RACISM IN AMERICA

37 Responses to RACISM IN AMERICA

• Nobody nuh waah touch da topic yah, not even MET. Cuz everyone fraid fi b politically incorrect. As Marcus Garvey seh nutten nuh change wid racist white people from Slavery, as a matter a fact nutten nuh change from Christ deh yah. New World Order, Black ppl time now, believe it or not. Unnuh quick fi chat ppl biz, an when a topic deh bout fi enlighten ppl unnuh fraid. Unnuh mind still control by d whiteman, poor negroes, neva can tek a bold stand. smh, kmt. Unnuh couldnt hang wid Christ cuz a same way unnuh woulda b fraid fi talk d truth unless it is said in a very private settings. Wake d u know what up!!!!

I wonder why would I put up such a documentary if I weren’t ready to breech such a topic?

• Quiet Storm says:

Yuh eva hear di saying sey ‘yuh ketch more fly wid honey dan wid vinegar’?
    And here I was, happy that someone commented on the topic so that I could join the discussion…..wont even bother to waste ma time n energy

lol why?

Still today—All it take is one minority family to move in a white neighborhood (northeast. delco, montco) and watch how fast the houses go up for sale and how the value of the neighborhood depreciate its value— especially in the suburbs. Here come the crime, drugs, and everything else. —-in thier prejudice mind. The only thing that truely stays the same is the white police force. Some neighborhoods are buying out minorities and building new neighborhoods. Our ancestors fought hard for our rights and freedom and its sad to say that is something that still exist especially when it’s among our different nationalities cause we all came from the same place.

• Quiet Storm says:

No met, yuh nuh si sey dem come well ah look smaddy fi dump dem worries pon? Not me inna di nite ere

• Belly Bang says:

EYN @ 4:22, ah fi yuh business yuh shoulda send in to Met & mek di site sell off tidday, ah dat wi deh yah ah wait pon. :cool

quiet storm when mi si dem write met ina caps mi haffi shake mi head…sickness nuff ina 2013 and I hope it nuh catching

belly a dat dem fi do..kmt

• ... says:

eyn, stop di foolishness, you new to di site? Mi nuh run een cause this is one of a plethora of videos on this very topic which has graced this site, also the day nuh done yet & ppl work etc so gi wi di benefit nuh! cha!

• Quiet Storm says:

Lol @ Met
    It look like nuff tings out fi gwaan inna 2013, ah hope mi nuh ketch anyting

dotty instead of watching the video and writing an comment to engage other readers dem watch and criticize

• ... says:

I realize its a trend for some, so I always ask how them helping the situation. Thats why I ask if dem new cause if not I don’t think they woulda mek such a comment… or is it that this is the first time something positive on here catch them attention because usually is suss dem fwd on here for?

• G says:

lol this reminds me of when i watched django its almost hard to believe that people where once this DUNCE

black people were slaves and dem gwaan like seh dem neva si a negro yet kmt

people whey come from ja come in america unno betta watch dis blouse nawt

• ... says:

Met a true dem nuh undastan, frighten fi di complexion not knowing….

not knowing seh dem nuh have no regard fi wi same way…………….they feel we have a right fi live but they feel if we too close to dem we a invade dem space…u si how mucha dem a talk bout we have a right fi blah blah but……………

• ... says:

Quick story & I may come across as racist but in my defense I have a prejudice against stupidity: Ok so I was on this retreat & I had to share a room with 2 white girls. For one they were amazed that my vernacular & vocabulary was at such a high level being black, they were also confused as to why I had a picture of a white lady by my bed (granny not knowing my great grandfather was a black black man) so as time goes by I am made aware that this is the closest the both of them have ever been to a black person. Okay no big deal…WELL when I realize now the curious questions about my hair the texture how is it being braided, & waking up to people literally staring at me & trying to touch my hair, then referring to me as coloured & over heard them speaking with their family & referring to me as the “coloured gal” long story short there were many incidents & some people no matter what it is what they learn from a young age, & how they are socialized. You hear what the man seh FEAR. Them fear what they don’t know. SO I school them bout the Moores, tell dem seh a black ppl teach dem bout hygiene, maths and alot of things that they enjoy. I start show them a picture of mi yaad a Jamaica, mek dem know seh is dem inferior not me or any other black person.. lol I had to switch rooms though cause my tolerance was running low an yuh dun know anyting pop off me automatically wrong.

• ... says:

funny tho the thing them fear the most is having black in-laws…but when dem a lust afta wi nice sweet black ooman curve an big batty nutten nuh wrong. The sad thing is white people I realise as I am around them don’t value education, they value what their neighbors think. lol I was in a store the other day & 2 ladies were talking one her child is 6 years old, she a cuss seh him start school too early & it is too much for him.. mi jus laugh cause is when we start basic school a Ja?

Ive always said dat…yep friends but no marriage lol.. and u start basic school at 2 a ja no?

dotty mi tink u tolerance level very high…wake up to them touching ur hair?? halleluJAH..a nay mi

• ... says:

i feel is as soon as them potty trained dem gone a school so maybe 2-3. none the less, if you look at the inner city daycares in ny they start them at 3. I personally think most white americans are imbeciles (my opinion based off my interaction) in their own little world which is why when dem get fired or things don’t go their way dem a jump offa building, kill off people an all manner of things. JUST MY OPINION mi know ppl soon run een pon mi

• ... says:

Met lol it tek everyting inna mi nuh fi claat dem but mi did dun know weh mi deh, a retreat inna middle america, so yuh dun know

yup…dem wudda charge all u finger nail if it cut short..blacks still cant act up ina certain place u will be handled by the ”law”

• ... says:

trus mi, mi always tell my people dem the bess way fi fight it is to mek dem feel intelligently inferior. Mek dem realize yuh have more sense dan dem. It not disrespectful cause dem nah go realise until yuh dun walk gone weh yuh a go. I does it on a regular. Worse mi an mi family have locks. I always say no one can take away your knowledge. I personally love the looks on their faces when they realize mi a nuh eediat

• G says:

@… 9.30pm i laghed at that till eye water run outa my eyes

dotty true :peluk

• ... says:

G weh yuh a laugh afta mi fa :maho

• Quiet Storm says:

@Dotty
    Mi agree wid yuh 9’41 comment 1million an 1 percent!!!!
    Nuff ah dem feel sey chue dem ‘white’ we blacks nuh have nuh sense….. Mi luv gwaan like mi ah eediat an wen mi si dem ah tek ah joke too far, mi duss gi it to dem neatly,,,, nuh eena nuh argiment enuh, juss mek dem si sey look ere, mi iz no fool or dunce roun ere

• ... says:

QS mi nah give dem di opportunity. Mi used to do dat & den it did reach too far AND dem feel seh a so dem can tek it to everybody so now I nip it in the bud allstart ask dem some question bout fi dem ting weh mi know dem nuh know di ansa fa. If it is in a work setting I stay quiet cause yuh dun know office politics is a hell of a thing BUT I still sneak it on dem and they sometimes don’t realize or it too late. I don’t have the patience anymore trust mi.

• Quiet Storm says:

All dat Office politics ting,,,, dats anneda story. Dem fulla it like wha
    Dotty mi love fi mek dem feel like dem have di upper han and den mi mek dem shame…. Mi like fi gi dem sumn fi tink bout an mek dem si sey all di while when dem dee ah gwaan like dem all dat n more, dem jussa mek a fool ah demself

• Quiet Storm says:

Anyway gentle folks, mi going get some ress yah nung. See you all inna di lite.
    Nighty nite

• ... says:

true but yuh si alot of people have that slave mentality & don’t try to know their rights

goodnight quiet storm

• PhantomPhoenix says:

Because de youth call out niggress behavior a McDonalds we get a challenge. Me very politically incorrect to any and all race and religion therefore race issues are just that issues that are meant to be stumbling blocks to those who nu know how fi hurdle pass them. Garvey was a con artist and Jesus chris religion nu belongs to me…enlighten pon dat.

• Sensational says:

while i agree there are racism. it will always exist until the end of times. but how about us blacks whether we are black americans, westindians, africans, and latino’s that are always fighting and killing eachother?