HOW DEEP IS YOUR LOVE , I REALLY NEED TO KNOW……….KAWS WE’RE LIVING IN A ——

No birthday cards, wishes, greetings or messages can express in words the amount of love and respect I have for you. Wishing you a very Happy Birthday, dear Father. Hope God continue to bless and keep you every step of the way all the time I’ve spent with you are going to be memories for my life wish you luck that never ends your **th bday love you endlessly — with Douglas Dougie-Platinum Robinson.

28 Responses to HOW DEEP IS YOUR LOVE , I REALLY NEED TO KNOW……….KAWS WE’RE LIVING IN A ——

QUOTES FROM ONE MAN TO ANOTHER “all the time I’ve spent with you” and “love you endlessly”

:tkp

• From a son to a father……………Dougie :bingung

Platypus at it agen hmmmmm smh

• miamiyouth says:

uh. that was a bit…”weird”

• NAH LOOK says:

Move move I’m outttt
    Zervah dat too slow jump in a di quata millian yah to rass :ngacir2

• NAH LOOK says:

Move move I’m outttt
    Zervah dat too slow jump in a di quata millian yah to rass :ngacir2

• Original Goodas says:

laddd jesas……. me a think is a man a wish him woman happy bday until me see the name at the end… unu a tek unu time come out not that we dont know

goodas u too good u nuh si di word father before u get to di end? :hammer

nah look quarta million stop run a town get a jiffy yuh too ole dis is modern times battyman a march, battyman a profess em luv fi a nexx man n yu still a drive century ole veetle moveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :tkp

• Original Goodas says:

bwoy met me a read but neva a read.. cause from I was bawn i never see no man profess him love so to another man weh me know. me only hear bout these things.

BTW dougie no gone jamaica to him man fi him bday?

• LadyWoW says:

:kimpoi wish dem di best

yes OG but first stop was Amsterdam…then Miami now di yawd man get di very battam a di pit fi walla inna :nohope:

• LadyWoW says:

mi read it ova and ova and ova – and all mi see is di poclamation of love . gwan chrue yah dougie dats one a di 3P’s

WOW yu juss as bad :cool

• NAH LOOK says:

Yuh caan stay deh Zervah mi nah stay inna dis place yaah mi caan believe how dem brave ina dem time yah.
    Bombo di fellow sayyyyyyyyy “the times I spent with u are memories to cherish for a life time”..- a wah di bomboclatte yuh a shey fellow.. wait was dougie yuh first one cause a must because yuh mean to tell me a fi him shit up hood alone mek yuh feel like Ms. Vita vonhorn from to Wang foo thank u..
    no Starr mi haffi leave dis place..
    Dougie suh why yuh neva mek di man experience di Amsterdam trip ohhhhhh sorry is new ccocky yuh huh invest in sorryyyy boss

• Real talk says:

Fishhhhhhhhhhhhhhhh out a sea LONTIME :kimpoi: :beer: :repost:

:kr I know your eyes in the morning sun
    I feel you touch me in the pouring rain
    And the moment that you wander far from me
    I wanna feel you in my arms again

And you come to me on a summer breeze
    Keep me warm in your love, then you softly leave
    And it’s me you need to show
    How deep is your love

How deep is your love, how deep is your love
    I really mean to learn
    ‘Cause we’re living in a world of fools
    Breaking us down when they all should let us be
    We belong to you and me

_____________________________________________________________________cindy u draw fi di song :hammer

• LadyWoW says:

i need a dancing emotion

• Smh says:

Bogle probably tired turn over inna him grave ya mon

• Fyahwife says:

Lawd ham merceeeee :tkp

• Amazing Discover says:

NUFF MAN HAVE HIM AS DEM FACE BOOK FRIEND AND A ALL RE-POST HIM STATUS SO WAH DAT MEK DEM, IF YAH NAH FISH WHY YAH AVE HIM AS FRIEND? UNNO REALLY MEK DIS BWOY FEEL IMPORTANT CAUSE EVERYTING HIM DO UNNO LEACH PON IT LIKE TICK PUN DOG! WE JAMAICAN MEK WE SELF LOOK BAD NUH WONDA PEOPLE SEH WE NAH AVE LOVE FI EACH OTHER.

• But the post said “Father” like its a son writing to his father. (something’s wrong)

• Foxy Lady says:

@SMH, Why did you make a correlation between him and Bogle? *innocent question, bear with me*

• Kee Kee is Bogle’s biological Son that Dougie took under his………ahemmmmmmm Wing! :ngacir2 :tkp

• Foxy Lady says:

Got it. Thanks Quena lol

Somebody check n tell mi fi a Dudus bday plsssssssssssssssssssssssa

• LadyWoW says: