HI & HI

NHT-Protest-3-Optimized

NHT-PROTEST-2-Optimized

29 Responses to HI & HI

jah know da dread bwoy look like a srt8 batty man all him fi cut him hair n go put on wig n froc

• Belly Bang says:

Saw the 1st pic and the rasta man got me thinking something ….. saw the 2nd pic and but for the sign, still having the same thoughts about the rasta :cystg :cystg

• Ptiti says:

i swear it was a woman fr behind…dwl

• dwfllll, mi nah laugh, I thought that was a tuff foot Ooman, lolllllllllllll

• MURASAKI says:

thats a very very sexy shorts shorts Rass…smh..mi cyant even read di sign good, rasta guh put on some clothes.

batty man from the back, mandingo from the front rasta man

• BK says:

HELOOOOOOOO HOW YA DOIN, RASS YUH A SEN MIX SIGNAL BOSS, DAH SHORTS DEH

• Real says:

A weh deh ras yah name? RAS BATTY RIDA …………whoiii …all now mi cah top laugh …and di camera man wicked look pon di pic ….di res a flex di muscle dem ….and it seem he don’t got on any undies go deh ras

• Oh Dear says:

Jah Know!

• Real says:

MI COME LOOK AGAIN…..DI ONLY RASTA SONG MI CAN TINK BOUT EVERYTIME MI SI HIM IS………………….GIRLS!!!!!!!!!!! ALL FRUITS RIPE A WANT UNU JUST TRUS MI ……………….GYAL U SI U BATTY RIDA MURDER………………………………..NO SAH NO MMMHMMM

• Yep! says:

And I was thinking to myself, ” if mi coulda get a summa body like da gal deh”……. You mean fe tell mi seh a man dat….dread at that???????????? You know what… :travel

Lol what ah sumn. No man me cyann deal

I have a question……..is peter blacks pon de flyer deh deh wid nikki blacks? Maybe ex husband or sumn.

Fag rasta more fyahhhhhhhhhh lighting thunder burnnnnnnnn lolllll
    I’m a bit loopy this mawning lmao

• SHI SHI says:

:ngakak :ngakak when mi c the first pix jah knw…mi swear a one a dem tuff rasta woman deh……..rasta yuh need sum inches pon yuh batty rida :ngakak

• Brightlight says:

GM Ms. Metsy and Metters

He needs to clip his locks
    :cd

• Sum1 says:

Wait deh, initially I neva realise say the figure up top was a man! lmao

Then after looking at the second photo and going back to the first, I realise is one and the same! What a way him sexilous inna dat deh battyrider shorts! I caan tek it!

when mi si di back mi tink is a batteyman wid a short hair cut :tkp

• Hotstepper...formerly peeper says:

lol…Met mi a beg u fi give a likkle notice when u a put up dem post ya, cause dem nearly fire mi while ago…member sey me run di man and di money him gimme less, so me cant afford fi lose di likkle wuk…2 pickney no easy fi mind….no sar :ngakak lol…Met mi a beg u fi give a likkle notice when u a put up dem post ya, cause dem nearly fire mi while ago…member sey me run di man and di money him gimme less, so me cant afford fi lose di likkle wuk…2 pickney no easy fi mind….no sar

• Jules says:

Dats why man batty haffi flat fi me, I don’t want none a dem plum butt, broad hips man…lol..Nuff man a get fool a road when dem a yeye batty till dem see di face..lol. Dis big rass man bout him borrow him granddawta shawts fi guh hold plackard.

• talkthetruth says:

@ Jules 8.35am the only rasta song come to my head is “Boom by by inna batty man head” lol

• talkthetruth says:

@ Real not Jules (my bad) lol

• LadyWoW says:

how da rasta deh poze so feminin.it dont look right rostah :afro: :takut

• good girl gone bad says:

dwl unnu nuh easy…especially di jules she!!

• LUNDUN says:

good day met

good day metters

mi naah go tell no lie, first pic had me fooled. i thought it was one higgler oman, u know di tuff, ruff kind.

but di bottom pic floor mi, signs of di times :cd

• fashiondoll says:

NO rostah sunting nuh normal :rolleyes:

• Oooh And Sooo says:

No sah, de whole a unu wrong, tis confident de man confident in him shorts, him know fo sho say a big man him be……dwrcl

Mi cyaan stop laugh one rasta man cyaan so sexy…no sah

• No Joke says:

Shim posture deh pin pointtttt…..naw lieeee

• PhantomPhoenix says:

Onu head gone…amazing how de message got lost due to rastaman shorts.