MI CYAA EVEN IMAGINE THIS

Up to 28 men and boys ‘filmed gang rape’ of 11-year-old girl on their mobile phones
  • Attack filmed on mobiles and shown at school

• Police have been investigating since December

• Case is ‘tearing small town apart’

By Daily Mail Reporter
Last updated at 12:02 AM on 10th March 2011

A defence prosecutor today claimed up to 28 men and boys may have been involved in the filmed gang rape of an 11-year-old girl.

At the moment only 18 suspects aged between 14 and 27 are accused of taking part in the rape last Thanksgiving in an abandoned mobile home in Cleveland, Texas.

Investigators confiscated mobile phones from some of the suspects, after it emerged videos of the alleged incident were circulated around schools, court documents showed.

Scroll down for video

Site: Authorities say this is the abandoned trailer where an 11-year-old girl was sexually assaulted in November 2010. Up to 28 men may have been involved, according to sourcesSite: Authorities say this is the abandoned trailer where an 11-year-old girl was sexually assaulted in November 2010. Up to 28 men may have been involved, according to sources. Below are the men held

Carlos Bernard LigonsCarlos Bernard Ligons

Jared Len CruseJared Len Cruse

Isaiah Rashard RossIsaiah Rashard Ross

Rayford Tyrone Jr.EllisRayford Tyrone Jr.Ellis

Timothyn Daray EllisTimothyn Daray Ellis

Cedrick Deray ScottCedrick Deray Scott

Eric Berbnard McGowenEric Berbnard McGowen

Accused: Jamarcus Norris Napper (top left); Jared Glenn McPherson (top center); Kelvin Rashad King (top right); Marcus Anthony Porchia (bottom left); Xavier King (bottom center); Devo Shaun Green (bottom right) Accused: Jamarcus Norris Napper (top left); Jared Glenn McPherson (top center); Kelvin Rashad King (top right); Marcus Anthony Porchia (bottom left); Xavier King (bottom center); Devo Shaun Green (bottom right)

74 Responses to MI CYAA EVEN IMAGINE THIS

• realtalk says:

as a mother of a daughter me realy dont know fe start castrate them boy ya ballssssssss

• eyecandy says:

this is too much..something is wrong other than the norm..man can so heartless?? mi jus a imagine the pain she go true..

• TooTsie says:

no way, u mean to tell me outta 28 man not one a dem stop and seh wait…… dis nuh right…… dem fi put dem inna di hut n light it

eyecandy check u mail please n tanks

mi cannot imagine this…11 yr old? okay alright……..

• Lady love says:

EACH BLOODCLAWT HEAD NEED FI GUH PAN A BLOODCLAWT TREE STUMP AN CHAP RIGHT BLOODCLAWWT OFFFFFFFF HEARTLESS PU***Y DEM!!! :marah

• DEM NO HAVE MOTHER AND SISTER…BLOOD CLATH DEAT PENALTY FI DEM

• goodas fi dem original fr birth says:

that is why until today day ya my favourite moviie is “a time to kill” cause me say it everyday a only so me see myself a jail if somebody touch my daughter in the least way…fuck the courts..street justice

• kia NUNYABIZNIZ bubblez says:

@ tootsie mi nuh undastand wah do sum ppl…r wi all not humans…shi a child…nuh wan a dem seh stap dis nuh right? mussi wan a dem hab sista nd mumma

• Lady love says:

A WEH RAGA GET DEM IDIOT BUMBO YAH MAN BOUT WHEN MAN BEAT DEM FEEL SMBH!!!!

• Lady love says:

FEEL GOOD

• goodas fi dem original fr birth says:

and if any one a dem dutty animal ya ws related to me good know me poison dem

• Met … Dem Need not waste Tax payer money wit ah trial STR8 GUN shot dem fi get

• Kikster says:

De whole a dem fi go a prison and get rape demself daily by a gang, den dem wi feel justice in a dem raas……poor likkle girl, what a tragedy.

same so…28 a dem?? wtf????????????

• I read the article on msn and there was a lady who said she deserve it because of how she dressed. No 11 year old deserves to be rape and assaulted because of how she is dress. She is just a child. I hope (irregardless of the race of the men involved) that they all go to jail for what they did. I love my black people but these men should be ashame of themselves and spend a long time in jail for this

• Met, thanks for posting the names and the faces to these men. MSN did not do that yesterday

• F. Cookie says:

OK doan kill me… Im gonna say the same thing here that I said B4. Where is her mom?
    I have a little girl and believe me the only time she outta my eyes is for skool. Mi tell har doan trust dem pussyhole deh a skool needa cause some a dem a pervert in disguise.
    Mi woulda go jail..cause if mi cyan ketch one a dem all dem fucking mumma feel it. cho!

I think this article was from the UK eno…di uk people dem nuh play

• goodas fi dem original fr birth says:

so wait dat woman want to but with the 28 and mek 29 shot str8 to the head..my daughter is 12 and nothing no dress sexy than she, so she a say its ok for them to rape her…all a my child now me find dat woman an spit pon her

• goodas fi dem original fr birth says:

a texas dem come fr met

• Jail? No sah…Thank God this is Texas because I hope everyone of those bastards get the death penalty nothing easy either straight electricity to the brain…damn dirty low life waste of life sons of bitches….They should still have hanging or firing squad thats what these bastards need.

• Towana says:

This is sick…. Rob the poor little girl of her innocence.. 28 of them my gosh man .. I hope they get what is coming to them .. Poor child Has to suffer for life. I hope they suffer like her long and hard sick bastered. if that was any of my 2 daughters god help dem ..they would have to lock me up the same time as them. :marah

• simplicity says:

Yeye wata enuh cut off dem hood stuff it inna dem mouth nd ge dem 11 bloodclaat shat each tuh de fucking head mi a mada nd trust mi it mite sound wicked but nuh fucking living fe dem weh-dah 14yr old deh deh r not wrong a bloodclaat qrong pickney guh unda agony bcuz of dese cunts mi a image har pussy batty nd mouth a hurt har kill demmmmm all n done

• simplicity says:

Everyday mi tell my son dem wen mi sey no a no nuh question it if smaddy she no a no dnt mek dem repeat it my gad man now 28 tuh 1 dem a wickedness how r mother feel how dat little girl feel she fraid a man fe life enuh man not even pickney she aguh want strong counciling nd suicidal watch she affi guh guh pon nung

• Fire says:

Smfh I hope these men get raped and killed in jail!

• eyecandy says:

Yes met….

• eyecandy says:

YES GOODAS! MI LUV DA MOVIE DEH TO..VERY TOUCHING INDEED

• Towana says:

I would kill that stupid bitch that said she deserve it. No one deserve that . I wonder how she would feel if she had 28 penis inside of her.. Seh shoulda just keep her blasted mouth shut

• simplicity says:

Met a texas not england now a dem ppl yah dem waan tax payers money feed put dem inna de fucking chair nd flip de fucking switch

• Absolution says:

yow when the news broke a day or two ago the fuss ting me see pon the news was the trailer home…and mi seh yes…seet deh, dem evilhead white yute deh are at it agen…imagine my surprise…dem all a seh di community divided…and ppl a try hint sey di likkle girl did bad, but dem battery yah cyaa justify.

• Maniac says:

Mi naaaaa sey nutten…..Mi speechless

• Maniac says:

28 man??????
    11 yo?????
    Not one fi sey stap?
    Dem deh fi get tawcha

• I have two boys and one on the way. I would break them neck if it were my child.

• rod r goode says:

unfortunately the child suffered and if it was my daughter mi murda every raas one a dem…..28 heartless criminals will be taken off the streets and put in prison where they can no longer hurt anyone else….it is unfortunate, but the child in some strange way was a sacrifice for the greater good……

• sp says:

Dnt know where to start..di lady weh say this liltle girl deserved it if she was infront of me I woulda spit right inna har face..oh dear you say such evil thing..oh dear you smfh..as fi dem ugly cerpent yah jah know star jail too easy…say what u want to say about jamaicans that we animal blah blah…but me guarantee you say each and everyone dem parasite yah woulda dead in less than 24hrs especially when come on to kids!

• Danhai Skeng says:

the woman them in yah wid daughter

how old are they?

cuz this nuh right a tal

• NANA~PROPPA says:

behind these prison wall!!!! fi mi!!!yo mi naw lie anytime mi si nuttin bout dem tings yah mi dont like read it at all cause mi blood run cold mi have a 8yr old and a 10yr and mi naw lie mi probly wouldda juss drop dead and same place!!!!smfh tianna and mumma mi love unuh soo much!!!

• sp says:

@danhi my daughter is 15yrs old and mi tell you say mi belly move a while ago when mi read it..mi always tell my family say mek sure unno have bail money set aside fi me,because any misa bwoy or gal feel say dem ago fuck off my babygirl and getway trust me hell and powda and mi vow pon that fi di last 15yrs!

• MET DIS SAD MI HAVE A 4 YRS OLD N ANYTHING TOUCH DAT MI A GUH KILL DAT TRUST CAUSE NO CHILD ASK TO BE RAPE DO U KNO DA MENTALLY STATE DAT CHILD IS GOIN THRU RITE NOW EVERY DAY N NITE WEN SHE CLOSED HER EYE DAT IS GOIN TO KEEP POPPIN UP 28 MEN AN AGES RANGIN FRM 14- 27 IT WASNT HER TIME DEM COULD OF KILLER HER DEM DERSEVE TO DIE SERIOUSLY M WOULD HAVE TO KILL DAT FOR MY CHILD EVEN IF SUMONE TOUCH MY BWOY PICKNEY TOO CAUSE ALL DEM THESE CRAZY PPL ATTACK

• Untouchable says:

Dis Is Totally Sick But There Is So Much Loop Holes To The Story, From Wah I Heard Dis Happened More Den Once, Why Wasn’t It Reported From The First Time? Secondly One Of The Boys Mother Was Like The Girl Said She Was 17, Ooman Rape annuh Rape Nuh Mattah Wah Di Age Be? Lastly If Dis Did Happen More Den Once Or Even Di First Time As Ah Madda Of Ah 11 Year Ole Likkle Girl How Yu Nuh Kno Which Part Yu Pitney Deh? Mi Have Ah Dawta And Best Believe All When She Ah 18 Mi Still Wann Kno Weh Yu Deh And Wah Yah Do

• money says:

Hey a 1 something mi a sey Met mi na lie tears dae a mi eye……..unu eva watch law abiding citizen yet an see how d citizwn do d fat man a so mi wud a do each an every one a dem an yes just like how dem video it an same way mi a video it an sen go gi dem family an mi na lie

• money says:

*citizen

• goodas fi dem original fr birth says:

@ untouchable di mumma just a defend her child before she as a mother tek di shame out a her eye and kill hum herself cause if my bwoy pickney rape another baby, girl or woman me a kill him cause him have sister and aunts and more and foremost a mother

• Untouchable says:

Goodas Mi Nah Lie If Ah My Son Ah 6ft Unda Him Wudda Deh Right Now Bc From Yu Rape One Yah Guh Rape Two, But God Nah Sleep When Dem Reach Prison Dem Agguh Kno Wah Rape Feel Like

• sp says:

@goodas I hope a same way dem tek turn with har son batty and mouth inna prison bust it up 28 ways fucking jumbo roach dem!

• virgin says:

Texas’s. They are going to be hang, texas. Law they. Don’t. Play, how can those big old strong back man rape a 11 year old, are any woman, Ihope they hang them, them fi stop rape of the likkle pickney dem rather dem be boy pickney, imagine how this child mother feels, you mean fi tell me say dem couldn’t. Buy some pussy, a prison dem a go so dem a go get raped! They deserve. To be raped, not once, but for the rest of them life, there ass is going to pay, when dem reach a jail,

• Anont says:

dis is crazy! 28 men and none nuh stoip an seyy dis is wrong?/ is wat kind of animal they are. they need the death penalty for this, this is a crime against humanity

• The article on MSN said that it happen several times in differnt months. I dont understand how it is now they are finding out. They said it was the video was going around and itw as the little girl friend who tell the teacher and the teacher report it. The main one they are talking about was in November but it had happened before that.

• money says:

@Anont d way how mi vex mi jus ago sign off an call it a day ya man jah knw star

• virgin says:

If di likkle gal even say she a 17 dat no give dem the right fi rape, her, maybe the likkle girl lie to her mother, and a neva weh she fi go she go, but that no give them the right fi rape her, they also need to be charge for kidnapping, tooo, oh god man the pickney nuh deserved that rather she bad are not!

• The article said it happened in september and october and over thanksgiving holiday. It wasn’t the 28 of them all at once, it was 28 of them over a period of time. Personally, I would kill each of them. If it is found out they are guilty, thats what they deserve but I hate to say this, they are black and it is going to be a he say she say thing even though they have the video. We will see how seriously they are going to take this case in the months to come

• sussister says:

they shud be rape by 56 men… one in mouth and ass… jesus (tears)

• Anont says:

money dis make my belley hurt me bad, i cannot imagine what this little girl is going through, this would kill a big grown woman much less this infant? dose men are beasts

• DWRL says:

REALLY DISGUSTING!

• Untouchable says:

Jah Kno all now Mi Still Ah Wondah, Dis Hapoen From Thanksgiving And Juss Ah Buss Now?

• MEL says:

Hi Met and metters! Is a son me have and no lie if him ever do nothing like dis to anybody pickney me wudda kill him misef!!! It all hav to do wid how u raise yuh chile. If one smaddy did say “STOP”me sure dem wudda tink twice. No man ooman or chile deserve dis man. It grieve me bad!!

• TickyLikeNike says:

BOTTOM LEFT – BLOODCLOTH FAT ALBERT! YO DEM BOWY YAH NEED DEM HOOD GUH CHOO A SHREADDA DEN AFTA DI SHREADDA PUT IT THRU DI MEAT GRINDER AND DEN DWEET AGAIN PON DEM FINGA… 11 YEAR OLD?!??!?! COME ON NOW DEM TOO WICKED!

For all who said death penalty it cost tax payers more money to give a person death penalty more than a life sentence!

• Socialite says:

di hol a dem ugly nuh bloodclot an cyaa get ooman dem age an haffi guh rape a innocent 11 year ol nasty fucka dem God aguh beat dem

• real says:

if dem did a get di propa sentence fi rape and pedophila dem ppl would a re-tink dem ting yah …..dem fi give dem an dem next generation time because dem nuh respect oman and some a dem since dem love follow ppl dem can follow di next one dem a jail

• Absolution says:

all weh a gwaan still im very fearful seh there is more to this story…as i sed there was a female who came on the news claiming that di likkle pickney was bad and did dun bruk out fram long time…way back in my youngboy days back in JA a similar thing happened with a girl of 15…she agree fi mek a handful of yute battery it, then dem call een dem fren, b4 you know it the number of them increased to a lvl she couldnt manage so she buss out of the house stark bawn naked and run cross the rd…it was bare drama..and you know wat? she was willing to tek the shame and gwaan, but the yute dem start tease har, and brag to everybody who would lissen weh dem do to har, so she teach dem a lesson and bawl fi rape…suh a hope anu sum foolishness like this gwaan, and chu dem have it pon phone and dem ting deh she juss get cross, but then agen the gyal a juss 11 so i dont even know which angle fi meds out this thing fram….but i wish them all the best wen dem drap eena prison

• Bwoiii………oh bwoiii,….pray for this little girl

• SWEET says:

JESUS, JESUS, JESUS, JESUS… THIS IS WHAT WE HAVE COME TO AS A RACE… LOWER THAN ANIMALS….(crying)….

• I’m sorry when the police went fi dem, dem never kill dem same time. These niggers need some real copper straight…………

• Curious says:

What a wicked act! :marah My heart dropped when I saw the colour of their skin, why wi so wicked to wi own kind! no matter how loose a child is she nuh deserve no form of rape! no woman/child deserves that! I hope they rot in jail and I hope they are raped in jail juss like how them rape the likkle girl! a damn shame and after I hope they burn in hell!

• snickerboo says:
  • Maniac says:

@ SOCI 6:29
    Ah d same ting mi sey to misself wen mi fuss c dem
    Dem fuckers ugly nuh raas, u nuh c d libing DEVIL tan up inna dem face?
    Wudn’t b surprised if is some form ah cult…truss mi.
    But ah one ting mi noe fa sure!!!!! If ah fi mi pikni ALL ah dem rawse deh DED execution style.

• CWOWW says:

they are not men they are monsters….what the world comming dem tek this rape/gang rape thing fi joke smh and i can bet seh that sum of them are fathers with daughters!!!!

• chatter says:

I know one thing as a Mother of 2 girls how I would react, it is legal to have a fire arm in Texas so i guess i would go on a shooting spree. i can’t even begin to think about the damage this did emotionally to this child and her exposure to std’s. i know one ting doh those men will get violated in prison. hope dem ready. protective custody nah help dem.

• I do not care how bad a child is!!! From they d boys neva stap to think about wat they are doing as a collective group den dem wrong

• SERENITY says:

Oh God,mi head start hurt me from mi read this
    I hope this little girl will one day heal from all this.Poor baby.
    All me would not even give none a dem a trial,just shoot dem one by one in public after chopping off dem buddy while alive

• new2dting says:

mi caan manege dis!!!…henggggggggggggggggggggggggg dem!!…henggggggggggggggggggggggg dem…..nuh mercy!! God forgive mi….

• Tears come to my fucking eyes when I read this fucking shit all u guys make me sick ! I am a mother of a daughter same age and all this really kill me inside to see