KHAGO LIE OOOOOOOOOO

khago-281-2112_5
DIS A WHEY HIM TELL STAR AND MI DID HAFFI ANSA BACK HIM TOO BAD MON

Downsound Records (DSR) says they have severed ties with artiste Khago because he was getting increasingly difficult to work with.

According to producer Skatta Burrell, it was on that basis alone that the company decided to part ways with the artiste.

“He was becoming impossible to work with, so we parted ways on that grounds alone. He has been saying that he only has a booking contract with us but that is not true, he has a management and booking deal with the company. The contract is sitting in the office right now with his signature on it,” Skatta said.

Skatta went on to say that Khago is a good artiste, but that he needs to stop walking over the people who had helped his career.

“Maybe he is trying to generate some level of hype by doing this or maybe him have amnesia cause he has issues. DSR is a management company. When he had his issues with Sizzla, if we were only his booking agents, we wouldn’t have hired additional security for him. It’s either him forget or him ungrateful. Khago doesn’t need to lie because we have proof with his signature. Joe Bogdanovich has done a lot for reggae music and if Khago finds it hard to be at DSR and grow, then he definitely has issues,” Skatta said.

Khago, however, denied claims of a management contract.

personal issues

“Mi nuh know wha Skatta a talk bout cause him a Downsound clown. Him a look a hype. I decided to leave DSR because of my personal issues. I don’t have a management deal with them because I am still signed to someone else. I have a booking agent agreement deal with DSR,” Khago said.

“When I went to DSR last year mi book out straight till December, Joe tell mi sey he will act as a manager and him will do tings like give me one music video every three months, maintain my visibility on TV, produce band for me, gimme a stylist and more tings. Unuh see me inna designer clothes? A nine tings him promise and mi nuh see dem yet,” Khago continued.

According to Khago, to make matters worst, he felt as if he was unable to speak to Bogdanovich about his lack of fulfilling his end of the bargain.

“Instead of taking 10%, Joe start take 23% because him say him a go deliver pon dem nine tings deh. Nobody never book a show fi me through DSR, if a dem mi a wait pon mi wudda suffer. A Violet book fi me and she take her 10% and she send the rest a di money come give Joe and him take out 23% out a wha she send and him know a nuh him a book di show dem,” Khago explained.

He continued, “Mi and Joe go farin wha day and mi tell him say me waan have a reason wid him. When we come offa di plane, him jump inna him X6 and press gas. Dis come like slavery. Joe nah have no meeting wid me unless Skatta is there and mi nuh sign to Skatta. Joe always a tell me say him busy when mi link him. Unuh need fi tell Skatta fi go siddung cause the first time me go DSR a run dem a run Skatta and tek whe him bimma key and him a bawl and a me haffi beg fi him. Skatta need fi stop watch Joe pocket and make Joe focus on music.”

*******KHAGO STOP TELL LIE LAWD MAN! ….SKATTAH CRASH TWO BIMMA FI JOE NOT ONE SUH IS WHEN YOU DID HAFFI BEG BACK JOE FI DI CAR KEY FI SKATTAH WHEN DI CAR DEM DID CRASH? THE MAN HAD ALL RIGHT TO BE UPSET AT SKATTA FOR THAT….SUH NUH TALK BOUT RUN WHEY LIKE YUH HAVE AMNESIA.. ..AH LIE YOU ONE LIE SUH ?…KHAGO YOU CANNOT READ AND WRITE PROPERLY SUH MI NUH KNOW HOW YUH KNOW 23% DIFFERENT DAN 10%…KHAGO WHEN JOE JUS START COLLECT FI YUH SHOW DEM DI MAN SEH HIM HAFFI TRY HELP YUH BECAUSE PEOPLE WILL SEH DEM GI YUH $60,000 AND DI MONEY ALL SHORT $20,000 BECAUSE YUH CANNOT COUNT AND YUH NUH REALISE SEH DI MONEY WHEY YUH GET SHORT! THIS WAS NOT TODAY MI HEAR DIS A FROM DI VERY FIRST SHOW MI HEAR SEH PEOPLE PAY YUH MONEY SHORT AND YUH DOE KNOW… DOE GUH TO STAR WID NO LIE BECAUSE FROM DAY ONE MI DEH UP PAN DIS STORY……… JOE SPOKE TO YOU AND YUH BEG BACK WHEY DAY NOW YUH A SEH YUH ASK FI TALK TO JOE AND HIM DRIVE OFF………..REALLY? HOW YUH DID BOOKED TILL DECEMBER AND YET IF VIOLET NEVA BOOK YUH , YUH WUDDA STARVE? DOE TRY DEMONIZE THE MAN BECAUSE A YOUR ATTITUDE WHY DEM DID HAFFI RUN YUH…BUT MI NUH KNOW HOW SKATTAH A REACH A MEK STATEMENT LIKE A HIM RUN DOWNSOUND ENO……… DAS WHY YUH CUDDA TELL DIS LIE PAN HIM. KHAGO GWAAN BECAUSE IS NOT LIKE JOE NEVA DID A LOOK FI HELP YUH FI REAL..WHEY YUH TINK YOUR MONEY CUDDA DO TO JOE AND NOT EVEN HIM BAR BILL IT COULDA PAY? :ngakak ..AH SUH YUH FULL A YUHSELF BECAUSE ALL WHEN PEOPLE TEK YUH FROM NAKEDNESS AND BRING YUH INA CLOTHES……YUH START TEK LIBBATY HOW PEOPLE MAN HAFFI PRETEND DEM A YOU FI TURN ON DEM GIRL……..KHAGO GWAAN BOUT YUH BUSINESS SIR YUH GOT A BIG PROBLEM HERE… INSANITY AND NARCISSISM NUH BWILE CERESSE………YUH HAFFI GO PICK DAT AND BWILE IT AND YUH SURE BWILE UP FI ONE UNCERSSIIFIED (my word ooo) INDIVIDUAL..*****

18 Responses to KHAGO LIE OOOOOOOOOO

First thing, Khago a contradict himself. In one breath he said “I don’t have a management deal with them because I am still signed to someone else. I have a booking agent agreement deal with DSR,” Then in another breath he said:

“Joe tell mi sey he will act as a manager and him will do tings like give me one music video every three months, maintain my visibility on TV, produce band for me, gimme a stylist and more tings.”

So, if he doesn’t have a management contract with DSR, they y was he even discussing Joe being his manager at all?

Second thing, I keep saying, & not from personal knowledge of Khago cuz I don’t know him, but from basic observation of the man, I do believe there is a literacy issue with him. Therefore, I don’t think he is fully aware of what he signed, & as our artistes are cheapskates who refuse to pay a lawyer or any well thinking person to review contracts they sign hence the sign away all their rights without even knowing, like what Fantasia did due to her literacy issues.

I don’t know who to blame, but, & I hope Khago or some1 for him visits this site, I continue to encourage him to go & get basic literacy skills or he will have a very hard time in this very tricky industry.

cindy it will not happen because him dont get along wid nuff people ina di business so him nah go get the help him need..imagine him a seh joe a tek 23% and him cudden count di money him used to get ina him hand…

• Real says:

met who da fux gonna read dis…..KHANNOT GO ….KHANNOT GO……… :games

• Jules says:

Dem too proud fi guh seek out night school, Cindy. Dem seh dem a awtiste and meck it big, suh dem criss. Nuff a dem nuh know seh a business dem eena and dem is the product and need to not just think as an awtiste but as an entrpreneur to. Dem mess up dem brand by dem conduct, and lack of intelligence fi how fi conduct dem business.

• 187 Dem says:

Hey Met,

blessed turzdeh tuh yuh…. i luv how yuh duh up di ova nite impasta rasta & di lass pawt wid yuh new wurd bout (UNCERSSIIFIED) funny nuh rass :D

Another thing, from my time in the entertainment industry, I know that the standard percentage apply as follows: booking agent takes 10% & managers gets 20%. Maybe Joe’s 23% encompassed the dual role of booking & management & probably the additional role of roadies etc.

Now on to the wukliss Skatta him. All feem years inna di business as top producers, plus him judge wuk pan Magnum Kings & Queens of dancehall an him haffi a borrow Joe BMW??? Him is not friggin betta dan Khago who borrow Joe chain. Di 2 a dem cut from di same wukliss, non-ambitious claat.

Skatta guh buy some ambition yuh wukliss cruff yuh!!! :f000:

cindy but him did all have security …….if someone cannot count money dat is like a crime because nuff people cannot read but can count money good

• pmrm says:

The bigger issues is that Khago career has been stagnant since he has been with DSR. Because he was hot when the beef with I-Octane, till there was to almost clash at Sting. yet now his career is as cold as puppy nose.

Khago say on TV that him can’t read so good, because of him circumstances , but him a nuh idiot. So him know that 23 % plus an additional 10 % high. Remember a Khago popularise the term ‘tun up” … with the song a the gyal dem tun up mi thing, yet like now him career on mute

yep a dsr stagnate that part ………. :travel

Khago too busy a tun di girl dem sprecial place so him caa attend night school? So ok u beginning Neva good u have no control ova dat but now a u rule ur ting go learn fi read n count mi no know eno but unnu really wutliss kmt

:ngakak @ special place. Unuh stop it man, from wk mi a avoid di special place argument enuh :ngakak

cindy y?????////

Bcuz “special place” used in a sexual context is not my cup of tea Metty, but calling it “special place” makes me laugh :ngakak

:ngakak :ngakak :ngakak

• sweet says:

WHY SKATTA NAH DRIVE FI HIM OWNA BIMMA?. KHAGO NEED FI FIND A TEACHER TO GIVE HIM TUTORING, COS ILLITERACY WUSS DAN POVERTY.

• LUNDUN says:

mi know nuff ppl weh cyaah read, but dem will count every dolla an cent u put in front dem.

so if khago can’t read an can’t count, him naah go go nowhere inna di business. how him no know seh him pay short? a one real idiot dat.

u can know seh him dunce, cuz if joe promise him a stylist, it doesn’t mean he will wear designer clothes, it just means they will dress u properly and up to the time khago. u pass dunce, dunce brighter dan u rostah.

KHAGO WHEN U TRY DISS SIZZLA U DIG U GRAVE, MI KNOW JOE A USER, MI PREE D PUSSY PAN TV AN CAN TELL HIM FAKE NUH RASS CLAAT. SIZZLA A D GREATEST.