THE THINGS WOMEN DO TO KEEP THEIR MEN

aw-get-him_w445 (1)-Optimized

How far have you gone to your man?
BY DONNA HUSSEY-WHYTE All Woman writer [email protected]
Monday, April 01, 2013

LOOKING back, we bet many of you can’t help shaking your heads at the strange things you have done for love. And while some can smile at the tactics used, there are those who will look back in total embarrassment.
It is said that when a woman wants a man, nothing can get in her way. She will do whatever it takes to nail him down and tie him to her.

1/1
This week some women confess just how far they have gone, or are willing to go, in the name of snagging Mr Right.
Marlene W:
My man was involved with another woman and it looked like no matter what I did, he still insisted on talking to her. Some evenings he would make sure I wouldn’t visit his house and I knew it was because she would be there. On his birthday I showed up at his house early, uninvited. It was his birthday so I knew he wouldn’t really ask what I was doing there. But somehow I knew she would be coming over too ’cause he knew her longer than me. When he went to the bathroom I went outside and punctured two of my tyres and went and sat down as if nothing was wrong. Later in the evening when it was time to go I fell into a fit over the fact that I could not go home. He wanted to call a cab but I pretended to be so upset over the matter that he didn’t bother to argue when I told him I was not taking a cab from Kingston to Portmore.
I even turned it around on him and made it look as if he had some woman who wanted to sabotage me, who punctured my tyres, because what were the odds of having two punctured tyres at the same time? It was his birthday so of course the other girl turned up bearing gifts. She was the one who had to leave.
Maxine M:
I sent his woman messages on Facebook and from his phone telling her that he was with me now and that she should move on with her life. I also told her that the money she was giving him was being spent on me. I was able to tell her how much he got and when he got it, because he would tell me. She was the one who used to support him. He would drive her car to my house and stayed overnight and things like that so she knew what I was saying was true. In fact, he even bought me a car out of the money she gave him. We have been together two years now and she is no longer in the picture.
Chris-Ann T:
I know that the man I was with had a woman at the time we met. But he was always telling me things bout her and saying how he was planning on leaving her but felt sorry for her. They were living together at the time. I would call her and talk up the tings dem, about what we would do and what he would do to me. But she behaved as if she didn’t believe me and as if she didn’t care. So one night when he came over to my house, while we were making love, I dialled her number and made sure I called his name a lot and behaved badly while we were getting it on.
Shernette R:
If I have a good man who really checks for me and is taking care of me and my children, then I wouldn’t think twice. I would take a trip to St Thomas. The way I see it, the only way to get a man and keep him is to make sure you get the right remedy to plant him by your side. Make sure it’s you alone he has feelings for.
Paula C:
I consulted an obeah man I found in the newspaper. Yes, I admit it, I was desperate. I had just had a child, and wanted my guy to marry me. The man gave me some powder to put in his food and I did it. The man also gave me something to bathe with, and I did it. My guy asked me to marry him a few months after, and we have been together since.

Read more: http://www.jamaicaobserver.com/magazines/allwoman/How-far-have-you-gone-to-your-man-_13852562#ixzz2PQ7CtH4t

52 Responses to THE THINGS WOMEN DO TO KEEP THEIR MEN

• No Sah! says:

drop a grung laughing. If I laugh tiday day yah! mi nah tie nuh rawse man next ting me waan lef him and caan lef. Mi wouldn’t feel comfortable fi know sey is obeah hold my man, cause dat mean sey mi ago always need fi tek a trip to St. Thomas.

:ngakak paramedicssssssssssssssssssssssssssssssss

• Pina says:

True no sah
    as far as i see it there is nothing you can do to keep man/woman
    so please yourself first, from i started dating until now i always catch the clue and find someway to leave or even mek dem tink dem leave me

• Fake Name says:

hahahahaaaaa @ paula c

see them raas sintin deh. dats why me glad me can raas cook. look deh eeh

:ngakak mad people!

Me wah ask men sumting doe, cuz it a happen to mi too often now. Wat is wid dis smelling women hair ting wid unuh??? Unuh nose up inna ppl hair a smell so much unuh cyaah even collect unuh self wen wi mek a sudden turn. An how mi gi guh a doctor fi consult bout tekking out wisdom teet an mi end up get a leisurely neck an head massage??? Which was quite nice :malu2 but still. No man, wat a gwan wid unuh? Should I be worried :ngakak

• THMF says:

This is so sad it’s not even funny. Why?? And the first 3 is from mates, so ladies sometimes when a man leff u is not caz u did anything, it’s because you mate is crazier than you and want him more. You can’t fight crazy.

• Fake Name says:

cindy

questian: is it fake hair wig/weave or your real hair pon your head?

• a London the desperate gal dem deh..ma! dem a tie man lef rite n center..weda dem black brown old or yung..some a di man dem a bawl bout de tyings an some a ded off from it

@ Fake Name – it’s my real hair, it have length & I’m big on washing it, but still….

• Fake Name says:

well cindy there is your ansa. nutten complicated. just look roun you how most black women have on mowly wig all day every day. we have a whole generation a thugs who nuh used to touching them ooman head when them a dagger.

the man dem just get a invitation and of course you nah stop dem so why not.

• LUNDUN says:

diss is bad, sum gal juss plai fool fool and or wicked!!!
    put tings inna man food!!!

why force sumbody to stay wid u? u r an idiot cuz deep dung, u know is not love di man luv u an is not rate di man rate u, is unnatural means why he is still with u. sum gal sick

How yuh mean mi naw stop dem Fake Name? :ngakak Seriously, every time it happen is like mi deh deh a seh to miself seh, a wah dah man yah a duh behind mi, den a couple a dem have di nerve fi seh to mi wen mi flash roun pan dem “u smell nice” lol. Sumting neva happen suddenly an is like yuh nuh know how fi react man? Monday wen mi turn pan di man all him cudda duh was smile, while mi fren a lawf. As fi di doctor, how mi did fi know seh wen him seh lay back an relax a neck an head massage mi did aguh get? I would’ve been outraged too, but his magical fingers totally killed it. I’m still waiting to be outraged :ngakak

Incidentally tho, ur explanation is the one I’ve been getting from my mom – she too believes it’s becoming a rarity to see a woman with her real hair.

There is no such thing as tying a man…pure stupidity/ignorance. I’m thinking of a career change…Obeaman or a pastor….caan lose either way. :)

• Fake Name says:

ooh them ketch you off guard? awrite then.

yeah but a so the thing set. the man them live or a associate wid ooman and cant touch or bear the smell a them head so them a attack your poor head. you might haffi get one a dem hairdressa who do false hair style like dung a barry street fi make a style wid a sign saying “no touch or sniff roun here”

• LadyWoW says:

DWFL

mine weh unu a pick up. might haffi send dat rass back. ESP story weh di ooman money a spend. di oooman gone and di money dun.

If him a cheat pan him ooman wid mi- weh i want him fah????? fi tek up fi har headache. nuff a dem man yah not even worth di stress. di only ting mi a try hold on pan is my peace of mind

@ Cindy:

Yuh have real hair with “length”? Any pictures? Hmmmmm, to be on the safe side, which “hair” we are talking about “here”?

Di God brand hair mi have eenn Anonymous.

@ Fake Name a serious ting yuh a talk bout wid the foul smelling head a fake hair enuh. A mi fi tell yuh how mi get caught by di crowd at 1 spot a 1 stage show late las yr an keep smelling dis cheesy foot smell an a wonda a wah mi a smell. Di odour become so unbearable dat mi start look if any man tek off dem boot or wah, suh til it finally hit mi seh a di girl beside mi. Mi cudden believe it, so me did haffi pull a sniff miself an it really was di ooman head. All mi fren mi run fi guh tek out har hair weh day cuz di heavy stale sweat inna har hair an di false hair jus lick mi.

• Fake Name says:

Cindy you madda know weh she a talk bout. when we a likkle yute ongly granny some 70+ year ole ooman use to wear wig go church pon sunday. me still cyan process the wig thing.

me rather deal wid a bald head gyal than them frownzy “hat” wearing one outta road. at least me know she can wash it daily and me can rub me hand pon har head.

me stay farrr cause me cyan deal wid nutten weh smell bad my stomach nuh so strong

As long as a rub yuh a rub har head Fake Name an anuh tear yuh a tear it out, cuz a doe know weh it come from an a doe wah know bout it cuz I refuse to indulge, but every man wah dweet during heated bed sessions nowadays, an it doe work wid ooman weh naw wear tracks. :ngakak

• DFDR says:

Thats why a man will end up killing his woman, she tie him then start treat him bad and the man cannot leave, he can end up killing her!!!

That’s exactly how they say “tie” get pulled DFDR. The tie-ee have to kill the tie-er.

• Fake Name says:

seet deh. sometime we want “steer” unnu inna the right position and it good fi use the hair. lol

Hey this tie man shit no funny eh no cause when dat bredda want to go n can’t go him beat out bad mind n ill will outta unnu rass, true story dis woman I know luv the obeah ting n tie the man try know say she get har 3 squares a day time n is not meals me tawk bout the man meck it point a duty fi beat har every day 3 times or more she haffi run go pull that shit so who want to tie be careful cause u can lose u life wit that tie

but unnuh haffi fix up dem talk deh bout killings caw a bag a madman kill off dem ooman weh dai an mi nuh tink a tying cause it ooooo

Obs u Neva know smh u just Neva know

ayeeee

Metsy mi feel like say mi no see u from morning (not that I can actually see u) but wats up u good? Or today u busy? :peluk

Mi not even believe inna obeah, but maybe a tying cuz nuff killing Observer, cuz mi very surprised fi si one much less 2 women claiming that they tie or would be willing to tie man. All me know, mi nuh wah nuhbody roun me weh a put tings inna my food/clothes or weh me haffi come in contact wit bout dem a tie mi – dem tings will mek me bringle – cuz nuh matta wehdah mi believe inna obeah or not, a still a substance/chemical dem a put inna mi food fi mi ingest kmt.

Mi naw look pan u Fake Name, bout steer :ngakak

suh weh mi wah ask di tiers now is dis….wah happen wen a mor dan 1 ooman tie 1 man???

• sweet says:

WOMAN WHO RUN GO TIE MAN HAVE LOW SELF ESTEEM. IF A MAN DO NOT WANT ME FINE. ONE MAN MEAT IS ANOTHER MAN POISON. MY FRIEND USED TO SAY MEN ARE LIKE BUSES. IF YOU WAIT LONG ENOUGH ANOTHER ONE WILL COME ALONG. THESE WOMEN REALLY TAKING A BIG CHANCE, PUTTING THINGS INNA MAN FOOD, SUPPOSING THEM POISON THE MAN AND HIM DEAD. @ ZERVAH, SAME SUH, THEM TUN THE MAN INNA IDIOT, COS HIM MUST TUN FOOL WID DIS WHOLE HEAPA TYING.

• wahdirassdis says:

lawd jeeeza guide and protect my son plz

• Dwrl says:

Damn these bitches desperate and they wonder why their lives has no peace. You can tief the man but you can never steal his heart. THAT’S THE REASON UNNO TEK SO MUCH BUN , BEATING AND DISRESPECT.

• Dwrl says:

Dem a tie man America to, not to mention the man dem( sound men to mi hear bout one but mi naw call no name all I was told dem see certain man WID mi pic but PITTY him never know WEH him go mi already familiar WID. You can’t tie someone who can’t be tied) WEH a tie women….inna New York smfh( a barbershop mi go hear bout bwoy a try tie mi, and mi believe when dem inna barbershop a gossip no lie naw tell )

• Dwrl says:

Few sips and henny and shit let loose

• No Sah! says:

Some a dem obeah man don’t know one thing about obeah. They just tell people wah dem want hear and tek dem money. Any problems I have I would rather go on my knees and pray. Prayers, fasting and throwing tithes and God will bless you.

• Joy says:

I personally feel that obeah only work for a very short time. (i am taking from experience) when i look back in my life, i feel so embarrass, i tied almost every man i get involve with. and it ony seem to work for a short time. i use so many oils, burn so many candles, one week i look on the counter and is 10 candes me alone a burn, and the obeah man want me to add 1 more saying the candles must be add numbers. (i would be rich if i got back all those money i spend) I definatey think its a money making thing. May god please forgive me.

May he do…and I hope u never do this again.. God bless

• Quiet Storm says:

@ Joy. Its nice to hear someone speak of their experience. Is like dem always try fi fine summen else fi tell yuh sey wrong fi get more money… Personally, mi neva try fi tie a man yet and have no intention of ever trying, cawze mi believe sey dat ah guh ongle call dung crawsses pan misself

Hope u done wid di tieing ting now an save yuh money.

Obeah is a con game and a lot of black people get conned by this believe system every day. I had one of my workers do some work on a lady’s house. While working there he noticed a steady stream of women coming to the house. He found out that the lady is a obeah woman and these women were coming there for bath and other things. He told me that you wouldn’t believe the number of women that came to that house over the number of days he was working at the house.

The Obeah woman had about 10 kids (she was no older than 35), no fathers around. The house where she was seeing these people wasn’t the house she live in, although her “visitors” thought that was the case. Turns out she had a mansion at another location in an adjoining county. She was making a thousands a day off these women’s insecurities. BTW, this is in the US.

• I think my man tie me, cuz everyday mi say mi ago leave and I can’t , mi soon start beat out him rass watch. worse mi have a next man on the side.

Con game indeed, mi hear bout dis man who guh obeah man, an di obeah man tell him dat fi di obeah weh him guh bout work, him haffi buy a pair a shoes that is 1 size smaller dan his size, get some coarse salt an put in di shoes & wear it fi di whole day (like from 6 am -12 am). Of course di fool dweet an di too small boot wid di coarse salt nayly kill di idiot dat him haffi tekki off b4 di required time. Of course di obeah man tell him dats y di obeah naw work. Kmt all dem suppen deh now.

• Quiet Storm says:

@Cindy…. Mi sey ah grung mi reach to rawtid. I figure dats di trick enuh, tell dem fi do sumn whey near impossible, tek di money, an den wen it nuh werk dem blame it pon di smaddy an sey ah caw dem neva follow instruction dats y. Lol

• Baby Girl says:

Its all a money making thing. My grandfather tell me sey, when him did young, him meet a man in a the streets a look fi any obeah man to help him with him problems, him tell my grandfather him problems, su grandpa tell him sey him know a obeahman whey can help him, gave him his friend address and tell him to go there the next day. Then grandpa tell the friend everything whey the man tell him, the friend did have a shoemaker shop, su them put away the shoes and things and put up candles, etc. When the man went there the next day… Grandpa friend tell the man dont tell him because him already know… su of course him start to tell the man whey my grandfather tell him, the man say how much him did good, pay him whey him charge. In the evening the two old boy them dash out the candles and things and share the money in half.

__________________________________________________________________

• fashiondoll says:

Woieeeee i kaint tidday. Me always wonda how some obeahman have sore foot and kaint heal it but dem a gi people nine days

• Original Goodas says:

me rass me only read the post me not even venture the comments them yet and me a dwl.. never know woman so desperate

• Original Goodas says:

me no waa no man weh lef dem woman fi me..

me did deh wid dis married man years ago and him wife do everything fi him lef me, but teh truth is him is a man weh did love me long before him meet him wife but me never too dig him. Any way after she realize him naa lef she lef him… no say me start hear wash, cook, clean, weh u deh, go ya so go deh so do this do that.. and me alergic to them words deh… I run like thief.. everyday him cuss me say me mek him wofe lef him and me know me neva want him..

• Original Goodas says:

me granny tell me say her neighbor a country use to special him a people wid swell up foot or anything weh fi do wid di food from the knee down.. di woman did have a bush in a her yard weh cure elephantitis, she use to tell the people them fi tek off them shoes and walk tru di bush come a fi yard, when dem come she rub water from one dark bottle pon dem foot when them come and charge an arm and a lef.. all dr use to send pple to her

These women just sound DUMB, DESPERATE & DELUDED! Kmt

• angel zephyr says:

paula c can i get some contact in for that obeah man