MARSHA PARTY… HELLOO…LOOOOO LOOOOOO LOOOOOO LOOOOOO

SMADDY ASK FI MARSHA DANCE DWL DWL WELL SEET YAH DWLLLLLLLLLLLL UNNO CAN COUNT DI AMOUNT A PPL WHEY DID DEH DEH PAN ONE HAND… MARSHA DI PPL DEM SAY IF U A KNEAD FLOUR MEK U HAVE SO MUCH ROLL INA UR BACK ALONE.. DEM SAY ONE TING DOW U NUH TEEF BUT U SELL U FOOD WHEY IT NAME DEH FI BUY DEM TWO FROCK YAH BECAUSE DEM KNOW U CANNOT AFFORD IT JUS SO.. also ppl a philly is wha do unno n balloon? is how unno love balloon so? Metters please not the man yawning ina di pic… di smaddy say das how boring di party was dwl dwl.. a cant even run di res a di pic dem dwlllllllllllllllllllllllllllll philly is sirryus yooo

98 Responses to MARSHA PARTY… HELLOO…LOOOOO LOOOOOO LOOOOOO LOOOOOO

• Belly Bang says:

When mi used to read the little Mills & Boons love story book dem dem used to tawk about the broad shoulder tall dark & handsome men with the square chin wid a cleft in it.

Dem writers obviously never hear bout dah woman yah.

Now Met, yuh know that mi love to ask my questions dem. Pickcha # 3, Man Chin & the Missing Link. Is that same ashy elbow ugly something that was in the pickcha posted of a "Pinky" last week. Or is another ugly someting dat ah run loose inna Philly.

• Met From Jamaican Groupies says:

a tink a di same mr ashy elbo dwl dwl belly dwl dlw dwl dwl dwl dwl whey u say har chin more dan di mills n boon man dem? dwl dwl dwl dwlllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll she have a bloodclot chin/jaw deh dwl dwl

• Met From Jamaican Groupies says:

belly u nuh see di kattah pan tap a har hed??

• Belly Bang says:

Dah camera man yah fuck up the first pickcha. Him shoulda zoom in on the red carpet & nuh mek the emptiness so obvious.

Or was this party also ah reunion of illegal immigrants & as dem see the camera pop out dem scatter?

• Belly Bang says:

Met, ah nuh everyting weh camera show on people head wi fi tawk bout. Certain tings wi fi mek slide. DWL

• go getter says:

har frock dem nice doah

• socialite says:

me know she wuda survive she have di gyal dem kryptonite in her chin! she can not be defeated wid dat strong chin

• Met From Jamaican Groupies says:

dwl dwl dwl dwllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll dwl dwl belly u too awful dwl dwl… is 16 pic mi have a har party eno dwl dwl and all di zoom in dem empty sed way dwlllllllll

• Met From Jamaican Groupies says:

dwl dwl [email protected] dwllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll and she have a nerve a wear har hair up dwl dwl dwl

• Belly Bang says:

If mi is right i think that that place is the Robinson Ballroom.

Mi tired fi read online about this Robinson Ballroom & when mi see it it never fails to be a huge disappointment.

It look tacky from floor to ceiling, it want refurbish & nuh matter how much balloon dem put in it, it look run down same way.

Is that the cheapest place or is it cause it large or what. Mi nuh know how dem organise dem party something over there but something is wrong with that place.

If people who rent (or get it free mi nuh know) trying to pretend that them have class & can floss, is that the best place dem can go to?

Smady explain to me, cause mi tired fi look pon that nasty place in pictures. IT NUH LOOK GOOD. & nuh matter if ah 50 different party keep there (although with the same clowns in attendance) it tacky & always look like it want disinfectant .

• MsUniQu3 says:

BELLY, YU NUH EZ A RASSS, DWLLLLL

• Belly Bang says:

If Robinson Ballroom is supposed to be a venue, the people who own it cant spend some $$ & sort it out proper?

Mi deh ah Jamaica as mi seh over n over. High rollers dem nuh suppose fi ah guh dat deh place deh & ah mek people tek pickcha & circulate it. Dem cant bun it down. But if dem bun it down the clown dem mussi naw able to afford fi rent nuh weh else.

Fucking rat nest.

• ms goodas to u says:

met a me ask for di update,,thanks mum….but no saa weh di pple dem deh

Hello to you all. I think you have a great column and I enjoy reading whenever I get the chance. However there is a topic I must touch and thats about Elephant man having the hiv/aids virus. I personally donot believe that he has it. I really doubt that very much, I think that some haters are totally fighting against him. ELEPHANT MAN DONOT HAVE HIV NOR AIDS. Thank you all.

• Belly Bang says:

HIV/Aids was mentioned in relation to that rainbow hair creep. & that has been around for some years now. But I think that people are more concerned with the HERPES cloud that is now circulating. & as we all know, that STD is very contaigous & its implications are serious.

• Met From Jamaican Groupies says:

no one said he had hiv or aids so where did u read that he has it?

• Met From Jamaican Groupies says:

belly tank u fi ansa dem fi mi

I read it in the comments. But he is such a great person. Please show the artist love.

• MsUniQu3 says:

met maybe a tell anon a try tell wi summen, cause mi nuh si nutten pon yah weh seh him ave aids, dem too rass nuff

Look! I am not trying to make trouble or anything but on the other post october 9. There is a lot of comments saying that he has it. I think its under 'warning'. I was trying to comment under that topic but it just didn't go. Like i said, i like your column, so i am not trying to be disrectful nor anything like that.

• Tanya says:

Met me nuh done wid Anon….mi girl or yute….unless u fuck ele and do ur aids test or u tested him…shut u trap….u kno how much ppl hav dat and dont kno or dem kno and dem partner kno but dem fraid ah shame and keep it to demselves….mi nah say di man hav it but unless u r someone close to him which i doubt….shut di fack up!

• Belly Bang says:

Is either yuh ah sleep wid him & yuh ah fret or something, cause yuh just ah stress "him nuh have AIDS/HIV" part & naw mention the Herpes. Yuh know something we dont know, dont it?

BUT, as said over & over, the focus of the Item, when u follow the comments, is in relation to Herpes. Nuh bady haffi jump up & seh creepy rainbow have AIDS/HIV, like that is breaking news. That rumour (wi hope it is one) has been around for ages, especially when dem did talk about him & the he/she in New Kingston.

As a matter ah fact, wat mi ah debate for?

The man ah fuck down the place without condom wid him careless self suh we should NOT be surprised if him have it.

• Belly Bang says:

Nuh bady suppose fi share cup wid him or nyam from the same plate because somewhere along the line HIM MUST ketch something that doctor soon seh ah some new & unnamed disease.

BUT, since yuh seem to be able to clarify things – what is with Ele & dem bagga bleach out face boys who par wid him?

• Met From Jamaican Groupies says:

belly maybe di person know sumting

• socialite says:

anonymous you did state your opinion humbly but i wont show ele no love personally caz i think he is played out an corny now an very stale he can only mek songs involving new dance moves. he is ugly an he look like he dont shower or brush his teeth his teeth are very yellow like his hair. he has a bad track record with kids an baby mothers so i can never respect him as a man either. Ele was bound to catch something and I believe he has herpes as long as he continues his Valtex regimine the outbreaks will go away but flare up once in a while…

• lmfao says:

good evening metters…………anybody still here??????????????????????????? dwl……………

• socialite says:

heyyyyy lmfao yuh know me ah wanda weh you an kimmie deh

• lmfao says:

@social me did have some tings fi deal wid yesterday and me and me cousins touch the road inna the nite and from mawnin me a do house work
    dwl……………….

• STAR GIRL says:

hey soci…a ova yah so yo deh…lol

why is dat gal come a pick up fi ele a wonder if a dutty sushana. dutty gal u stupid like. bitch why u coming into met blog a come give warnings. idiat gal its because the topic close dats why u post didnt went tru. aww bwoy tell u bout dem dunce gal yah. met and the rest a bloggers a wey dah little rat shit come from. bitch guh check u self because aids tek long fi sink in before it comes up positive.dwl. next time ask permission before u type.

• socialite says:

me jus bounce back an fourt dwl dwl bare tings a gwaan ova di NY suss bare joke

ova wey social????????

• Met From Jamaican Groupies says:

mi jus a prips in dwl social u know say u nuh stop yasso dwl dwl dwlllllllllllllllllll

• socialite says:

di topic right unda dis one NY suss lmfao

dwl yuh zeeit shani

• Met From Jamaican Groupies says:

look like fallen star barbie business dash out dis big sunday yah dwlllllllllllllllllll I CANNOT LAUGH dwl dwlllllllllllllll

• Met From Jamaican Groupies says:

but look how dis person a come swear fi ele dow God n all a talk bout aids when ppl a say herpes.. lord help dem people yah… anonymous a hope a nuh fuck u a fuck him n ina denial eno… u condition wudda waa shampoo oh so badly

• socialite says:

she tink she hot sah everybady ave file dwl nuhbady nuh safe again

• socialite says:

see dats why herpes ah spread cah dem nuh sexually educated people dont have sex if yuh nuh educated bout it. people just tink AIDS alone exits

• Met From Jamaican Groupies says:

but smaddy email mi say dem act like say di herpes is nuttin and a true.. so mek dem tan deh a roll ina dem luu … there are many diffeent kinds of herpes… a nuh jus one form and a mus di bad one him have mek di girl get dah sore deh… aye sah

• socialite says:

mek dem tan shani dats why me nuh use people fork, spoon, cup etc me nuh wan walk roun wid nuh blister pon me mout we fava raspberry no sah

good for these groupie bitches………i dont know y dem run dung these dancehall niggas and dem nah wife dem …..they r just using these girls and they think its cute……ele need fi give them herpes both 1 and 2……they r too licky licky.

• Met From Jamaican Groupies says:

a raspberry u call it? dwl dwl dwl … yuck and it can look so nasty pan dem face .. lawd

• Met From Jamaican Groupies says:

[email protected] dwl dwl dont say dat man… u know sometimes a di attention dem love cause ele is not really di kindest entertainer out there.. more time not even di dancer dem ina ina video him waa pay

met mi love the site……..it sell off

• socialite says:

shani people wid herpes have ah hard time when dem sit me hear di blister dem sensitive

dwlllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

mi did sey mi nah do it but anon draw mi out.
    anon nuhbady nay sey ele have aids,dem sey him have herpes.if u a fcuk him,u have it to so i advise u go to di nearest clinic but i suspect u already know he does have di little H cause unuh
    just accept it and a galang like it is di norm.
    mi notice u jus a defend di aids/hiv issue,ahhhh
    sah.I agree herpes is not as bad as di rest but jeezam piece,unuh fi do betta fi protect unuh self.stop walk wid unuh front a door and fcuk, a one life unuh have not 9,mi sorry fi some a unuh rass and mi know unuh a read.look into unuh self and live up.
    Hi Met:)

• socialite says:

so sah anonymous herpes up deh wid HIV there is no cure so it is second to worse. an ladies docta haffi draw blood fi dat its not done during annual check up

herpes worst dan aids to me a cause at least wid aids u can wear condoms…..but dem deh sore deh once dem ketch u dem ketch yo..not even piss u can piss…..dem deh blister nuh pretty…….well i know someone is itching right now…lol

soci,me,u and other peeps know sey it deh pon di Std list but dem one yah whey wi a deal wit think
    it's not a biggie.dem think they are honored to have gotten this special gift cause it cum from dem special dj.dem luddy,dem can keep it cause me nah travel inna fi dem circle.di sad part is,some a dem female fly down go fcuk dj and fly up back and give it to dem unsuspecting partners.

I have never been intimate with Elephant man. He is my friend and I am tired of people spreading rumor on poor Ele, Thats all. Have a good night you all I still love your site. NB this is not shan or whatever her name is. I am his little friend from Queens, NY.

• socialite says:

anonymous dem luddy fi true.. ele fren how you know fi sure seh ele nuh have herpes when yuh deh way ah queens yur not di mattress ele ah lay dung pon when him a fuk.. secondly most men nuh like get check up an it haffi be a ooman who tell dem an most time gyal nuh know neida till dem get blood work when dem pregnant. Ele nah go come out an tell di worl him ave herpes caw its nothing to be proud fa wud you tell ele yuh have herpes?

• lmfao says:

dwl dwl dl………..anonymous 5:31 you sound woried to me…….

that girl is a mess bout u a ele fren. dwl dwl u a defend a man that gives u herpes bitch go ride and donkey and gallup out yah cause u a one denial bitch. a bet me life a dutty sushana wey still a fan done taxi fi guh tek har fuck from ele. wutless bitch guh shave u pussyhair and u will see the little sore patches. bout ele nuh have herpes. met how mi change mi name from anonymous?

a* typo

• lmfao says:

dwldwl dwl………………same ting me a say she sound like she worried bad…….how the fuck she fi deh wayyyyyyyy a queens and a swear fi a man who a fuck dun jamaica without condom…llluuuuu

• lmfao says:

@anonymous click where u see url/name and write yur name in the name column

Little friend from Queens,doan talk whey u doan know bout cause mi sure ele naw go tell u when him cacky a itch.anyway,defend u friend doh,mi respect u loyalty.do u and him a favor and tell u friend fi go get a blood test and some std counselling asap cause him a dutty up di planet

If I had herpes (thank god i don't) and he ask i would tell him the truth. I am real with him and I believe he tells me the truth about stuff. I am not shani, and I don't fan down taxic. I won't say my name.

• lmfao says:

but you sound like yu fucking him tho…so ma advice to you is better be safe than sorry use condom oh shit but then again they said it can still be transmitted with the use of a condom so then me sorry fi you

• socialite says:

ah lie yuh ah tell anonymous if me have herpes di only people whoda know is me partna at dat is one serious disease like me seh do you know if ele ah cum right now??? cyan yuh run down di list ah gyal who him sleep wid dis week alone… shani get it fram a relaiable source an do you know herpes is 1 in 4 people so ele fuk down di hol a jamaica u tink him blood have special immunity no sah me nah class you but yuh comment dem luuu

• socialite says:

dwl dwl dwl lmfao di best advice to gi ooman is doan sleep wid him atall unless you aguh mek him wear condom (which he doan want) an wrap up inna scandal bag

• lmfao says:

social yu nu see say a one a him ooman dem…

Anon 5:54,most man doan know how fi tell di truth bout simple tings much less std tings so doan be so naive.you are not his woman so doan swear fi him.beg u a favor plz,go a di docta wid him so you can see di result fi you self.i bet you 1 thousand dolla inna real money cause me know one female inna Ny whey get it from him.di only way you can collect me money a if you bring di proof,blood test for all to see with Oneil Bryan name pon it.mi wi all refund you di money fi di docta visit,dats how mi know fimi source full hundred factual

• lmfao says:

dwldwldwl……….but she done a sleep wid him already soci dwl…………….

• lmfao says:

@anon 6:09 did u say u knw somebady who ele gi herpes??????????????????????????????

• scorn demmmmmmmm says:

why dat ugly gal marsha fulla roll like puncture tire suh jeesam piece har head look like fowl nest. but nuh mugly stinkin mouth don don dat. lmaoooo

• socialite says:

anonymous me hope yuh know sleep wid dat walkin blista
    Im curious to know anonymous if ele smell as bad as him look?

• lmfao says:

dwl dwl dwl dwl…..social yu a kill me…but if she a pick up fi him so much yu tink she ago tell yu if him smell like how him lool dwl dwl dlw…………..as fi marsha me knw who tell her she could wear dat dress………..dwl……..

• scon demmmmmmmmmmmm says:

razz suh ele gi she herpes too a suh much smaddy him a give. da ugly fucker mus memba him have gal child suh retri is a bitch or should say karma. a full time dem hungry gal wey a open dem pussy fi every man like clothes pin fi learn. dont sorry fi dem a razz. lmaoooo

Imfao,gal just too hot an lef har good man a foreign fi go fcuk dj an bring bac a nice dose a herpes.mi sorry fi har all doh a fi har carelessness.so Queens girl,if a you or one a you friend dem a bed ele,go do di smart ting and get tested.mi done now cause anno cuss mi a cuss,a warn mi a warn.mi wouldna wish dat on my worse enemy.mi done now,do as unuh please

Maybe I am blind but he is not ugly. If you get to know Ele personally as a friend, you would understand where I am coming from. He is one of the coolest person I have known. He is kind and has a great sense of humor. and no he DONOT have bad breath.

• socialite says:

dwl dwl dwl dwl dwl anonymous sarry yuh a mek me laff yuh ah gi me joke ele wah dwl dwl ? lawd help me inya tonight

• lmfao says:

@anon 6:21 me nu knw why dem gal feel say fi a fuck wid a dj is a great accomplishment…. i dunno wah fi feel fi dem a tall cause dem no sorry fi dem raas self so why me fi gi dem my pitty cause see this one ya now…ahh buoy and the sadess part dem naah learn dem naah stop and a whole new gingiration of dem currently in training smdh………………..

• lmfao says:

dwl dwl dwl dwl @anon 6:25 well me nu knw bout the kind part nor the sense of humour part nor the bad breath dwl dwl………but the ugly part yessssss miss you is blind…..cause ele give a new meaning to the word ugly dwl dwl………

• socialite says:

lmfao dats wah mek me dwl dwl she seh him nuh ugly dwl dwl anonymous you are so kind

laugh,laugh,ded wid rassclaat laugh.anon 6:25 you full a jokes.mi agree wid you sey him doan smell cause mi stand up beside him a irie jamboree and nutting nah a kick but UGLY is not di word fi him
    an you doan need glasses fi see sey di man FUGLY BAD,just look inna di 8s's dictionary.a bet unuh if ele was not a dj or have some money,unuh wouldna even glance pon him much less claims him as friend.gwey unuh caan fool me.Sushana a jus hope anno you di a mek a specticle a youself cause me sure you know what a clock a strike,it so bad fi you,you might as well keep the numba whey you have

• lmfao says:

fucking laptop caan freeze ie see so raas
    dwl dwl dwl social she toooooo kind dwl dwld wl………………….me nu knw is which ele she a look pon dwl dwl….if me wake up and see dat beside me, dwl….me would muss end up inna coma dwl………….

• socialite says:

lmfao me want har fi come back cah she ah gi me joke me haffi look pon me laptop screen good an read ova wah she seh

• lmfao says:

@anon 6:41 dwl…yeah dat me eva a say if ele neva a dj dem naah raas pon him…but its abvious she fucking him so me nu knw she shame a she fuck dwl………..but if is sushana she will find out soon cause me hears she are preggas for him sah dwl………………..

• lmfao says:

dwl dwl dwl dwl………………[email protected] dwl dwl dwl…………….buoy dem gal caan tek up fi man so till but me understand wen dem a defend the cocky but she gone toooooooooooo far a say ele nu ugly………dwl…..but she rite cause him fugly………..dwl dwl……

• socialite says:

me wuda love a fren like she loyal to de end dwl dwl even if ah lie if she ketch me pon top har man she wuda neva believe seh ah me dwl dwl ( i would neva do dat to a fren :)

• lmfao says:

dwl dwl dwldwl dwl………………………dwl dwl dwl……

• Kimmie says:

Raaasss me affi come on now.

• Kimmie says:

Alright, the one anon that said that there was one girl in NY who got it from Ele…I heard about that too.. because a source of mine's baby father is close friends with this person whose friend got it. Babyfather got in the middle of the argument between the two and the said girl dash di business wid out warrning… ele had to cuss off the whole a dem inlcuding the babyfather… and he was a big fan, him lose. When me ask him if him link up wid ele still ar wha, him look at me like me an eediat. dwl… but him neva know that me know bout it. Me wait til smaddy come on and say about a girl in NY got su'm from ele… so me affi say sum'm bout dat cah me neva was sure bout dat.

• Met From Jamaican Groupies says:

anonymous soun inlove bad… yes ele is a lovely chap… gwaan do u ting dwlllllllll.. kimmie so a nuh lie dem a tek panim right?

• Belly Bang says:

Anonymous (who is Elephant Man fren who him share him views wid) –

Ele has sex with multiple partners without condoms – that is a fact (& mi naw guh be as bold as to say only female partners cause that is another long long story). He is therefore at risk in getting some form of STD. Ele is no saint & he does things that other men do + some when it comes to sex.

Mi never fuck him so i cant say that he has given me Herpes. BUT, it is now of concern to people, not that he has Herpes, because if ah did him one it wouldnt be so bad, but because people just want to be sure because the thing is highly contaigous.

Now, men hardly confess to a woman,or man, seh dem have STD (cause mi nuh know if you are one of him little bleach out face man fren dem). Dem might tell the doctor if pressed.

Anyway, hold out that Ele is nice & perfect & ah have safe sex though him gone nearly 30 children already. Yuh feel seh ah safe sex him use breed the woman dem? & all of dem 20 odd pickney naw live the high flying life like what some ah him close women & man followers dem ah live.

If yuh sex him, check yuhself & do stop try convince people that this man is having safe sex & is therefore immune from STD – that is you are saying in your back & forth. If you really ah him fren mi sure yuh done tell him already to check himself & to stop breed woman.

• Kimmie says:

shani, di baby faada fren neva tell di source what exact di gyal have, but she said STD… it wasnt specified to which disease.

• Kimmie says:

suh a no lie dat…

• Met From Jamaican Groupies says:

bwaay dem good and come yah a swear fi di man… aye sah

• Kimmie says:

me learn dat fram last summa my girl.. but until smaddy come up ya wid di ting and seh a gyal from NY has it. me seh bwaaaaayyy me affi seh su'm bout dat one ya cah me cant keep that to myself cah dem artist whey have 25+ pickeny is like a big sign fi di gyal dem fi know seh dem man dem like dat a awf limit and realize seh dem nah go fuck wid condom….. come on now…

• Kimmie says:

and nuff gyal out a yaad a gwan bad and breed fi artists… suh a muss dem ketch su'm before dem rass deh pan tour… or come up ya or around di world fi business… kiss teeth

• Met From Jamaican Groupies says:

but dem wicked kimmie dem fi stop is like di artist dem nuh rate dem own life.. and ooman tell nuff lie and dem act innocent when dem is not..some a dem is like from dem sleep wid a gyal two dem dem waa stop use condom…

• Met From Jamaican Groupies says:

as to di likkle gyal dem a ja … dem tink a style because nuff a dem artist deh naw hold no change like dat fi mine dem so all dem a get a di hype and nuttin else.. dem fi quit

• Met From Jamaican Groupies says:

mi gone sleep… mi wait up fi tell mi husband happy birthday… now we a go dugguh dugguh dwl dwl… kimmie laydorrrrrrrrrrrrrrrrr

Hello I would just like to say I have enjoyed this caption on marsha.I have known her since she was in her early 20's and guess what she looked like that then and still look like that now A HOT DAM MESS.O mi forget to add she was a slut back and is a bigger one even now.Dam gal practice suppose to make perfect I guess not in fe her case. She couldn't keep her own man and other people's man either back. Mi hear she was a nasty gal and still is one.lol