EMMERGENCY!

ANDREW SPIDY FROM CANADA DEAD WHA HAPPEN?

RIP

45 Responses to EMMERGENCY!

• He just came back from Jamaica and he had shit in him and it looked like it all didn’t come out of him. He went to go meet some family member at a restaurant and he must have started feeling sick. Story is that the ambulance was called and he sent them away. The baby mother who was with him called back the ambulance but it was to late by the time dem come back. They telling people set a heart attack but we know a lie dat.

• DRUGS DRUGS DRUGS,ONE DAY THE BUCKET A GO A WELL ONE DAY THE BOTTOM MUSS DROP OUT EVERTHING CRASH,,LOOK DEH NOW, EVERYTHING CRASH.THATSALLIHAVETOSAY

• YES EYN,,U GOT THAT RITE,,SAME SO IT GUH.WAT A WASTE

• Him reach from Jamaica bout 3 in the afternoon an by 7 or 8 we a hear sey him have heart attack dead. A something weh him a do long time. R.I.P still never know him personally but it sad though.

• OF LIFE

• IT REALLY LOOK BAD STILL BUT A LONG TIME HIM A DWEET,AS D SAYING GOES CRAVEN CHOKE PUPPY DOG.GREED IS A HELL OF A THING

• SERENITY says:

Oh lawd man,we lub di met but at least say rest in peace man before oonu dash it……R.I.P. Andrew….my condolences to his family & kids…sad,sad

• @SERENITY,

• Serenity I’m EYN 7:37 and 7:45 and I realize in the first post I didn’t R.I.P him so I did in the second post :) it really sad bad because a something that could have been avoided. Him should a never sen weh di amubulance. Me hear she did baby mother beg him. Tell him sey him better off spending some time in jail then dead. Him know weh him did have in him so he probably think him would a pass it through. Sad sad bad. Condolences to his kids and family.

• tootsie says:

a when him dead? news travel fass een man….. rest in peace Andrew

goodmorningggg a tink a yesterday him dead oo

• SWEET says:

R.I.P TO THIS MAN. HOPING HIS FAMILY AND LOVED ONES FIND COMFORT IN THE LOVING ARMS OF THE LORD.. YES.. EVERYDAY BUCKET GO A WELL ONE DAY THE BOTTOM AGO DROP OUT.. UNFORTUNATELY IS HIM DROP OUT.. AND I CYAAN BELIEVE SEH PEOPLE STILL A TURN MULE INNA DEM YAH TIME YAH….

• SWEET says:

MY MOTHER USED TO SAY.. IT IS BETTER TO BE TRIED BY 12, THAN CARRIED BY 6… HIM SHOULDA GO A HOSPITAL IMMEDIATELY… ANY BATTLE CAN BE FOUGHT AND WON, AS LONG AS YOUR ALIVE.

• SERENITY says:

@eyn 8:04,awrite yah,mi nah fuss,mi jus a say… :)

@sweet,you always say di ting di right way muma but you hab up some saying deh…… :2thumbup

Mi rather rub di time

• This is sad. I just saw this guy at Mojito Mondays up at Suzies. Who would ever think this would have been his last. Condolences to his family. May he rest in peace.

• blood cleet bwoy…ppl still a do dem summen yah..so now di babymada is widout a fada fi har child..RIP

• No Met he died since Tuesday.

• Dem say he was just in Jamaica before this and he came back and felt sick the same way but him get di tings dem out. So ah guess him figure him woulda be fine dis time around. Nothing wasn’t really happening for him so I guess he was trying to make some fast money going back and forth so often. Only this time it caught up to him :(

• tootsie says:

morning metty……… as sweet seh mi really cyaan believe seh ppl still do dem ting yah,,,,, mi swear seh it did done off inna di 90’s my goodness….. if mi ago dead young a nuh dem sinting yah atall…..

• He died on monday R.I.P

• No Joke says:

RIP …

• RIP

• RIP..LONG ROAD DRAW SWEAT SHORT ROAD DRAW BLOOD..HOW CAN A MAN DOING THAT AND SCARED OF JAIL? GO TO THE HOSPITAL AND TEK THE CHARGE SOME CANADIANS FOOL SMH.
    BTW: MET WHO’S THIS CANADIAN BROWNING BOUNTY IN LOVE WITH WE WANT A PICTURE AND THE SUSS.

• brightlight says:

It’s always sad to hear about someone who died an easily preventable death.

RIP 🙁

• Miss T says:

Damn I last saw him in January. R.I.P

• PPL BUSINESS says:

met it soo sad fi real cause andrew do dis ting 2 time fi d month n andrew a brite bwoy whe JC so him could a do better, me really feel it fi him me na lie, R.I.P. still FYI HIM DEAD FROM TUESDAY ROUND 7 PM

• This gay guy was there rubbing his belly for him before him call the ambulance and his baby mother was there too so I don’t understand how he didn’t make it in the ambulance

• eyn 2:10 what?????

• eyn 2:10 his 20 year old son was there, could have been him. His baby mother begged him to go in the ambulance but he refused. You’re just looking for story bout gay guy was rubbing his belly

• People deh pan dis a chat off dem mouth an dem no know shit uno no need fi say nothing bad bout di man all uno have to say is rest in piece why uno no do up somebody weh can answer uno u all a chat a dead man the man dead a try put food pan di table nuff a uno a do wores, like taking some stiff fuck up ur asses an then have the nerve to try an condem someone fi a hustle. u weh a talk bout craven choke puppy something na choke u lowe di man mek him family mourn him in piece an watch u own pathetic lives an leave di man he was a good an kind person wa uno a get out a chatting di man an him can’t answer u please RIP Andrew u have a good soul I know that, an those who know an love u know that so to the family an friends of Andrew pay these none entities any mind because they have no lives. Yes uno cuss mi now mi alive mi can answer uno u low life waste of time

• How no body no mention carol death rip carol to

• Waltham Link says:

Damn I see this many every party weh mi go when I cOme Jamaica January. Every drum pan a knock n no go him a knock it to. Love off all mi fren weh mi bring dung deh n no stop send BOTTLES our way!
    Sad fi know say him gone still but it’s like “live by the gun, die by the gun”
    So live by the drugs die by the drugs. Is better him did go doctor n serve Likkle time!

• eyn says:

met, he was on the pink walls earlier … with canada best dressed.. have his 9-5 and always very hype at dance. mek him babymoddas dem carry tings fi him and ketch charge. A tru ting Sweets.. betta to be tried by 12 than carry by 6

• eyn says:

RIP Andrew…. smh. untimely death

• Czar says:

A mi fren, so mi nah go seh nttn other than rip andrew. U were a good soul.

• met yuh knw me dida go email yuh from tuesday nite fi mek yuh know wht a gwaan but me neva remember. but wen me hear dem say him drop down dead pon the road(i dont know if thats the cover up) but a that me hear. dem say him did unhealthy n him did a go start gym n stop drink etc but i guess thats a different thing. yes him did get bruck fi true because me did wonder y him nah keep him bday party inna summer. Met him and pony hype did keep a party together a Ja inna 2010.

• di ppl dem yah ova deh lie eeh…a come tell mi bout a heart attack him have a mussi fi dem shit him did a bring no sah mi neva kno seh dem rass deh still a gwaan

• @ sweets me neva know say ppl a really mule inna dem time yah especially man.somebody say up top say him a do it 2 times per month no sah a suh him a do ketchup fi mek money fi flossin.bwoy sometimes some ppl fi build yah man.him wicked to himself fi a do that 2 times per month.so if him bababymother dem do it suppose dem get ketch n like how him dead whoo wudda look out fi the pikney dem.mother n father nnuh businesss wid dem life r pikney dem life, dem only care fi flossin n fi show dancehall ppl say dem got it like tthat when they don’t. But can I ask a question is swallow hhim swallow the pellets dem r dem insert it inna him…I’m jus askin.

• kookie says:

R.I.P Andrew TOP A TOP FROM Canada

• RIP Andrew !!! A suh them man a do it long time ! Mi hear seh a few of them from Top a Top a run things …. That’s why when you see people with them tings , you nuh know what dem a do fi it , situation sad still !

RIP Andrew, I was wondering how come this never reach up here when it first happen. Its sad but it is very clear that he made the decision to choose death over life, I dont know how you can live a certain life style and be in a certain business from 19 how long and be afraid to go to jail, how can you rather your children bury you rather than be away for a period of timebut still be there for all of them in the long run. him truly wicked to himself and all his kids.

• unknown says:

ok met yes he started feeling sick on the plane he went to the restarant to meet his bbmother, his mother was there and sister, ok now when he was down stairs trying to throw up the drugs that was not wrap properly there was a man down there helping him his name was pete hype, andrew tell pette dont call the ambulance cause he dont want to go to jail (smh) yes he turned away the ambulance away but his mom and fam was there why didnt they say something so he can get help they all sat there and made the ambulance leave met wat woulld u have done this could have went another way if the fam dem did open there mouth- what becaucse there scared of jail to, come on ppl this is someones life, so pete said to andrew are u crazy- andrew turned to him and just help me please, so pete did when andrew relizes nothing was working they called back 911 but it was to late. very sad met andrew n the family did this sorry yes i said it and its true. at the end pete hype was there to comfort him to his last breath.

bwaay mi nuh know wha fi seh yasso

• OMG !!! are you serious unknown !! I kinda have to agree with you …. if the family truly know what was going wrong with him they she of done better , the family want a slap , sad part now they going to have to live with this …

• Eyez says: