DI HYPE LIFE PRESENTS NO GAS-

55792-dsc_5380-Optimized

Message Body:
MET PONY DID DEH A YAWD A DASH WHE MONEY N HIM MADDAH GAS DUN N SHE COULDNT BUY GAS FI COOK, PONY GUH
A FLIPPA PARTY A DASH WHE MONEY OVER 3000 USD NUH HAVE A HOUSE NAVE NO CAR NUTTEN AT ALL DI MADDA STILL LIVE PON SHERLOCK BUILDING, SHE BROAD HAFFI TURN SIDE WAY FI GO UP DI STAIRS DEM N EACH STEP SHE MEK SHE AFFI STOP N KETCH BREATH, CAN U IMAGINE ??? AND HIM GUH DUNG PAN DI SAME TING AS USUAL

30 Responses to DI HYPE LIFE PRESENTS NO GAS-

• Fyahwife says:

Dis big head blood clawt yah again cho :games

• ms crimson n cream says:

tha 3000dolla de coulda put towards a house up a housing trust fi mek u muma live betta….pony u nu shame?

Dats y mi haffi rate Wata King different enuh how u fi a dash out money n u Muma no live no whey boy mi no know smh mi no know storrr unnu bitta bad all fi moggle pon ppl waste man dem ya :dp

• PhantomPhoenix says:

Any womb whey store and deliver dis jackfruit head should a get all queen elizabeth treatment hourly. wukliss negga.

Yeah man, a suh it guh wid nuff a dem hype/popular man yah. Dem usually doe know how dem pickney eat much less tek care a madda/fawda. Wukliss cruff dem be. kmt

• Karen sweetness says:

This story is a lie I was at the party is must 3000 jamaican dollars they talking he don’t got that type of money to be throwing away.

• coco krispie says:

Why would a women want a man like this….he caant even take care of his mother and you think he gonna take care of you…..yuck yuck waste waste

• kia NUNYABIZNIZ bubblez says:

phantom :hammer
    nuh kno how much but mi si him dash money an mi dida wonda if a di yung/old twin money him a dash whey suh :cool

@ Karen – u said ” I was at the party”, suh weh yuh a ask if a US$ fah? Yuh nuh seh yuh did deh deh, suh a u fi tell we. Cuz if a even J$3000 him dash weh knowing seh him madda situation nuh right, dat mek him a gutter slime to nuff ppl.

Met this is a lie . Where pony must get money from to dash out $3000 us. If he do a must one a the man him round give it to him.

• BIPOLAR says:

I GET WHAT KAREN IS SAYING….SHE SEH A MUST 3000 JA,THAT WAS NOT A QUESTION….PONY FIRST YOU DONT MINE UR KIDS DEM BECAUSE UR SON WIT ERICA DID JUST HOMELESS AND HUNGRY WAH DAY…NOW UR MOTHER?? THATS WHY THE SAYING GOES SHOWOFF BRING DISGRACE

• Racquel Sherlock says:

Met ppl wicked eeh a some them hate the yute don’t spread any rumors on him a Sherlock me live me and pony mother are friends and he don’t let his mother in need of nuttin I don’t know about the party part because I wasn’t there but I can talk about what I know

• LUNDUN says:

but dem seh pony stay home while the plactic monstrocity weh him deh wid work. an dem seh she mek good money so maybe pony a swipe sum a har money likkle likkle fi go jamaica go hype wid.

• strawberry says:

Lmao…dis bouy always ina 1 shoes every where him goi really dont tink him haveit like dat fi a dash way mi nevva kno a duhaney park him com from him head big nuh raas..him shuda pay him madda fi di pain him cause fi cumout a har ole wid dat deh head deh..wutliss raas.

• Jafaican says:

Not surprised! Kinda feel like its a waste of post since most people in dancehall seem to make decisions that PUZZLE me all the time.

1. Dropping kids like crazy….have no papers… Gone a welfare while the baby daddy can’t help them.

2. Gone a dance lef dem Pinckney

3. Use dem rent money fi buy clothes ugh dance

4. kids for someone in the same predicament as them (paperless)

5. Driving without a papers and a VALID license to drive in the US…

Now it’s not that I wouldn’t collect welfare if I needed it. I just would not KNOWINGLY put myself in a situation that I know for sure would lead me down that path.

While there are a FEW sensible people in dancehal…It seems the majority- live in a bubble… I just can’t sometimes!!!!

Pony express defense come quick to im rescue eeh! Big up di man dem who have names like a pony! lol

…him shuda pay him madda fi di pain him cause fi cumout a har ole wid dat deh head deh

@strawberry 11:28 am: Damn, that is one funny line. You should be writing stuff for these professional comedians!

• PPL busineSS says:

So Racquel Sherlock u a part a d SHERLOCK CREW to? mek u come pon ya at pony defense, so mek me ask u den since u so close to d donkey, tell we d address a d house whe him buy, d car whe him have a Jamaica n d several pikny dem him have ya a farin n na support??? come tell we, u come pon ya n every body kno say pony is a cruff a wonder if u a man r oman cause u say u name raquel n u couldnt b a oman n a condone dis backward behaviour ya – may b him carry d twin wear n lef blouse fi u r gi u a bills

• PPL busineSS says:

so Racquel Sherlock u come to Pony rescue quick eh a wonder a whe him carry fi u is it 1 a di twin dem wear n lef r him gi u a bills n wen me say bills me mean Jamaican money, cause everybody know say dis boy ya is 1 piece a watse a time whe nave nutten him not even mine him kids dem r u a go come ya n say a lie dat to, a wonder if u a man r oman cause a d fuss me see a oman come pon ya n a defend him so – so come tell we d address a whe him buy d house n d car whe him buy, me kno say him madda still live a sherlock so a wha d $100 no dun yet ? d man not even support him kids dem nutten n yet still a bag gyal run him dung fi breed fi him

• MzBee says:

mi hate dem hype man ya weh show off ina dance an dont know how dem kids eat or sleep…di money dem a dash ina dance dem invest it ina dem kids..is a shame..

• Yep! says:

Wutliss ole breadfruit head bwoy

• Barbie says:

these ole fools need fi save dem money fi dem pickney an dem ole age. U eva hear say bill gates r donald trump a dash money inna crowd?! Dem no have nuttin fi prove an dem nah look no hype

• coco krispie says:

I had to come back this niggas head, it look like a dam MILK DUDD!!! UUUUUGH AND I LOVE THAT CANDY (NOT ANYMORE) :cool

PONY SHAME ON YOU AND BABYMOTHER NO LIVE NOWHERE A SEAN PELPA DID A HELP HER OUT BUT SHE TOO UNGREATFUL,POOR ERICA LIVE FROM YARD TO YARD STATE TO STATE PONY THAT$3000 WOULD DO ERICA SO NOT STANDING GOOD :bola

• Yep! says:

Punganot cho cho head bwoy

• No Joke says:

Dis a one a Di reason y mi nuh look pon dem ‘hypeman’ yah a road …..DEM PRIORITIES ARE IN THE WRONG PLACE!!!!!!

• Sexiidiva says:

Them comments yah have me Pon the floor to backside…..LOL @ “breadfruit head boy”…Met me Deh a two party weh me see him an me nevva see him a dash weh no money all me see is him Stan up a the table full up a liquor moet and all type a cran berry juice and ting him all look like him inna the same white shirt just a different pants …the selecta dem a big him up me no see nuttin hype bout pony…lol

Pony nuh tek care of him pickney dem …poor Tamara she get fool twice and now him have a next youth wid the drag queen bout she name sexiestmom on instagram … Dat is a man … Better yet a master… And as if her jaw dem nuh big and square she us a twin … Dem look like a drag queen and everybody weh see dem ask if man or woman … Met unnu even put dem pin y’all page and ppl still ask if dem a man. Dem do them body and their jaw line still tuff and masculine like a man. She a mine him and him have one next young gal a breed . He told my cousin fi dash weh her belly cause him nuh tek care of none of him pickney dem and him nah tel care of hers and the gal dash weh di belly fi real but maybe it work out out fi jar cause the pickney head would a shape like jack fruit lol

• TAP BITCH!!!!!!!! says:

BUT LOOK HOW DEM BITCHES YA A CALL UP ME MAN NAME LOOOL LOOOOOOOOOK YAAAAAA!!!!!! HIM A MINE ME N HIM A TEK CARE A D TWO WEH WE HAVE SO ALL WHO GET f— N GET DUCK , HUSH!!! ME A WIFE N OONO A MISTRESS N MISTRESS IS A CHEAP WORD FOR SIDE DISH N SIDE DISH IS D CHEAPEST THING IN A RESTAURANT!!!!!!!!! HEHEYA!!! ” YOU KNOW WAT I MEAN”

Lol