually the last to know.
This week we asked women, have you ever cheated? And did your main guy find out?
Abigail S, in a relationship 12 years:
At the time it didn’t really feel like cheating because I had found out about my partner’s own cheating and we just were not on the same page even though we were living together.
My friendship and intimate relations with this new person actually came at a good time and helped with my pain and confusion. We were friends apart from the intimacy, so I had an outlet to talk with someone who genuinely cared about me.
It was hard for my partner to find out because we worked together, so it wasn’t hard to see my lover. We would get together after work before I went home, or on weekends (we were part of a group of friends, and so we did a lot of socialising). I think part of the reason my partner didn’t notice anything either was because he was probably doing his own cheating.
We kept phone calls to a minimum and mostly texted or spoke at work. No late night calls. He was cool and laid back. There was no drama, or potential for drama, so it worked for me. I really didn’t have to do any hiding per se…it wasn’t a full relationship, so there was no pressure or demands that would have created suspicion. The bottom line is, working together made it easy. We were fully accessible to each other almost every day.
Toni M, 34, single:
I am not sure I would classify it as cheating, but when I was younger — about 22 — I had five men at one time. All of them used to come to the house and they used to even meet up together and everybody would sit and chat and laugh and none knew that I was sleeping with the other. Everybody felt the others were just friends. I never acted in any way different. I was quite neutral with all of them when they met up. I would sit in any of their laps and it wouldn’t look any way because remember, they all felt we were just bredren. I would kiss everybody, hug everybody. And to this day none of them know I was sleeping with the others.
Viveen M, 52, divorced:
This is something that I saw my mother do when I was growing up. She was married to my father but she was bad, I mean bad! One day my mother took home a man from her workplace and while my father was sleeping in one room she and the man were in the other. What happened is that when my father came home he went straight into the back room and we (myself, two sisters and a brother) went in there and started rubbing his back because my mother told us to. He loved when we did that. We picked out ingrown hairs from his face, and picked out grey hairs from his head. By the time we were done with him he had fallen asleep. It was when I was bigger that I understood the full extent of what was happening. My father and the man were co-workers and he never knew.
Winsome B, 30, in a relationship two years:
I just let my man know the man that I am sleeping with so they both become friends. So when my man comes to the house and sees him, they just hail up each other, chat, and everybody’s all right. He never suspects that we are involved. Because, remember that my man wouldn’t expect me to be so barefaced as to bring a man to introduce to him when we are living together.
Melani W, 42, married two years:
That was easy. I had an affair going on for about three years – before I even married my husband. And even today, he doesn’t even suspect. I changed his (lover’s) name in my phone book to a female’s name so if he called me and I was around my husband all he would see was a girlfriend’s name. Plus I made sure to use the name of a girlfriend he knew well. That girlfriend knew the situation so if push came to shove, she would defend me. We have broken up now though, but it had nothing to do with my husband finding out.

143 Responses to I HAD AN AFFAIR AND HE DIDN’T KNOW

• Original Goodas says:

5 men one time. my girl right now me a try juggle 2 and a get confuse…

• 187 Dem says:

WOW very interesting stories Met…. When mi tell you women are masters at cheating, truss mi we cyan duh dat shit wid we eyes close…

@ OG yuh mek mi buss out a big dutty laugh :D

• Original Goodas says:

no @187 no laugh man a tru thing. Me say all one time me man gone out a town and me deh a di bunna man yard a do mi thing, is a good thing me love bathe right after. Me say when me go home who but me man reach back and well want some, dem time deh my underneath a bunn out me rass. no man and she say 5….

• Original Goodas says:

unu see viveen a 52 so u know a long time woman a bad….

• Brightlight says:

METSY NOOO MI CYAAAAA STOP LAUGH!! OMG!!! Dem stories have mi weeeeaaaaaak!!!!

• Brightlight says:

@OG DEAD TO RAAAAAAAASS!! OMG! Real bloodclaat tears a fall from mi eyes!!

• Dwrl says:

The woman with the kids is f000ed up smh. BUT I ALWAYS SAID IT WOMEN CHEAT MORE THAN MEN, MOST CHEATING MEN CAME FROM A CHEATING ASS MOTHERS. I KNOW A FEW MEN THAT CHEATS AND I KNOW THEIR MOTHERS OR STORIES OF THIR MOTHERS AND THEY CHEAT BECAUSE THE WAY THEY WERE RAISED THEY JUST DON’T TRUST WOMEN.

That’s why mi no trust not even Met! Lol

• Dwrl says:

The women WID the kids a tend to daddy while she in the ext room getting her a bother mi, damn she was boldddddd. In sure in case like that the husband never made enough money so she was tricking”

• HIGHLY CONCERNED says:

Dem too bad!!! me know we women are masters at this cheating shit..I am by far no SAINT, but me easy fi get confused, i swear. Ive been tempted, but me too pre-occupied fe tek on a bunna man..Sometimes me waan dweet outa spite, sheer curiosity and juss fi f000ing sake, i swear…Me ave a target in mind but neda have di time, energy or courage yet…@OG, U IS A BADASS, MY KINDA DUPES, REEL TALK.

Why women always said that men are dogs and a next woman wi a f000? And most of those women have a man! Eeeh Met?

Most times a di man teach the woman how to cheat so don’t get it twisted! I do it alot because some girls don’t know how to but when dem learn God help we men!!!

Some things weh mi mek women do mi girlfriend tell mi seh a dat a haunt mi mek mi no trust her! Smh

Is like from mi a grow up mi always a find women weh have dem man! Don’t know why. So mi always have to find a way round it. Some things it mek mi have to think up bwoy…..

• Cc says:

Day by day it’s becoming more clear dat women is the most evil of the two sexes

• Brightlight says:

@Cc stop it. You sound like my guy fren. Blame woman for EVERYTHING! LOL

• 187 Dem says:

@ Goodas mi say yuh bad tuh rass (LMAO :D) memba mi tell yuh man gwan like dem know when a next man a dagga di pumz, but truss mi as Shabba say one juk one wash & den yuh tun it dung, open yuh foot a next man welcome :kr

• Cc says:

Brightlight unu a evil a nuh mi a meck up nuttn a studies a prove it loll

Some a d stories up a top not shocking at all, but the one wid 5 man one time she well serus, OG yuh nuh easy, i am currently cheating wid my ex, who prior to my new relationship we had seven yrs in the bag, my child’s father who i have been with for 2 plus years cheated on me when i was being faithful, after mi fine out mi jus cheat pon him rass and sad to say the relationship hasnt bn the same, suh my ex who is a very good fren still play Joe every now an again

• HIGHLY CONCERNED says:

@Cc, u galang, a good we good like dat..rayyyyyyyyyyyyy.. Man tink dem slick, but we have way more tricking skills..rofl.

• Cc says:

Di muma meck pickney dem help har bun di pupa str888 evil

• Brightlight says:

@Cc :ngakak

• Dwrl says:

It’s not evil she was considerate , either he put in more hours at work or she earn her own in-CUM. SHE TAKING SOME OF THE PRESSURE OFF HIM @Cc

• Hotstepper...formerly Peeper says:

Goodas…u too bad…lol…mi and di hubby talk bout this wah day and me tell him sey when woman have sex them pum pum sore so dem nah come home come sex…him sey yes dem will come home and deh pon aye aye like a u a do dem supm…

Mi a look a man still, hubby fling weh 22 years wid fi him bunning so me a look a bunna man, mi just caan find none

• Dwrl says:

Even though I don’t like cheaters I’ve always been a serial cheating because I’m not married I can get away with it. If you don t have on a ring it no belong to no particular body you hear Cc so next time you pull out and a sneak a piece from a next gal remember WHEN YOU INNA A NEXT GAL A MAN IN YOURS :ngakak

• Sexillisha says:

ohh wow lol @OG i feel you i really must admit that from i been dating till now i have never been in a exclusive relationship NEVER EVER even now i have a bunna man that i have seen him through 2 long term relationships and he has seen me through 3 of them lol i dont know what it is its like we cant let go and we have tried but is just like we always go back

and i know someone might ask so why not be together at first it was like when i am single he is occupied then when he is single i am occupied

right now i dont think we could cause we both know what the other capable of lol sad but true.

• Quiet Storm says:

Bwoy mi nuh too inna di cheating ting enuh, caw mi realize sey fi be a good cheater yuh affi be a damn good liar and chue fimi head nuh good, mi tend fi figget tings easy an mix up mi story dem

My ting is, if mi si sey it naw mekki an a hombre fux himself, mi reddah leave……nextttt!!! BUTTT as mi tell missa man whey day,,,, ef mi fine out sey him gimmie bun (werse if him disrespectful widdi), mi ahgoh mek sure do di same an mek damn sure sey him know bout it and then, I’m out da friggin door.

But as dem sey, ooman mek far better cheaters dan man…caw dem evah ah leave evidence an tink sey dem smart

• Dwrl says:

You no affi tell no lies. If nobody no know then their wont be anyone to lie to ;)

@ Goodas, since you are being completely honest, why do you cheat to begin with? Why have a bunna man if you are in a serious relationship? My questions are purely for research purposes only.

OG so yu did a cheat pon Wayne yuh fukka yuh confession gud fi di soul yuh too raas bad

notin nuh wrung if oman cheat man cheat from since adam and eve time—CHEATING CAN MAKE OR BREAK A RELATIONSHIP…..personally mi neva cheat pon my man inna 7 years relationship but him neva care about our relationship–JUST A SELF CENTERED EGO-ISTICAL-ARROGANT ASSHOLE–BUT FI HIM FOOL FOOL WAYS STR888 BUNNING HIM TEK CYAANT BADA….THREAT THOSE THE WAY U WANTED TO BE THREATED. THE BEST CAREER INNA THE BUNNING GAME IS BEING A NURSE OR A CAREGIVER—SCHEDULE FLUCTUATE—-LIVING IN-DAY-NIGHT-OR ON CALL THE MAN ALWAYS TINK U DEH A WORK WEN U COTCH UP AH THE ODDA MAN YARD—LORD HAVE MERCY PON DEM SOUL…LOL

• Original Goodas says:

but after a no lie.. a man caa cheat, them usually catch feelings fi di side chick and slip up. Me, from my baby father bunn me when me pregnant and di chick haunt me like duppy, a now mw sorry fi him. all big dance a keep and di 2 a we a dress fi do di dance but we naa go together, al now me no reach a dance, wel lay dung in a my man bed a sleep and set alarm fi 6:00 and tell him me a come from upper deck…

and right now if him find out me just give him di list me collect over to years wid him one slap dem. I love my 4 years side relationship.

• Original Goodas says:

SERVA a wayne teach me…dwl….

• NAH LOOK says:

5 man ni rastah
    tight now mi a gwaan pree my two n more time all flu mi. Affi fake cause one nuh waan guh home a mi bloodclatte ywad..
    no man mi nuh mi tink ki did bad but dem ooman yah serious…
    more time just fi tek di plane to the outtah. Town man mi Affi gwan wid one heap a hiding all 5 days before n mi a fi buss a quick vex fi nuh look suspicious ..
    unuh caan tan deh mi nah baby dem man yah.
    metttytyyyyyyy mi loikkkkkeeeee it

• Quiet Storm says:

Soh wait deh DWRL,,,,,an waan yuh fallah mi pan dis seen……….

Yuh have a man (ring pon fingah or not), yuh have anedda one or 2 whey yuh ah slap same time…..Man numba 1 waan come ovah tinite but yuh done mek plans fi sleep wid numba 2…..whey yahgoh tell #1 sey? Nuh muss lie? (unless yuh waan feel di force ah ti cutliss)

• kgn13 says:

HHHMMM DAY WHY WHEN MAN BUSS UNOO RASCLATH THROAT ,ME NOT EVEN BAT AN EYE LID.CAUSE UNOO A THE FUSS ONE FE TALK BOUT ALL MEN R DOGS ,YET UNOO A THE BIGGEST TICKS.MORE TIME ME WISH MY OOMAN WOULD A JUST EVEN THINK BOUT CERTAIN TING ,MECK A GET FE TANN UP INNA HAR THROAT.

Look like Met tun peeper pon no topic ya!

wey u want mi seh pan dis topic?

• Cc says:

@dwrl2:47…mi nuh di type a man weh worry myself are kill up my self over bun, cuz mi know my dirt pile up bout a mile high, di mount a shit weh mi put woman tru, mi known fi run tru crews, mi meck yrs long friends tun sworn enemies, mi guh all in a church fi gyal an wen dat Neva convincing enuff mi tun Christian, den afta mi smash mi tunback, and dat a jus di beginning….mi a behave miself fi a minute yah now still but dem story yah jus mite draw mi out lmaooo

• 187 Dem says:

@KGN 13 Pussy cannot talk memba dat suh if yuh catty wan cheat or even tink fi go out deh & gi weh di pumz den yuh can’t duh nutting bout it pawdy (DWL) :mewek

no sah :hammer

• Goodgirl turn bad says:

Listen, the reason why women get like that more time is cause they had a man that did them wrong. Women are very tolerant their man dont have to be the best sex in the world the most handsome the woman just have to love them. I got bunn from my baby father and me get mad cause me a deal wit the man good good when him hood not even 100% and me not the only person whey ever say that. But me did love him but when me find out me give the man a serious bunn and he even meet the next man and when him find out he was speechless lol.

Mi wah know if yu ever try dem things here Met dat mi wah know. How good of a girl you are. Cause me have you as a princess!!! Lol

• Cc says:

@goodgirl… but di same can be sed fi man to, cuz gyal cheat pon man to an meck it bad fi di rest a gyal dem weh him pickup…di only difference is I tink man carry di grudge longer

• kgn13 says:

Y OOMAN ALWAYS TRY FE BLAME MAN ,FE THE REASON DEM KEEP UP f000RY.IF U DEH WID A MAN AND HIM BUN YOU WHY NOT JUST LEAVE THE MAN ,UNOO JUST A LOOK A EXCUSE FE SHOW UNOO TRUE SIDE.

• Cc says:

@anony…you stay deh bout quiet! A di quiet one dem deadly lol

Cc yu no si seh di quiet one a dance round the topic! Lol

yes mi dancingggggggg :maho

• adwa says:

man a ol wicked so bun haffi fling left, right, and center!!!!

If only we could see the past and future of your lovers the stories crystal ball would tell

di one whey name tina flex like a real man lmaooooooo

• kgn 8 says:

FEMALES…EVER WONDER WHY JOE NO DEH WIT UNNO OUTRIGHT..AS A MAN WHEN MY WOMAN DEM A DASH BUN GI MI. MI WISH JOE WOULDA JUST GWAAN WIT HAR/DEM. MORE TIME AS A MAN IT NICE FI BE JOE, BUT…KINDLY KNOW SEH JOE OUT DEH FI EVERY MAN WOMAN…

Met a who and uuuuuu?

• 187 Dem says:

Met,

You dun know say man love gi bun but dem CANNOT tek it!!!! Mek mi tell yuh dis much, anyting a man feel dem cyan duh a woman cyan dish it 10times hotta & man nuh like when dem ego get bruise suh typically dem nuh wan know say a next man a fling up hood inna dem woman belly…. Men usually tend to dish out weh dem CANNOT take & don’t want fi demself, but want yuh fi partial dem…

yuh mi a talk

Mi feel very uncomfortable having a right out woman maybe because a weh mi used to duh! Worst when mi fly out!!!

:maho

Question to the ladies….one pussy kill cocky…jus asking if its the same with women One cocky kill pussy

Met u no love mi no more? :nohope

:maho :travel

• Original Goodas says:

you eva deh wid a married man/man weh have dem right up woman and decide fi tek a lil man pan di side? u would a think dem would a say ok mek me stay a me yard wid me wife cause dis no mek it. nope, non at all.. Me memba my first serious man weh me deh wid, have him woman a jamaica so a me and him, him woman get visa come a farrin and me say oh yea, not a mumma blood claat so me go tek one next man and say f000 him. A who tell me so, di man see di man a come out a me mother house one night and call and call me dung. u see when him ole me, a one week me affi call out a work fa, me get some f000 lick, not even when me granny did a beat me. after that him the woman fr yard say him did have a woman and him know she must did have man a yard. the next weekend him find room put her in a.

Man CAA tek no form a bunning all when dem is bunna man and u a side girl

• 187 Dem says:

@ OG Mi say duh mi a fayva & hol dis :peluk

If mi fi eva go inna details believe me say yuh woulda neva bel it!!! Di sweetest ting is dem neva know di use a weh dem have until a next man have u inna dem arms

• 187 Dem says:

Met wah gwan wid yuh likkle intanet spoogie High Class a long time him nuh come bout :D

Lol @ Met. U a my girl fi life bun or no bun!

• kgn13 says:

@ 187 ITS NOT BOUT NO BUN,CAUSE A OOMAN A GO f000 ,THE TING IS NOT WHAT U DO BUT HOW U DO IT.WHY A OOMAN A GO LIVE WID A MAN AND HAR PICKNEY DEM ,AND BRING A NEXT MAN INNA THE HOUSE ,WAY THE MAN GOOD FE A WORK OVER TIME FE KEEP DEM COMFY.WORSE A MAN WHO WORK A THE SAME PLACE AS HAR MAN.HAR NECK FE CUT OFF LIKE A GOAT FE DAT.

mi nah luk pan u :maho

• 187 Dem says:

@KGN13

Well dah part deh mi agree wid yuh bcuz dat is total pass rass disrespect especially fi involve yuh pickney dem & mek dem see weh a gwan… Dat nuh mek it at all!!!

Aww bway mi chest plate a bun mi!

why ooo?????????/

• kgn13 says:

@ OG THE REASON WHY U GET U RASS BUSS ,IS CAUSE A SPITE TING YOU DID A PULL PON THE MAN,YOU JUST GO TECK A NEXT MAN OUT A SPITE CAUSE THE MAN OOMAN DROP INNA THE PLACE,YET YOU DID KNOW SAY HIM HAVE A OOMAN. ME WOULD A BRUK U RASS TO.

Look how much time mi spen pon di pink wall an Met still a gi mi bun….Jesus Christ. (I Octane voice)

• mz.B says:

The difference between man and woman is that females nuh change up the pattern… All when Joe in play, we still check in(calls text etc)with the bonify..unlike men yuh can tell because all of a sudden him get brand new and switch it up pon him wifey…

:hammer u so crazy :ngakak

plz hold 13 dies meh :hammer

That is why I don’t married because what girlfriend and babymother can get away with wife can’t. Not anada wurd….

• sweet says:

MAN CANNOT HANDLE BUN, LOOK HOW VEGAS NEARLY MAD. AN A NUFF BUN HIM GIVE. I AGREE WITH 13, IS NOT WHAT YOU DO IS HOW YOU DO IT. IF BUNNING A GWAAN, BUN WID PRINCIPLE.

• kgn13 says:

THANK YOU SWEET,DAS ALL ME A SAY BOUT THE TING ,HAVE SOME PRINCIPLE BOUT THE TING,BUT SOME A DEM IS LIKE A SICKNESS.DEM TECK TILL DEM TECK ALL DEM MADDA MAN .

One time a yute get mi number from him girl phone cause a text she sen mi. Mi no text girl phone cause dem save dat shit forever! So anyway di yute si weh she text mi and a call mi phone mi no ansa. Him end up text mi after about a dozen call. Him seh my yute mi a beg yu leff mi woman please, a mi woman weh mi love so much. Mi feel sorry fi him and call him an seh my yute mi an yu girl a just fren! Him seh no cause him si all di text dem weh she sen mi. Mi just call di girl an ask her how she mek dat happen until after a while wi break up! Smh

_________________________________________________________________ well because u a bad u fraid fi sekkle

• sweet says:

@13, A TRUE MAN, SOME GYAL RECKLESS BAD. DEM NO PARTIAL NO MAN, FATHER IN LAW, BREDDAH IN LAW, UNCLE, COUSIN ANY GAME DEM WILL PLAY. NO PUSSY ETIQUETTE.

Fraid bad! Worst inna diss ya time. Love not around anymore.

• kgn13 says:

@ SWEET YOU KNOW THE TING DAT ALWAYS MECK ME LAUGH,DEM EXCUSE IS DEM WANT A MONEY MAN.DEM f000 PON THE MONEY MAN,U ASK DEM Y ,DEM SAY HIM LAME .DEM WANT A MAN WHO A SPEND TIME,DEM f000 PON HIM ,U ASK Y,DEM SAY HIM NAW GIVE DEM NO SPACE FE BREATH.DEM WANT A MAN WHO HAVE A JOB,DEM f000 PON HIM ,ASK DEM WHY,HIM ALWAYS BUSY HIM NO HAVE NO TIME FE DEM.

13 women just can’t satisfy! Not even God can please dem. dem can’t me up dem mind weh dem rlly want.

Dis topic juicier than mi leff ova Sunday dinner….mi wah type a confession but mi fraid Met.Lets just say I will neverr everrr figet especially when Mothers day rolls around

• No Joke says:

Women are master planners and executioners….Men only think from Dem nose to nose bridge in this aspect. Women are better cheaters…. :cool

13 kill mi oooooo em need a quiet cornah

OG mi naw luk pon yuh jah noe yuh pass badddddd

• Dwrl says:

@QS #1 mi live WID mi kids so no man come a mi yard unless a one a dem father. #2 we only f000 on my terms which mean if mi no want f000 no f000 naw gwan. #3 we chat when mi feel like chat to you and finally every man inna mi LIFE A FRIENDS. To dem we DEH but to me dem a friends AS I TOLD ONE THE OTHER DAY CATCH ALL THE f000ING FEELINGS YOU WANT AS LONG AS WHEN YOU SEE ME AND MI FRIEND YOU KEEP THAT SHIT TO YOURSELF MI AND YOU NO LIVE, WE NO MARRIED SO YOU DO WHAT THE f000 U WANT AND I DO THE SAME” I ALSO REMIND HIM OF THE RECENT TIME HE TOLD ME HE WAS AT HIS ” SO CALLED FRIEND” HOUSE ” I DID NOT SAY A DAMN THING BECAUSE HE’S NOT MY MAN SO WHEN HE SEE MY FRIENDS f000 HIS FEELINGS”. BWOY MAN CALL MI AND GIVE ME $500. NIGGER p—- WHIPPED AND A TRY BUY ME LOVE, MEN DO ANYTHING FOR WHAT THEY ALONE CAN’T HAVE. MEN HATE TO KNOW ANOTHER MAN DIPPING IN THEIR POT SO THEY WILL DO ANYTHING TO BE THE ONLY ONE. IT’S HARD NOT TO CHEAT WHEN THE BUDDY GOOD OR THE p—- GOOD YOU NAW GIVE UP AND THE MAN NAW LET GO……………IT’S ONLY CHEATING IF THE WIFE/boyfriends know.ALL YOU DO KEEP PEOPLE OUT YOUR BUSINESS ONLY YOU AND WHO YOU f000ING SHOULD KNOW

• sweet says:

@13, GONE ARE THE DAYS OF JUST BUN FI BUN, SOME PEOPLE BOTH MAN AN WOMAN A BUN FI DONE. IT NOT CUTE FI HAVE 4 OR 5 MAN. JUST LIKE IT NO CUTE FI A MAN HAVE 4 OR 5 WOMAN. DAT A CAYLISS LIVITY AND IF YOU WAAN LIVE CAYLISS LIFE, YOU SHOULD NOT HAVE A SIGNIFICANT OTHER.

• Dwrl says:

@k13 maybe we should have one of each since they are not each in one lmfaoo I was born faithful but WHEN YOU CONSTANTLY HEAR ALL MEN CHEAT THEN I DON’T TRUST NO MAN . I BELIEVE IF ALL MEN CHEAT THEN ALL WOMEN SHOULD CHEAT ALSO THAT WAY EVERYTHING EVEN. 50/50 right?? :thumbup

yes @ sweet…dere’s nutten cute bout it

confess ooooooooo mother’s day near

:hammer

• Dwrl says:

@sweets I agree which is why I stay single , mi get bored easily and today I may love steak…..I LIKE VARIETY, AFTER SO ANY YEARS OF BEING IN A UNHAPPY RELATIONSHIP I REALIZE THAT. IF YOU MAN NO EAT AND IT’S SOMETHING YOU USED TO THEN WHAT?? IF YOU MAN SELFISH AS f000 ONLY BELIEVE HE WORK SO HE MUST NOT DO ANYTHING ELSE(cook,clean,etc,.) then what?? TO ME THE BEST RELATIONSHIP IS THE ONE WHERE YOU GET TO CHOOSE WHAT YOU WANT WHEN YOU WANT

Lmfaoooo @Met

I dont give bun fraid a cancer of the cervic or inna mi vay jayjay :nerd :takut

• Yep! says:

I had a very dear friend of mine that got me in some serious trouble. One day me and my homie got lost in list and ended up having sex while mi good good hardworking man deh a work a bring home the bacon and eggs. Suh after me and mi fren dun f000, I told him to dash weh the condom and wrapper and he said oh yea of course. Little did I know this bitch put the condom underneath the bed and was pretending to put back on his sneakers. Couple hours later my man came home, ate and held a fresh and a get ready fe sleep when mi seem a ben dung and pick up the condom full a cum. Mi froze and tun white like ghost to pussiclaat… BUSTED!!!!! Me and him start quarrel and mi try cum up wid some lies…. One a the neighborhood kids dem fling it thru the bedroom window, me and dem inna wata balloon fight; the man just put the condom to him nose and smell the cum eena it. Hear mi now nuh, ” baby stop f000 wid mi head a you bring it inna the house and drop it fe si if meeda own up to sumn mi naah duh”, tears in my eyes n’ all. To ,ale a long story short…. Friendship between me and bunna man dun right deh suh….me and mi man bruk up and with that, I lost my p—- pension along with bills and shopping money. Moral of the story is to check undaneath the bed fe mek sure seh nuh condom nor wrapper nuh leff…and wash yuh sheets afterwards…

• kgn13 says:

@ DWRL ,ALL A CAT LIKE YOU ,ME AND YOU WOULDEN EVEN GREE FE A DAY MUCH LESS FE DEH,CAUSE YOUR FLEX AND MY OWN NAW GO GEL ,CAUSE FIRST TING YOU COME OFF AS ONE A DEM OOMAN DEH WHO LOVE FE R TRY FE RULE MAN.CAUSEN SAY ME NO C HOW ME A GO DEH WID A OOMAN AND SHE A GO TELL ME SAY ,SHE ONLY f000 PON FE HAR TERMS.SO WHEN YOU NO INNA THE MOOD ME FE SIDDUNG LIKE A LIKKLE MAAMA MAN AND WAIT TILL U FEEL FE RUM SOME SYMPATHY f000…[email protected] SWEETS U HAVE SOME PPL WHO DEM NO EAT FOOD ,CAUSE DEM HUNGRY DEM EAT FOOD CAUSE DEM C IT.A SAME SO DEM DEAL WID SEX.

women must respect their temple..one man at a time glad mi nuh love f000 so much so I can be faithful to just one.

13 :nerd

• Dwrl says:

[email protected] knew he had his woman. A tek beaten and he’s not even our man?? Lmfaoooooo you can’t catch feelings in the game ooooooooooooo

• Dwrl says:

@k13 it’s only like that if mi naw feel you like that. I’M sure as a man you have a catty WEH always want DEH pon you shit but you no too enjoy the ride but she will take a bullet feh you. And you have the catty WEH you wait feh the call and the hood out waiting a just so. BUT I ALWAYS BEEN A RULER ANYTHING I SAY GO AND MEN SEEMS TO LOVE THAT ABOUT ME SO BECAUSE OF THAT I CAN MAKE ANY DEMANDS AND GET AWAY WITH IT :siul

• kgn13 says:

@ DWRL…WELL GOOD LUCK WID YOU ,AND UR SET A MERRY MEN,BUT ME NO C THE CAT WHO A GO USE THE PUMS AS BARGENING CHIPS.CAUSE ME LEARN FROM EXPERIENCE SAY ITS NOT ALL THAT GLITER IS GOLD,MORE TIME YOU RUN DOWN THE PUMS ,AND WHEN IT HAPPEN ITS LIKE YOWWW IT WASENT EVEN ALL YOU DID A EXPECT.CAUSE MORE TIME THE PACKAGE IS MORE ATTRACTIVE THAN THE ACTUAL GOODS IT SELF.

• london5948 says:

Evenin all. To me the sender seems very barefaced and very deceitful.
    This is not a gud look for us women. The backlash alone gives one the idea that most women cheat.
    Y compound the problem with scenarios of “ways in which we might deceive”.
    5 man!!!!! Ah delilah dat.

• london5948 says:

Not the sender but, the “research study” that was partly done in the Caribean.. good read, t :thumbup ho.

• Dwrl says:

@k13 stop you noise , my demands come after you hooked. You can’t can’t be a leader if you no earn their respect. YOU MEET MY ATTITUDE, YOU MAY NOT LIKE IT BUT YOU WANT MY GOODY SO YOU PUT UP WITH IT, ( and trust my attitude stink lol) YOU STILL YOU CAN’T DO BUT LOVE ME( never had any complains in that department) NOW YOU SEE THE BUFF SO YOU WANT KNOW WEH IT FEEL LIKE “IF” I LIKE YOU I MIGHT MAKE YOU SAMPLE IT BAM YOU HOOKED AND I CONTROL YOUR ASS UNTIL “I” DECIDE TO LET YOU GO. YOU WILL HANG ON FOR DEAR LIFE , LEFT YOUR WOMAN ON HER SICK BED TO GET BACK A TASTE OR ENTER HEAVEN….LET ME STOP HEHEHE HOWEVER HE MAY PLAY OUT YOU WILL STILL BE MY BITCH IN THE END :games

• Dwrl says:

Surely no beat 11 wives. MOST WOMEN DO CHEAT IT’S JUST THAT THEY DON’T TELL. 5 man nuff though :travel

• kgn13 says:

@ DWRL… A PURE JOKE U A GIMMIE.YOUR PROBLEM IS UR SO SURE A UR SELF ,U FEEL LIKE ANY MAN C U AFFIE WANT YOU ,CAUSE U HOT LIKE DAT.BUT YOU C WID ME FROM U ATTITUDE NO RIGHT,THE BUFF COULD A CLUMPY LIKE POWDER PUFF, I NAW GO EVEN TRY FE FIND OUT HOW TIGHT THE PUMS IS.THIS NIGGER WILL WALK PASS U LIKE U INVISIBLE.MAN WHO BORN INNA THE CAPITAL CAAH MOVE COMMON.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

@k13 heard it all before :thumbup

13 agennnnnnnnnnn :hammer

YEP IT IS,WHAT IT IS.

• Dwrl says:

@yep you did well deserve a beating feh that one YOU SHOULDN’T HAVE f000 WHERE YOU ATE UNLESS YOU WERE f000ING THE PROVIDER. NEVER BRING THE f000 HOME .SURE WAY TO GET CAUGH FOR ONE THE BUNNA MAN/ WOMAN WANT YOUR MANS PLACE AND HE WILL DO ANYTHING TO GET IN IT, NUMBER 2 YOU MUST ALWAYS BE THE ONE HOLDING THE EVIDENCE. IF I HAVE A MAN AND I DECIDE TO CHEAT I CHOOSE THE PLACES WE CHEAT AT( why because I know where I can find my man,his friends and family..and some associates) I BUY THE CONDOMS SOME MEN THINK THEY SLICK THEY WILL PUT NIDDLE HOLES IN IT, HEARD IT BEFORE( trust no one).

What’s the definition of single ? How ah woman say she single and ah fuxk 2 man? Don’t single mean no sex or type of relations ?

• Cc says:

@dwrl from day yuh deh in yah tell ooman how fi cheat but yuh need fi tell dem di numba fi a good bone specialist cuz som man specialize in brucking bones lolll

• Dwrl says:

@Cc mi naw tell nobody how to do anything. Hope dem specialize in taking bullets also.

@9:05 single only mean no sex if you a lesbian or allergic to dicks. Single mean just DAT SINGLE, IF MARRIED PEOPLE CAN f000 WHY CAN’T SINGLE?? Get dis in your head IF YOU NO MARRIED YOU SINGLE!

• Cc says:

Hahahaha lmaoo a who a guh gi dem bullit ?? Lolll

• Dwrl says:

@Cc I think you assuming a every woman man can beat, a 4 a.m the Sunday morning mi hear mi neighbor a beat HAR man and when she done she put him the f000 out in the cold and slam HAR door. You better ask somebody. Watch the news you hear a women weapon a carry the swing now a days …….the days of men beating women over LIFT YOUR f000ING HAND GET A BULLET OR IT CHOP THE f000 OFF…..OH OR RUN OVER( the 21 years old a queens run her man over kill him)

• Cc says:

I don’t support domestic violence but if mi start talk all wah man duh ooman mi naa guh dun tinite, jus know seh yuh hav som sick head weh nuh care bout prison an death

• Cc says:

Every man a nuh like me lol mi very good at walking away lol

• Quiet Storm says:

Whey yuh deh 13? Wheel an come again fi mi deh papa……. Mi like yuh vibes is a shame

• Dwrl says:

I know man who stand up and watch him sister man cut HAR up ( yes he caught HAR WID a next man lmfao) because he was too scared for his own life to defend HAR . After the RASS beating and cut up she still cheat , you have some woman no care either @Cc BUT YOU NO AFFI WORRY BOUT ANY A DAT IF YOU KNOW WHAT YOU DOING A DEM FOOL WEH KNOW DEM SLIPPER ALWAYS INNA HOT WATER. I THINK BEFORE I ACT AND AS I SAID I CLAIM NO MAN SO IF THEY WANT PLAY THE FOOL ITS ON THEM. A ONE MAN TRY LICK MI AND ALL IT TOOK WAS ONE PHONE CALL IM SURE UNTIL THIS DAY HIM NEVER LIFT THE NEXT HAND AT A NEXT WOMAN.

• Yep! says:

@Dwrl &13, him eena go clobba mi ass but mi hoop and holla and galang suh bad him decide fe Lowe mi.

• HIGHLY CONCERNED says:

Some man fi get BUN. Dem work fi it and deserve it completely. Y dem fi fuk who dem waan and uman fi tek it and gwaan like a degree dem earn. Some man a str88888 pussyole and deserve every OUNCE A BUN. SCUMBAG SUM A DEM.

• TALKTHETRUTH says:

Look like everyone ah gi bun. My man tink him slick wid him bun but wat him dnt no is me ah gi him bun WID cheese loooool. Bun fi bun mi seh :ngakak

• kgn13 says:

@ YEP…HEF A ME LIKE YOU ME WOULD A FIND ME SELF INNA CHURCH,CAUSE IF A ME DAT U RAMP WID SO,INNA MY HOUSE WHILE ME A WORLD LIKE A DAMN SLAVE FE MECK U COMFY,AND COME FIND USE CONDOM UNDA BED…..ALL WHEN FADDA GOD DEH INNA YOU POCKET YOU A GET f000 UP BADDD ,BADD.

________________________________________________________________________________________ 13 morning

13 agennnnnnnnnnnnnnn sas chrise

• kgn 8 says:

dats y some a unno woman no have nu HUSBAND..unnu a no wife material. low the bunning ting and sekkle unno hole..unno fi do betta

GOOD MARNINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!

U say man a wicked but woman a Delihah :kr oooooooo
    One thing I have to say on this topic IT WASN’T ME lolllllllll a life u give n u get

@ CHUET I REBUKE YOU.

:hammer

but kingston 8 nuh betta dan kingston 13 at tall_________________________________________beat dem bad oooooooo

chuet yuh reach

13 lolllllllllllllllllllllllllll grung —————————————————————————————-

Obssssssssssss I R HERE right here hehe

• kgn13 says:

@ ZERVA YOU IN YAH LONG ENOUGH ,FE KNOW SAY ME NO GO ROUND CARNA WHEN ME A TALK DONT IT.

:ngakak i lef di wol a unnuh to 13 an 8

yes 13…mi self to…i care naught

I had an affair n he didn’t know but u know Wat the one ting that killed me was the guilt I couldn’t sleep oh n the worst is when the bunna man beat up the coochie real bad n mi go home n the rightful owner want to have sex too smh mi haffi cry all kinda excuse mi couldn’t do it ya man

chuet________________________________________________________to di quiet room yuh going ooooooooooo

• 187 Dem says:

Chuet a weh yuh did deh yessiday mon??? Yuh bad rass yuh

• Dwrl says:

No every ooman want husband, I was engaged twice. The only man a get mi life a god himself. I see too many wife wishing they had single lives, so I’m enjoying mines for all a demwhat good is your husband if he’s not acting like he has a wife…….GO ON ( the site WEH a advertise for cheating married people can’t recall it at the moment but I’m sure most a you happily married husband and wives DEH pon it a look women/men to cheat on you with)………oh ASHLEYMADISON.COM! Even a lady I know through work WEH always a brag bout HAR great husband mi spot on it( smfh) THE f000 UP PART SOME OF THESE PEOPLE DON’T KNOW WHO KNOW THEM OR PEOPLE FEH DEM, HUSBAND A THE LEAST A MI PROBLEM AND NO WORRY BOUT MI HOLE I NEVER RUN IT RED AND NEVER WILL AND EVEN IF I DECIDE TO PUSSY CAN’T DONE, BUT COCKY DO GET WEAK AND CAN NO LONGER TAN UP :kr

• Sensational says:

Cheating is in every race and nationality so do not point directly at one or two specificly. Even if you are not married to some one, once you live with them and you are boyfriend and girlfriend, once you start sleeping with someone else that is stiill fornicating and adultery. If peoplE know they cannot be faithful than why get involve with anyone? Love your self first, respect yourself first. Love is deep, life is deep, we all must learn to take care of both.