CHINA SHE SEH SHE NAH ANSA AGEN!

china-Optimized

From: First Lady Michelle
Title: The Truth About Dun Hole and Dun mouth China Fabulous

Message Body:
First I would like to introduce myself my name is First Lady Michelle. I’m the girl China is talking about For the records I’m not a pink wall or Facebook bad gal I’m a face to face bad gal. however China Fabulous gone too far. China borrow my money from last year and promised me to pay me back in her September party which she did not. I got tired of China borrowing my money so I had to get her a job. The same job she tried to fight me out for her family, but back fire on her and she got fired. China fabulous a talk bout mi is a thief, but she used to love when mi get her clothes out a bloomies. She a talk bout mi is a thief and she same one go in a home goods store and thief the pot set. China a gwan like she a goods and have her benefit card. Mi no have western days blue book where u can cut out picture and clue in the passport. Mi have official blue book stamp seal and delivered. According to China fabulous Iam Homeless but mi never beg her a night sleep yet. It’s the homeless First Lady Michelle who paid for China fabulous cell phone bill. It’s Me same one who pay to fix her truck and its me same one who give her money on her red bottoms. If I sit and write all the things I’ve done for this bitch The store would run out of ink. When that old foot gal China a go a dance mi a get ready for preK. I went to Long Island University and we all know China go a catch man college. now her pussy degree can’t get her a suckin job because her mouth done and her uterus drop down so that’s why she have to beg me who is a woman my money. She a talk bout police a look for mi from the job n is she same on a go down. This March dance China call police because I was waiting for my money n I still waited for my money. china only gave me back 500 dollars leaving a large balance behind. I let China be but China used to call my phone and a talk about my good up clothes and hair style n said to her maybe if u pay me back my money I could get a better hair style. After this I won’t be visiting back this website I just had to set the record straight. And I not answering back.

94 Responses to CHINA SHE SEH SHE NAH ANSA AGEN!

suh lady michelle yuh did len har any money towards har face caw sumthin rong wid it like it out fi buss..come ere man bout yuh naw visit tapp it oooooo caw yu is ere oooooo :alay

u know what goese around comes around and that bitch chiiiiiina is going to get some deadly dick one day to put her pussy killing ass to rest

china u cannot owe people and cuss dem …..it doesnt work like that boo

• No Sah! says:

Mawning good people. Mi sey mi deh here wid one chess (Yes I said Chess) cold, but mi did still haffi buss out one big dutti laugh when First Lady Michelle sey she nuh have “western days blue book.” If i laugh tiday…

good morningggggggggggg

(Yawn)……..de whole of dem gal sound hella trife-fah-lin! :nerd

• sexy girl says:

China pay di girl har money! You can’t be wrong and strong!

GYAL MUSSI ONE A CHINA GAL-FREN CYAA AH TOO MUCH LENDING A GWAAN–FROM PAWTY–TRUCK-RED BOTTOM….GYAL REALLY TUN MASCOTT FI CHINA….LEAVE PEOPLE BIZNESS ALONE….CYAA AT THE END OF THE DAY AH SHE AND CHINA A CHAT-LAFF-MODEL AFFA PEOPLE INNA DANCE–PITY U…..MOVE FROM YASSO WID UR SAD STORY

• LadyWoW says:

Lady Michelle nuh watch nuttin. it dont look like you gonna get back ur money from dis gyal. Call it di cost of knowing who ur fren is. From di readings it look like She was an expensive fren to maintain

• x friend says:

Michelle one ting mi can tell yah TIME ah di master mi she gwaan wid di money she gone f— like di duck wah get f—, TIME china.

• Glamma Gyrl says:

“Show me your friends and I will tell you who you are…..”

Gone are the days you can borrow money without somebody putting you on Pink wall….SMDH

Call it a lost and just move on…. experience teaches. Hope you stop mine ppl fi hype!! Consider yourself lucky cuz if yuh did get catch ah “Bloomies” your ass would be in jail wid no one to bail you!!!

Sorry…. So rude of me…. Good Morning Met and Metters!!!!

good morning

• channel 7 news says:

:tai: :tai: :tai: <<<<< I took dat and thought of china seriously

Am I a weirdo? :cool

• Real talk says:

HOLD ONNNNN IN MY NINJA MAN VOICE. A SOO CHINA POOOOR GAL U WASTE TIME WITH BLUE BOOK :( NO NO NO U IS NOT GOODAS AT ALL :marah :marah :berduka :berduka

Mi nah beg fren mi nah borrow fren n mi nah bloodclaaaaaaat buy non dis person did lonely meck she git up a pay down pon China frenship so, unnu luddddyyyyyyy

China out of order and mi nah stop seh it…she come yah and trace di woman last week talk up bay tings……….and she know she owe the lady?

• Real talk says:

BUT WAIT DEY , MY GIRL MICHELL IT SOUND LIKE CHINA WOS UR BITCH SPENDING HARD ON HER . I believe u both wos rubbing pussy u get her job clothes & hair do u better than some man !!!!!

chuet some people jus over kind but when china move to har whey day di way china gwaan bad mi neva know she tek tings from di ooman….di way mi did feel a way when dem send in whey china put up mi neva post it..china if u seh di person mention ur kids and u dont have proof but u cudda vex bout the kids understandably so but u owe di person to so at least pay back before u rinse

• mello says:

china u need to stop u is a OLD OLD WOMAN with u killing pussy CHINA u know the lady is a nice LADY good friends for hard to find pay her back . and a next thing STOP YOUR NOT BAD STOP IT

• x friend says:

No met china put up di post pon FB ah cuss michelle and on girl name lisa but all china doe is walk and borrow ppl $$ foodstamp card ask any gal wah gu pon di road fi get cloth fi her. Yow met dat gal china soon get wah she ah look fa. She have nothing and gwann like she ah hot gal

suh all dem food weh she did a post up pon fb n big hugh kitchen an di tiefin pot set it cook inna? :nerd

• x friend says:

Met everyting wah di ppl dem talk bout china ah true. Michelle,china and shandell 3 ah dem was friend used to work obeha together dem say michelle bad pon di obeha know how fi fix man problem and more, but china pay di gal her $$ cause next time u gonna want someting and can’t get it

• mello says:

U KNOW IF A SOME GAL U CANT PLAY WITH DEM. SO PAY BACK THE MONEY. CHINA NEW NAME IS CHINA KILLA DEAR MISS KILLA PLEASE PAY BACK THE LADY HER MONEY AND STOP THE BULL SHIT THANK U

• miss bless says:

wow miss KILLA no man a so it bad

• Yah yah says:

Good friend hard fi find & if u friend help u so much & u done har so last week because u don’t want pay har u don’t good, u days done now china retire wid u dead hole u always a hype and mi never know Michelle a u provider, u bad mind all a try fi di girl loose har job but it back fire god don’t ugly

but den agen wen yu buy sumthin an it nuh gud yu entitle to a refund an it seems michelle did a buy china frenBOAT suh wah china fi gi bak now caw di frenBOAT luk like it mash up

• please MET use the new name CHINA KILLA are KILLA thank u

• KILL PUSSY IT LOOK BAD WHEN NO BADY HAVE GOOD TO SAY ABOUT U

• smfh says:

KILLA PUSSY WHY ARE YOU SO EVIL? DAMN I BET THAT YOU PRAY TO LUCIFER FRIGGING EVIL ASS BITCH!

DWL hype fren come at a cost. Don’t run een pon dem dancehall people. Dem is a set of crab innah barrel and is a dog eat dog world fi dem. I would hate fi a gal tell me mi still owe fi mi shoes and clothes. CHINA do better Dan dat and give di woman har money

• Mad Michelle you is one fool, china out every night and yuh don’t get your money back poor thing. Your story don’t add up. You sound like you f— gal and you was paying china to suck or pussy but it back fire on you. Go and get a f— life suck pussy gal. Mad Michelle you always stay bad and always raw like fish. Mad woman Michelle you looking a hype because no one see you. Am not a fan of china but mi sorry she never eat everything out from you damn fool. You are jealous of china.

• MI BODY says:

Night Met and metters….Well Met me agree wid u….pay di woman before u come a rinse her out….damn brite!!!!!!! But u know dem ppl ya serious though…talk di truth!!!!!

good night oo

• BIPOLAR says:

BWOY WHEN MI SEE CHINA POST THE STATUS BOUT EVERYBODY BORRY MONEY INNA AMERICA MI DID WAN COMMENT BACK AND SAY CHINA IF PPL BORROW MONEY MI SURE DEM GRATEFUL BOUT IT AND PAY DI PPL DEM BACK…OOOOO…TIME YU GO SIT UR TIAD RASS DOWN MAN BECAUSE YOU DONT STAY GOOD,UR PICS DEM NEVA LOOK GOOD YOU ARE PLAYED THE f— OUT NOW….INNA MI BEST YANKEE VOICE….POW

den how michelle fi jealous a china an michelle seh fi har book blue wid stamp while china own hav a western luk wid cut n paste attachments i diesssssssssssssss :hammer

• Jules says:

How the hell u teef a pot set?

I hate the way dancehall friendships end, they never end amicably always mixup, cuss out and every ting revealed. China, you need to pay the woman, there is no reason for you to get upset, you’re simply angry because she is speaking the truth and the facade you are projecting is crumbling. Is shame u shame why u cussing, but if u did shame enough you would pay her back, once it’s paid she can’t say nothing to you again, it’s over. It is because of your refusal to pay why this has to be going on and on. All when some of unno dead and out of the world unno name wont rest in peace because unno do so much to people dat unno name gwine continue call up inna negativity all when unno bones tun to dust.

Just give the woman har money and let her be at peace, as much as you want to be at peace with this issue. Charity begins at home, no need you a put up picture of volunteer work when u cannot repay the charity that was extended to you when you needed it, it is complete hypocrisy. If you cannot pay her in full all at once, at least setup a payment plan and stick with it until it is completely paid off. It’s not complicated!

jules mi hudda like know but nuff a dem crotches deep oooooooooo :travel

• HIGHLY CONCERNED says:

@JULES, SHAKE ME HAND DEH, MY THOUGHTS EXACTLY.. CHINA WRONG AND SHE FI STAP IT, FUKIN OLE HARLOT… :shakehand2

:hammer u know u fi retire dat word :tkp

• simplicity says:

then pon a real a wah depth nd width unda chine fe pat set get tookens dwrcllllllllllllllllllllllllll yuh knw mi caan tap laff doah was it a 10pc :cool

• Mad michelle aka piss a bed Michelle we all know you love the pink wall nothing new. I never never borrow any money from you stop with the lies. I was purchasing two pairs of Louboutin in September last year and short $500 and you give it to me because you love to mine girl thinking you will get to f— me, so stop with your lies mad michelle. After I stop talking to you in January you ask for the money back and you get it in march. Mad Michelle after knowing you sit with Shandel day in day out and she drop your ass, you think I was going to be your friend?? You wanted to be in the fabulous company it come with a price. Yes you thief the good up pot set for me and couple of dresses because you wanted to f— me and i was not up to it. Yes i love dick and you love to suck pussy that why you so hurt and mad……Mad michelle you fix my truck? When, where and how? If you say I stop at the gas station and you by gas that true because the the truck don’t run with water. You are a fool I send you to other hair dresser and not mines so how am going to ask you about your hair? Always remember nothing you say or do can move this fabulous girl. Like I say UNASHAMED of the life I live and am NOT sucking no pussy kill me dead before it happen. You are one Obsessive bitch get over me. P.S your pussy and mouth soon Rotten out with all the cab driver you f— and suck for a young girl. Fi real I should of borrow your money you would of never get it back or talk about it. To you bitches yes this killa pussy have no pussy or man problem. One man to my pussy, one year and months and it still going strong.

• simplicity says:

juls anuh descent ppl dem yuh knw suh weh yuh jus rite up deh suh is 1 million per-cent-sum-tage rite but dem wont get caan get it cuz frm de get guh dem doah knw de meaning a frenship.

• hey says:

hello simplicity long time, china not gonna change y u think she have no friends she know stacey bashment need her money also and she wont answer her fone. your time coming up china

China u wrong u wrong and u cannot wrong and strong..if u nuh ina ooman and u know she did a look u why tek har tings? Yuh seh u owe har 500 and u nuh mention seh u pay har back so u still owe that money

and if she did a look u y she neva gi u di shoes dem free ?

Unno live ina dis deluded bubble bout fabulous crew…what unno fabulous for? u know sumting mek mi gwaan goodnight :travel

• Jules says:

Simplayyyyyyyyyyyyy u back fi di Easta een..u soon off agen. Hope life a treat u right.

Den Met, a bups China bups off di ooman, cause all dis looking awgument mi neva hear bout. But even if is you own parents wah bring u come, if u borrow fram dem as an adult u haffi pay dem back. [email protected] shoes.

• simplicity says:

hey! hey :-)..

but china yuh waan f—‘n outta e’ man nd yuh still a cuss de gal ova wah yuh borrow?!?!?!?

• China Fabulous says:

Mad Michelle yes you had to pay the phone bill cause you love to chat and no one else wanted to talk to your mad ass I was the only one talking to you . You went to Long Island University and you still don’t have a good job and living in that dutty basement with dutty clothes all over

• simplicity says:

china sey the killa pussy nuh kill de man yet 1yr,months nd days going if i laff in yah :tkp

julessssssssssssssssssssssss :peluk

• simplicity says:

suh yuh pimp out all yuh fone bill outta de gurl…luk ere nuh

• hey says:

yow now mi know say china f—ing sick and need help after di girl did so much for u OMFG china lieeeeeeeeeee badddddddddd

a betta yu neva cum ansa china caw a one bag a f—ery dis u cum wid caw it luk like is a diffrant pussy u get suh yu lef michelle own yay yay yay wi care zerooooooo juss gi di ooman har money den yuh caw guh rinse pon fb not ere puhleezeeeeeeeeee yu pay bak di $500 suh wah happnn to di po set money n di fee fi di dresses

• hey says:

china yuh walk and beg foodstamp china yuh walk and beg teefing cloth china yuh walk and beg man fi f— yah killa pussy stop tell bare lie and pay di gal her money

• sexy p says:

Bad Mitchell a friend u a look before u go tek care a u one child u abandon u son n a walk a tek care a gal a long time u a walk n a pay gal in a dancehall fi suck them pussy police a lookl fi u all bout u 3yrs old son nuh know u a give u give China the things them a so u walk n mine gal

U see y bad blessings follow dem n dem will forever inna cuss cuss but dutty Chinatown memba say u just kill all hopes of anybody lending u no money liad disgusting bitch bout the gal suck pussy then u should neva have been her fren dem that mean u suck pussy too ole Jezebel

• China Fabulous says:

@Met .. she can’t thief Louboutin NEXT!!!.and anything we fabulous for let it be only God can judge us not mankind.

PS Anything we need we hunt it and get it.

:ngacir2 :ngacir2

Good Night to you too.

if u did waa God judge u fi dat u shouldnt say it..God judge the mind and its thoughts and deeds but when u do di tings dem fi we see it and ask question we nah judge so nuh bring God desso..u confuse mi…u se she sell u two pairs a louboutins and u owe har 500..now u a seh she cant teef louboutin so a card she tek buy dem? well she teef di card den

Dutty Chinatown salt n fishy china go look a f—g job bout hunt u inna the forest kmft waste gal

• simplicity says:

_________________________________________________________________________-

• Jules says:

A wah do Tawkchuet bout hunt inna forest..roflmao. A caan even sip mi tea to rahtidhole..lol

• me too pretty says:

It look like say the girl China did a lead the suga momma on. lol teefin pot
    lawd met long time

• Jules says:

@Pretty is one ting fi bups out a man, but how u bups out a ooman? I don’t even teck tings from man wah mi nuh interested eena much less ooman wah mi nuh hab no attraction to..hayyyyyy.

I gawn anoint miself fi bed yah. Lata fambly.

• YOU DEAD WRONG says:

China so wicked that gal First Lady Michelle don”t mix with ppl. if first lady Michelle was lying why she now a comment after the bitch China talk about her from Last week. Met check your website and see how much times First Lady MICHELLE comment on the pink wall. God knows the truth and China. First Lady Michelle always walk alone. its noyhing more China befriend the gal because she was BROKE….She love talk about ppl kids… LIFE IS FUNNY….

• YOU DEAD WRONG says:

CHINA IS A WALKING DEAD. A SHAME SHE SHAME AND WANT DOWN TALK THE GAL MAD MICHELLE. “DON’T YOU BURN YOUR BRIDGES DOWN”.

I know first lady MICHELLE she ever a tek care of her children. china is a fu—g liar. At first she said FIRST LADY Michelle is homeless now she live in a basement its still shelter. OLE FART CHINA YOU SICKKKKK…….

• YOU DEAD WRONG says:

IT’S FOLLY TO BE WISE!

sing it out @ “you dead wrong” sing it outtttttttt doah burn yuh bridges china..one ques a wah duh yuh face n cheeks dem luk swell an lopsided ijs did michelle hav anythin to do wid dat caw if so a now it a guh luk like suction cup

• Omg says:

I don’t know this china girl but michelle talk about her every day. Michelle I know you very well and you are wicked and lie. Stop paying to be friend with these girls the dont like you. You looking a hype this is the worng way you going. Every party you keep it flap now you stop. You talking about china and you can’t keep a man for a month. My brother leave you after getting sick from your food. michelle dont make me talk please. Stop work the obeah and stop say ppl obeah you. The wicked thing you do to your son and daughter fathers hunting you. Your heart and hands dirty.

I just went back and read china comments on FB and nothing was say about this Michelle girl. You people are too mix up and bad. That why I don’t mix or party with these type of people. China it show these people don’t like you for what I don’t know. Stay away from these people take my advices.

And u dont know china? u know unno fi stop use dat line pan yere kaw we nuh buy it no time

@OMG in case u Neva READ well n sumting but we no really concern bout dem ting deh we a tawk bout the girl money herrrrrloooooo
    China pay the B har rass money ole nastiness

And a give advices to enuh @ Met

chuet dem bad ooooooooooooo

• Sexy diva says:

A so she barrow 500 hundred from Stacie basement n no want fe pay because the girl they a jail Stacie has three left behind to eat n drink. China u ar nothing but a dead joncrow u walk n f–k too much that the same way u daughter is a duckies. Pay the people them u little dog shit crow ate u too fu—g lie u need fe stop u have no shame low life shithouse believe that wat u ar. U ar a walking dead with no shame

If dem bad ooooo lol

• Talk DI things dem says:

nasty china weh she a nurse at ST. johns hospital inna Queens, dem fire har long blood clatttt time, she lie bout she ago nursing school, inna DI half dead house weh har Maddawg own,, china how u f==k so much name bran man n u still inna DI same ole Bruck down truck? N u Eva a begggg gass n food u Eva hungry nuh bloodclatt an she u fabulous ain’t shit fablous bout dat u a bum bitch n u need to example u have two gal Pinckney,,, talk bout fu–n n suckin every don’t rock, u n ur fake ass Chanel bag fake u trek money go do u belly u need FI go do u p==y nasty china comin on pink wall bout u was buyin two red bottom n ur money short bitch if u fablous ur money fin ever short… U stink like shit u soon dead from aids… The man dem weh f==k u she u house full a candle! Talk bout dat big pussy china

sexy diva pulllllllllllllllllllllllup …

look like dis jus a start shell………it haffi guh wheeeeeeeeeeeeeeeeeel rite up a morning noh sah all stacy china have money fah? no mayne :travel

• Sexy diva says:

Met when hi give u a story it go so she barrow fe keep r dance then she sa she no mek no money the she tell Stacie sa man a tun money fe ar then she say the man nay answer ar call then she say the man they a jail china is a fu–g thrift Stacie tell Natalie one o six. Fe collect ar money from china n the twin the a Bronx Met when u barrow u mus pay there going to be a next time. No shame No shame

• x friend says:

Morning met, china u always ah talk bout shandell put u up pon pink wall china ah yuh own friend dem put u up that know ur business, I just got the pic with u sitting at ur window soon send it in a show that u live in the dump, u tell junior cat all ur business and him chat it out everyting dem write pon di wall ah true so stop pretending

no man but dis neva dun yessidey cmon mainnnnnnnnnn mor ppl need fi file enn pon dis chinaaaaa yuh cum in like khago pay back di ppl dem ooooooooooooo

• MI BODY says:

Met like u never see say China say she pay back di money inna march…….but Stacie did say she pay her back (a part) of the loan fi true…..and she did say it was 500 dollars…..but then she went on to say she never get the half of the money…….so barring the 500…….it look like the balance is significantly large……too large to mention. Bwoy it sticky pon di pink wall ya

• MI BODY says:

Met sorry deh mistaking identity… not Stacie….Michelle rather……to much name man….mi confuse…….smh

• mello says:

DUTTY KILLA PUSSY A LIE U A TELL SAY U DONT SUCK PUSSY U SUCK CHIN PUSSY FROM QUEENS KILLA PUSSY U NAME DUTTY UP ALL OVER USA . AND NO BODY WANTS TO BE U FRIEND AND U DONT LOOK GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD BITCH

hairdresser chin? no man too much name now fi chu chu mi confuse

• mello says:

MI THINK SHE DID HAVE MONEY DAT ALL SHE DO TO COME OUT WOW DEM BROKE STOP TELL PEOPLE DEM LOVE F—K BECAUSE U ARE THE BOSS FOR F—-G LOVE TAKE PEOPLE MAN ONE F–K AND NO MONEY KILLA P–Y

• LadyWoW says:

dis ting gone from bad to worse

China all weh u a seh have nuttin fi do wid di gyal money she coulda f— and suck down di wurld u owe har. Stop stray from di topic. A suh u know seh u owe har and a try avoid har. ur reputation salt now – anybody lend u money or do something fi u u tek dem fi eediat. DWFL people like u mek it hard fi genuine people who need a real bly.

• x friend says:

WAH U SAY CHINA SUCK CHIN PUSSY STORY COME TO BUM MI JUST AH READ NOW MI STOP TALK

• Talk DI things dem says:

China u a big theeefffff u use to theeefffff a Macy’s 34 st,,,, nasty china u house full a bare candle!!!!!! U ever notice she evvva inna beggin problem??? N clothes problem!!! DI way u love f— mi woulda think u woulda drive up big car nasty china…. Wid u ole bruck $$$500 bed u too blood latt nasty ever Man U meet u carry dem go u yard aid u Pinckney dem fi beg DI man dem n f— dem too u nah no shame??? U she Michelle love chat who love call ppl phone like u n love three way nasty Aids bitch mi know ova ten man web f— u n can call name in less than two months!!!! N u she u a Goodaz nothin nuh wrong with f—n but how u FI a f— so much man n don’t have shit????? Love egg theeffing clothes FI look good a dance

• Sexy diva says:

Met she never pay Stacie if Stacie did not goth jail it would be just like this that why she keep lying to Stacie n Stacie find out. Stacie call from jail fe ar money that y Natalie go to she an the twin Paulette. China pay u have bad ways that why the killed them did beat u u love f— with people u little toilet. Shit house

But mi no know how Chinatown fi say she fabulous n the ole truck whey she a drive a one likkle $2000 whey she meck from party she use buy it China a fabulous car dont cost $2000, and if u sooo fabulous no gal no suppose to meck up u shoes r clothes money dutty china u too terrible pay di ppl dem their money walk n f— n suck borrow nastiness

• Talk DI things dem says:

Tawktruth mi rate u a dat mi seh too, nasty shit house bout she inna Chanel bag n a owe ppl bitches who is about that life don’t drive that piece a shit step ur sucking dick game up ole whore duty rat bat china lmao mi hate DI gal she love chat ppl talk bout takin trips we all know u a money mule bitch DI man dem pay u $1000 FI carry money go LA we all know butch u on plane in granny rods so dem nuh stop u a carry ova ppl money talk bout dat u f— so much money man n u still live in a bum ass house that’s in ur mother name china house u nuh tell u ppl Dem seh u n daughter the one that belong to that fat jamaica guy DAVE,,, a f— the same man talk bout that ur party flop a good FI u u nasty Ras ur AIDS test positive bitch u nuh c how u MAGA down fassss mi hate u wid a passion

• All A DEM THIEF STACIE BASHMENT MAD MICHELLE AND CHINA SO WHO CARES THIEF THIEF FROM THIEF