WWF KEDZ SUSHANA

Kedisha Francis Fb tell mi dis y u gonna leave ur house in di storm to go to a shop n sit to talk shit about ppl big pussy kenise weh a fuk frm u ago primary school dnt mek it end bad wid me n u ur life sad nuh bloodclatt my country man want mi bad suh nuh worry bout we cum suk me him n wi unborn child try nuh mek mi buck yuh
kedisha Francis: Shi too dam brite mi nuh c dis walking inamel pot gyal frm wi a primary school shi a fuk dun di plc till now suh mi nuh knw y kenise a stop wid me n derron fah cause mi man in him good job him nuh trouble ppl or fi knw dem at dat kenise cum suk out mi breedind bloodclaath

Sushana Robinson I would really like dem tell mi weh she say bout me cuz she’s disturb,A.D.D how Kenise fi down me..we never associate nor mingle!! Gal mi nuh careless n time is way too serious fi me mek u r no 1 draw mi out…Kenise smaddy ever tell u dem will kill u fi free? I guess not…I srry wen u all yuh teeth dem fly out ur head same time!!

1:25 PM Sushana Robinson Mi seh Shan its like I’m der shit so everyone choose to fly on me, wat they dnt know is I’m di wrong bitch….mi pretty face n humbleness a fool dem….hahaha!!
3 hours ago
Kandi Exquisite Doll wooiieeeeeeeeeeee a luv it
3 hours ago

Kedisha Francis Dnt everybody muss wah knw who name kenise a dat di gyal a do call wi name fi wi ansa is a buss shi want in life lol kenise ur a waist of time u need help
2 hours ago
Kedisha Francis Gyal come up yah nuh wi camp ur yaad lastnite tonight my house hurry up pot soon drop @ tyeisha a di first dem ago c pregnant woman kick up a gyal dwl wi ago tag team har like wwf

Shanna Grant No sah! A caah my two nice clean fren a gwaan so. Sush why u must mek waste ppl draw u out, ppl will always talk. That’s what happen when you’re better off. Kedz try nobadda mek my nephew head hurt him. Underpriviledge always chat shit bcuz they know no better
Kedisha Francis Dwl I jus a seh b4 kenise go pray for our country n di bad tings dat going on shi a mess wid ppl cho
2 hours ago

SUSHANA HOW IS ELE 27TH ONE DOING??

120 Responses to WWF KEDZ SUSHANA

• Socialite says:

why wo uld she even worry about people who she says is not worth her time..this is suppose to be the happiest time of her life..keds low dis an enoy the rest of your pregnancy k mumss

shani dwll how far along is sushana with ele 27th…wow..congrats doh

WHO IS KENISE N IS WHICH COUNTRT MAN KEDZ DASH D BELLY PON?????/

gg groupieville nuh good agennnnnnnnnnnnnnnnn
    what a piece a kaylissniss kedz

• KNOCK KNEE says:

so pregnant ooman ah plan fi gah ppl yaad fi fight….hmmm ok den

METTY-O DAT BLOODCLAWT AN BETTER DO A DNA

ON D TOPC SOME GAL NUFFI PUSSYCLAWT BREED DEM NUH KNO SEH MOTHERHOOD COME WID CHANGES..

ME NU EXPEK BETTER STILL CAWZ A OLE DUTTY GAL KEDZ BE LONG TIME

MAN*

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

Met dash dem picsssss so sushanna ah breed fee ele???? —————–>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> dem is mad people yes! so she go collect food ah him madder yawd soon?

• Socialite says:

lolllllllllll

• ProblemChyle says:

I har confuzzled … what the hell are they talking about?

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

Pc dem call up dem name seems

dem a cuss smaddy whey a chat dem pc

but anont u cudda hear seh a man have 3 team a kids n really really get prego fi him? I wish har di best dow

gg why me fi do a topic fi kedz whey a call fi smady suck har out n bout she a go kick up…. she cursed

• sweet says:

WAIT DEH!!!!!… PEOPLE STILL A BREDD FI ELEPHANT MAN? DEM NO SEE HOW MUCH PICKNEY HIM HAVE…AFTER DI WHOLE SUPERMARKET A GROCERY BUY FI HIM MADDA DISTRIBUTE. WHAA IF ANYTING AGO LEFF FI NEW BABY?

sushana mi nuh really tink u in a position of greatness right now eno as to di eyes pan di street…unno fi simmer…

• sweet says:

ELE A TRY TEK DI TITLE FROM CHARLIE MATTRASS. A WONDA WHICH ONE A DEM HAVE DI MOST PICKNEY. OR A DI DEAD MAN WID DI 20 BABY MADDA TEK DI LEAD?

sweet a tink ele beat out everybaddie

• G3N3RAL "FREE BUJU" GOG3TT3R says:

but kedz a alk bout good up man kedz nuh man a town never bloodclawt want cawz yuh pussy ig n stink suh me di hear u nuh c a country u affi guh find man breed fah…dont seh nuh body a fuck from dem young cawz u fuck out d ole a sherlock/duhaney park..

she rest up try be a good mumma fi yuh unborn child cawz dats wat u will be a fucking mumma

gg____________________________________________
    *runnin* a whey dah likkle gyal yah come fram doe lawd>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

• Socialite says:

O
    M
    G’ness
    gogetter no sah

• G3N3RAL "FREE BUJU" GOG3TT3R says:

lissen may uno low me yaw

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

Met ele like im trying fee reach 50 chirren ????? Wat de hell!

anont mi neva know seh ele have breedin lef ina him! lmaoooooooooooooooooooo
    gg mi nah look pan u mi low u yess

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

Met kedz haffi guh country cause town man run out

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

Before she tunnn sadamite she do de bess ting god bless u chile

it run out pan she anont cause bounty cockey did up fi grabs a few munts back>>>>>>>>>>>>>>>>>

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

Gg kedz seyy de gyal fukk from primary school dwlll so wen kedz stawt? Kindergarden????>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Met !!!!>>>>>>>>>>>>

anont__________________________________________

• G3N3RAL "FREE BUJU" GOG3TT3R says:

bounty nuh want gal like keds look pon killa gal dem as much as him is an abuser him have rass taste..never u dis d killa like dat agen metty-o

pre-kindagarten dats even b4 basic school

gg>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

• G3N3RAL "FREE BUJU" GOG3TT3R says:

weh yuh a shout me name fah

• Socialite says:

lmaoooo shani an GG behave unnu self please

mi nah duh one ting dwllllllllllllllllllllllllllllllllll dem nave no shame eno not a drap

gg mi a bawl out u name cause u not behaving

• G3N3RAL "FREE BUJU" GOG3TT3R says:

im being quite nice enuh

nice mi rass..but kedz really outawda fi a class up smaddy suh eno..

• MILAN says:

met raga get 4 hrs pon nationwide now, wen 1 door close a betta 1 open

• G3N3RAL "FREE BUJU" GOG3TT3R says:

she too rass brite one nite me guh sherlock a one dance n one yute seh u see dah gyal kedz deh pussy stink dat fuck every man bout yah a dat a d fuss me did a kno her

gg dwllllllllll mi nah laugh some man love tell lie pan pussy suh run demmmmmmm wid dem kaylis talk

• shadae says:

dutty kedz a say ppl fuck from primary sch____________gal plz u well know u cant beat a soul so shut d fuck up n enjoy d belly whe hop scotch n catch nasty gal…me no know how u do it but met a barber bounty u wa fe say n after she fuck barber bounty she turn round fuck him fren luki fabolous…..me cant even add pon it cuz GG a do it all fe me..kmbct waste a time gal dis ya!

yes milan mi a ded fi choosdeh reach

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

And de likkle breeding never help gee har class neiderrr!

• shadae says:

u undastan anont cuz she ago talk bout come suck wi n we unborn pickny fucking dunce….from d fuss time me n dat gal meet she wa beat me fren n all now …me afe wild her up n run her whe…dem gal ya is nobody!

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

Barber Bonty ah me frienn nnn kedz guh dey dey??? Me hear bout luki but never de barberrrrrrrrrrr! Damn!

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

De gyal like too much notice! Me Jess look pan dem and laugh ho ho ho! Pass roung donkey dat! Gyal rep too stink and suh young all dj liquid me hear fukk it! Can’t confirm cause me was not dey dey

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

Met sushana ah bait meds and she harself nuh better! But me lik sush more dwlll

• G3N3RAL "FREE BUJU" GOG3TT3R says:

thanx shadae talk up d tings fi me nuh plz talk bout d yute weh deh pon fb name rambo kanambo all him fuck her too one a d 5 star bwoy dem fuck her lissen me a caz she a breed me never want release d list enuh

• G3N3RAL "FREE BUJU" GOG3TT3R says:

anont sushana use to sell pussy to dis doctor man in her fren dem parking lot me nuh want to seh nuh more pon yah n d man dash weh elly fi her fi free

Dash wAy baby elephant? >>>>>>>>>>>>>>>>>>>

• G3N3RAL "FREE BUJU" GOG3TT3R says:

anont nuh mix eme oh me never seh baby elephant me seh belly she use to all guh d office like a check up she guh fah but a fuck dem in deh a fuck

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

Ok ok gg me nuh wah nixx uuuuuuu mix ahreddy ooooooo

lol @ anont

• Chocolate Dream says:

This fool really a chat bout fighting and she a breed? she nah deserve no child, she don’t deserve that Blessing at all……

P.S Ele, get beat by big brother who has 30+, dem daddy ave nuff too……

choco whey u seh?????????????????????????????????????????

• Chocolate Dream says:

*had

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

Ded>>>>>>>>> polygamy alone beat ele!

• Chocolate Dream says:

Met ah family ting, he can’t help it, in his genes….would laugh but mi nah lie….

• Chocolate Dream says:

No not physically beat lol…. number of children beat…

• sweet says:

MI GOD WHOEEII, ELE WHOLE FAMILY A BREEDA… MI WOULDA FRAID A DEMMMM.

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

Yes choco only men in polygamy beat ele me seyy

• Chocolate Dream says:

Dem man mek nuff pickney, and don’t think what it does to them….. dem cyant be a father to all, so some miss out, that is not right!! These stupid groupies should be sterilised, well the ones that continue to breed for man with nuff pickney and nuff babymother… It sick mi bad…….

• you want see the country man, hes tripple my size lol… idk how she mek him lay pon tap of her smh.

• bev says:

nite jmg to rass ele breed anonther woman and him have no money all now him can pay the tax man ___________________________________________________________

• Then elle nuh have herpes how she make him breed har all fi har pussy mus a itch

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

Is herpes ele have now well ??????????

• bev says:

me backside ele u a lead in everywhere_____________________________________________________________________________________________

• ele???

• 1 N Only StrAwBerry says:

MI JUS AH PEEP. GOODNIGHT FAMILY!!!!

• First Lady1 says:

Nite mi jus a cum hey ppls……………..mi a sey 1 thing an cut an met nuh ask mi ntn…..lol…………..but mi hear sey d reason y she want go fight wid belly a because she want to lose it an nuh knw how.bcause she nuh knw d puppa an who ppl think a d fada is nt him sooooo………so mi get it so mi sell it>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

nite berrryyyyyyyyyyyyyyyy

• Socialite says:

shani ova suh

first lady a dow believe dat at aall at alll

• Socialite says:

shani yuh nuh hear me a call to u fi link me ova suh

• First Lady1 says:

yo ere whea mi sey Met…………i hear sey………….so mi nuh knw fi sure a so mi get e so mi sell e

soci mi nuh ova deh mek a log in…. first lady at kedz stage of pregnancy she can die if she should fight and loose di baby suh a dow tink so but u know how ppl mout bad

KEDZ MI STILL A WAIT PAN DI EMAIL!

cause since u waa sen mi u life story kedz u know dis a jmg mi will dash it pan di pink walls widout waanin

• Socialite says:

sen it in kedz :)

• I don’t blieve dat story first lady, Kedz kno who shi breed fa and de country man want up him baby. I see them 2getha all the time, Kedz nuh watch nuh face, but grow up don’t fight with yu belly….

• GULLIANCE says:

mek kedz guhwey!!! u c di man wey dem kill a black and white? him run a rawtid battery pan kedz!!!! di mount a rifle wey she clean dah nite dey it not even funny!!!!! all di real gun him mek she suck like a lollipop!!!! all bcaz she nuff up har self pan man!!! safe delivery kedzz!!

• shadae says:

d country man no ave a choice maybe him well want wa pickny so him tek n e thing dash pon him…

• Who’s Sushana run her pic. Is she’s the tief up top?

• shadae says:

that is kedz…up top.

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

sushana is ele current groupie of choice/girlfrien

• Sushanna was lucky gal an elle herpes are away from lucky

kedz seh she a go sen mi har life story n all now ..KEDZ MI WAITINGGGGGG

• shadae says:

but sushanna n ele no deh how long…b4 all sidoney…?

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

dwllll met u have space een u mailbox

me did figget sush was lucky girl too

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

dwll shadae who’s to tell sequence?? all me know sush and ele dey few years now me first sight dem tiggeder early 2008 in one nice pawty up ah new kingston, me memba cause in dat pawty me bubble nuff!!

ANONT_________________________________________

• bev says:

anont please left out lucky cause me tried a him now

RASSCLAAAAAAAATTT YES ANONT SPACE IN DEH BUT MI A DASH AGEN MI A GO GET SOME TINGS TOGETHER FI TOMORROW…. SUSHANA TEK LUCKY TUH?_________________________________________________

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

yes met all flippa did sing bout it wen im and ele did war

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

met u know more times me will loww de groupies fee tekking man affa man from de same crew, because guess wat de men dem dweeit tuh cause ele and lucky use tuh be friends!!

• shadae says:

anont______________________________________

• shadae says:

bwoy kedz me waiting fe u tell met u file…is wat mums u dont know where to start….? mek a help u…start from d fact u tekkin man from kindergarden______________________________

• bev says:

2shadae she a bredd man nah stress her out cause u never know if dna a ring afte baby born

• Anont I’m not being rude how old are you?

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

@shadae _____________________________ yuh is too rude eno!

• An mi nah look yuh because me is a woman but seem to know alot but yuh still sound like yuh yung still but street wise

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

@ bev________________________ yuh nuh jess add stress and ah berate poor shadae__________________

• Are you ignoring my question anont

• bev says:

@anont a the red bull and rum but a true thing me granny always say man never own up baby until it born and the see baby me never understand her until me see so much dna a call for

• shadae says:

lol a true man…dna jus a run so now a days…till all get so cheap.

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

Did gordene I’d her baby fadder yet?

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

Why gordene don’t try Nancy grace fee help now affa maury seyy im refuse dis case since is forensics investigative skills needed fee find dat father, smhhhhhh

• bev says:

no anont the dadday is not around as yet andthe amount a name call up fi that baby me a wonder how the father not around

• bev says:

anont u know u head mad

Bev it sad

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

How dem gyal feel??? Can’t tell de pickney who dem daddi us cause dem don’t know! Sick fukkers!

• Gordene knows her baby daddy he lives in FL so unuh can drop it now

• shadae says:

n u know me did feel it wen jahcure do d dna….me na lie me did feel it fe her…but fe real a how much man 1 gal coulda sleep wid so thats u cannot find ur child father…? it sad no pusssssyclaaatttt fe her tho…poor baby

• Mrs Anont Kaboom (newlywed...here comes da bride singing) says:

well tanks fee lettin us know she has found de man cause it was no secret dat she was trying to narrow it down, me nuh chat wat de whole world did never know

• simplicity says:

yawnnn…….my manners…good evening metters nd peepers……

now smaddy really waan guh fight knowing tha dem prego,she nuh want de belly..kmft.

• hmm says:

apparently the girl was chatting Kedz saying that it did affi tek a country man fi breed har because how she tek down di whole a town. the girl was also talking about how Kedz a party hard same way wid di belly and she si har a road and affi shake har head because she would think that after getting pregnant one would stay home and hold dem corner and not deh a every party and every drum wey knock… Now smaddy go tell back Kedz and a dat she a cuss pon fassbook bout. Really now di girl never sey nuttin bad to me more than she chat wey nuff ppl a think but probably not woman enuff to say… Kedz fi easy har self because she a big duppy bat and di gyal nah sey nuttin bad bout har, she a damage har own self because if u nuh gi ppl things fi chat bout yuh dem nah go chat…. Di gyal did jus a talk bout har lifestyle as a new modda and a tru…..

• hmm says:

and no mi no know Kedz personally but mi hear bout har pussy from a long time ago. The girl kenise a mi sistren and really she did a chat and she neva did a whisper but this kenise girl a belittle herself by behaving like exactly wat she is… she no si sey di chick no ansa har all she and the other girl a beat up dem gum??? Kenise jus did a talk wah everybody a chat because si ppl come comment saying the same shit bout har… Smaddy plz tell dah girl deh fi easy harself because she can’t si Kenise and do har nuttin!!!!!!!! after a nuh Kenise alone a chat, she mussi a go beat di wurl…..

• hmm says:

typo error *Kedz a beat up har gum*

• kedz yuh dont know yuh babyfather suck hood kedz an wizzy uno fuck an dont av nutten kedz bed little