DR PHILL GIVES HIS BEST ADVICE

Message Body:
KEISHAGANSTA A WHAT HAPPEN TO U FROM U LET THE ONE MAN TO THE NEW ONE OU A MASH UP AN A POP DOWN, THE NEW MAN NOT TAKEN CARE A U, THEM REPO U TRUCK THE SO CALL BIRTHDA GIFT THAT WE HEAR A THE JT BUY SO HIM GONE THEM COME TEK IT BCK AN U BILLS NAA PAY THEM A PUT U OUT THE NEW COCKY A MASH U UP????? A WAT CLARKY CANT MENTAIN YOU U MIGHT AS WELL GO BACK TO THE JT LMFAO…….

51 Responses to DR PHILL GIVES HIS BEST ADVICE

U know, mi can neva undastan wat a woman thinking wen shi lef a good provider fi a scrub enuh. It jus doe mek no sense. Same dis popular doctor man mi know, him wife gone deh wid him tenant, doc find out, lef har, an now tenant man who mean likka starapple naw gi har nutten kmt.

i guess her pum pum is loosing

• Fyahwife says:

Mi like the Louis V :travel

• Good M says:

Pop dung Keisha…All Philly girls share the same man and woman

• OBSERVER says:

girl look appropriately dressed fi a sunny afternoon mi nuh rly c ow she pop dung elp mi out deh senda mayb di new man caw onli afford jeans n wht tee :nerd

• 215karma says:

There is really nothing to laugh about when a mother of 2 loses her car and is evicted from her home. Some of yall rejoice too much in other people’s downfall. Grow up and pray she bounce back and soon.

Good day to all.

• So glad I didn’t take her garbage up stay off my phone clarky

• simplicity says:

heading of the year _____________________________________________met set up the footnote mi lub,dwl

• OBSERVER says:

a who name clarky now

• Everybody kno seh Clarky fling the cocky everywhere!I He live home with his women. Kiesha u that desperate for a man??? smdh

Luck out batty jt all u a do mi still don’t want u back!!!! An homeless pussy u fi real??? Clarky ago mad u…smfh… To u I am doin bad with him an mi still not coming back to u check tht pussy!!!

• MI JUST CUM PON YAH AND SEE FLIPPER FAT KNEE GAL KIOKA AND THEM TECK HER OFF SO QUICK

• OBSERVER says:

suh “women” a ow much em liv wid???? but a weh di

met why unno take it dung?

• ohplz says:

Is this the same dutty gyal weh Sid dung an chat people with her dutty pop dung hair always inna 5 dollar bun afisha aka champion fuck for free. Lol unno have time fi sit dung and feel sorry for dutty badmind. You reap what you sow. Tek time and mind your own business and stop taking advice from idiot gal weh cyaa help you. You dun wid good man now u inna mess. Treat people good and good things would naturally happen to you. Sad thing is its probably one of your friends who sent in your story. Sell the LV and pay d bills!!!!!

• please can i c a pic of clarky and jt sender

• JT y yuh lick out keisha batty fi she come pon pink wall come talk

• Keisha wangsta- some gyal a hype n hypeness no fit dem, some a dem a mussi alligatior bit dem, di whole worl done know a shit dem….. woieeeee

• @ 4:37 u sound very hurt bitch n yes I love my $5 bun hun,me fucking 4 free get please bitch

• @ 4:37 u sound very hurt bitch n yes I love my $5 bun hun,me fucking 4 free please bitch…[email protected] the end of the day I depend on me n not any man n my bank book fat unlike u bitch…….

• LOL OGOD says:

UNU LEAVE THE GIRL ALONE…HAR FRIEN FROM THE NAVY CAN PUT HAR UP

• @5:38 says:

@ 5:38 u seek attention the wrong way,I feel bad for u…..smdh

• ohplz trini to bone says:

But wait deh you really come yah suh fi defend d bun lol no sah. Mek I tell you dis ppl weh have money nuh advertise weh dem have. So Plz stop tell lie pon you self and how you know d person fat. Nuh man nuh want nuthin weh come easy suh yuh must haffi tek care ah you self. Smh ah yuh do some idiot gyal. If you bank book so fat y u never look decent yet.

• @ 6:47 u Sound like u have something personal with me so let me tell u this u can c me n greet me n we can finish this in person bitch…….like I say I depend on me n no man…..n this bitch bank is a ok

• badbitch says:

Everyman that keish lef do good after she gone the first husband do good the second one a do good who to tell the jt might b doing good too, mayb if she lef the clarky him might do better. Dont the bitch still married how she a pose up inna dance with so much man before she set an example fi her pickney them an stop a fuck if clothes an booth

funny there so in love but he calls me all the time lol

• Did they repo unno car?Did unno get eviction notice? Dat mi won know

• One thing mi dont like bout the gal yah a pickney dem eva stay bad n she inna lv mi rather everybody clean inna old navy caz dem too big fi children place a neva c nutting bun mi suh yet every party r kids deh dem inna di worst clothes n keisha well dress it dont

• Scrub says:

Clarkey is mean! Mi know seh him nah tek care ah keisha! The only thing bout clark is him can fuck and fix house. That’s his payment. Too bad mi neva wah dat caah my bills haffi pay! I left him and moved on, he tried coming back to me. Him brite, after him ave woman weh mi hear bout Keisha, who claims she and him in love. News for you, HE IS NOT IN LOVE WITH yOU! Him just tell mi seh him love mi. You nuh realize seh him courney and ah silenty ah look hype. Why would he pick up a dancehall hoe. You meet the kiids im sure, I bet u neva meet none ah family yet. By the way, u need to get rid of that fake bag! Sure u neva get it from th LV store. They don’t hv the color bo bo!

• what ah scrub! says:

• what ah scrub! says:

You eva hear bout salt? Clarkey is salty!!!!! Your luck run out being around him, mi haffi run far and hide. That man is dangerous!

• bait says:

@ msugly Trini aka fuckie fuckie, aka queen ratchet y your getto ass always wanna fight when you know the flip side to that is one way ticket back to weh u came from. May be that would be a blessing for your youth. You nuh better than Keisha d two ah unno a waste gyal. We can tell you are more desperate little ho. Nuh man nuh stay wid yuh so now you posing half naked on fb but u want a real man lol you hoes crack me up. Bout bank book fat lol bitch please dont forget people really know you and yuh bruck like dog.

• ????? says:

WHat country is Clarkey from?? cause him look like somebaddie wey juss land offa di boat from Africa… L

Unu Please leave Keisha and di Trini Gal alone, they are lovers and 3some partners. They share EVERYTHING… thats is why she always quick fi defend Keisha..

Unu also need fi leave di gal kids out of this man passa passa cause dem no ask fi a mother like Keisha.. This is clearly an aargument about roaming cocky Clarkey so unu need fi tread litely with unu words.
    Keisha you mixx wid Dawg so u rise wid flees… :travel :nohope

• Philly finest!! says:

clarky used to eat out Tia pu$$y now Keisha wangsta hype up cause him fuck her…bitch please u mouth stink and clarky nah want you beat round fuck out donkey for wife…jigga & the whole dance hall men fuck u out and nah want u…wat an example to set for ur pickney…MET me hear Tia still fuck Clarky raaaaayyyyy

Philly ppl ton so bad eeehhhh smfh

• @ bait on the pink wall let me tell u this I can go back Trinidad any day now n live very comfortable unlike u bitch……as for my daughter she goes 2 one off the top school in Trinidad and Tobago n in need of nothing bitch what I wear she wears……@ the end of the day I take care off my daughter n this bitch not in the system like u bitch….about no man want 2 married this bitch been married twice so go break a neck bitch…….

• LMAO says:

@ Scrub yes we are on the same page lol posting pics like they are in love and then look at that, its him calling me. She better get her t-shirt and run fast. He salt like the Ocean lol his skills are just :ok” nothing to brag about or go back for seconds.

• This bitch have the nerves 2 call me ugly…when she look like a fucking bleaching purple dargon…..smdh

• Lol says:

Fi di person weh seh she har bag fake ur so envious and have no clue of designer bag. Yes they come in all kind of color and I have neva seen a fake LV Alma bag

• trini wannabe jamaican says:

shut the fuck up trini to the bone…all u trini wanna be jamaicans & act like u’;; the best ting walkin round here…u aint see who ur ONLY fren is whorin Keisha…yuh mooma neva tell yuh birds of feather fuck togetha raaaaaayyy…u like a pupet on a string for fuck out keisha..get a back bone & stop feed off keish you aint see she hav no frens & she a sumbody always stop talk…why cus she love chat up she fren dumb bitch…u relly comin to defend urself..mi love dat but waay d bitch u start defend for…yep like i taught not here..dumb bitch!! keisha cus mi kno u readdin dis..u run left JT after 3mths now u talk bout u love clarky but wen u & jt dey him post up all on ur wall talkin bout lovin my boo…bitch plz u love suck cock & nah kno wat love is..3mths from now it will b the nex dick u riding..trini to d bone at least yuh pickney cah see how big a whoe u is in trnidad so mi giv u proops but mi sorry fi keish pickney dem…yes i said it cus bitches i hav no pickney & i wouldnt hav 5,6,7 cocky inna out mi house in 3mths.. wotless mother unno

• bait says:

Yes flare nose dutty gyal afisha say u ugly and I ment it. Who are you trying to fool bitch. Bout you been married twice lmao to who????? And all now you can’t travel. You are using your pussy for the wrong reasons lolol yuh no me realize you are more foolish than mi realize.

Two hold days a me a real STAR!!!.. There is still more to come bitches…lol.. ONLY GOD CAN JUDGE ME

Wow ppl have no life to sit and chat ppl is a god damn shame education is the key because only illiterate ppl don’t have nothing to do abayyyy!!!!!!!!!!!

• smh at the lies says:

Only your friend know your secret so only she can reveal it. So who the cap fit let them wear it. You can’t turn a whore into a housewife. So y this bitch talking bout she was married twice. No man stay wid unno bc you have no ambition. What can you offer a man besides your pussy bc you sure don’t have any brains. You come and talk up but you daughter this and that. Talk d truth, your mumma tek har bc she know yuh nuh easy and she don’t want the little girl to follow in your footsteps. If I were you I would stfu.

• coming on here bout only god can judge you keisha go sort out yuh life n stop mek yuh dun out pussy prove it is valueless because if u neva talk yuh business it could not be post here and for your info before u get smart, i have a car a house and a advance degree so please go get yuh weight up

• @ 5:39 u is a fucking ass…..my mother never take my daughter from me u talking outta yuh fucking ass….again unno like ppl business n don’t kno half of it……r u getting pay 4 this………..lmao

• enuff wit dem 2 bitches says:

@739…true talk.. mi not frens wit she & me hear outta mi own ears she runnin dat stink mouth…she own fam nah wah nutin fi do wit her..run leff her & mov to FL…bitch wotless no bloodclot…Trini to the bone…u aint no body…mi nah kno wah ppl a hype u up like u inna sumting..bitch plz u only fren is keisha wangsta cus u wack jus like she…smdh

• smh says:

So Trini to the bone you really come to defend yourself. You look foolish you was better off saying nothing at all. Now you just look illiterate. Yuh dunce like!! Instead of responding you should really think about your lifestyle and clean up your fuckey fuckey behavior. Remember ppl man is not your man at the end of the day they go home…..you say you been married? Lol who put a ring on that? Lol twice to be exact and you’re under 27 lol no wonder the woman said no man not staying with you. Nasty bitch!!

• lmao @ $5 bun…. Di little Flare nose dutty gyal afesha u sound illiterate, u can tell u lacking education, dey sey ah bare boost she ah boost out di people store… sey she nah par with di Trini dem caz they like too much mix up., and iz bare mix up an rae rae she always in. everywhere she go she wa fight. U can tell she angry.. nun of her trini frens nah tark 2 er so she find keisha ah next mix up fren.. birds of a feather ah really f000 together..