DEAR MET……….90TIES EATER PAN THE LOOSE

Hello met and readers. My best friend met a guy at a pool party end of summer in long island he had a party in early October at universal resort in brooklyn they exchange numbers and start meeting up alot after that.she seem very happy I knew this guy rep because i read about him on your site before and heard people talk but I didn’t want to rain on her parade,she’s my friend so I told her what I heard but it just went through one ear and outlook the other.one day while talking she told me on the first date while coming from the movies he pulled the car over a side street in queens and began to eat her vagina,she said at the moment it felt good but she kept wondering how a man with his name and street power can just do that to a girl he just met.she said he trying to put his thing in her butt hole and she don’t want to do that but he gets angry and she’s afraid of him.she change her number and try to avoid him but he just won’t leave her alone, he’s a so
call big man that runs the 90s claim to have so much so why not leave my friend alone?things have gotten so bad I can’t explain but she bin my friend for 17 years and I will do anything for her which is the reason for this message because I know he will here about it,”blackman if anything shall happen to my friend I will see to it that you spend the rest of your life in prison.this time snitching on your friends won’t get you out of prison

91 Responses to DEAR MET……….90TIES EATER PAN THE LOOSE

• Anont says:

Neville leffff de people girl chirrennnnnnn!!
    mawnin Ms. metsy an metsers! dwl

• Not that I don’t believe he eat pussy but this story sounds a lil made up like this girl is trying to get back at Blackman

• Kremlin4life says:

Good morning all Blackman u again gosh. As soon as me no u wake a gonna find out a weh u up to cause u too bad man Smh the way u have gal u shoulda a harrass nobody boy oh boy

• G3N3RAL "I'VE GOT LOVE ALL OVER ME"GOG3TT3R says:

wat a ting heeee man

• Everyone a 90s knows him and jungle man like to do girls in the ass so much women from different parts of life can’t be telling lies on this dude come on now,badman or freak make up you mind blackman

• Kim use to always say the same thing bout blackman him don’t care he do it to all them little dirty foot gal in the 90s then he walk in dance like he is the baddest thing

• Original Goodas says:

pic please

• soap opera says:

WOW!!!!

• The girl have a right to be scared cause blackman walk with nuff woman killers .one shot a girl in Florida cause she didn’t want to be with him any longer and remember cool breez kill off him baby mother cause she find new man.not to mention jungle man is a rapist doing life in prison.Macka velle stop walk with them cause he say black man a informer that make woman run him head

• Blackman…….secret buss_______________DWL!!!

• SERENITY says:

nasty likkle man…him sound more like a sad man & not a bad man.
    a man like dem yah need couple big trang battyman fi tie him up & gi him a dose a him own medicine
    Then since him so bad,afta dem done wid him dem should put his gun in his mouth & tell him suck pon dat

• Kremlin4life says:

Unu pop story gi me deh cau me never no say all a batty him fuck me know him Nuh have shame wen it come to the nyamings… Wooooiee!!! Boy me dog the woman dem a buss pan u n u long tongue

• Him nasty cause him all suck d&p chin pussy all of dem round there nasty

• Kremlin4life says:

A junglist unu a call jungle man..

• talk up says:

BAD MAN NUH TELL NUH LIE BOUT IT, EVERY TIME U GIVE A HEAD IT NICE DONT IT! WEAKK MET HAVE ME A DEAD THIS MORNING BUT THE SENDER IS THE FRIEND.

• MzzDarling says:

Isn’t this putting you and your friend in danger if your story is true…..and you claimed to know his reputation. Why not go to the authorities if he’s harassing or stalking her. I’m pretty sure him can find a next woman to eat out, what’s so special ’bout your friend crotches. Him nuh want har sounds like ah pu**y him ah look and so what. Not becuse you know his history you looking to try send him to jail. If he had raped your friend then well yes yuh can talk up.

• Espute says:

All now mi cant believe say Da mangoose town clown tun bad man,and people a Tek orda from him.. go defend u auntie tt weh the man dem run wa from dung deh.

• First a for most the chick that send in this story get a fucking life cause u probadly just mad cause u one of his many bitches that got fuck a lef so go sit the fuck back this sound like u hurt bad ..cause that don’t make no sense sa he would just meet and eat ya pussy and tell Kim wey a walk a tell lie sa when me catch har she will know what time it is . Cause him have how many gal y would he need to stalk ya Fren u just inna ya feelins cause him woman a breed and u hurt so u a try put something out there wey no go so..go kill yourself bitch

• And

• bronx man says:

Ah nuff yaady out deh ah fuk gyal inna dem batty cos dem a say dem still straight cos a girl. Suck pussy ting ah loose movement ting, gal fi own u from u dat.

• @espute bitch a people like u love chat .u don’t shit tt ain’t his fucking auntie u know too much

• eny @ 11:37 NIKKI IS DAT U????????

• No this not Nikki ya love call poor Nikki name inna ya mix up shit

• Jamerica says:

Blackman is my fren babyfather and he is bugged the fuck out…yess his name might ring bells in 90’s but i still consider him a gal clown. I believe he nyam the pum pum the first time anyways…i dnt wrong her for being worried caz dem 90’s man always doin’ sum woman sumthing

• PICTURE PLEASE METTY OR PEEPERS EMAIL METTY

• Bliss says:

Big Ole Germ.

• yes dem all nasty all di one maka love eat gyal inna him car back wit him rat looking self and blackman love fuck batty dem ah undercover batty mon bad man freak

• @espute wey u no try diss since him a clown

• RIGHT U KNOW HIS HISTORY. SO WATS THE POINT OF DOIN THIS. U ONLY LOOK LIKE A FOOL AND PUTTING UR OWN SELF IN DANGER AND U FRIEND . FOR ALL THT GO TO THE POLICE AND PLEASE TO COME OFF THE PINK WALL WITH THIS STORY. U AND UR FRIEND FI STOP CARRY BUDDY FEELINGS.

• BERRY says:

BUT COO PAN SOME AH UNNO AH DEFEND DI MAN MOUT AND BUDDY. HOW MUCH “BADMAN” AH NYAMMA? NUFF!!!!!!!!!!!!! THIS DUTTY GERMS USED TO MESS WID DI ONE BRINA SHE TOO AND MI REMEMBER DEM DID AH TELL ALL DEM WHORING GYAL FROM BROOKLYN FI GUH TEK AIDS TEST TRU DEM SEH HIM HAVE IT. IF AH MAN CAN JUST STUFF HIM FACE INNA ANY GYAL LAP, DEN HE’S IFFY. HE ALSO USED TO SLEEP WITH SHAKA. NOW IF U KNOW THESE GIRLS REP. THEM U WOULDN’T QUESTION HIS ACTIONS. HE BEEN TO JAIL SO MUCH, SO IT DOESN’T RUFFLE MY FEATHERS WHEN I HEAR HIM FUKK BATTY. THIS STORY DOESN’T SOUND FAKE AT ALL, SUH NUH TRY DISS DI SENDER.

YES, HE MAY HAVE NUFF GIRLS AS UNNO SEH, BUT LOOK AT THE CALIBER OF GIRLS HE HAS. IF HIM MEET AH NICE GIRL WEH NUH STAY LIKE DI REST AH DI FOOL DEM, WHY WOULDN’T HE RUN HER DOWN? HE’S CHASING A DIAMOND INSTEAD OF A ROCKSTONE. DUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!! I’VE SEEN IT HAPPEN MANY TIMES. SO TAKE A SEAT BLACKMAN’S DEFENDERS.

• Dem gal yah Bad! Unuh look like unuh ignorant fi di boss BLACKMAN! Him have him wife Nikki and him good good babymother Camille! All di rest of bitches dont count! Unuh come offa him name and mek him strive and prosper! Di friend who send in dah story look like she want a fuck offa him!! LOW HIM ALONE!!!

• @berry u sound hurt bad like u get fuck and dash wey too.sa wa the fuck u want sa bout him but him nah beg none a u bitches shit and come off him bloodclart name .him no fucking see u ..

• well said berry mi deh yah a read the comments them and mi caan believe say ppl a defend him…

• yoko says:

no pic metty???????????

• Oh please every gal know bout this boy so don’t come try nice up the ting he love to take them to his little cottage in the 90s and do the damn ting.what you think cause him a so call bad man the gal them going to keep secret?

yoko i dont know who it is so i cant put a pic sorry

• yoko says:

ok no prob.

• And the person that sa Macka don’t talk to no more cause he is a informer come the fuck again he never inform not one fucking day a macka inform on junglist pussy ya just mad cause Blackman a U.S.citizen and half ya bitches not go suck ya madda

• Espute says:

BITCH mi know the whole family a dem from mangoose town,him duty auntie tt him cousin stuffy g pussy ,so go and suck blackman cocky and hop off a mi,u think a mi tell him fi walk and clean up every dirty crotches BITCH.

• BERRY says:

EYN 1:55 (WACKMAN’S “WIFE”;) U THE HURT ONE LMFAOOOOOOOOOOOO, U DEH YAH AH PREE EVERY RASS COMMENT WEH PPL WRITE AND AH RUN IN. U MAD U TASTING PEOPLE DOODOO BOO? DEM MAN DEH CANNOT AND I REPEAT CANNOT EVEN BREATHE MY WAY. DWLLLLLLLLL YUH MAAAAAAAD SICCCCCCK HEADDDDD NUHHHHH FUKKINNNNNN GOOOOOOOOD? SO HURT? THAT Y.O.U. ARE SHITTY MOUT TRICK!!!!!!!!!!

AH FRIGHTEN UNNO FRIGHTEN FI SUCK P’SSY BADMAN SUH? :hammer

• Met nuh mek dem boast yuh up fi put up picho.

Next thing we see yuh face pon milk box.

LoL

• @berry like I said bitch u sound hurt and I am none if his woman dem so u have it all wrong and u inna feelins so come the fuck again

• Espute says:

12.38,.bad for mi born blackman cant do mi shit,mi dont live in a fear cause the badda man talk, clown clown clown,touch a button nuh.

• Addicted says:

**I am not going to call no name** When i was a young girl around 21yrs . There was this “badman” from Waltham that i used to sleep with.
    One night he went down and eat the punaash and threaten me that if i ever tell anyone , he would kill me. ( Funny back in those days i never liked oral i thought it was nasty so it turned me off from him.I was glad that my paperwork came through shortly after and i migrated to the USA.)
    Point is never swear for anyone. Badman or not a Freak is just a FREAK.

• Every man from every area run train on Shaka I don’t know how Wayne lots kiss that up. Right now Shaka and her friend rocky fucking the same little boy from 90 that drive the white car

• G3N3RAL "I'VE GOT LOVE ALL OVER ME"GOG3TT3R says:

wat i fail to understand tho is why them a glorify this socalled badman…. dem nuh see seh badniss nuh pay again… him bad somebody badda out deh a wait fi cool him #justsayin

• Which Shaka?? Is it the big batty gal that gave the long time drug man the heap a jackets( he’s now deported back to Jamaica) she used to live in a dutty basement on church avenue?? She smoke like a man is that her?? Her file lonnnnnnnnnnng

• So none of these woman never suck a kockey yet? Bedroom business a between the two people, all of a sudden pic cannot post a gun shot Fe sum a them people ya, them chat like a farmers ass

• SERENITY says:

mi nuh understand why oonu gi “badman”(i use the term loosely),so much credit. Anybady can be bad,just put a gun inna dem hand & dem bad.
    You wah know if dem bad,tek whey him gun & him crew & put him to di test. Even a battyman wid a gun bad. Not causen a man can kick dung & box up woman mek dem bad.Not because dem can hustle & shoot up a next man mek dem bad. Onnu nuh see when dem ketch nuff a these “badmen” how dem bawl & piss up themself? They are just ordinary people like all of us,dem jus get weapons & decide fi do di wrong tings,that’s all. Nutting special about dem. Mi fi one think all a dem “badmen” went thru some trauma in their younger days,some of them were not wanted or love so that’s why dem tun out so. Mi think dem sick…..kmft

• Yes the same Shaka she keep dance all the time and give the money to posh posh gal file duty bad

• milikeit says:

It pays to be Good people. One day people will realize that every man of dem time to shine. Make sure when the sun a shine pon yu ur heart clean. If not you wi get bun up. Simple. bout bad man.

• milikeit says:

what happened to our engineers, doctors, scientist, inventors. Ohh wait, I know what happened they ran as fast as they can from whores, war mongers, thieves, woman wth countless baby fathers. People who have nothing to offer mankind but fuckery. bout bad man. If I ever get the power in my hands I will make people like ya’ll wish you die a fast and easy death, bunch of fcking low life dogs I hate ya’ll for taking away the dreams of our young. All you have to offer them is danchall whoredom and fuckery, bout bad man.

• [email protected] a computer bad people show ya self pussy

• BIGUPME says:

blackman a pussy………

• BIGUPME says:

BLACKMAN IS NO BLOODCLAAT BADMAN…HIM BILL STRIPE OFFA A MAN NAME ROCKSTONE A 90’S COUPLE YEARS AGO CAUSE DEM SEY A HIM KILL HIM….BLACKMAN FI DEAD…BATTYMAN….FROM DAT THE PUSSSY A HYPE…

• BERRY says:

SUH RUN SHAKA FILE NUH. AH SHE SAME ONE MI AH TALK. EMAIL MET [email protected] TRUSS MI, MI KNOW DAT DEH FILE CYAH DUN.

• Espute says:

Thanks serenity cause dem a act like a steal mek him and him cant dead..mi see badda man than him get vanish

• Espute says:

4.31 pussy mi dun chat,mi tell yu sey mi nuh fear nothing badda than blackman come and vanish to name a few,natty morgan, the great fish tea sprat,bad Indian,machine man,gago,ratty,little wicked,government,cedrick and I could name a lot more all vanish and gone so go suck blackman.

• u bitches defendin blkman do yall know how many lifes that fool destroy for no fuckin reason u people is some dumd bitches

• A informer place this, a wa dis me a read, none of these people would ever show them face and talk the shit them a talk, the whole lot of u, a first me c met no have too much to say, this one too hot met? Me na back no man and talk no shit, but a 90 man them run Brooklyn, and if him a the man Fe them more props to him, buy me never know say area leader exist in America, them fuck when the big boys come to make a stop to this shit, met wake up lol

u si mi ina di post? big boys stop what, where? if a informer place dis y u tink dem wudda stop it? doe call mi ina no post whey u nuh si mi comment cause unno swear di whole world fi fraid a unno like unno cyaa dead like di whole a wi

• Every where u go u hear 90 and u a tell me say the man who is the big man a suck and a fuck woman batty? Y bad man always turn out to be batty man r informer r suck pussy, zeros battyman. Dudus them say him give money to batty man, that make him a batty to, kartel freek, who else help me lololol :berduka

• O god met I’m not a kills me just a wonder, lol y so defensive

• Met I don’t want to die lol and sorry for calling your name lol but if u scared get a dog lol I don’t even know these people me just a read and laugh,this shit be funny how Jamaican act them scandalous , and disgusting more time, all the girl who post this shit she deserve a box pan her lip she stupid, met smile its all good

i dont know none of them and mi dont even read yasso yet…how people know a di same man di sender talkng bout

• BIGUPME says:

BAD MAN WEH….NO BAD BLOODCLAAT MAN NUG LEF A 90’S…FROM RANDY GO JAIL 90’S DONE….A BARE HURRY COME UP SUCK PUSSY AND FUCK BATTY MAN LEFT A 90’S…BLACKMAN FI GO WEY AND GO DEAD…FOOL FOOL NIKKI HOPE U TAKING UR MEDS BOO…BLACK MAN A BILL STRIPE OFFA BOBO DOINGS…

• Willie Manij says:

Bwoi MET, a suh much bad man inna di Try States area??? Uhmuch year now mi a trampooz all bout desso an a one Mad (cause mi neva si bad suh yet) man mi si up desso. Di ress a dem a hide wid gun, but as one blogger seh arredi, BIIGGG up SERENITY, yu gi dem fool ya a gun an dem bad, tek whe dem krew an dem gun, den is juss one likkle pussy left standing whe nah push no fire. All uhman wi beat some a dem fukka ya if dem naa nuh machine fi back dem….kiss teet.

______________________________________________ tell dem fi mi cause mi nuh know a wha dis

• Espute pussy u no know shit cause Tt ain’t is fucking auntie and stuff g ain’t is cousin he is something else too him so go do ya bloodclart research and come again pussy stop be computer bad gal pussy

• keeva says:

damn this blackman have di gal dem weakkkkk lol but I just cant believe the sender the story sound fake not to say this man naw eat pumpum mi just a seh di sender dont sound right

• ‘A ya so nice met put this one back a top

• Glassbakkle says:

Oh my

• FREEDOM says:

#FACTS NUHBADDIE NUH RUN DI 90’S DI ONGLY TING RUN 90’S ARE THE SIGNS WHEY SEH 91ST.,92ND GUH STR8888 BACK>>>>>>>>>>>>>>>>>>>CAAH WHEN DEM DEAD AND GONE DI ONGLY TING LEF STANDING ARE THOSE SAME STREET POST. :Peace: :repost: MET BORROW YUH TRANSPORTATION DEH LML :ngacir2

come come :tkp

• sexyyy says:

nikki aint blackman wife she is a mad bitch walking around saying she a him wife she dont even know his real name and camille dont have any greencard so mind i will have to call immigrATION ON HER NASTY ASS SO…NIKKI WENT IN TO RIKERS ISLAND AND SAID BLACKMAN MARRY HER THAT SHIT IS FAKE FUK BITCH NIKKI A BAD WEAK ASS BITCH…

• stacy says:

LOW THE BLOODCLAT MAN N COME OFF HIM NAME BLACKMAN NAH BEG NUHBODY NOTHING AND NUH MATTA WHAT PEOPLE AH CHAT SEY HIM STILL AH GET PUSSY N HIM MONEY TUN UP BUCK SO KEEP RUN OFF UNNU MOUTH CAUSE THAT NAH STOP NOTHING THE MAN STILL AH SHINE BIG UP YUH BIG COCKY BLACKMAN WORLD BOSS

• O shit this bad man is now the American kartel

• Kremlin4life says:

Hey Blackman a me a peeps but him suck pussy me Nuh no bout the batty part but me sure n no fi a fact say him Nuh fuck fi suck.. Anybody can b a badman so me no see weh unu a praise. Unu same one weh up yah a defend him a unu a the informer cau is unu a beat up unu gum n talk weh him can do. A hope him a pay unu so him have Camille n Nikki so what happen to Nadine unu can stay bout wife n so what if him a citizen Kmt weh unu need fi tell unu man say Him need fi leave the badness alone cau unu a say him bad n a hype him try no if prison Nuh hold him a juvenile ago Dunn him

Everybody hate BLACKMAN. New Lots mi live and mi nuh kno who name blackman but I guess him ‘famous’ now! Big up haters, but one ting di sender can’t sehh is the man gay. NUFF AH UNU GAL WEH LOV TALK NEGATIV BOUT BADMAN AH LESBIAN, GAL AH DATE GAL UNU WUSSA DAN DI FREAKIEST BADMAN, UNU FI GWEJ. Fi a gyal tek a batty fuck nearly normal now, is like unu blind ar wah.

• mi wan know says:

please please someone please tell who ah blackman,di last time mi check feds clean up 90s suh ah who ah di infamous suck pussy nwam out batty bad blackman, call name nuh unno fraid!!!!?

• sexyyy says:

yall go get a job or sell some pussy and stop this foolishness about jermaine he don’t care about nothing…

• Sexyyy it looks like you have split personality boo you not the same one who say you gonna call immigration on the man baby mother? You sound hurt are you the sender?

• sexyyy says:

yes,I can do that if i want and im not hurt we been left a long time ago..

• enter your name, sound like yu are them friends fuking around with him an here……

• sexyyy says:

i’m not hurt at all we been left along time ago…and i can call them on her stinky azz if i want to…

• i think ur a uneducated female read careful wat i wrote and try to understand it ok boooooo…..

• mi wan know says:

den pussy still ah sell mi tink ah batty ah top shelf seller say’s the di 90s battyman

• bloodstain says:

if dere is no fear how comes no1 will put dere name when dem ah dis man. i just dont get it. talk up but when yu talk up yu fe represent yu shit to da fullest!!!!! real nigga shit

if ah man wan eat let a man eat yall just made a bigger monster

• 007 says:

yall jus made da boss name ring more more blk man 4 president pussy eaters freakymanbad.com

• Kim would never say dat bout Blackman so go suck yah mudda front dutty gal yah mad cuz mon nah stop chat bout how ur draws crotcehs green old fuck shop d mon nah fuck batty