IN THE BACKGROUND

Ok met, I saw Mappie woman on his page and click on her profile with my nosey self. Take a good look in the back, tell me who you see . Why on earth would she choose this pic for her profile pic with her man next woman in the background. Then met tek a next look on her comments, she said the pics say a million, so I want a million answer from you and your crew, what’s dis pic say.

29 Responses to IN THE BACKGROUND

• Belly Bang says:

If mi seh ah just di poorly made dressmaker frock weh wi debate pon in yah mi ah focus pon, how many dislikes will i get by sunset?????? :siul
    MI BELLY!!!!!!!!!!! :ngakak :ngakak :ngakak

• Fyahwife says:

The dress in pic 2 is horrid

• Berry says:

U mean di TWO dress dem horrible. Unno look like unno aguh dance ah dead yaad. Well the pic says NOTHING to me, but yuh find yuh mate and guh pose up in front of her but SHE NAH LOOK! Suh Mappie tek pic wid wifey too or just matey? Cah to mi it look like matey ah lead dah one yah. I’m talking from what I see cah mi nuh know nun ah dem gyal yah or dem story.

Who are they?

• Lipstick says:

good day family

dem two gal ya dress ugly like sin, di mate a try di baroque an flap, she never see seh beyonce did flap inna fi har own too an she gone go copy it an even look more flap, mappie head big an him face full a make-up, mappie di MA an CT know yu a stripper an yu swing so gweh wid yu 2 popdung man clowns dem inna dem junkunoo dress :mahongintip

• The girl in the top pic look so unhappy, why would I put that as a profile pic with my mate in the back, the pic don’t say a dam thing, more Dam ur a dam fool.

• diane says:

I went on mappie page and in all the party album a Lateisha a star it up. If yuh affi easy yu
    self in every party and watch mappie and Lateisha then it mek no sense for this’ don’t care what nobody say I would never put a pic as my facebook default with my mate in the background it means she a mad yuh and yuh worry about her. Mappie a poze up with Lateisha and donna a poze up with Lateisha. Dem love lateisha

• OBSERVER says:

mates exist because wives accept :nerd

• TRUTH says:

THE REASON WHY MATE WAS ALL OVER IN PICS WAS BECAUSE WIFEY WAS WORKING THE BAR AND A HANDLE SHE AND HAR MAN MONEY…

• diane says:

Work in bar or not shi till accept

• TRUTH says:

SO U TELLING ME U WANT HER FI FIGHT OVER MAN? A MAN GONE DO WHAT HE WANTS AT THE END OF THE DAY NO MATTER WAT…BUT U OR NOBODY KNOWS WTF MAPPIE A TELL THEM, HIM MIGHT A PLAY MIND GAMES.

• ppl business says:

Another dumb bitch a sekkle fi garbage…MET me did tink a dead hood Dennis Wet Wet But I guess not

• Philly People says:

Unnu people wey a call donna wifey and a call lateisha matey need fi go sidun. Di way mr Mappie tek mic inna muma Gee party and big up lateisha and talk how him love her unnu woulda think a she alone and no one else, if a dis treatment matey get well mi rather be a matey and not wifey cause matey happy yuh fuck!, PS mappie champagne is NOT married!!!

• HIGHLY CONCERNED says:

den luk pon di man to!!!!

• DWRCL says:

Met i feel sad fi this girl, the definition of man mascot, pappy show, gugu all the damn name fucking clown, the next day after mappie party he was in philly at M-Gee party with the girl in the background i believe her name is teisha because he took the mic and big her up saying he love her more then 3 time he did it then she took the mic once and big him up saying she like him like woo and she nah guh nuh weh a fi her man and they both left together also at mappie marty him never big up none a dem by name him say big up all him love ones dem lol lmao dwfl this is a damn sad story i believe mappie love the next one but because she Donna a mine him tek out range fi him and a pay the payment plus a she mek him wear LV and Gucci him a opportunist and love likes suh him a guh stay who to tell him nah tell the next one seh Donna a the money bag just hold on mek him reap smfh

• OBSERVER says:

@ highly..em pants foot dem use to beat mi badddd :nohope

• TG says:

@Dwrcl I agree with you, him really deh wid Donna because she a spend…she must have low self esteem to be willing to put up with this man fuckery and a mine him pan top a it…him put yuh inna bar so him can give Tiesha the lime light a him party, I don’t see one picture wid Donna and Mappie a him party…Donna you’re no wife or mate, u are just a fool on the side line, I don’t know what a kind a happy relationship this could be….since u a spend yuh money fi keep him, he should at least show some respect….

• kehkemkem says:

THAT’S ALL DONNA GUD FAH IS MINE MAN. YOU THINK AH THE FIRST MAN THIS STINKINGWHOLE WOMAN AH MINE. PPPPPLEASE.

• church ave says:

donna need fi spend the $ on her self cuz she look like a hot mess

• Dwrl says:

Mmmmm HAR FACE WELL SCREW STANDING WITH HER MATE IN THE BACK, SHE HAVE STRENGTH FEH A DROP WUD ON FACEBOOK BUT SHE WAS RIGHT NEXT TO TE GAL AND SHE NEVER SEH NUTTEN.

THE ONLY THING DAT COULD MEAN. IS LIKE SHE A TELL THE MATE WATCH HER BACK BECAUSE SHE COULDA DO AR ANYTHING WID AR BACK TURN. WEH SHE AND THE MAN PIC??

The fucked up part a dis THE MAN GAY!!!!

• IJS says:

The story with Mappie being GAY cannot stick pon him!!! Talk anything unnu wa talk but that deh one deh amek up story!! . Talk bout him walk n fuck one bag a gal good and bad, no prove of being gay wat so ever. Tight pants don’t prove shit. It just mek him look sexy. IJS.

• PhantomPhoenix says:

Dance Hall hot messesssesssz. baggie lace and dead bud feda frock isn’t becoming at all. I wouldn’t even wipe my ass with either dress…me skin is ultra sensitive to all that synthetic shit and coarse cloth.

You folks need to stop posing and drinking that pink champale/pink malt liquor…notice i didn’t say champagne and that sweeten, soda wata, rotten pink grapefruit shit ciroc or whateva them crap drinks wan name. I’m sick of seeing those bottles in DH pics. If rich white people nah drink it me nah drink it eda…if it no good enough fi dem it nu good enough fi me…stop dispensing poison! lolololol

• @phantom phoenix shut the fuck up, u have no idea what the fuck ur talking abut and have the nerves to put lololo at the end like u said summin funny, go sit ur ass down somewhere, u dam ass. Now that’s funny, lol.

• donna fi u wanted the pic to say a million words u should a have up a pic with u and the man a kiss and di mate in the background looking like how ur looking rite now, mad and upset. This pic ain’t say jack shit, its saying party over matey tek up nuff pic with the man and a get ready fi go home. Wasn’t at the party so I don’t know or care, whateverrrrrr.

• unnu tell me now says:

a one thing mi na do a clown out my self and look stupid after! donna call her self wife and all a now di man no tell her shi a wife him tek mic big up you and lateisha last year then this year him big up him love ones dem!! so him still a mek yuh kno him love someone eles, the night after him big up lateisha and make it public say him love her! so that say alot the man na lef so stop it

• PhantomPhoenix says:

9:07, 9:13 & 10:21…pussy watcha it tek yu THREE post fi sey not a fucking thing. Yes bitch LOLMOTAFUKNLOLOLOLOL champagne dreams and plastic wata bokkle budget bitch STFU! Rock stone fling an kuff yu inna yu rass…gwan drink that shit and pose wid de bokkle if it mek yu feel like you’ve arrived. Sick a you damn jungle bunnies trying to look like house poodles-GTFOH!

• Phantomphoenix shut the fuck up, go see how yuh fucking ugly, gowayyyyy, dwlllll.

• PhantomPhoenix says:

EYN…me mumma neve fuk yu daddy an me daddy neva fuk yu mumma so UGGLY FAR OUT A ME DNA. Me can sell yu a 12″ fi mek yu a wig an still have hair lef. Damn bright! Again, you bitches need fi go learn real life an tap pose up like sey onu a live life. Me de pon point 24/7 an me bank account a rise constantly so me nu need dancehall fi mek me feel like me a sumady. Stone fling, corn throw and fowl dem run come pitch…carpet munching bitches keep onu crotches mouth one side an tek yu owna advise and SHUT THE FUK UP WID ONU PUSSY BREATH. A see de cheap drinks a rotten yu rass brain cells…stop drinking that shit. THAT’S ME FUKING POINT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Shut up ugly, dwllllll. I’m talking to u phonix.

• sexy says:

Y THE FUCK UR SO FUCKING MEAN TO EACH OTHER. IF SHE PUT THAT PIC UP SO FUCKIN WAT. MAYBE SHE LIKE THE WAY SHE LOOK IN IT. UR REALLY NEED TO RESPECT EACH OTHER.To the Jamaican community ur need to love and respect each other.