DI PERSON SEH DEM A BOBBY REDS REAL BABY MADDA *SHOTS FIRED*

Warning Stare...

THIS WILL BE MY FIRST AND ONLY REPLY TO THIS NEGATIVE WASTE MATTER. SENDER U HAVE NO LIFE OR SHAME BOBBY DONT EVEN HAVE $300 TO GIVE HIMSELF AND I DOUBT HE SUCK UR BATTY BCUZ HE IS SO HOMOPHOBIC AND DOESNT WANT NUTTIN TO DO WIT BATTY HOLE, UR TALKING ABOUT IM LICKING IT BACK IF ANYBODY IS LICKING BACK NUTTIN AH YUH AND ANY OTHER WHORING GYAL HE F+++ WIT OUT THERE SEEING AS HE WASNT LICKING OUT MY BATTY HE FOR SURE AS HELL WASNT LICKING OUT NOBODY ELSES BATTY BCUZ I WAS #1 _ALWAYS____________ AND THATS Y I WAS MOST HATED SO U JUST SOUND LIKE SOMEONE BITTER WHO HE F+++ AND DUCKED SO MI DUN WIT U NOW SENDA.
NEXT U BIG STINKIN LICK BATTY MOUTH STEPHANIE KEEP UR MOUTH SHUT CUZ MI DUN KNO SEH YUH DID AH LEFF NUFF CHAT FROM DAY U SHOULD HOLD UR CORNERS CUZ WEN U WERE PREGNANT WIT UR SON, BOBBY GUH BREED HIM NEXT BABY MADDA AND WHILE U WERE TRYING TO GET BACK WIT BOBBY, BOBBY WAS BREEDING ME AND WHEN MY SON WAS BORN U NEARLY DROP AND DEAD SO PLS DONT MEK MI HAFFI DRAW YUH OUT ON DIS AH TING YAH CUZ MI DUN KNO NUFF OF UR PRIVATE DEEDS AND YUH KNO SEH MI KNO DEM SO JUST HOL YUH MOUTH……..MI DUN WIT U NOW
AND NEXT ANYONE WEH CLAIM SEH DEM AH MI FRIEND ON HERE IT LOOK LIKE YUH BORED CUZ NONE OF MI FRIEND DEM NUH WRITE NUTTIN PON DI BOARD FROM DAY SO IT CUMMIN LIKE NUFF OF BOBBY’S BITCHES R BORED
BUT GOING ONTO THE REAL REASON I CAME ON HERE BOBBY OOHHHHH BOBBYYYYYY U DONT WANT WHO ???????????????????????????????
BOBBY 3 AND A HALF YEARS WHERE YUH LIVE, OUT OF THOSE 3 AND A HALF YRS HOW MUCH TIME DID MI TELL YUH FI CUM OUT ??????????/ HOW MANY TIMES DID U CRY LIVING EYE WATA ?????? FEB 1 2013 IS THE DAY WEN MI AND U OFFICIALLY LEFF, THE DAY BEFORE DAT U WERE FIGHTING ME AND BEGGING ME FOR MY PUMS ALL RIP MI DRAWS RIGHT!!! AND BEFORE THE BREAK UP U AND I WERE SO GOOD BESIDES UR LYING TONGUE THATS THE REASON Y ME AND U COULDNT AGREE CORRECT? AND U HAVE TOO MUCH BAGGAGE SO I SAID TO U ITS BEST THAT WE DONT CONTINUE THIS RELATIONSHIP BCUZ U HAVE TOO MUCH GOING ON AND IM STRESSED, WE AGREED AND WE WERE COOL SO Y DI RASS YUH AH CUM PON DIS AH SUMMIN YAH AH CHAT SEH MI BITTA AND YUH NUH WANT MI WEN U DUN SEH NUTTIN NUH GUH SUH, BOOBY U KNO MI CAAN BRING OUT DI VOICE NOTE DEM YUH KNO SEH MI LUV MI VOICE NOTE DEM SO NUH MEK MI HAFFI BRUK OUT DI EVEIDENCE AND U KNO I HAVE THE EVIDENCE BOBBY I PUT UP WIT SO MUCH SHIT FROM U, I PUT A ROOF OVER UR HEAD, FOOD ON THE TABLE AND A BIG COMFY BED TO SLEEP IN, AND MONEY IN UR POCKET CUZ LIKE THE SENDER SAID YUH POP DOWN NOW, THE ONLY REASON Y I DID TYHOSE THINGS WAS BCUZ U WERE MY CHILDS FATHER AND I DIDNT WANT TO C U STAY DOWN SO I TRIED TO DO LITTLE THINGS TO KEEP U HAPPY BUT IT BECAME EMOTIONALLY DRAINING WHERE R U SLEEPING NOW? NUH MUSS PON YUH MADDA DUTTY FLOOR, SO LISTEN NEXT TIME U WANT TO COME ON A FORUM LIKE DIS AND CALL MY NAME MEK SURE ITS NUTTIN BAD, CUZ U KNO AND GOD KNOS I HAVE UR SECRETS I PUT IT ON MY SONS LIFE MI HAV SECERET FI YUH, U R LUCKY I EVEN LOOKED UR WAY, THE ONLY THING I CAN SAY IS U GAVE ME A BEAUTIFUL SON AND I DONT REGRET HIM 1 DAY AND FOR DI REST OF UNNO ON THIS SITE DONT FALL INTO DI HYPE CUZ DIS AH BABY MADDA NAH HURT FOR DAT BWOY YAH, ANYTIME ME TEK HIM BACK AH HIM BEG FI CUM BACK BUT HIM LUV TELL PPL OTHERWISE LIKE I SAID BOBBY DONT LET ME BRING OUT THE VOICE NOTES OR THE __VIDEO______ FROM 2010 AND U KNO WHICH VIDEO IM TALKING ABOUT AND TRUSS MI I DONT EVEN CARE ANYMORE BCUZ U ALREADY AIRED OUR DIRTY LAUNDRY BY BRINGING ME ON THIS SITE BCUZ U CANT KEEP A TRACK OF ALL THE PPL WHO HATE UR RASS IM DONE SPEAKING AND I WILL HAVE NOTHING FURTHER TO SAY, UNLESS I GET DRAWED OUT TO PLAY THE AUDIO,SO GOODNIGHT AND GOD BLESS

90 Responses to DI PERSON SEH DEM A BOBBY REDS REAL BABY MADDA *SHOTS FIRED*

• LUNDUN says:

pow pow po po po po pow

but senda, maybe him neva did a toss ur back salad but him didda toss odda gal salad….maybe urs neva look tossable…..i’m just sayin.

well if him no toss salad, him suck pumpum anna gwaan like he don’t. si di babymadda #wateva a threaten fi release video.

release it wi seh

leggo di tape

gi wi di dvd

• I need to see some pichas…. :repost:

Yuh noe sumthin babymadda #1 bobby to me did onli run enn fi defen emself n em seh it has to be a babymadda weh em lef blah blah blah den yuh so-call liad fren “nonsense” run enn wid unnuh laundry n stawt air it suh duh see if u caw tek back bobby caw floor is a hawd place to call a bed @ nites n tossings is not such a bad ting :shutup: juss clean di site n yuh gud to go gizzleeeeeeeeeeeeeeee den agen doah lak up di man nexx ting em caw travel guh a yawd cum on man yuh noe ow merca law guh alreadi a wi black ndem nuh like wi suh go easy pon dat :)

pon a secon note now mr sir doah cum bak ere todey yuh ere doah cum bakkkkk ooooo

Dats right Stully mi need fi can match name to face now tyiaad a di guessing Baby mama send on one of Bobby Tosser pics pls cause if mi n one man deh and when we lef him start eat di meat n toss salad try n best believe me ago need mine share that’s like paying an old debt. So Baby mama u need to get urs honey

him shudden assume cause clearly a nuh she :hammer

den she seh bobby deh pan di mother floor i kaint :tkp

• 187 Dem says:

dis a histrie… Leggo di video yes my girl, dem man yah love release video wid woman, suh show wi weh Bobby is made of ;)

met she a dun em nicely to enuh poor bobby :nohope

den ow she seh bobby nuh eat suh weh kine a video n pix dat :bingung

187 go do u wurkk bout leggo tape if u think u ago get fi nut tidday at Bobby’s expense think again :malu :ngakak :ngakak :ngakak

• LUNDUN says:

met dem no stop splash bobby wid dutty wata, mi loike it

him proudly cum one ya yessideh a talk bout him f000 nuff gal, see it deh him a scandal an don’t even know a who, f000a.

• what a ting!!! says:

babymother #1 you came on here to clear things up glad nononsense is not firends. As for the name drop stephanie… Is this stephanie girl the smae one whey a f000 out firekid steenie?
    inquiring minds want to know!!
    oh yeah… play di voice notes dem!!

u deh pan tap a it hee :hammer
    a yasso nice and sweet oo

lundun *tears* and a doe waa laugh

• LUNDUN says:

zerva read good mama

she neva seh him no eat pussy, she seh him no deal wid round a back, especially since him homophobic.

• LUNDUN says:

met mi luv diss ya met ya

it sweet bad, cuz di gal dem a talk up!!! po po powwww

lundy mr sir neva tel nuh lie den caw di man seh em fuk nuff gurl an ere babymadda #1 a cuss babymadda #2 seh em did busy a breed babymadda #3 n mi believe #1 seh em doah guh a di rear dat gal neva get har $300 an she decide fi scandal di man an if di man get di fuk alreadi she caw tek it bak suh a she luuuu dem too gud mi a read very gud an a pik out di lies fram di chute

• Realman says:

That is why man like me don’t bow/eat under the table, much less toss (or whatever this nasty practice that some people engage in). Pussy mek fi f000…nothing else. When you bow, these women will use it against you when you get tire of their pum pum. That is why man must have nuff woman….always have a backup or two or three, etc. etc.

chanzpoteeeeeeeeeeee :tkp

• REDBONE says:

WOIIIEEEE!! I LIKE THIS THREAD MS MET!

Real man no man don’t say that I would Neva talk about Wat happen in the privacy of the bedroom n I’m sure that’s the case with a lot of women. It’s just that immature ppl don’t know how to act

• SWEETLIKESUGA says:

:request GOOD MORNING MET AND METTERS ,,MI SEE THE FUSS ONE EARLY YESIDAY AND MI JUST HURRY UP AND TURN OFF MI APPLE CAUSE MI NEVA KNOW WHAT TO BELIEVE FROM IT ,BUT MI GO GYM AND TUN IT UP AGEN AND MET YOU IT THE SHIT MY BITCH CAUSE YOU AND LUNDUN MEK MI DROP OFF THE BED LASTNIGHT AND MI JUST COME AGEN AND NOW THE BABY MADDA SEN YOU THE OLE STORY BOUT THE BATTY LICKING BWOY ,,,MET MI NAH LOG OFF TODAY CAUSE MI WAH REDS COME TALK UP THE TINGS DEM RIGHT NOW,,,,,A YASO EXTRA NOICE TODAY MI LOIKE IT A REAL MIX UP DISA :request :ngakak

• LUNDUN says:

zervah mi naah swear fi a soul, nope

mi naah pick no sense outta no nonsense when it cum to ppl sex life, cuz what my man will do wid a gal a road, him might no do it wid me.

so babymadda #wateva naah get har salad tossed does not mean bobby reds don’t toss salad, him juss neva get di urge fi toss hers.

a 2013 now, mi read met as mi get it. i naaaaaaaah swear fi a soul dem name brand man yah a di worst!!! dem do tings fi minings…si di babymadda seh she use to mine him deh. arguement done from she seh dat.

• Riches says:

Met u know mi log on jus fi si if d story continue, no sah babymada cum dun Bobby politely, i really respect her diplomacy i guess because he is still her child’s father cause she look like she have Bobby file, Bobby a nuh dis babymada sen een d story causen seh based on her honesty (mi somehow believe her) she woulda dun yuh lef rite an center, u betta not log on today o. My manners Morning Met and metters

sweetlikesuga mi seh________________________ ah waa know if is a plan ting kaw mi tek out redz name and other things whey cudda identify and redz come pan yah neatly…either him a regular or sumting…………

• Riches says:

@Lundun, mi agree wid u but to me supn jus neva rite bout d story yessideh, u knw mi believe seh Bobby eat d meat :lapar but him probly nuh duh d salad and dressin ting, mek wi gi liad Bobby d benefit a d doubt werse d senda luk like a chue shi neva get d chree bills mek she soun suh bitta, all i know is Bobby it dread pon yuh rostah

• LUNDUN says:

met dats why as much as nononsense didda change name, is not everyting she seh was a lie.

a she fuss bawl out seh bobby reds baby madda tell har seh him live ova ya everyday, den two twos a him dat cum comment and he did admit seh him always a read but a di fuss and lass him ago comment.

• Hotstepper...formerly peeper says:

@Realman…Real women dont do that, but then again real men dont come a road come talk bout weh dem do wid woman….

• Original Goodas says:

me confuse, neva read everything yesterday was very busy but how is the sender baby mother # 1 when she say “CUZ WEN U WERE PREGNANT WIT UR SON, BOBBY GUH BREED HIM NEXT BABY MADDA AND WHILE U WERE TRYING TO GET BACK WIT BOBBY, BOBBY WAS BREEDING ME” unu help me no me kinda slow today

BTW good morning family of metters

• 187 Dem says:

Woii Chuet, mi want u2 plz ANDERSTANTS say nuh wuk nah guh get dun today pon di ppl dem job… Dis mis mi yessiday & today nah guh go suh. A yasso nice a yaso nice a yasso.

@ Realman, mi boss mi hear weh yuh a say, but a nuh ev woman stay suh & memba say man love chat tuh, esp nowadays dem chat & suss wuss dan woman :D Nutting nuh wrong wid eating di meat doh, some man say it taste like chicken :lapar

• LUNDUN says:

og don’t get confused hun, she is just a babymama, not even she knows what number she is. juss read and laff

• Original Goodas says:

bwoy londun a dat me a do

• ummm says:

She sounds stupid. What sense is that to stay there with a man who cheats on you so brazenly? Has unprotected sense and engaging in all types of risky behavior! This man sounds like a prize ( in my most sarcastic voice). She needs to get herself some self esteem and come off here with the chat and trace and go to the Dr and make sure her pumz doh rotten off. Chat bout she is #1! #1 what? To get AIDS??? Jackass

• No Sah! says:

She is not saying she is baby madda # 1 as in the first to bear fruit…She is saying she was his # 1 woman, (wifey) because a she him live wid for the longest and she him ansa to. As for the tossing of the salad with extra dressing…I do believe he does it. I think baby madda # 1 just don’t want to cramp his style because regardless he is still the father of her child. I think she holds a certain amount of respect for him no matter what. As the sender yesterday say there was nuff vibes gwaaning in the bedroom, when vibes a gwaan and freaky gal # 1 start to freak, Bobby Redz probably got carried away in the moment because him find a freak to match his own freakiness. I chose to believe…because all now Bobby not denying…he’s proceeding with caution cause he doesn’t know who the culprit is and what evidence they have to present…suh him just a tek him time side step and duck.

• LadyWoW says:

mi nah read no comment..and before mi dun read dis gyal ramblings up a top..I want to address a passage from above

“BOBBY GUH BREED HIM NEXT BABY MADDA AND WHILE U WERE TRYING TO GET BACK WIT BOBBY, BOBBY WAS BREEDING ME AND WHEN MY SON ”

PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE REALLY GYAL U SHOULDA HOLD DAT BACK

MI GONE BACK GO READ NOW

wow :hammer

• LadyWoW says:

MI NAH READ NO MORE FROM DIS BABYMOTHER IN BETWEEN BABYMOTHERS…U KNOW ALL ABOUT DI DRAMA B4 U BREED. IT LOOK LIKE U CATCH DI BELLY FI SPITE PEOPLE. AND WHEN U GET DI MAN FI URSELF U REALIZE HIM POCKET NOT AS BIG AS HIS EYES.

OHH WELL SO U TRY WORK WID IT, FIX IT UP, WRAP IT UP , MAKE IT LOOK GOOD PAN DI OUTSIDE – HOWEVER U END UP GET WEH HIM DID A DO DI OOMAN B4 U.

NOW I DONT BELIEVE U WRITE UP DI BACKDRAFT ARGUMENT YESTERDAY BUT THIS ESSAY WAS UNNECESSARY.

AS TO THE BACKDOOR ACTIVITIES..MAYBE HE THOUGHT U WAS NOT READY FOR THAT LEVEL OF FREAKINESS..

U NUH LEARN NUTTIN YET GYAL…STOP SWEAR FI MAN.

• Once says:

big man ting all a dis nuh call fah

• G says:

(waves) hello bobby why so quite today? cum set the thing straight.
    also where is nonsense??

• PhantomPhoenix says:

*YAWNN* A ne’da cockey defenda…queen save a hood reputation.

Senda take a 1000 seats and STOP SWEARING FOR OTHER ADULTS!

G :hammer

• DWL says:

I have been taking in the argument from yesterday Im still dying and need to respond to a few comments made today Reds can fool anyone and wifey was fooled the little bit of info that is being spilled is all things that eventually came to light not things that were known at the time. Oh and for the one who says baby mother in between babymothers lol those other women had big children in school when she had her baby and further more they lived together long before they had their baby what are you saying because his other two babymothers were finding it hard to move on although he told them he was in love with someone else she shouldnt start a family with him? Just asking because that to me would be their problem not hers. As for the salad toss and pussy eating I personally beleive he does both she just don’t want to scandal him Bobby please draw her out to talk di tings dem:)

• B..Reds says:

Good afternoon mets, i did say its my first and my last time on this social network drama and entertainment site ya, i like to come on jamaicangroupiemet to see new music video and dancehall pic, and read a little drama, i dont realy have any to say r explain to anyone, but addressing my own babymother a disgrace me from yesterday, she know i am on this website everyday, thats why she send out that drama on me yesterday, if a man dont want to be with a woman, r a woman dont want to be with a man, dont try to be so disrespectful and tell lie and create rumors, well to all the comments from what i dont do, and what i must do, is not the senders to blame, i blame my son mom for these drama and lies on me, i already explain everything yesterday. i dont need to do any today,

mr sir yu really cum bak agen no rostah yuh brave a yu name firefighter :hammer

Bobby u really come out ya tidday u no hear u baby madda say she ago empty u like wata bakkle , be honest now is which tape she a threaten u with :mewek

mr sir doah lissen to chuet :hammer

• Rass yah now….why him a guh LEFF jmg becaz of the “false allegations”

• B..Reds says:

if she did have any, it would have been posted already, seriously, she is a cold person without no heart

hayyyyyyyyyy mr sir aka reds mine yuh falla ppl a draw har out an luk shame enuh yuh see ow mi wahn yuh otayyy caw seh mi neva wahn yuh btw sen en sum pic nuh caw wi laas

• LadyWoW says:

No sah Chute nah loggo …red we wan see video footage please

hellooo DWL @2:03 I R di smady who says babymother between babymother based on the essay up a top

“HOLD UR CORNERS CUZ WEN U WERE PREGNANT WIT UR SON, BOBBY GUH BREED HIM NEXT BABY MADDA AND WHILE U WERE TRYING TO GET BACK WIT BOBBY, BOBBY WAS BREEDING ME”

HELLO AND MOREVER SHE SEH:

“AND U HAVE TOO MUCH BAGGAGE SO I SAID TO U ITS BEST THAT WE DONT CONTINUE THIS RELATIONSHIP BCUZ U HAVE TOO MUCH GOING ON “

• LadyWoW says:

B.REDS SOME TIMES DI BEST RESPONSE IS NONE
    :shutup:

PLEASE MI A BEG FI U NOW. CUZ MI NAH RUN DOWN NOO LOOSE ARGUMENT UNLESS IS SOME STRONG EVIDENCE..

• :ngakak
    METTY dash out this breeder pic so I can have look as Ladywow quoted that I insisted

bobby come? a whey di

stully u getting bad

• DWL says:

Shes holding out on the evidence Bobby but it look like she soon give the goods up cuz you get brave

pong :hammer

• LadyWoW says:

:travel

Bobby listen now listen good u see if mi teck u side tidday n Lata one video come out wid u tongue inna a no place whey u no own up to mi n u ago have a problem enuh
    So again is there anything u want to own up to now :cystg

• No no…..just curious to the slinger :D

Chuet comments killing me…. I deadin ova ya!!

bobby doah lissen chuet mi a wahn yuh caw a mi alone hav yuh bak from yessideh dem a ban wagonists

• No Sah! says:

Suh Bobby yuh sey yuh baby madda wicked and heartless. My question to you is Why yuh tan wid har fi so long? why yuh neva just galong wid one of your many? I don’t think that girl is wicked, I think she just got tired of your bullshit and your drama. Based on what I’m reading she seems to have stability so she wouldn’t NEED you for anything. I do believe she lock yuh up cause yuh hand dem nimble dat nuh mek har wicked…dat mek har smart and mi a notice how yuh meek and mild today…mi peep…a wha? yuh nuh want the video bust? heeey heey heeyyyyyyyy!

• RUDE GAL says:

the baby mother sound like a lying coniving bitch, its you son father why would you want to belittle the man like that no wonder him leave you and you bitter, what is done in the bedroom should stay in the bedroom,

• LadyWoW says:

i belive she want har pum pum back. she only glad fi har son.

di girl have har shit together but like many dem dont choose right wen it comes to man.

They were not compatible. she sound bitter like she know she coulda do better.

I actually understand di sentiment a nuff a wi wish we could non – declare some a di f000 wi tek.

• LadyWoW says:

and B.Rich how u a diss di ooman weh carry ur baby and mine u behind di whine.

u too damn bright. mi nah co-sign ur argument neither. U really dont know which one a di gyal dem u f000 wid dem feelings come in and dash out di talk.

All mi seh – mi wan see di footage and pics if any

yessidey argument states di man gi har a cyar suh mi nuh noe who a lie an anythin given during a relationship is fair raas game nuthin fi talk bout caw if a suh a bare buff farrid wi woulda hav caw a bare tekky bak woulda gwaan

• LadyWoW says:

ITS A PITY WHEN LOVE TURN TO HATE ..ALL WI DEH YAH DI TWO A DEM ARE PARENTS

DEM NEED FI COME FROM IN YAH AND LEARN FI GREE FOR THE BENIFIT OF THE CHILD..ALL THIS SUSS AND BACK AND FORTH IS UNPRODUCTIVE.

ALL THIS AND MI NUH HERE IF HIM A TEK CARE A DI WHOLE HEAP A PICKNEY DEM HIM HAVE BOUT DI PLACE.

• Belly Bang says:

I ARE JUST ARE COMING OFF ARE DI ROADZZ!!! :travel

PLEASE MOVE OVA & GIMMI MI SEAT MEK AH READ BOUT DI HATTACLAPS INNA DI CANADA BORDERS, PLEASE AND THANKS :babyboy

*****by the way, mi hand dem stain wid jimbiling juice but mi still haffi ah scroll & tek in da one yah 1st 1st *** :newyear

• Belly Bang says:

Mi read …. di woman dash out anything and it nuh sound like she bitta…he sound upset and betrayed by di batty licker and circumstances….. :cool

Missa Reds, mi nuh really feel it right fi yuh fi ah com eon pon yah and ah stir di pot. CAUSE WHEN DI SHIT START FLY & MI START HOLLA OUT “AH BAYYYYYYYYY!!”, AH YUH & 2 1/2 FANS DEM AH GUH START SEH MI AH THIS & THAT……. :bola

SOMETIMES THE BEST DEFENCE IS SILENCE!! :thumbup

yes wow but wen ooman urt dem a use dem mout caw mi sure is not em sen enn em own story but yes i agree em run enn an em fi guh cool but since as a suss wi seh ano nutten still dem deh ya alreadi……..none a dem naw really seh nutten too tuff caw di story still a bit boring if yuh ask mi

• DWL says:

@ RUDE GAL If you hear the way he has belittled his sons mother in Toronto you would understand why the girl get fed up and he dont leave no ones private deeds in the bedroom but his own you I wonder could you be someone he knows and he put you up to this Things that make you go hmmmm

• Belly Bang says:

Who have this Bobby Reds photo???? Please provide. Need to put a face to di deeds

unnuh muss stop run enn ere n chat n speculate ERRBODY IS ENTITLED TO THEIR OWN SPEECHES ERE and thus unnuh fi tap chat like anybody a put up nobaddi fi tek sides a curiosity did kill di cat

same laas nite one run enn n wah dun “dwrl” an all di girl did a duh was comment unnuh fi stop it

• Lipstick says:

sleep around too much, now he doesn’t even sure who is scandaling his name, f000a yu, unu fi keep unu likkle pencil inna unu pencil holder an keep unu tongue inna unu mouth

Obs mi no understand u a tell mi a tell Bobby fi done enuh n mi ask him if him have any idea which video she a tawk bout then is how much video meck with Bobby so?
    A save mi a try save him

chuet lowe mr sir mek em cum offa di site an guh wok out em prablems is a man deh yah evryday so if a wen video drap yuh wi c memba em seh em is a regulah peepa

A true him need fi go work it out wit har fi real

lippy u know u nuh easy at alllllllllllllllll lmaoo

yea man it luk like smaddy dash dem out pon ere, a dem enemies run enn, den em run enn den babymadda run enn a juss suh mi seet.

anyway mr sir akak bobby duh evrythin inna yuh powa fi kip dem video/pics undisclosed :shutup:

• rudegal says:

DWL no me friend dont know them but two wrongs dont make a right .if so be the case mek him talk and dont follow him and belittle herself ,ok if she did good by him when they were together so be it. i think she was very stupid to stay with him after all his cheating and babies

• what a ting!!! says:

:travel The babymother needs to dash out di evidence fi real!! this argument is getting stale now. Bobby suck ppl battam reds is getting to boassie wit his responses. He isnt denying anything all hes saying is his babymom is cold.

As For the babymom and her fren dem you guys dnt know how to get ur story straight dnt come pon jmg and waste wall space! You and di man were in an open reltionship where he was allowed to f000 and suck nex gyal. Dont come on Jmg looking sympathy u shudda known what kind of man u wanted to breed for. Now you wanna come on here and try threaten to expose him for what? That has been done already most of us believe di man eat p—- and now that it has gone viral nuff ppl a toronto believe the same thing. U need to have many seats with ur so call voice notes… unless theres something incriminating and juicy stop chat and provide pictures and videos and voice notes.. Otherwise take ur fake mix up and ur # 1 ass eater (aka Bobby “suck a fart out ur butt” Reds) outta here!!!!
    Ps. sorry met i cant take it anymore dem a get outta control wit di f000ery!

• ms crimson n cream says:

i wonder dem ya dutty ppl kno what it feels like to watch ur kids at soccer practice…be the soccer mom weh everybody call aunty…take ur kids every summer to some whr fun or read to thm because thats what is important… not d public knowing bout licking, n sucking ass…my dad was a ghetto youth n my mom too n dem work dem ass outta d ghetto n av several business n even though i live overseas whn mi go a jamaica mi live a lavish life n thts bcuz my parents work thr ass of to give me tht
    what im saying is that unnu priorities r messed up n unnu need some guidance thr is no way a woman respect r self n come a behave suh fi likkle jmg comment…d whole a unnu nasty point black from bobby to d mate to d bbymoms

Bobby mi luv Your son has saved you thus far please dont throw stones when you live in a glass house I am trying my best to keep my cool but if u are going to be violating by calling me wicked and the devil and wah you say I have no heart Then Im going to have to come back down to your level for a moment That was a bold move coming back here today and seen as your phone cut off I cant call you and trace you proper in private All Im asking is for you to please end this now kip dat hole inna yuh face shut I dare you say something else at me I DARE YOU I just charged up the old blackberry bold I had 3 years ago you know whats on it baby *wink wink* I never thought we would end up here but you made it this way and now you can make it stop the ball is in your court I have a heart so I’m giving you a break

• Kremlin4life says:

Smh really a woman a threaten them baby daddy wid video n voice note, my if Weh dem a talk a true jus admit it cau Nobody nah go jail FI do the things unless a rape, Nuh Mek it cum catch up pan u oh. Baby moms all a unu try know say anything u post on d net Nuh go wey, all of u have kids for dis man so wen unu tink unu a shame him alone try tink again. Which one a unu really a think bout d kids all everybody a think bout is them own feelings try remember d Pickney dem. unu Mek me cross

• Really??? says:

Hours later im caught up, never a dull day on JMG. If it wasn’t for the prayers and devotions that Met post because these things no normal………

Met, good night!

• stop says:

b.redz and babymother stop this,its embarassing and disgusting who cares ppl will chat thats life just low it and let it pass why are yall explaining yourself to ppl u dnt know, your just adding more fuel to the fire and building up more hate for each other please pray and stop this foolishness now

• SMH says:

WHY GOD BLESSED DESE KARLISS f000ERS WID PITNEY–NO ABITION–BREED FOR WUKLISS BWOII–MAN NUH HAVE A PROPPA PLACE FI LIVE–MUCHLESS A REAL JOB…MI VEX CYAA MI HARD EARNED TAX PAYER DALLAS A MINE DESE INNOCENT KIDS AND THE PARENTS JUST NUH HAVE NO DECENCY-MORALS-AND p—- PRINCIPLES…..WAT A COCKY SHARING DILEMMA–PICKNEY BREEDING –GYAL A DASH WHEY DEM p—- PON WASTE MAN–MI WUDDA SHAME FI ERE MI BEDROOM STORY PON JMG….UNNU TAN DEH WID DEM BRUK POCKET HYPE YUTE…..MAYBE EVERY HYPE MAN A STAR INNA DEM GYAL DIS LYFE–THE OLE A UNNU NEED A POSITIVE DIRECTION ABOUT LIFE–GET A CAREER AND STOP WATCH THE COCKY CYAA DIS ONE NUH PAY BUT BRING NUFF STRESS-NO AMBITION. GALAANG WID UNNU MISERYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY–IT ALWAYS NEED COMAPNY

• PPL busineSS says:

Met good nite, what a day me choose fi go pon fasting eh??? me just a come in a see dis…JMG no good again, mek dem wutlis n careless so, me glad me leggo dance hall u kno cause a pure disgrace in de , u see dis ediot ya now b4 she kip her mouth shet n no say nutten she ring in her life story a drama, my girl me confuse when u reach mussi 3 baby madda b4 ur son born – u a tell me say wid d man a walk n breed soo much allegedly dutty gyal u still go force n breed fi him n a boast bout 3 years ?? 3 years a no nutten fi boast bout dem man de a whe u gi a 1 fuk n walk , can u imagine 3 years out a my good good life waste pon dem lunatic de n a no money r papers him a gi me???? KMFT met whe u de cause me couldnt run through all a d metters dem me did affi fly come say my 3 piece

• Baby mother, #1 woman guh sid dung some with u son and cool off, take a good look at the child, kiss him, what ever disgrace u have a save from 3 yrs ago will reflect on the child, when a man and a woman have a child, thats deep, stop now man, be the bigger person and take the high road, years ti come this same thing might come to haunt the child, think about u son, put him first before u do something u night end up regret.

Good morning, First off I am not looking for any sympathy fromAnybody I leave that for Bobby hes the professional and I never said anything about him constantly cheating on me ethier he ustoo do it to the other to Bms and have shit right in their face he told me they both didn’t mind if he f000 the two of them. He knows he could never try that mess with me!That man never sleep out and if the dance end at four i hear his key in the door by four twenty öne or he wakes me up I said he LIES alot thats what I couldnt take As for the comment stating you wonder if these dutty ppl know what its like to take their kids to soccer practice….well no my sons only 1 so I think hes to young for that when hes old enough he will. I am not ghetto I come from a well to do family went to private school and I HAVE my degree and my parents had all their child in extracuriculars growing up So I know what good life But this Man brings out the worst in me.

Bobby my love Please don’t throw stones when you live in a glass house. I have a heart thats why I dont send on your picture or any other things lets stop the name calling dont write another comment just hush. I’m begging you your son has saved you thus far if you didn’t accuse me I wouldn’t be here the choice is yours we can call a truce ORRRR I can take it further Please dont let me. I just want us to co parent our kids and be cool :)
    Thank to my sister DWL for trying to set the record straight they just wouldnt know baby girl

I changed my mind Im not going to disgrace my son I love him more than I hate you.I hope one day your grow up B