A VERY STRANGE FELLOW–SUNDEH DAGGAH

images

I enjoy hearing about my wife’s past sex life.
_________________________________________________
She has been f+++ by lots of guys before we entered into our committed relationship, and I really enjoy hearing all about it – even the intimate details. I find the openness and honesty to be a major turn on. Any one else on JMG enjoys this? Your opinions?

46 Responses to A VERY STRANGE FELLOW–SUNDEH DAGGAH

mi a wait fi mi cronies dem sir….caw ansa now :nerd

zervah mi tuh :nerd

• LUNDUN says:

@ met and zervah :ngakak :ngakak

diss need more peepu

• PPL busineSS says:

#SICK – but to b honest MET i can relate, not entirely doe :malu

• LUNDUN says:

anyways, my 2cents……..my man tell me bout him past g/f (s) and who want it all day from who selfish cuz if dem cum b4 him,dem push him offa dem an him affi back him fist fi cum.

mi no mind hearing about it, cuz him a joker an mi usually a dead wid laff when him tell me dem story here.

ppl business please extend dat oneeeeeeeee……………. in detail :nohope:

lundun whole heep more people…mi waa know if him a look lessons or what

• LUNDUN says:

coming from a man, that is weird, cuz which man wants to hear how many men dem woman go thru!

because men are dogs lol, a man telling a woman how many women he’s been with and how dem ave sex is not too too bad.

• PPL busineSS says:

MET at first when me baby fadda would a talk bout how him set dem n all who can tek it fr who caan tek it, me use to get offended but after awhile me realise say we r all grown ups n must can talk about our past as long as him na go bk n which him never did a go bak – n MET u kno me n d 12″ so u know me caan tek it n after hearing those stories me na lie MET me try some a dem gyal de position n other stuff fi keep di bedroom sweet, na go lie doe him never ask me bout how me use to do in a bed with my EXs (figure him caan handle it knowing say someone else F$#K me) – But this here topic I think each n everyone think about their EXs at times

• anthony says:

I don’t tell and I don’t want to know

My man get upset so me just lie both the past. Never heard of a man wanting to know so much

• Belly Bang says:

:cool this sound lakka one prelude to one 3some, but di husband ah guh seh him want stay pon di bed edge and watch

yes ppl business but I think women would ask that especially wid di 12 inch kaw and who can engulf it but fi a man waa details :nohope:

3sum wid two man ina it belly :maho

sound like cuckold.

• Belly Bang says:

***** mi mussi come in like black & white TV, ole fashioned***** :cool

mi nuh want hear nuh man who mi & him deh wid ah bring up nuh gal ting inna bed when mi & him ah do wi ting – him tek mi as mi is, mi ah nuh acrobat or vacuum or spring board, so mi nuh want feel even the slightest impression dat him want me to swing from ceiling or dem ting deh. :siul

Ah mi and him here and now and if it cant be dat, duracell nuh go outta business yet. :thumbup

:hammer

• Belly Bang says:

Met, when dem start want hear story ah action next, suh ah better di long cocky argument ting nuh come up – how mi fi answer di question “suh him did bigger dan me??”

Belly yuh know man get buddy intimidated easy. Someone whey work a one nursing home seh one man whey used to work wid dem wid some a di male patients never stop complain bout how some a di old man dem ting bigger than his till some a di worker dem go complain pan him because him tek it serious..Suh mi nuh know how dis man waa hear details……….maybe him want something di woman dont have

• Belly Bang says:

Met, mi and yuh deh pon di same page, but then again, mi very very paro when mi hear dem tings yah, for more reasons than one. Who and how mi f— before mi and di man start plant gungo ah line ah fi mi business. I consider it my personal joy/misfortune and mi naw tell nuh man bout it.

Belly in my mind some a dem neva exist so until dem can cure mi amnesia ………..i dont know never been with etc. :nerd

• Belly Bang says:

:ngakak :ngakak

Dwl @ met 9:32 same so. Him want know who you was with when why and how many. But u must not ask because them a man so it shouldn’t matter. Until you hear about anyone I will not be telling you.

Him goodly love man who knows

a dat me a tink..mi nah own dem oooooooooo if it neva look so bad mi wudda se a dandy shandy mek mi bruck mi hymen :nerd

or any form a sports :nerd

yes oo ___________________________________________

mi a wonda y em haffi call wi out bout anyone else on jmg :nohope

• milikeit says:

This argument from a man sound SUSPECT, which real man a wah know bout di ooman sex business. Suppose she seh, feim cocky bigger dan yours, dat deh relationship DOOOOOONNNNNNEEEEEEEE! No disrespect but this sounds gay.

• Ebony Eyez says:

I don’t comment much, but this one draw mi out….. Mi think a me one did suffer from amnesia.

HEHEHEHEHE

• milikeit says:

So baby, tell mi bout yuh ex man weh cock yuh up and dig down some hood in ya belly nuh. That conversation sound right to you. KMRT

• milikeit says:

A joke ting dis

milikeit a suh mi seh tuh :hammer
    ebony me is one ooooooooooooooooooo

• Cc says:

Mi nuh waa hear bout my woman pass sexcapade, cuz fi find out shi bin wid di whole city a one ting, but is wen are if mi guh find out my dick anuh best shi ever had, a des suh di problem wudda deh, kmft afta shi guh dun hype me up? Mi nuh si nuh turning on a com outa dem convo deh all mi a si my blood pressure a rise an dem sittn deh shi better off a tek dem info deh to har grave.

• milikeit says:

Sipping a glass of wine singing *strange things are happening*

cc :tkp

• milikeit says:

CC a dat me a seh. Dem conversation wi kill dat relationship quick quick. No man a guh waan here how much man fiem girl tek, weh shi tek it, how long shi tek it. NOOOOOO SIRRRR, RELATIONSHIP KILLER.

• Cc says:

Senda soun like him an feem woman a swingers

• milikeit says:

Probably, him might even waan tek it to the next level weh him waan watch har in action. Good observation CC, sound like swingers, yes.

• milikeit says:

mi nah judge dem still, cah him seh a something him like fi hear. But speaking on me, mi nuh waan here dat

• Real says:

Mi NUh wah rhatid to yu hear …mi a queen ifrica desso …kip it to u self………….

• milikeit says:

hear dat. Good night

• EbonyLolita says:

All I’d haffi do is look at my man if he asked me dem kinda f—ery! WAH?! Which REAL man wanna share his woman much less know about past tense cocky?! *Cho*

• Dwrl says:

Believe or not these men want to know, well the jealous ones, who dicks bigger, who f— better but it’s in comparison to them, that’s when the lies come in. Trust me it turn them on now dem feel dem affi prove themselves in the bedroom

• Yep! says:

Now I will admit……even though I don’t care to hear nutten bout no otha bitch my man been with……. It is a **MAJOR TURN ON** to hear my man talk filthy to me during sexual intercourse ( what he has done and what he wants to do). That is the only time that I’ll allow him to speak of his sexual escapades with other women. Other than that, if him utter a word bout a nex gyal str88 kunk inna him head side

he is not strange @ all, i know some1 who has man tht likes to hear all tha grimy details about her past sex life